MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 18 of 18

Thread: Wauwwww

  1. #1
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default Wauwwww

    Isle of Man TT compilatie | Flabber

    Ik ken Arie Vos een beetje, plaatsgenoot die het niet onverdienstelijk doet...
    Maar die mannen zijn echt gek!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Onwerkelijk.. damn

    Ook even op mijn facebook geshared.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  3. #3
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ongelooflijk
    Home mtk-gym.nl


  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    De meeste slachtoffers vallen onder de toeschouwers want je mag tussen de manches vrij rijden (en op "mad friday") en ze hebben geen snelheidslimiet daar.

  5. #5
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    De meeste slachtoffers vallen onder de toeschouwers want je mag tussen de manches vrij rijden (en op "mad friday") en ze hebben geen snelheidslimiet daar.
    Toeschouwers en schapen....kolere wat gaat dat hard zeg.

  6. #6

    Default

    zo snel ging ik ook op mijn yamaha baby bike toen ik in de huiskamer van de ene hoek naar de andere ging vroeemmmm!!

  7. #7
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Loading... View Post
    zo snel ging ik ook op mijn yamaha baby bike toen ik in de huiskamer van de ene hoek naar de andere ging vroeemmmm!!
    Om die snelheid te krijgen heb je niet genoeg aan paar meter in je huiskamer..

  8. #8

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Om die snelheid te krijgen heb je niet genoeg aan paar meter in je huiskamer..
    als je nog de lengte hebt dat je op een baby bike je zelf voor kan duwen is de huiskamer een circuit!


  9. #9
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Loading... View Post
    als je nog de lengte hebt dat je op een baby bike je zelf voor kan duwen is de huiskamer een circuit! http://i00.i.aliimg.com/photo/v0/201...lking_bike.jpg

    Lijkt mij wel leuk, maar die bike kan mijn abnormaal gespierde lichaam niet dragen!

  10. #10
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    wat een snelheden zeg, ongelooflijk!

  11. #11
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    WOW! onvoorstelbaar hoe hard dat gaat!
    Be a Warrior, not a Worrier

  12. #12
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Sick! Ze hebben zeker lef.. of ze zijn gek!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  13. #13

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Lijkt mij wel leuk, maar die bike kan mijn abnormaal gespierde lichaam niet dragen!
    gewoon je frame versterken! xD

  14. #14
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik hou ook wel van een beetje motorrijden dus zat een paar jaar geleden bij de voorjaarstraining in zuid-frankrijk. Overdag een beetje circuitrijden in de sportklasse. 's avonds een beetje bierdrinken en barbequen in de pitbox en ik had de laptop en beamer bij me.

    Dus we zaten een beetje filmpjes te kijken en daar kwam ook wat vechtsport voorbij. Staat team Duntep van de pitbox naast ons mee te kijken en beginnen een discussie. Die vechtsporters zijn helemaal gek man, staan daar in zo'n kooi of ring en slaan mekaar helemaal verrot. Dat is toch levensgevaarlijk man....

    De volgende dag sta ik even bij de supersportsporters te kijken, steek mijn kop over de pitmuur en zie nog net het voorwiel van Joan Veijer voorlangs schieten. Die nam de moeite niet om op 2 wielen het rechte stuk over te gaan maar zetten hem pas bij het inremmen weer neer.

    Gevaar is dus een kwestie van perspectief & van kop in het zand.

    Veijer stapte een paar weken later nogal hard af. Nek gebroken en nog een stuk of wat botten meer. Een jaar later reed hij weer vooraan mee.

  15. #15
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik hou ook wel van een beetje motorrijden dus zat een paar jaar geleden bij de voorjaarstraining in zuid-frankrijk. Overdag een beetje circuitrijden in de sportklasse. 's avonds een beetje bierdrinken en barbequen in de pitbox en ik had de laptop en beamer bij me.

    Dus we zaten een beetje filmpjes te kijken en daar kwam ook wat vechtsport voorbij. Staat team Duntep van de pitbox naast ons mee te kijken en beginnen een discussie. Die vechtsporters zijn helemaal gek man, staan daar in zo'n kooi of ring en slaan mekaar helemaal verrot. Dat is toch levensgevaarlijk man....

    De volgende dag sta ik even bij de supersportsporters te kijken, steek mijn kop over de pitmuur en zie nog net het voorwiel van Joan Veijer voorlangs schieten. Die nam de moeite niet om op 2 wielen het rechte stuk over te gaan maar zetten hem pas bij het inremmen weer neer.

    Gevaar is dus een kwestie van perspectief & van kop in het zand.

    Veijer stapte een paar weken later nogal hard af. Nek gebroken en nog een stuk of wat botten meer. Een jaar later reed hij weer vooraan mee.
    Van de ene kant kan ik de motor sporters wel gelijk geven. Bij het motorrijden heb je je leven namelijk grotendeels in eigen hand, bij martial arts niet.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  16. #16
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Van de ene kant kan ik de motor sporters wel gelijk geven. Bij het motorrijden heb je je leven namelijk grotendeels in eigen hand, bij martial arts niet.
    Dus niet. motorrijden is heel gevaarlijk. De wegen kunnen op plekken slecht zijn en daar ga je met zo'n snelheid. Een steentje komt op de baan terecht en daar ga je weer. Je verliest je concentratie voor een seconde en dat kan je veel kosten ..net als met MMA/vechtsport.

  17. #17
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Dus niet. motorrijden is heel gevaarlijk. De wegen kunnen op plekken slecht zijn en daar ga je met zo'n snelheid. Een steentje komt op de baan terecht en daar ga je weer. Je verliest je concentratie voor een seconde en dat kan je veel kosten ..net als met MMA/vechtsport.
    Pansier heeft nog niet eens een brommerrijbewijs.

  18. #18

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Van de ene kant kan ik de motor sporters wel gelijk geven. Bij het motorrijden heb je je leven namelijk grotendeels in eigen hand, bij martial arts niet.
    Als er iets fout gaat bij het motorrijden kan je gelukkig aftikken.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •