MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 52
  1. #1
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default Miguel Torres cut by UFC for making rape joke on Twitter

    Dana White:

    "This morning I'm on [Michael] Landsburg's show, up here in Canada, and he hits me with the quote of what he tweeted. Now there's no explanation for that. There's absolutely nothing I could say to make any sense of that. And the fact that he even thinks that's funny or that's a joke, it disturbs me. It bothers me. Again, you're dealing with a guy that's a smart guy, that owns his own business, that's been one of the top fighters in the world forever. And I cut him today. He's no longer with the UFC. It's being announced right now to you. You're the only one that knows. Miguel Torres has been cut from the UFC and his career with us now is over."


    "And then he said he hadn't heard what happened to Forrest [Griffin, who drew fire for tweeting 'Rape is the new missionary' last month]. Really? Where do you live? What business are you in? How do you not hear about these things? You should have paid more attention. It's to the point now where, there's going be times when things happen and mistakes are made. I cannot defend Miguel Torres. I cannot defend what he said. What he said makes no sense other than when he says, 'It was a joke.' Well, I don't think that's a funny joke. I think it's disturbing."


    Miguel Torres cut by UFC for making rape joke on Twitter - MMAmania.com
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Wie wind zaait, zal storm oogsten.

  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Tja, erg domme actie ..
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Dana White Discusses Why He Released Miguel Torres Over Tweet

    MMA Fighting spoke to UFC president Dana White Thursday evening about why he decided to release Miguel Torres after the bantamweight fighter tweeted about a "rape van" recently. White explained his reasons for the release, why he didn't release other UFC fighters who appeared to make light of rape, and what kind of message he is sending to his fighters.

    http://video.aol.com/aolvideo/aol-sports/dana-white-interview-on-torres-release/1317267145001
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Echt belachelijk dat je voor zoiets wordt ontslagen. Was het een domme grap? Jazeker, maar andere vechters hebben ook soortgelijke grappen gemaakt. Rashad evans deed hetzelfde terwijl hij nog een kind op zijn schoot had. En dat was nog een verwijzing naar een pedofiel schandaal...
    Last edited by ZakKa!; 09-12-2011 at 08:36.
    =

  5. #5
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    domme joke maar om hem daarom nou te ontslaan????? pfffff wat een politiek correcte bullshit weer... only in the states...

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    die gast met die speedo was toch ook ontslagen ? Die is er toch ook nog steeds. Dit is om te voorkomen dat er wordt gevraagd wat zij ervan vinden namens de UFC en om aandacht op die grap te vestigen die anders niemand had gelezen.

    win-win situatie dus.

    Maarre, wat was de grap eigenlijk ?

  7. #7
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Enschede
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    “If a rape van was called a surprise van more people wouldn’t mind going for rides in them. Everyone likes surprises.”?

    niks aan de hand eigenlijk..

  8. #8
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Dit slaat echt nergens op.

  9. #9
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    152
    vCash
    126000

    Default

    Vind het nog geen eens een hele slechte grap. Dan vind ik die opmerking van Rashad van de week nog veel lomper.

  10. #10
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Het leuke is dat Torres de grap heeft van een tv serie die op een van Fox zijn zenders word uitgezonden.

  11. #11
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Het leuke is dat Torres de grap heeft van een tv serie die op een van Fox zijn zenders word uitgezonden.
    Sowieso moet Dana zich een beetje heel erg schamen, hij is degene die om de haverklap 'f*cking this, f*cking that, holy shit' enzovoorts zegt. En dat is nota bene de president van een groot bedrijf als de UFC. Hoezo dubbele standaarden?

    Die tweet is niet zo handig, maar je kunt legio ergere acties van UFC vechters opsommen die allemaal nog onder contract staan.


  12. #12
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Lang leve de ufc... NOT

    Dit is gewoon die vieze powerplay. Jammer, ufc draait tegenwoordig steeds meer om dana white dan om de vechters erom heen. Ik zie binnenkort nu alweer zo een realityshow om danawhite zijn leven verschijnen. Amerikanen... Zucht...

  13. #13
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Damn, als je het zo bekijkt moet Rashad ook uit de UFC
    het is alsof hij redenen zoekt om mensen uit de organisatie te gooien,
    zoiets deed hij ook bij Falcao

  14. #14
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Erg jammer dat miguel torres is ge-cut. Het is een vechter die ik graag bekijk en een vechter die het iedereen moeilijk kan maken in de bantamweight divisie. Tja, waar kan hij nu naartoe? beetje jammer
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  15. #15
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Diep triest....

  16. #16
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Te belachelijk voor woorden dit.

    Bald Bozo Fuck strikes again.

  17. #17
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Ja, er worden met 2 maten gemeten binnen de UFC..

    Chael gepakt met steroiden en hij zit nog gewoon bij de organisatie, Nate Marquardt hele mooie nette vechter wordt met bijna hetzelfde gepakt en wordt ge-cut.

    Dana die wilt gewoon laten zien dat de UFC politiek correct is, wat ik eigenlijk ook wel kan begrijpen nu het steeds groter en groter begint te worden ook dmv nieuw contract met FOX etc.

    Dana kan heel irritant zijn, maar deze man maakt het MMA wel steeds mooier en mooier.
    Zijn nieuwe plannen om een World cup te creeren dmv verschillende TUF's te organiseren in oa Australie, Brazilie, Canada, Engeland en misschien de Fillipijnen. (UFC, Dana White Plan On Making TUF World Cup | MMAWeekly.com) . Dat is toch te cool voor woorden!

    Van zulke berichten word ik echt blij. Dus aan deze bold fuck head hebben wij ook veel moois te danken!
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  18. #18
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Dana hoort verkracht te worden.

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Wazig... beetje raar om daar iemand voor te ontslaan.


  20. #20
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    25
    vCash
    126000

    Default

    Ok een domme grap en ok was niet nodig geweest maar sinds wanneer wordt je gestraft danwel ontslagen voor een slecht gevoel voor humor?
    p.s. Gelukkig doet mijn baas niet moeilijk over een slecht gevoel voor humor anders had ik ook geen werk.

  21. #21
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Ik vind die grap echt niet te ver gaan, niet eens een beetje. Die grap van rashad was over pedofilie en echt lopende strafzaken, dan snap ik het nog om boos te worden. Torres is echt genaaid.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  22. #22
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Ik vind die grap echt niet te ver gaan, niet eens een beetje. Die grap van rashad was over pedofilie en echt lopende strafzaken, dan snap ik het nog om boos te worden. Torres is echt genaaid.
    Daarom, Dana doet toch wat hij zelf wilt, hij is niet consequent in zijn handelswijze ten opzichte van "fouten" die vechters begaan. Erg Jammer..
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  23. #23
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Ik vind die grap echt niet te ver gaan, niet eens een beetje. Die grap van rashad was over pedofilie en echt lopende strafzaken, dan snap ik het nog om boos te worden. Torres is echt genaaid.
    Maar Rashad Evans is een grote naam. En de spuitende en geld witwassende Sonnen kan goed pijpen. Torres niet.

  24. #24
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Wat is er met Forrest gebeurd dan??

  25. #25
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    Wat is er met Forrest gebeurd dan??
    Samenvatting: hij had ook een opmerking over rape gemaakt op twitter. Kreeg veel commentaar, heeft zijn excuses aangeboden plus een donatie aan een opvanghuis voor slachtoffers van verkrachting (of iets soortgelijks).


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •