MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 25 of 25
  1. #1
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default Iran toont beelden neergeschoten VS-drone

    TEHERAN - De Iraanse televisie heeft donderdag voor het eerst beelden getoond van een neergeschoten onbemand Amerikaans spionagevliegtuigje.


    Op de beelden is te zien hoe militaire functionarissen de drone bekijken, aldus de BBC. Het toestel lijkt grotendeels onbeschadigd.

    Washington heeft toegegeven een drone kwijt te zijn. Het is voor het eerst dat de Amerikanen een dergelijk toestel, dat ook bekend is onder de naam RQ-170 Sentinel, hebben verloren. Het Pentagon is bezorgd dat Iran door het vliegtuig mogelijk geavanceerde technologie in handen krijgt.



    Volgens Iran is het vliegtuigje in het oosten neergehaald toen het over de stad Kashmar vloog. Die ligt 225 kilometer van Afghanistan. De NAVO heeft laten weten dat een drone die een missie boven het westen van Afghanistan uitvoerde, vorige week is verdwenen.

    CIA


    The New York Times meldde donderdag echter dat de neergeschoten Sentinel zou worden gebruikt door de inlichtingendienst CIA om informatie te vergaren over Iraanse nucleaire faciliteiten. Washington verdenkt Teheran ervan in het geheim te werken aan een kernwapen. Iran ontkent dat ten stelligste.
    De VS en Iran hebben geen diplomatieke banden. Zwitserland vertegenwoordigt de Amerikaanse belangen in Iran. De regering in Teheran heeft daarom nu de Zwitserse gezant op het matje geroepen over de kwestie.


    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  2. #2
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Moeilijke kwestie

  3. #3
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Moeilijke kwestie
    En dat op zaterdag avond.....



    Mooi speelgoed
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    hypermodern ding..
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    wereld nieuws!

  6. #6
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    wereld nieuws!
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  7. #7
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Een leuke afwisseling van vrouwen, apostaten en homoseksuelen om zeep helpen om de meest achterlijke redenen uit het jaar 600.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  8. #8
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Een leuke afwisseling van vrouwen, apostaten en homoseksuelen om zeep helpen om de meest achterlijke redenen uit het jaar 600.
    stfu already!
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  9. #9
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop voor Iran dat de revolutie van de ontwikkeling er nog snel komt, anders dan is het binnenkort dag Iran.

  10. #10
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  11. #11
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Wat vind jij hier nou van wrestler?

    Jij bent volgens mij tegen het regime en voor de revolutie, wat nu?

  12. #12
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Wat vind jij hier nou van wrestler?

    Jij bent volgens mij tegen het regime en voor de revolutie, wat nu?
    Het is best simpel. De Amerikaanse drone is een bewijsmateriaal dat de VS het luchtruim van Iran heeft geschonden en nu staan ze voor lul. Barack Obama is dan dom genoeg om aan Iran te vragen of ze het kunnen terug geven alsof ze dat zullen doen. Als dit andersom was en Amerika een Iraanse drone had 'gevonden' in de VS dat was het opeens een 'reden' om Iran aan te vallen. MAar Amerika weet wel beter , ze zullen Iran niet aanvalllen. Iran is geen Irak of Afghanistan. Ik ben trouwens geen groot supporter van de regime en ook geen supporter voor de revolutie.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  13. #13
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    Het is best simpel. De Amerikaanse drone is een bewijsmateriaal dat de VS het luchtruim van Iran heeft geschonden en nu staan ze voor lul. Barack Obama is dan dom genoeg om aan Iran te vragen of ze het kunnen terug geven alsof ze dat zullen doen. Als dit andersom was en Amerika een Iraanse drone had 'gevonden' in de VS dat was het opeens een 'reden' om Iran aan te vallen. MAar Amerika weet wel beter , ze zullen Iran niet aanvalllen. Iran is geen Irak of Afghanistan. Ik ben trouwens geen groot supporter van de regime en ook geen supporter voor de revolutie.
    Thanks voor de uitleg.
    In mijn mening staat de revolutie voor progressief en het regime voor (zeer) conservatief, ik schat jij toch progressief in, maar jij staat er tussenin of wat?

  14. #14
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Thanks voor de uitleg.
    In mijn mening staat de revolutie voor progressief en het regime voor (zeer) conservatief, ik schat jij toch progressief in, maar jij staat er tussenin of wat?
    Ik sta inderdaad ergens tussenin. Er zijn bepaalde dingen waar ik het niet mee eens ben maar er zijn ook een hoop dingen die ik goed vind hoe ze het daar in Iran 'runnen'. Bijvoorbeeld na de verkiezingen in 2009 hoe ze de protesters behandelden vond ik absoluut niet kunnen (ookal vond ik dat vaak de protesters een beetje te ver gingen) want met zoveel geweld los je dingen niet op maar bijvoorbeeld wat ik wel goed vind is dat ze niet afhankelijk zijn van andere landen. Bewijs daarvan zijn de sancties.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  15. #15
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    320
    vCash
    126000

    Default

    Deze actie getuigt dat de Iraniërs hun luchtverdedigingssystemen uitermate goed beheersen. Dat ze een vliegtuig van supergevanceerde technologie kunnen neerhalen zonder gebruik van munitie en enkel passieve detectie systemen en Elektronische Oorlogsvoering, getuigt van professionaliteit.

    Met behulp van de drone kunnen ze snel een enorme stap maken in hun 'stealth' en elektronika. Ik vraag me af of Iran de drone zal gebruiken om te handelen met Rusland en/of CHina. De Iraniërs willen zo graag de S-300 en China heeft ook zulke varianten met de naam HQ-9.

  16. #16
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Dit is goed nieuws. Amerika is net zo arrogant als Jon Jones.

  17. #17
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default


  18. #18
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    en wtf heeft dat met dit topic te maken?
    Home mtk-gym.nl


  19. #19
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    en wtf heeft dat met dit topic te maken?
    LOL Waarschijnlijk denkt hij dat het in Iran ligt

  20. #20
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    Ik sta inderdaad ergens tussenin. Er zijn bepaalde dingen waar ik het niet mee eens ben maar er zijn ook een hoop dingen die ik goed vind hoe ze het daar in Iran 'runnen'. Bijvoorbeeld na de verkiezingen in 2009 hoe ze de protesters behandelden vond ik absoluut niet kunnen (ookal vond ik dat vaak de protesters een beetje te ver gingen) want met zoveel geweld los je dingen niet op maar bijvoorbeeld wat ik wel goed vind is dat ze niet afhankelijk zijn van andere landen. Bewijs daarvan zijn de sancties.
    Ik kan je standpunt betreffende onafhankelijkheid begrijpen (zie de puinhoop die de EU is).
    Maar wat ik niet kan begrijpen is hoe je een regime support wat denkbeelden heeft die zo in het jaar 800 thuishoren.

  21. #21
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Ik kan je standpunt betreffende onafhankelijkheid begrijpen (zie de puinhoop die de EU is).
    Maar wat ik niet kan begrijpen is hoe je een regime support wat denkbeelden heeft die zo in het jaar 800 thuishoren.
    Daarmee bedoel je natuurlijk de Islam als ik je goed begrijp. Als je denkt dat Iran 100% Islamitisch 'gerund' wordt dan zit je fout. Dat is helemaal niet zo en dat kan niemand zeggen. Als je kijkt naar bijv. naar de doodstraf , dat is iets wat in veel landen (veel westerse landen ook) gewoon legaal is en ook vaak gebeurd (VS,China,ZuidAfrika, Japan etc...). Kan je misschien meer uitleg geven over denkbeelden die in het jaar 800 thuishoren?
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  22. #22
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    Daarmee bedoel je natuurlijk de Islam als ik je goed begrijp. Als je denkt dat Iran 100% Islamitisch 'gerund' wordt dan zit je fout. Dat is helemaal niet zo en dat kan niemand zeggen. Als je kijkt naar bijv. naar de doodstraf , dat is iets wat in veel landen (veel westerse landen ook) gewoon legaal is en ook vaak gebeurd (VS,China,ZuidAfrika, Japan etc...). Kan je misschien meer uitleg geven over denkbeelden die in het jaar 800 thuishoren?
    Onder andere verplicht een hoofdbedekking voor vrouwen, de sharia, geen religie vrijheid, het gebruik van geweld tegen demonstranten en tegenstanders, georganiseerde martelingen en verkrachtingen, een president die het heeft over het vernietigen van andere staten, alles in handen van de staat waardoor onder andere de vliegtuigen levensgevaarlijk zijn met de meeste ongelukken als gevolg etc.

    Ik kan zo nog wel een dag doorgaan, maar dit is even wat in 1 minuut bij me omhoogschiet.

  23. #23
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Onder andere verplicht een hoofdbedekking voor vrouwen, de sharia, geen religie vrijheid, het gebruik van geweld tegen demonstranten en tegenstanders, georganiseerde martelingen en verkrachtingen, een president die het heeft over het vernietigen van andere staten, alles in handen van de staat waardoor onder andere de vliegtuigen levensgevaarlijk zijn met de meeste ongelukken als gevolg etc.

    Ik kan zo nog wel een dag doorgaan, maar dit is even wat in 1 minuut bij me omhoogschiet.
    Ik had al eerder aangegeven dat ik niet eens was met het geweld tegen de demonstranten.
    Ik geloof niet dat de groeps martelingen en verkrachtingen door de politie is gedaan en ookal is het. wel zo het is absoluut niet goed gekeurd door dr regering natuurlijk. Verkrachtingen en marteling gebeurt ovral, betekent niet dat het door de regering is gedaan ook hier in het westen lees ik vaak dat bijv. Een politieagent iemand heeft verkracht og mishandeld betekent niet niet wordt gestraft. Verder zal ik latr meer schrijven want ik ben op me mobiel. Sorry voor de typos
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  24. #24
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Dat is goed wrestler, ik ga er zelf nu ook vandoor.
    Ik vind Iran een mooi en interessant land. In mijn ogen verpest en kapotgemaakt door het regime, maar ik ben geen insider.
    Het is dan ook altijd interessant om over dit soort dingen te discussieren met iemand die wel een insider is.

  25. #25
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Smike ik zal er nu proberen meer over te schrijven en meer uitleg geven & natuurlijk mijn mening want iedereen heeft recht op een eigen mening. Over het geweld tegen de demonstranten na de verkiezingen in 2009 had ik al gezegd dat ik er absoluut niet mee eens was en ik wilde natuurlijk ook dat er anders (vriendelijker) om gegaan was met de demonstranten. Ge-organiseerde martelingen en verkrachtingen gebeurt overal imo en heeft niet veel te maken met hoe de regering het land bestuurt. Dat heeft meer te maken met het feit dat er overal ZIEKE en GEKKE mensen leven. Als je bijvoorbeeld naar de volgende artikel kijkt die door ''the guardian'' is geschreven in Engeland. Het is een heel erg interessant artikel.

    Rape in the US military: America's dirty little secret secret | Society | The Guardian

    Vooral dit vind ik erg interessant...

    Last year 3,158 sexual crimes were reported within the US military. Of those cases, only 529 reached a court room, and only 104 convictions were made, according to a 2010 report from SAPRO (sexual assault prevention and response office, a division of the department of defence).
    Wat ik hiermee wil bewijzen is dat (groeps)-verkrachtingen en martelingen weinig met de regering te maken heeft imo. Het hoeft natuurlijk ook niet alleen in het leger te gebeuren. Ik heb heel vaak gehoord/gelezen dat er bijv. een meisje is verkracht in een gevangenis in Westerse landen en ook in andere landen hoor zoals Afrikaanse of Aziatische landen. Ik wil niet dat je denkt dat ik tegen Westerse landen ben o.i.d. Verder zijn er ook een hoop dingen in Iran waar ik ook niet mee eens ben maar geloof me het is heus niet 'de hel' die de media probeert te illustreren.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •