MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 52
  1. #1
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default Helemaal niets in

    Amsterdam
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    zagreb-lyon 1-7 haha dat geloof je toch niet

  3. #3
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    zagreb-lyon 1-7 haha dat geloof je toch niet
    proost

  4. #4
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    proost
    alaaf vriend!

  5. #5
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    647
    vCash
    30000

    Default


  6. #6
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Het was een groot orgasme! Zo mooi die tussenstand in Zagreb in beeld...die 2 onterecht afgekeurde doelpunten....heerlijk!!
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  7. #7
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    zagreb-lyon 1-7 haha dat geloof je toch niet
    x2
    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #8
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Knipoog Zagreb-verdediger lokt reacties uit

    Een knipoog van Dinamo Zagreb-verdediger Domagoj Vida naar de Lyon-aanvaller Bafétimbi Gomis leidde woensdagavond op internet tot verdachtmakingen over omkoping.


    Dat gebeurde nadat Ajax als gevolg van een slechter doelsaldo was uitgeschakeld in de Champions League. De Amsterdammers verloren met 3-0 van Real Madrid. Concurrent Olympique Lyon won met 7-1 bij Dinamo Zagreb.

    De knipoog van Vida, nadat Gomis 5-1 had gemaakt, werd geregistreerd door de tv-camera's. NOS-analist en oud-voetballer Youri Mulder sloot sportieve fraude niet uit en op twitter regende het vervolgens reacties en was 'omkoping' even het trending topic.



    Bron
    Last edited by Kemal; 08-12-2011 at 08:24.
    Be a Warrior, not a Worrier

  9. #9
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    De Boer: opvallende uitslag Lyon

    Trainer Frank de Boer noemde het woensdag na de uitschakeling van Ajax in de Champions League opvallend dat Dinamo Zagreb in de tweede helft maar liefst zes treffers tegen Olympique Lyon heeft geïncasseerd.

    „Ik weet dat ze met tien man speelden”, zei hij. „Maar ik heb ook begrepen dat die ballen er wel heel makkelijk in gingen. Daarbij heb ik ook wel eens met tien man gevoetbald. Dan kun je het een tegenstander heel moeilijk maken.”

    De Boer reageerde pas op de ruime uitzege van Lyon (1-7) na verschillende vragen van journalisten.„Want ik vind dat we altijd eerst naar ons zelf moeten kijken”, zei hij. „Wij geven ook twee doelpunten weg. Maar helaas worden er ook nog eens twee doelpunten van ons onterecht wegens buitenspel afgekeurd.”

    Opvallend
    „Ik kan ook niet zo veel met die uitslag van Lyon. Het is alleen opvallend. Maar ook al zou er iets vreemds zijn gebeurd. Dan moet je het ook maar kunnen bewijzen. Daarom richt ik me op de wedstrijd van zondag tegen RKC. Al zullen we eerst even moeten rouwen. Daarom geef ik mijn spelers ook vrijdag vrij.”

    Bron
    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #10
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Tja,als je eigen club niets presteert..........
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  11. #11
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    249
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Amsterdam
    Als ajax door was geweest was dit ook in het voordeel geweest voor jouw club. of snap je dat niet?

  12. #12
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Autoriteiten onderzoeken monsterscore Zagreb-Lyon
    Laatste update: 8 december 2011 12:15 info

    AMSTERDAM - De Franse toezichthouder van het gokwezen heeft een onderzoek aangekondigd naar de uitslag van de wedstrijd tussen Dinamo Zagreb en Olympique Lyon.

    Foto: ANP
    Bekijk video
    Olympique Lyon won het duel in Kroatië met 7-1 en plaatste zich op basis van doelsaldo voor de volgende ronde van de Champions League. De Fransen bleven Ajax, dat met 3-0 van Real Madrid verloor, net voor.
    ''We zijn op dit moment zaken aan het controleren'', aldus een woordvoerder van ARJEL.
    .adchclearfix{ display:inline-block;}



    Na afloop van het duel werden er aan diverse kanten vraagtekens gezet bij de uitslag. Een knipoog van Dinamo Zagreb-verdediger Domagoj Vida naar de Lyon-aanvaller Bafétimbi Gomis leidde op internet tot verdachtmakingen over omkoping.

    Snelste hattrick


    Zagreb kwam nog wel met 1-0 voor, maar speelde toen wel al met tien man omdat Jerko Leko in de 28e minuut met een rode kaart van het veld was gestuurd. Op slag van rust kwam Lyon nog langszij. Na de pauze stond Lyon binnen een kwartier op 1-4 en liep daarna uit naar een monsterscore van 1-7.
    Gomis maakte in 7 minuten tijd drie doelpunten. Dat is de snelste hattrick ooit in de Champions League. Zagreb ontsloeg trainer Krunoslav Jurcic na afloop van het 'beschamende' duel.

    Ajax


    Ajax komt donderdagmiddag met een verklaring over de gebeurtenissen tijdens de wedstrijden in de Champions League van woensdag tussen Ajax en Real Madrid.
    De Portugese arbitrage keurde in de Arena twee keer onterecht een treffer van de Amsterdamse club wegens buitenspel af. ''Wij waren al aan het uitzoeken of we iets richting de UEFA kunnen doen'', zegt een woordvoerder van Ajax. ''We kijken niet zozeer naar de twee fouten van de arbitrage in Amsterdam maar vooral naar de gebeurtenissen in Zagreb.''
    NU.nl


  13. #13
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    vind het altijd een beetje zielig zo'n reacties op posts....van die psv of feijenoord fans die eigenlijk vooral ajax-haters zijn....weekend is pas geslaagd als ajax wint, het liefst wint psv of feijenoord dan ook, maar dat is niet eens noodzakelijk...

    vooral de manier waarop ajax heeft verloren, dat gun ik iig niemand, was gewoon kut, twee goals onterecht afgekeurd, anita en sulejmani stonden net zo buitenspel dan de spelers van madrid bij de 1-0 en 2-0 en daar laten ze het wel terecht doorgaan...echt klote gewoon....
    en dan toch wel een beetje dubieus hoe het daar in zagreb is gegaan...

    en het is ook niet goed voor het nederlands voetbal...dus wellicht voor jullie cluppie de komende jaren...

    of is dit wat te naief van mijn kant ofzo? wsl wel...
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  14. #14
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jake phuk View Post
    Als ajax door was geweest was dit ook in het voordeel geweest voor jouw club. of snap je dat niet?
    leg uit, ik snap het niet.

  15. #15
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Uefa coëfficiënt.

    Ja is behoorlijk zuur allemaal dit. Hopelijk kan er wat bewezen worden, maar dat zal wel niet...

  16. #16
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    achja, de waarheid komt vanzelf boven drijven....

    Overal hebben ze het gezien. De kranten in duitsland, frankrijk, italie, spanje en engeland schrijven erover.

    Puntje bij paaltjes is: 2 maal scoren tegen Real Madrid, dat zie ik die subsidie vereniging nog niet doen....

    @ ArjanV, leuk man, die foto van jou samen met Strootman,
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  17. #17
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    leg uit, ik snap het niet.
    dat is wel je lijfspreuk of niet?
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  18. #18
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post

    Puntje bij paaltjes is: 2 maal scoren tegen Real Madrid, dat zie ik die subsidie vereniging nog niet doen....

    ,
    ze kunnen nog geen eens winnen van een B elftal.
    als real op volle sterkte was dan was de score in Zagreb niet meer van belang geweest

  19. #19
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    #wijzijnajaxwijzijntochnietdebeste#

  20. #20
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    ze kunnen nog geen eens winnen van een B elftal.
    als real op volle sterkte was dan was de score in Zagreb niet meer van belang geweest
    nog geen eens? Wat is dat voor gebrabbel?

    Maare, goed argument man, heel erg sterk.... Real B (benzema, Higuaín, Albiol, Kaká, Sahin, Alonso) wint 99/100 keer van de 11 beste spelers uit de eredivisie.... 2 keer zuiver scoren is dus hoe je het went of keert heel erg knap. Nee gelijkspelen tegen SV Reid is een betere prestatie
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  21. #21
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    leg uit, ik snap het niet.
    Dat is nou het probleem!
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  22. #22
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    nog geen eens? Wat is dat voor gebrabbel?

    Maare, goed argument man, heel erg sterk.... Real B (benzema, Higuaín, Albiol, Kaká, Sahin, Alonso) wint 99/100 keer van de 11 beste spelers uit de eredivisie.... 2 keer zuiver scoren is dus hoe je het went of keert heel erg knap. Nee gelijkspelen tegen SV Reid is een betere prestatie
    nee idd nog geen eens nee.
    Alonso viel in, en je zag dat ze duidelijk met de rem erop speelde met het oog op aankomend weekend.
    Kinderlijk eenvoudig die eerste 2 doelpunten. Heerlijk om te zien.
    Jammer dat er geen beelden waren van die blote kippeborstjes op 410.

    SV Reid? wat heb ik met PSV en SV Reid te maken?

  23. #23
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Ach het is allemaal wel geinig met onze Amsterdamse godenzonen...het ligt altijd ergens anders aan wanneer ze op de bek gaan...wat hebben we de laatste jaren allemaal al te horen gekregen....het slechte weer,het vroege aanvangstijdstip,slecht veld,slechte bal,slechte scheidsrechter,het dak kon niet dicht enz enz....maar goed na gisteravond hebben we weer een nieuwe...omkoping! Als ze nu eens bij zichzelf ten rade zouden gaan waar ze zelf gefaald hebben...maar nee het ligt altijd aan iets of iemand anders....en dan vinden ze het gek dat half Nederland loopt te juichen wanneer ze op de bek gaan!
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  24. #24
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Ach het is allemaal wel geinig met onze Amsterdamse godenzonen...het ligt altijd ergens anders aan wanneer ze op de bek gaan...wat hebben we de laatste jaren allemaal al te horen gekregen....het slechte weer,het vroege aanvangstijdstip,slecht veld,slechte bal,slechte scheidsrechter,het dak kon niet dicht enz enz....maar goed na gisteravond hebben we weer een nieuwe...omkoping! Als ze nu eens bij zichzelf ten rade zouden gaan waar ze zelf gefaald hebben...maar nee het ligt altijd aan iets of iemand anders....en dan vinden ze het gek dat half Nederland loopt te juichen wanneer ze op de bek gaan!
    reps

  25. #25
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Ach het is allemaal wel geinig met onze Amsterdamse godenzonen...het ligt altijd ergens anders aan wanneer ze op de bek gaan...wat hebben we de laatste jaren allemaal al te horen gekregen....het slechte weer,het vroege aanvangstijdstip,slecht veld,slechte bal,slechte scheidsrechter,het dak kon niet dicht enz enz....maar goed na gisteravond hebben we weer een nieuwe...omkoping! Als ze nu eens bij zichzelf ten rade zouden gaan waar ze zelf gefaald hebben...maar nee het ligt altijd aan iets of iemand anders....en dan vinden ze het gek dat half Nederland loopt te juichen wanneer ze op de bek gaan!
    Daar heb je het antwoord waarom half Nederland harder juicht als Ajax op hun bek gaan dan wanneer hun eigen favoriete clubje wint.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •