MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 52
  1. #26
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Tsja bij Ajax wordt er naar een verklaring gevraagd omdat het blijkbaar mensen interesseert. Dat is bij FC Utrecht volgens mij een stuk minder. De enige manier om het nieuws te halen is daar om de boel af te breken...

    en dan over het excuusjes zoeken: in het voetbal krijgt zelfs de materiaalman de schuld, bij PSV is dat niet anders Arjan. Wat was er ook alweer aan de hand met Fred Rutten die een scheids geen hand wilde geven...?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  3. #28
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Neemt natuurlijk niet weg dat het op dit niveau voetbal erg ongewoon is dat er een wedstrijd eindigd in 7-1.
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #29
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    1-7 tegen 10 man kan gebeuren.

  5. #30
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Tsja bij Ajax wordt er naar een verklaring gevraagd omdat het blijkbaar mensen interesseert. Dat is bij FC Utrecht volgens mij een stuk minder. De enige manier om het nieuws te halen is daar om de boel af te breken...
    Dacht dat wij ook laatst het nieuws positief haalde

    kan me iets herinneren met 6-4

  6. #31
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Tsja bij Ajax wordt er naar een verklaring gevraagd omdat het blijkbaar mensen interesseert. Dat is bij FC Utrecht volgens mij een stuk minder. De enige manier om het nieuws te halen is daar om de boel af te breken...
    Dacht dat wij ook laatst het nieuws positief haalde

    kan me iets herinneren met 6-4

  7. #32
    Join Date
    May 2005
    Location
    HIER
    Posts
    1.953
    vCash
    126000

  8. #33
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Ach het is allemaal wel geinig met onze Amsterdamse godenzonen...het ligt altijd ergens anders aan wanneer ze op de bek gaan...wat hebben we de laatste jaren allemaal al te horen gekregen....het slechte weer,het vroege aanvangstijdstip,slecht veld,slechte bal,slechte scheidsrechter,het dak kon niet dicht enz enz....maar goed na gisteravond hebben we weer een nieuwe...omkoping! Als ze nu eens bij zichzelf ten rade zouden gaan waar ze zelf gefaald hebben...maar nee het ligt altijd aan iets of iemand anders....en dan vinden ze het gek dat half Nederland loopt te juichen wanneer ze op de bek gaan!
    ach man, wat een hypocriet gelul.

    Ik ben benieuwd hoe jij moord en brand hebt geschreeuwd om de rode kaart van Strootman. Zet anders je PSV bril even af en ga op de verschillende club fora van engelse, spaanse clubs kijken, en daar objectieve meningen lezen over dat hele toneelstuk van gisteren. Of proberen ze nu door heel Europa heen smoezen te zoeken voor ajax? Uefa en andere bedrijven starten natuurlijk onderzoek vanwege dat gezeik uit Amsterdam, niet omdat er gewoon iets fishy aan die wedstrijd is.

    En aan blijven halen dat ze bij zichzelf te raden moeten gaan....... 2 doelpunten tegen Madrid....

    @justsomeone, o, oke, Utrecht? Die europese grootmacht....
    Last edited by dirk5; 08-12-2011 at 20:17.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  9. #34
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    en het klopt dat half Nederland loopt te juichen wanneer Ajax op hun bek gaat, maar dat zal meer komen door



    Maar goed hoor, jullie hebben er ook 1tje. Die mooie kwartfinales tegen Bordeaux, 2 keer gelijkspel was het volgensmij, daarna die mooie halve finales tegen Madrid, och gut wederom 2 keer een gelijkspel, En natuurlijk die dijk van een finale tegen Benfica die beslist moest worden met strafschoppen omdat het na 90 minuten een gelijkspel was.

    achja, zoals profeet Buzz Fuzz ooit naar buiten bracht: Jealousy's a motherfucker, you weak jealous motherfuckers ! If you a jealous motherfucker, you just a weak motherfucker !
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  10. #35
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post

    @justsomeone, o, oke, Utrecht? Die europese grootmacht....
    Yes I`m Utreg.
    ons mooie regioclubje, ben er trots op.

  11. #36
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Denk je nu echt dat half Nederland leedvermaak heeft vanwege een,ok goedgevulde maar oh zo stoffige,prijzenkast? Beetje naief....
    Denk dat slogans als "Wij zijn Ajax,wij zijn de beste" en stropdassen met een gouden Nr 1 erop heel wat meer zorgen voor leedvermaak wanneer dat clubje uit Duivendrecht op z'n muil gaat....en dan hebben we het niet eens over de al jaren durende poppenkast qua trainers en bestuur....maar steek je kop maar lekker in het zand...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  12. #37
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    je moet gewoon vooral van je eigen cluppie genieten en niet zo bezig zijn met andere clubs, vooral als het met je eigen cluppie niet echt heel veel beter gaat dan met ajax....dan staat zo'n commentaar gewoon vooral een beetje zielig....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  13. #38
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    je moet gewoon vooral van je eigen cluppie genieten en niet zo bezig zijn met andere clubs, vooral als het met je eigen cluppie niet echt heel veel beter gaat dan met ajax....dan staat zo'n commentaar gewoon vooral een beetje zielig....
    Ik hou me 24/7 bezig moet voetbal in het algemeen, en als de arrogantste club van NL flink op zijn bek gaat dan geef ik daar lekker commentaar op

  14. #39
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    647
    vCash
    30000

    Default

    Dat is bij FC Utrecht volgens mij een stuk minder. De enige manier om het nieuws te halen is daar om de boel af te breken...
    Dat ligt wel iets genuanceerder. Niet dat ik een en ander goed wil praten, maar er speelde wat meer dan teleurstelling over het resultaat:
    Geachte heer Wolfsen,
    Tot nu toe heb ik me volledig afzijdig gehouden van het politieke gekrakeel rondom uw persoon. Ik ben op geen enkele wijze partij in de diverse dossiers die de pers halen en sinds ik geen inwoner van uw mooie gemeente meer ben, ben ik ook op die wijze geen belanghebbende bij welke discussie dan ook. Maar na vandaag is ook voor mij de maat vol en voel ik mij geroepen u persoonlijk op uw verantwoordelijkheid aan te spreken. Omdat ook ik vandaag in het hart geraakt ben.
    Een korte introductie van mijzelf. Ik ben sinds de oprichting van de club supporter van FC Utrecht en zodanig betrokken bij de club, dat ik ruim zes jaar geleden met een aantal medesupporters een tweede supportersvereniging (stichting True Support) heb opgericht. De stichting richt zich met name op de gezinnen en heeft inmiddels meer dan 1100 leden/ donateurs. Ook vandaag was ik weer in het stadion aanwezig en zag mijn FC redelijk kansloos ten onder gaan. Maar die teleurstelling is reeds naar de achtergrond verbannen, door alles wat er vandaag wederom in en vooral buiten het stadion gebeurde. Het is nog geen drie weken geleden dat tijdens de wedstrijd tegen Ajax enkele uit het Amsterdamse vak gegooide vuurwerkbommen ontploften, gelukkig zonder (zwaar)gewonden. Toen was de roep om ontruiming van het uitvak aanwezig, maar werd besloten deze actie niet uit te voeren. Het zou alleen maar escalerend werken. Ook vandaag werd er herhaaldelijk vuurwerk uit het bezoekersvak gegooid en vroeg de stadionspeaker vergeefs aan de aanwezigen hiermee op te houden. FC Utrecht nam vervolgens het enige correcte besluit door de arbiter van dienst te vragen de wedstrijd stil te leggen. Hulde daarvoor!
    Intussen was de sfeer in het stadion om te snijden, in het aanpalende bezoekersvak waar ik ook mijn vaste plek heb (Cityside), waar veel vrouwen en kinderen aanwezig waren, heerste de angst. Ik zag huilende vrouwen en kinderen de tribunes om mij heen verlaten, bang om getroffen te worden door de acties van een aantal idioten. Ik ben vervolgens de gracht ingelopen en heb met de stewards staan praten. Volwassen mannen die hun zondagmiddag opofferen om ons een wedstrijd te laten zien, trillend op hun benen. Een steward met de handen kapot omdat hij in de consternatie van de trap gevallen/ geduwd was. Op mijn vraag " waarom wordt het vak niet ontruimd?" kreeg ik slechts de opmerking dat men wel wilde, maar niet kon of mocht. Ik heb zeer veel politieagenten gesproken (ook na de wedstrijd), die niets liever hadden gedaan dan ontruimen, maar er kwam geen toestemming. In plaats daarvan konden zij de stenen opvangen die hen werden toegeworpen. Een troosteloos gezicht, mannen die zonder steun van bovenaf hun werk moeten doen. Ook de directie van FC Utrecht heeft, voor zover ik begrepen heb, gevraagd het vak te laten ontruimen, maar kreeg nul op het rekest.
    Nog niet eerder heb ik meegemaakt dat op de Cityside een grote groep supporters opstond om, bij gebrek aan bescherming van hogerhand, zelf het initiatief te nemen om het uitvak aan te gaan pakken. Een beter teken dat supporters het spuugzat zijn, is nauwelijks denkbaar. Gelukkig hielden zij over het algemeen respect voor de stewards en escaleerde het hier niet.
    Hoe moeilijk kan het zijn meneer Wolfsen? Laat de stadionspeaker omroepen dat het Twente vak wordt ontruimd, hou de overige vakken gesloten tot de bussen richting Enschede zijn vertrokken en laat de wedstrijd vervolgens uitspelen. Natuurlijk komt er weerstand vanuit dat vak, natuurlijk komt er reactie vanuit de andere tribunes. Maar voorkomen worden de toestanden na afloop, waarbij zelfs helicopters werden ingezet. Het enige dat het van de beslisser vraagt is daadkracht. En dossierkennis. Niet meer en niet minder. Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat er gesteld wordt dat het tussen Twente en Utrecht supporters altijd wel goed gaat. En dat er rondom deze wedstrijd geen of nauwelijks ME aanwezig was? Wie bedenkt het? Ik breng alleen maar in herinnering dat vorig seizoen nog een paar spelers van FC Utrecht zijn aangevallen door Twente hooligans. U denkt toch niet dat ze dan in Utrecht met koffie en gebak wordt onthaald?
    Nu werd, door het tijdelijk stilleggen van de wedstrijd en het niet ontruimen van het bezoekersvak, de gelegenheid geboden aan supporters om zich buiten het stadion te groeperen en richting Waterlinieweg op te rukken. In afwachting van de Twente supporters en onderwijl de confrontatie zoekend met UW personeel, UW politieagenten. UW mensen die, naar ik uit betrouwbare bron heb vernomen, tot twee keer toe hun dienstwapen moesten gebruiken om de meute van zich af te houden. Na de wedstrijd reden ambulances af en aan, bleef de parkeergarage op slot en moesten supporters met een lichamelijke beperking tot na 18 uur op de traverse van de zuidtribune blijven, omdat zij de lift niet konden gebruiken. Waarom? Omdat u verzuimde het verlossende commando te geven en een signaal naar komende wedstrijden dat de maat vol is: Ontruimen! Daarmee heeft u UW mensen en MIJN club in de kou gezet op een onaanvaardbare wijze.
    Helaas heeft u dus deze kans gemist. Mag ik u op persoonlijke titel vragen dit commando de komende dagen alsnog te geven, aan uw assistenten. Daarmee doelend op uw werkkamer. U heeft het geprobeerd, maar deze stad, deze club heeft iemand nodig die beslissingen neemt en daarmee de weg vrijmaakt voor een betere toekomst. Want de club wil wel, UW mensen willen ook, en ik zou niets liever zien dan dat we wekelijks gewoon naar een voetbalwedstrijd kunnen kijken. En daarbij net als vandaag, supporters van de tegenpartij bij ons kunnen ontvangen voor een drankje en een praatje.
    De bal is aan u.............
    Met vriendelijke groet,
    Rob Rietveld
    Bron: http://fcufans.nl/brief-aan-wolfsen-ontruimen.html

    Bovendien zijn bepaalde "supporters" van Ajax ook niet altijd even positief in beeld geweest.

    Waar het op neer komt is dit: Ajax is de grootste club van Nederland. Dit gaat gepaard met een zekere arrogantie (stropdassen met nr. 1, etc), wanneer ze dan op hun bek gaan is dit leedvermaak voor anderen. Zeker als het op zo'n bijzondere manier gebeurt.

  15. #40
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    De enige nuance is dat niet alle supporters van FC Utrecht natuurlijk de boel afbreken, het was natuurlijk maar een lullig bedoeld voorbeeld

    De mail zelf vind ik weinig niveau hebben trouwens. Ajax wordt verweten de schuld altijd ergens anders te zoeken en deze vent doet precies hetzelfde. Deze gast legt doodleuk alle schuld bij de burgemeester neer. Daarnaast krijgt de burgemeester ook nog even mee geen daadkracht te hebben. Wat een toon op het moment dat supporters van je eigen club zich zo misdragen hebben.
    De enigen die verantwoordelijkheid dragen zijn de mensen die het direct veroorzaakt hebben, dus nee zo genuanceerd ligt het helemaal niet... Juist hier moet je toch bij jezelf te rade gaan en niet met het vingertje naar de gemeente wijzen.

  16. #41
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    De enige nuance is dat niet alle supporters van FC Utrecht natuurlijk de boel afbreken, het was natuurlijk maar een lullig bedoeld voorbeeld

    De mail zelf vind ik weinig niveau hebben trouwens. Ajax wordt verweten de schuld altijd ergens anders te zoeken en deze vent doet precies hetzelfde. Deze gast legt doodleuk alle schuld bij de burgemeester neer. Daarnaast krijgt de burgemeester ook nog even mee geen daadkracht te hebben. Wat een toon op het moment dat supporters van je eigen club zich zo misdragen hebben.
    De enigen die verantwoordelijkheid dragen zijn de mensen die het direct veroorzaakt hebben, dus nee zo genuanceerd ligt het helemaal niet... Juist hier moet je toch bij jezelf te rade gaan en niet met het vingertje naar de gemeente wijzen.

    Het is in dit geval ook de schuld van de burgemeester.
    De thuis wedstrijd tegen 020 word er zwaar vuurwerk gegooit naar de fc utrecht supporters.
    Utreg supporters slikken het en er gebeurt niks.
    2 weken later word er vanuit het Twente vak wederom zwaar vuurwerk gegooit, maar nu in een vak waar vooral gezinnen zitten met kinderen.
    Je zou verwachten van supporters van een club uit enschede dat die wel een beetje voorzichtig zouden zijn met vuurwerk.
    Er word maarliefst 5 keer met vuurwerk gegooit door die nsb ers.
    Na de eerste keer had het hele vak ontruimt moeten worden, iets wat de burgemeester na heeft gelaten.
    De burgemeester is er voor verantwoordelijk dat er tijdens deze wedstrijd maar 60 man geuniformeerde politie op de been was.
    Vooraf was bekend dat er spanningen waren tussen beide supporters groepen.
    Afgelopen maart zijn er in Enschede klappen gevallen tussen hooligans van twente die spelers van fc utreg belaagde.
    Rede genoeg om de volgende wedstrijd ME paraat te hebben.
    Nee hoor, de burgemeester vond het niet nodig.
    Na die eerste bom die ze gooide het gelijk het vak ontruimd moeten worden.
    Nee dat heeft de burgemeester niet gedaan.
    Tja dan kan je verwachten dat na nog 4 bommen er sommige supporters doordraaien.
    Ik ben erbij geweest en ik kan je vertellen dat die twente boeren geluk hebben gehad dat de utreg supporters niet bij ze konden komen.

  17. #42
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    ‘Galgenwaard onveilig’

    Het ontruimen van het stadion van FC Utrecht bij ernstige rellen is door de vormgeving van die tribunes erg gevaarlijk. De trappen zijn te steil om het stadion snel leeg te kunnen maken. Het publiek kan niet snel genoeg weg in geval van nood.


    Dat stellen onderzoekers van het auditteam Voetbal en Veiligheid dat voor het ministerie van Binnenlandse Zaken de Nederlandse voetbalstadions onderzoekt op hun bestendigheid tegen voetbalvandalisme. Vooral boven in De Galgenwaard zijn de tribunes te steil om het stadion snel te kunnen ontruimen. “Dat zou een riskante operatie zijn”, zeggen de onderzoekers.
    Politiechef Johan van Renswoude stelde na de rellen van zondag dat het geen optie was om het Twente vak, van waaruit vuurwerk werd gegooid, te ontruimen, omdat Utrecht supporters hun ‘tegenstanders’ al stonden op te wachten. Uit de ‘audit 2011′ blijkt dus dat ook het stadion zelf niet geschikt is voor een ontruiming.

    De club en voetbalbond KNVB delen die mening niet. “Clubs krijgen alleen een licentie als ze ook op veiligheidsgebied aan alle eisen voldoen, zegt KNVB-woordvoerder Marloes van der Laan. FC Utrechts veiligheidsman Fransk Bijlsma vindt de conclusie ook overdreven. “Het stadion is nu veilig”.

    Drugshandel
    De onderzoekers concluseren ook dat drugshandel nog steeds een belangrijke rol speelt onder de harde kern op de Bunnikside. De relatie tussen FC Utrecht en Ajax is de laatste jaren verbeterd, doordat de oudere supporters de jongere in toom houden. Dat kan volgens de onderzoekers komen, doordat de oudere generatie in alle rust drugs wil dealen in “De Apotheek”, het onderste deel van de Bunnikside. “De harde kernen van Ajax en FC Utrecht lijken samen te werken wat de drugshandel betreft,” stelt het rapport.

    Omdat de samenstellers van het rapport de rellen van zondag in opdracht van de gemeente gaan onderzoeken, willen zij het rapport nu niet verder toelichten. Het rapport meldt nog wel dat veel twintigers en tieners van de derde generatie hooligans, bekend onder de naam “No Surrender Utrecht”, veelvuldig drugs gebruiken. De politie heeft in totaal zo’n 180 supporters goed in beeld, van wie er acht notoire ordeverstoorder zijn.

    Onduidelijk is of zij betrokken waren bij de rellen van afgelopen zondag. Het KLPD is nog bezig alle (video)beelden digitaal te verscherpen. 25 rechercheurs onderzoeken een groep van twee- tot driehonderd hooligans. De meute leverde zo’n gevaarlijke situatie op, dat agenten zich genoodzaakt zagen in de lucht et schieten.

    Foto’s
    Dat onderzoek is lastig. “We moeten 100 procent zeker zijn, voordat we iemand kunnen aanhouden,” zegt politiewoordvoerder Thoma Aling. Als de politie er niet uitkomt, zullen de foto’s worden gepubliceerd in de hoop dat iemand de hooligans herkent. De aandacht gaat naar de stenegooiers en vernielers, maar er wordt uitdrukkelijk ook gekeken of de meelopers vervolgd kunnen worden. De beelden wordne ook bestudeerd om te zien of in samenwerking met Twente de vuurwerkgooiers, letterlijk de vonk van de rellen, achterhaald kunnen worden.

  18. #43
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Het gaat mij natuurlijk om de link dat Ajax bij zichzelf te rade moet gaan als er wat misgaat, maar dat blijkbaar dit niet voor anderen geldt. Tuurlijk konden er dingen beter bij de gemeente. Maar het lijkt mij ook dat dit bij de club Utrecht het geval was. Zo was het van tevoren duidelijk dat dit niet als een risico wedstrijd werd gezien. Waarom is dan niet direct vooraf door de club hier grote stampij om gemaakt als het zo duidelijk was dat het mis zou lopen. Neem je verantwoordelijkheid was het toch?

    Ik ga niet met je in discussie over de precieze ins en outs van dit specifieke incident, het ging slechts om het verantwoordelijkheid nemen. Als jij zegt dat Twente supporters hier ook een rol in speelden vind ik dat best. Het gaat er alleen natuurlijk om dat vooraf randvoorwaarden worden gecreëerd dat een dergelijke situatie niet ontstaat en daar speelt de club zelf ook een grote rol in.

  19. #44
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Ik zeg :
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  20. #45
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Het is bizar wat een haat mensen hier hebben.

    Ik ben zelf in de competitie 100% anti ajax, maar als een Nederlandse clubs Europees speelt altijd voor hen!
    Anders ben je een landverrader. Ik heb de wedstrijd gezien en 2 zuivere doelpunten afgekeurd.. met andere woorden, ze waren door op eigen kracht.
    Het was ook 2x heel duidelijk geen buitenspel, geen centimeterwerk, een voetje of whatever, nee gewoon buitenspel.

    Erg zonde, ik heb samen met ajax fans en niet ajax fans geken (bij mijn vriendengroep kan dat) en we vonden het allemaal klote, voor ajax maar vooral voor het Nederlande voetbal.

  21. #46
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    20
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Het is bizar wat een haat mensen hier hebben.

    Ik ben zelf in de competitie 100% anti ajax, maar als een Nederlandse clubs Europees speelt altijd voor hen!
    Anders ben je een landverrader. Ik heb de wedstrijd gezien en 2 zuivere doelpunten afgekeurd.. met andere woorden, ze waren door op eigen kracht.
    Het was ook 2x heel duidelijk geen buitenspel, geen centimeterwerk, een voetje of whatever, nee gewoon buitenspel.

    Erg zonde, ik heb samen met ajax fans en niet ajax fans geken (bij mijn vriendengroep kan dat) en we vonden het allemaal klote, voor ajax maar vooral voor het Nederlande voetbal.
    onzin, ik ben 100% psv fan en voel me zeker geen landverrader omdat ik blij was met deze situatie. ik moet ook kijken naar mijn eigen cluppie en als ajax 24 miljoen mis loopt is dat alleen maar mooi! en al had ajax de kwartfinale gestaan dan nog staat nederland een mijl paal achter voordat we een extra CL ticket erbij krijgt dus ik kan alleen maar tevreden zijn en Dinamo Zagreb behoort nu absoluut tot een van mijn favoriete clubs, moge zij elk jaar in kroatie kampioen worden!!!

    Forza Zagreb!!

  22. #47
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ben jij Petro?

  23. #48
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    20
    vCash
    126000

    Default

    wat is een petro?

  24. #49
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Iemand die heel veel post op 1 dag, anti GG is en anti Ajax is. Voor een 'nieuw' lid weet je je weg wel heel goed te vinden in ieder geval...

  25. #50
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    20
    vCash
    126000

    Default

    nee, ik ben geen petro en ook geen pedo maar gewoon hetero

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •