MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 40 of 40
  1. #26
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Ik zeg ook niet dat je zo'n ouwe geen draai om z'n oren mag geven.
    Eens een asshole, altijd een asshole.
    Respect voor jou dus ook voor mij, al ben je 101.

    Heb er wel eens een verrot gescholden. Die duwde z'n winkelwagentje weg en reed 3 m verderop iemand voor z'n enkels.
    Ik kreeg de schuld en die ouwe hield z'n bek stijf dicht.
    En dat is een rede om hem voor rot te schelden? Misschien durfde hij wel niets te zeggen!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  2. #27
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    ik moet zeggen, dat ik bejaarden echt aso vind, ze rijden iedereen voor zijn flikker met hun elektro karretje, zo van ik ben zielig, dus ga aan de kant!, ze jatten ook heel veel, hebben vaak een grote mond omdat ze de oorlog nog hebben meegemaakt en iedereen die jonger dan hun is, vinden ze een snotneus, ze kruipen ook in elke winkel voor.
    x2 Ik ben altijd vriendelijk tegen bejaarden, omdat ze oud zijn. Ik groet ze altijd, maar 4 van de 5 keer krijg ik een chagrijnige kop terug!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  3. #28

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    En dat is een rede om hem voor rot te schelden? Misschien durfde hij wel niets te zeggen!
    idd heel erg zwak van Silat!!




    xD

  4. #29
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Loading... View Post
    idd heel erg zwak van Silat!!




    xD

    Typisch silat he!! :P
    Home mtk-gym.nl


  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Dudes stfu.

    Die ouwe gasten zijn net zulke klootzakken geweest als sommige van jullie.

    Je had z'n ogen moeten zien, duidelijk genieten ervan enzo'n rotgrijns achteraf naar mij.

    Dus een keer zo'n ouwe klootzak de huid volschelden is gewoon heerlijk, sommige hebben echt een taal gebruik.. en dan zeggen ze nog: de jeugd van tegenwoordig. nee kijk hun dan bastards.

    En ik zie heus wel aan iemands uitstraling wat voor persoon het is.

    Je kan toch ook wel ff dank je wel zeggen als ik al je koffers op je kar zet op schiphol omdat ze eraf flikkerde. Nee chacherijnige bek krijg je, ondankbaar stuk vreten. ouwe lul en ouwe kut.
    Last edited by Silat; 06-12-2011 at 13:07.

  6. #31

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Dudes stfu.

    Die ouwe gasten zijn net zulke klootzakken geweest als sommige van jullie.

    Je had z'n ogen moeten zien, duidelijk genieten ervan enzo'n rotgrijns achteraf naar mij.

    Dus een keer zo'n ouwe klootzak de huid volschelden is gewoon heerlijk, sommige hebben echt een taal gebruik.. en dan zeggen ze nog: de jeugd van tegenwoordig. nee kijk hun dan bastards.

    En ik zie heus wel aan iemands uitstraling wat voor persoon het is.

    Je kan toch ook wel ff dank je wel zeggen als ik al je koffers op je kar zet op schiphol omdat ze eraf flikkerde. Nee chacherijnige bek krijg je, ondankbaar stuk vreten. ouwe lul en ouwe kut.
    kunnen ze niks aan doen man zo kijken ze nou eenmaal haha

  7. #32
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    ik begrijp niet dat die jongen dan achteraf thuis door de politie moet worden opgehaald
    als iemand een opa in coma schopt, dan moet die jongen toch vastgehouden totdat de plisie komt?
    krijgt hij echt de kans om naar de kleedkamer te gaan, zich om te kleden, in zijn auto te stappen en naar huis te rijden?

    OH ja en dan komt hij thuis: "hoe was je wedstrijd>?" "mwa, twee kaarten en ik heb een opa in coma geschopt"
    maar hij zal vast wel geschrokken zijn van zichzelf, de politie hebben gebeld en hebben gevraagd of ze hem konde ophalen...
    "If you have to stop and think, it's too late"

  8. #33
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    ik begrijp niet dat die jongen dan achteraf thuis door de politie moet worden opgehaald
    als iemand een opa in coma schopt, dan moet die jongen toch vastgehouden totdat de plisie komt?
    krijgt hij echt de kans om naar de kleedkamer te gaan, zich om te kleden, in zijn auto te stappen en naar huis te rijden?

    OH ja en dan komt hij thuis: "hoe was je wedstrijd>?" "mwa, twee kaarten en ik heb een opa in coma geschopt"
    maar hij zal vast wel geschrokken zijn van zichzelf, de politie hebben gebeld en hebben gevraagd of ze hem konde ophalen...
    De pakkans lijkt me ook vrij groot...

  9. #34
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post

    Je kan toch ook wel ff dank je wel zeggen als ik al je koffers op je kar zet op Schiphol omdat ze eraf flikkerde. Nee chagrijnige bek krijg je, ondankbaar stuk vreten. ouwe lul en ouwe kut.

    Voor je werk of als hobby ??
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Nope kwam vorig jaar terug van vakantie en die oudjes staken over op zebrapad bij de taxi's.
    Ik dacht zal ik even helpen die oudjes.

    Ik was meteen weer thuis.

  11. #36

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Nope kwam vorig jaar terug van vakantie en die oudjes staken over op zebrapad bij de taxi's.
    Ik dacht zal ik even helpen die oudjes.

    Ik was meteen weer thuis.
    such a good hearted boy *admire* hahaha

  12. #37
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    ".. en deelde met beide benen een karatetrap uit.. "

    'Aziatische rotschop'

    tja
    pfff

    en zo'n actie valt verder echt niet goed te praten
    Dat heet tobi morote mae geri!

  13. #38
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Heb er wel eens een verrot gescholden. Die duwde z'n winkelwagentje weg en reed 3 m verderop iemand voor z'n enkels.
    Ik kreeg de schuld en die ouwe hield z'n bek stijf dicht.
    Daar kan die ouwe niets aan doen. Het heeft iets te maken met de radiogolven die in een supermarkt worden uitgezonden. Subliminal Brain Wave Manipulation, ofwel SBWM. Vergelijkbaar met wanneer je in de bioscoop een film zit te kijken en je af en toe een aantal frames lang een coca cola blikje voorgeschoteld krijgt. Het is te kort om het bewust op te merken, maar opeens krijg je behoefte aan cola.
    Zo ook in de supermarkt. Althans, zo werkte het bij 'normale' mensen.
    Oudjes, dat is een ander verhaal..
    Vermoedelijk komt het door een combinatie van factoren. Degeneratie van de substantia nigra in de hersenen zorgt voor verwardheid en motorische problematiek. Dit wordt echter substantieel versterkt wanneer een bejaarde een gehoorapparaat heeft. Zodra de bejaarde in kwestie contact maakt met het ijzer van het winkelwagentje verandert deze in een gigantische ontvanger voor deze SBWMs. De intensiteit van het signaal wordt dusdanig versterkt, dat er tijdelijke ontregeling van de substantia nigra ontstaat. Effect: zombieachtig gedrag, zwalken door de supermarkt, doelloos in het gangpad blijven staan, kwijlen, een wezenloze blik in de ogen en dan uiteindelijk naar de kassa met een verder leeg winkelwagentje, of vier blikken kattenvoer. Je ziet ook dat, wanneer je nadert met jouw eigen winkelwagentje, er een effect optreedt, wat magneto-motorisch zwalken genoemd wordt. Jij wijkt uit naar rechts om er voorbij te gaan en zonder dat ze je hebben opgemerkt duwen ze het karretje ook naar rechts om je klem te zetten. Kijk je ze dan boos aan, dan valt de 'lege' blik in de ogen op, vaak samengaand met een licht kwijlende mondhoek..

    Zodra ze buiten de supermarkt komen, valt het effect weg en kunnen ze ineens weer normaal lopen en praten...
    "If you have to stop and think, it's too late"

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    LOL!!!!!


    mafkees ben je ook, hehe..

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •