MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 20 of 20

Thread: PS3 Blu-Ray!?

  1. #1
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default PS3 Blu-Ray!?

    Volgens mij is mijn PS3 racistisch. Ik heb vandaag voor het eerst een Blu-Ray gekocht.

    http://www.youtube.com/watch?NR=1&fe...&v=DyvzfyqYm_s

    Ik stop hem in mijn PS3 en ik klik op HDMI en ik krijg zwart beeld met een Play icoon, gevolgd door een blauw beeld en iets met "ondersteunt niet". Doe ik iets fout of? ik moet wel zeggen dat ik haastig was dus misschien dat ik logische dingen over het hoofd heb gezien?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Volgens mij is mijn PS3 racistisch. Ik heb vandaag voor het eerst een Blu-Ray gekocht.

    http://www.youtube.com/watch?NR=1&fe...&v=DyvzfyqYm_s

    Ik stop hem in mijn PS3 en ik klik op HDMI en ik krijg zwart beeld met een Play icoon, gevolgd door een blauw beeld en iets met "ondersteunt niet". Doe ik iets fout of? ik moet wel zeggen dat ik haastig was dus misschien dat ik logische dingen over het hoofd heb gezien?
    waar heb je die blue ray/ps3 gekocht? Bij die turk om de hoek?

  3. #3
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Volgens mij is mijn PS3 racistisch. Ik heb vandaag voor het eerst een Blu-Ray gekocht.

    http://www.youtube.com/watch?NR=1&fe...&v=DyvzfyqYm_s

    Ik stop hem in mijn PS3 en ik klik op HDMI en ik krijg zwart beeld met een Play icoon, gevolgd door een blauw beeld en iets met "ondersteunt niet". Doe ik iets fout of? ik moet wel zeggen dat ik haastig was dus misschien dat ik logische dingen over het hoofd heb gezien?
    Pal of Ntfs?
    Spellen zijn namelijk regio vrij blu ray niet.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  4. #4
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Zoo, daar kom je met wat nieuws Marchant ..geen idee wat dat allemaal betekent man.

    Nee Vinand, ik had hem bij Gamerparadize gekocht (Arnhem). En de spellen doen het perfect etc ..mijn eerste frustratie is dus de Blu-Ray speler ..maar waarschijnlijk moet ik eerst wat aanpassen ofzo.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    ik heb vorige week een PS3 gekocht en ik heb nergens probs mee
    "If you have to stop and think, it's too late"

  6. #6
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Zoo, daar kom je met wat nieuws Marchant ..geen idee wat dat allemaal betekent man.

    Nee Vinand, ik had hem bij Gamerparadize gekocht (Arnhem). En de spellen doen het perfect etc ..mijn eerste frustratie is dus de Blu-Ray speler ..maar waarschijnlijk moet ik eerst wat aanpassen ofzo.
    blu ray kunne PAl zijn regio 2 europa, Ntfs is regio 1 america zijn
    Maar meeste blu rays zijn regiovrij. er moet een icontje op je hoes staan als er een regio code op zit.

    zo iets staat er niets dan is je bluray regio vrij


    dvdtje doet het wel gewoon?
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  7. #7
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    blu ray kunne PAl zijn regio 2 europa, Ntfs is regio 1 america zijn
    Maar meeste blu rays zijn regiovrij. er moet een icontje op je hoes staan als er een regio code op zit.

    zo iets staat er niets dan is je bluray regio vrij
    http://www.comedy.co.uk/images/shop/region2.gif

    dvdtje doet het wel gewoon?
    Ja DVD doet het perfect, spellen ook. Alleen de Blu-Ray krijgt een zwart beeld, dan denk je Ok het gaat beginnen, en boem, wordt het allemaal blauw. Ik heb ook geen Icoon gezien met Pal of Ntfs.. echt raar dit

  8. #8
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    vaag man !

    heb je dit al door gelezen / gecontroleerd?

    Instellingen > Beeldscherminstellingen > Instellingen video-uitvoer

    Instellingen video-uitvoer

    De instellingen van de video-uitvoer van het systeem wijzigen. Selecteer de beste uitvoerinstellingen voor de gebruikte tv.
    1.
    Controleer de resolutie die door uw tv wordt ondersteund.
    De resolutie (videomodus) varieert afhankelijk van het tv-type. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de instructies die bij de tv worden meegeleverd.
    2.
    Selecteer (Instellingen) > (Beeldscherminstellingen).
    3.
    Selecteer [Instellingen video-uitvoer].
    4.
    Selecteer het type aansluiting van uw tv.
    De resolutie (videomodus) varieert afhankelijk van het type aansluiting dat wordt gebruikt.

    Invoeraansluiting op de tv Ondersteunde videomodi (NTSC-regio) *1 Ondersteunde videomodi (PAL-regio) *1 HDMI 1080p/1080i/720p/480p 1080p/1080i/720p/576p Component / D-aansluiting *2 1080p/1080i/720p/480p/480i 1080p/1080i/720p/576p/576i Composiet / S-VIDEO *3 480i 576i AV MULTI / SCART *4 480p/480i 576p/576i *1 De opties voor de videomodus hangen af van de regio waar het PS3™-systeem werd aangekocht. In Noord-Amerika, Azië en andere NTSC-regio's wordt 480i-videomodus weergegeven als [Normaal (NTSC)]. In Europa en andere PAL-regio's wordt 576i-videomodus weergegeven als [Normaal (PAL)]. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de instructies bij het product.
    *2 De D-aansluiting is een aansluitingstype dat vooral in Japan wordt gebruikt. De resoluties die door D1-D5 worden ondersteund zijn de volgende:
    D5: 1080p/720p/1080i/480p/480i
    D4: 1080i/720p/480p/480i
    D3: 1080i/480p/480i
    D2: 480p/480i
    D1: 480i
    *3 Composiet is de aansluiting die wordt gebruikt om de AV-kabel aan te sluiten die bij het PS3™-systeem wordt geleverd. S-VIDEO is een formaat dat vooral in Japan wordt gebruikt.
    *4 AV MULTI is een formaat dat vooral in Japan wordt gebruikt. SCART is een formaat dat vooral in Europa wordt gebruikt. Als [AV MULTI / SCART] is geselecteerd, wordt het scherm weergegeven dat u toelaat om het type uitvoersignaal te kiezen.
    5.
    Stel het schermformaat van de 3D-tv in.
    Stel op het systeem hetzelfde schermformaat in als voor de televisie die u gebruikt.
    Als u geen 3D-tv gebruikt of als u [HDMI] niet geselecteerd hebt in stap 4, wordt dit scherm niet weergegeven.

    6.
    Wijzig de instellingen van de video-uitvoer.
    Wijzig de resolutie voor de video-uitvoer. Afhankelijk van het type aansluiting dat in stap 4 wordt geselecteerd, wordt dit scherm mogelijk niet weergegeven.

    7.
    Stel de resolutie in.
    Selecteer alle resoluties die door de gebruikte tv worden ondersteund. Video zal automatisch aan de hoogst mogelijke resolutie van de geselecteerde resoluties worden uitgevoerd voor inhoud die u afspeelt.*
    * De videoresolutie wordt geselecteerd in de volgende rangorde: 1080p > 1080i > 720p > 480p/576p > Normaal (NTSC:480i/PAL:576i).

    Als [Composiet / S-video] is geselecteerd in stap 4, wordt het scherm om de resolutie te selecteren niet weergegeven.
    Als [HDMI] geselecteerd is, kunt u kiezen om de resolutie automatisch aan te passen (het HDMI-apparaat moet ingeschakeld zijn). In dat geval zal het scherm voor de selectie van resoluties niet worden weergegeven.

    8.
    Stel het type tv in.
    Selecteer het type van de gebruikte tv. Stel dit in wanneer enkel SD-resolutie (NTSC: 480p / 480i, PAL: 576p / 576i) moet worden uitgevoerd, zoals wanneer [Composiet / S-video] of [AV MULTI / SCART] is geselecteerd in stap 4.

    9.
    Controleer uw instellingen.
    Bevestig dat het beeld aan de juiste resolutie voor de tv wordt weergegeven. U kunt terugkeren naar een vorig scherm en de instellingen aanpassen door op de -toets te drukken.

    10.
    Sla uw instellingen op.
    De instellingen video-uitvoer worden op het PS3™-systeem opgeslagen. U kunt verdergaan met het instellen van de audio-uitvoer. Raadpleeg (Instellingen) > (Geluidsinstellingen) > [Audio Output Settings] in deze handleiding voor meer informatie over audio-uitvoer.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    pfff tooooo much Marchant.. ik zie het wel als ik hem deze maand aanschaf.
    Ik zorg wel dat ik hem vroeg op de dag koop en niet eind van de middag, zul je net zien dat er iets mis is en de winkels al weer gesloten zijn.
    Word ik helemaal lijp..

  10. #10
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    @ silat : best wel he

    @focus : just google
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  11. #11
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    gewoon de boel eens helemaal opnieuw formateren en kijken wat er dan gebeurt..
    Be a Warrior, not a Worrier

  12. #12
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    gewoon de boel eens helemaal opnieuw formateren en kijken wat er dan gebeurt..
    waarschijnlijk helemaal niets meer als je je ps3 formateert
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  13. #13
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Is die Ps3 nieuw of oud? De eerste modellen hadden veel last van kapotte lazer's. De blu ray lazer's gingen nogal eens kapot.
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  14. #14
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Haha die Marchant, kga het straks ff proberen allemaal. Thanx!

    Nee PS3 is nieuw, 320gb smal ..snap het echt niet dat hij die Blu-Ray niet wilt draaien.

  15. #15
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Pal of Ntfs?
    Spellen zijn namelijk regio vrij blu ray niet.
    Het is NTSC. En Blu Ray is geen Pal of NTSC het is een eigen vorm, namelijk HDTV.

  16. #16
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Gilaiir View Post
    Het is NTSC. En Blu Ray is geen Pal of NTSC het is een eigen vorm, namelijk HDTV.
    je hebt gelijk het is ntsc ipv ntfs, haal deze wel vaker door de war. maar je hdtv opmerking is bullshit.
    pal of ntsc heeft niet met het format te maken het is een soort encryptie (regio code) die zowel op films (dvd , vhs, blu ray enz) kan staan als op spellen,
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  17. #17
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    je hebt gelijk het is ntsc ipv ntfs, haal deze wel vaker door de war. maar je hdtv opmerking is bullshit.
    pal of ntsc heeft niet met het format te maken het is een soort encryptie (regio code) die zowel op films (dvd , vhs, blu ray enz) kan staan als op spellen,
    Nope, NTSC en PAL geld voor alle SD film formaten, HD video is regio vrij.

    Edit: http://forums.creativecow.net/thread/145/868683
    Last edited by Gilaiir; 04-12-2011 at 01:08.

  18. #18
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Gilaiir View Post
    Nope, NTSC en PAL geld voor alle SD film formaten, HD video is regio vrij.

    Edit: http://forums.creativecow.net/thread/145/868683
    wat jij wil!



    Description: Danish Edition, PAL/Region 2 Blu-ray: Subtitles: Danish, Finnish, Norwegian, Swedish. A road trip takes a deadly turn in this terrifying thriller about a young couple (Sophia Bush and Zachary Knighton) tormented by a psychotic hitchhiker (Sean Bean) who forces them to face their fears head-on. The open road becomes a battleground of b ... (more)

    EAN: 5708758672696
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  19. #19
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    wat jij wil!

    http://i2.listal.com/image/1795153/200full.jpg

    Description: Danish Edition, PAL/Region 2 Blu-ray: Subtitles: Danish, Finnish, Norwegian, Swedish. A road trip takes a deadly turn in this terrifying thriller about a young couple (Sophia Bush and Zachary Knighton) tormented by a psychotic hitchhiker (Sean Bean) who forces them to face their fears head-on. The open road becomes a battleground of b ... (more)

    EAN: 5708758672696
    De term PAL en NTSC worden nu alleen nogmaar gebruikt om aan te duiden of het 25 fps of 30 fps is. In ieder video edit programma (Ja ik ben een video editor) zijn PAL en NTSC alleen SD film formaten. Die termen zijn van vroeger. HDTV word berekend in resolutie en frame rates.

  20. #20
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Ik begrijp het, regio codes staan los van het feit welk format sd/hd pal/ntsc

    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •