MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 18 of 18
  1. #1
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default Man overvalt 17 jaar gesloten bank

    OSNABRÜCK - Een rechtbank in de West-Duitse stad Osnabrück heeft een 57-jarige bankovervaller tot 7 jaar cel veroordeeld. De man overviel in mei een gebouw waarin naar hij dacht een bank was gevestigd en nam een vrouw in gijzeling.

    Het was de man ontgaan dat de bank al 17 jaar geleden was vertrokken en dat er in het pand nu een praktijk van fysiotherapeuten was. Boulevardblad Bild spreekt van de 'stomste bankrover in Duitsland'.

    Pinautomaat
    De man eiste aanvankelijk 10.000 euro. Toen hij zag dat er geen bank meer in het pand was, ging hij naar buiten en dwong een vrouw geld voor hem te pinnen uit het pinautomaat dat bij het pand is blijven bestaan.

    Met 400 euro vluchtte hij in een gestolen auto. Die liet hij later achter, maar hij was vergeten het door hem gebruikte speelgoedpistool mee te nemen. Daarop stonden zijn vingerafdrukken. De man is sinds zijn 17e voor de 23e keer veroordeeld.

    Bron
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #2
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    duitsers.....
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  3. #3
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    De man is sinds zijn 17e voor de 23e keer veroordeeld.

    En daar gaat het dus mis he........Buiten het feit dat ie natuurlijk niet erg snugger is.
    Iemand moet je gewoon voor het leven opsluiten als ie nog twee of drie keer de kans heeft gekregen z'n leven te beteren.

  4. #4
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    De man is sinds zijn 17e voor de 23e keer veroordeeld.

    En daar gaat het dus mis he........Buiten het feit dat ie natuurlijk niet erg snugger is.
    Iemand moet je gewoon voor het leven opsluiten als ie nog twee of drie keer de kans heeft gekregen z'n leven te beteren.
    wat een onzin man
    Home mtk-gym.nl


  5. #5
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    De man is sinds zijn 17e voor de 23e keer veroordeeld.

    En daar gaat het dus mis he........Buiten het feit dat ie natuurlijk niet erg snugger is.
    Iemand moet je gewoon voor het leven opsluiten als ie nog twee of drie keer de kans heeft gekregen z'n leven te beteren.
    x2 Nederland is ook te soft wat dat betreft, dat Amerika verhaal 3 strikes, you're out vindt ik veel beter.
    Dat begeleiden en behandelen en ondersteunen allemaal, als mensen te dom zijn om door te hebben dat ze iets crimineels doen dan is er in hun hoofd iets niet goed.
    Weten ze het wel, dan blijven ze het doen omdat er kennelijk te weinig op het spel staat voor ze om te verliezen.
    Ik heb ook wel eens iets gedaan, en ik wist toen altijd dat ik wat fouts deed.
    Ik ben een keer gepakt terwijl ik een boekje jatte vroeger, daarna nooit meer gedaan, ik ben een keer gepakt toen ik een fiets leende op het station, daarna nooit meer gedaan.
    Net zoals deze gast, hij is 23 veroordeeld, niet 23 misdrijven gepleegd, dit is alleen dat hij ook echt gepakt is, dus laat dit soort gasten maar wegrotten ergens.
    Al die oproepen bij opsporing verzocht en kranten etc. het wordt steeds erger, je dochters niet meer alleen laten lopen 's avonds, je huis beveiligen alsof er een picasso hangt, alleen maar voor die gasten die vrij blijven komen, totdat ze een keer iemand vermoorden, en dan nog zie je ze waarschijnlijk over een aantal jaar weer.

  6. #6
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    wat een onzin man
    En nu graag met onderbouwing!

  7. #7
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by raveboy View Post
    Ik ben een keer gepakt terwijl ik een boekje jatte vroeger, daarna nooit meer gedaan, ik ben een keer gepakt toen ik een fiets leende op het station, daarna nooit meer gedaan.
    Ik weet niet hoor, maar eerst een boek jatten en daarna een fiets 'lenen' :S Wat je steelt maakt niet zoveel uit, je hebt het wel twee keer gedaan, dus blijkbaar leer jij alleen dat het niet goed is een boek en een fiets te jatten, maar bij een auto is het geen probleem. (ik zet het nu wat sterk aan natuurlijk)
    Last edited by Facade; 07-12-2011 at 14:45.

  8. #8
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    wat een onzin man
    Dan zou Sadix geen vrienden meer over houden
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  9. #9
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    lol

  10. #10
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Dan zou Sadix geen vrienden meer over houden
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  11. #11
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Ik weet niet hoor, maar eerst een boek jatten en daarna een fiets 'lenen' :S Wat je steelt maakt niet zoveel uit, je hebt het wel twee keer gedaan, dus blijkbaar leer jij alleen dat het niet goed is een boek en een fiets te jatten, maar bij een auto is het geen probleem. (ik zet het nu wat sterk aan natuurlijk)
    ik was toen rond de 16 ofzo, dus aan een auto had ik toen vrij weinig haha, met het boekje was ik nog jonger, en ik durf niet eens te zeggen wat het voor boekje was, maar bij mij ook 2 keer gepakt, andere keren natuurlijk goed gegaan, maar toch van genezen.
    Op mijn 18e ging ik samenwonen met vriendin en kind, en ook al zat ik zonder geld heb ik nooit meer iets gejat daarna.
    In die tijd was het gewoon een beetje stoer doen met de vriendjes.
    Deze gast is vanaf zijn 17e 25 keer veroordeeld, dus ook echt gepakt, laat staan wat hij echt heeft gedaan allemaal.
    Dat is voor mij een leeftijd dat je wat te oud bent om nog echt beinvloed te worden door je vriendjes, in ieder geval minstens 25 keer.

  12. #12
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Dan zou Sadix geen vrienden meer over houden
    Ik wist dat hij daarom zo reageerde, maar als je dat soort werk niet doet, dan denk je alleen aan de andere kant.
    Hulp is wel het laatste wat bij mij opkomt als ik zie dat iemand zo vaak de fout in gaat.
    Alleenstaande ouders, mishandeld, misbruikt, foute vriendjes allemaal leuk en aardig, maar op een bepaalde leeftijd moet je zoiets hebben van psychische hulp zoeken, anders zal je toch een keer ergens overheen moeten stappen.
    Ik heb ook wel een aantal excuses waarom ik elke blonde vrouw in elkaar kan trappen ( ex) etc.
    Waarom doe ik dat dan niet? ik ben echt niet een of ander rolmodel burger ofzo, verre van dat, maar ik weet wel wanneer je elke excuus uit het boekje kan gebruiken om iets te rechtvaardigen.
    25 keer is geen 3 keer of 5 keer ( wat al veel is ) er is gewoon 25 keer de mogelijkheid geweest om te kijken wat er met dit gastje aan de hand is, of dat hij zelf hulp zoekt, doet hij dat niet, of is er psychisch niets gevonden, zoek het dan maar uit.

    Zolang ze een wapen mee hebben of in de nacht hun zaakjes doen, of met een bivakmuts of wat dan ook, dan weet je al dat je niet goed bezig bent, daar hoef je echt geen hulp bij te krijgen.

    Reden dat er gemoord , geroofd wat dan ook wordt? geld, vrouwen, etc. maar het blijft bewust, anders zou je sowiezo al de straat niet meer op mogen.

  13. #13
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by raveboy View Post
    Ik wist dat hij daarom zo reageerde, maar als je dat soort werk niet doet, dan denk je alleen aan de andere kant.
    Hulp is wel het laatste wat bij mij opkomt als ik zie dat iemand zo vaak de fout in gaat.
    Alleenstaande ouders, mishandeld, misbruikt, foute vriendjes allemaal leuk en aardig, maar op een bepaalde leeftijd moet je zoiets hebben van psychische hulp zoeken, anders zal je toch een keer ergens overheen moeten stappen.
    Ik heb ook wel een aantal excuses waarom ik elke blonde vrouw in elkaar kan trappen ( ex) etc.
    Waarom doe ik dat dan niet? ik ben echt niet een of ander rolmodel burger ofzo, verre van dat, maar ik weet wel wanneer je elke excuus uit het boekje kan gebruiken om iets te rechtvaardigen.
    25 keer is geen 3 keer of 5 keer ( wat al veel is ) er is gewoon 25 keer de mogelijkheid geweest om te kijken wat er met dit gastje aan de hand is, of dat hij zelf hulp zoekt, doet hij dat niet, of is er psychisch niets gevonden, zoek het dan maar uit.

    Zolang ze een wapen mee hebben of in de nacht hun zaakjes doen, of met een bivakmuts of wat dan ook, dan weet je al dat je niet goed bezig bent, daar hoef je echt geen hulp bij te krijgen.

    Reden dat er gemoord , geroofd wat dan ook wordt? geld, vrouwen, etc. maar het blijft bewust, anders zou je sowiezo al de straat niet meer op mogen.
    Die gast is gewoon niet zo slim want anders werd hij niet steeds gepakt....

  14. #14
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Die gast is gewoon niet zo slim want anders werd hij niet steeds gepakt....
    true haha maar wie is er slimmer die personen die hem steeds laten gaan? of deze gast die het blijft proberen?

  15. #15
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    deze gast is vanaf z'n 17e 23 keer veroordeeld....
    kijk na 2 of 3 keer vind ik wat ver gaan om ze meteen voor het leven opsluiten, maar je hebt wel een punt als je zegt dat als iemand 23 keer is veroordeeld ergens in een eerder moment in die gast z'n leven gezegd wordt dat het zo toch echt niet langer kan
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  16. #16
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Iemand pleegt een misdrijf. We leven in een maatschappij waarin we gewend zijn om als straf mensen op te sluiten, wat we dan in feite doen. Is iemand zijn tijd en vrijheid ontnemen. Vinden jullie iemand opsluiten, waardoor je iemand z´n tijd en vrijheid ontneemt, de juiste strafmaat?

    Kunnen we niet iets verzinnen wat je als straf moet doen indien je een misdrijf pleegt (niet gelijk roepen moord en dood), maar denk er eens over na. Hoe zou je iemand het beste kunnen straffen?

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    deze gast is vanaf z'n 17e 23 keer veroordeeld....
    kijk na 2 of 3 keer vind ik wat ver gaan om ze meteen voor het leven opsluiten, maar je hebt wel een punt als je zegt dat als iemand 23 keer is veroordeeld ergens in een eerder moment in die gast z'n leven gezegd wordt dat het zo toch echt niet langer kan

  17. #17
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    Iemand pleegt een misdrijf. We leven in een maatschappij waarin we gewend zijn om als straf mensen op te sluiten, wat we dan in feite doen. Is iemand zijn tijd en vrijheid ontnemen. Vinden jullie iemand opsluiten, waardoor je iemand z´n tijd en vrijheid ontneemt, de juiste strafmaat?
    Ik vind het ook flauw om overvallers, verkrachters en moordenaars op te sluiten. Die hebben gewoon een moeilijke jeugd gehad. Duiken met dolfijnen in de caribische zee vind ik een veel betere straf.

  18. #18
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ik vind het ook flauw om overvallers, verkrachters en moordenaars op te sluiten. Die hebben gewoon een moeilijke jeugd gehad. Duiken met dolfijnen in de caribische zee vind ik een veel betere straf.
    Ik zou niet graag in een maatschappij wonen waar jij het voor het zeggen hebt dan. Safe heaven voor verkrachters en killers

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •