MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 8 FirstFirst 12345678 LastLast
    vCash

Quote Originally Posted by Asura View Post
    Ik snap niet waarom hij dit deed. Net een bruine worm.
    Wees maar blij dat je z'n bruine worm niet kan zien op deze foto...

Maar het is idd niet erg fraai om in je blote kont in zo'n pose te gaan staan.
    Vraag me af wat voor specifieke groep fans hij hiermee wil "pleasen", de Toppers misschien?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

vCash

Quote Originally Posted by Diz View Post
    Wees maar blij dat je z'n bruine worm niet kan zien op deze foto...

Maar het is idd niet erg fraai om in je blote kont in zo'n pose te gaan staan.
    Vraag me af wat voor specifieke groep fans hij hiermee wil "pleasen", de Toppers misschien?

What Rashad al meerdere malen heeft gezegd,, he's cocky he's full of himself. Hij doet het niet om fans te pleasen maar voor zichzelf. Die gozer ziet zichzelf als een god, je kan dwars door zijn persoonlijkheid heen kijken. En die broer van em ook nog die de nieuwe heavyweight prospect zou worden is gewoon een vetklep lol ?

Mag hem echt niet hoop echt op Rashad. Als hij slim vecht kan hij hem hebben.

vCash

Zag laatst die primetime video....prachtig.

Jones: "Rashad won't win"
    Rashad: "I will beat him "

Iets in die geest zeggen ze beiden.
    Maar als je dan naar de, hoe zeg je dat.....In Rashad's zie je gewoon iets als die dat zegt..

vCash

jones gaat winnen. hij heeft in zijn hoofd al gewonnen

vCash

Fuck, wat kunnen jullie je aanstellen. ESPN Magazine had gewoon een editie of ene paar edities waarin athleten smaakvol en kunstzinnig naakt poseren.

http://www.huffingtonpost.com/2011/1...tle=Tim_Howard

De cyborgs waren ook erin te zien:

vCash

Van de achterkant gezien kun je alleen aan het haar zien welke van de twee nou Cristiane is...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

vCash

vCash

ik vraag me af of het bad blood echt is of gewoon een hype

vCash

GO Rashad! Ik vind jones een topvechter, alleen het maakt niet uit tegen wie hij vecht, ik ben altijd voor zijn tegenstander....
    tenzij het Tim Sylvia zou zijn.....

vCash

Quote Originally Posted by micha View Post
    ik vraag me af of het bad blood echt is of gewoon een hype
    hype

vCash

ze waren trainingsmaten toch? of echt vrienden?

vCash

Be a Warrior, not a Worrier

vCash

vCash

vCash

vCash

vCash

vCash

http://www.youtube.com/watch?v=1QfdwNy1nRA&nomobile=1

Ik blijf die jones een arrogante kwal vinden... Maar helaas denk ik dat hij wel van rashad gaat winnen :/

vCash

Hoop echt op rashad maar denk toch dat het onderstaande gifje een meer waarschijnlijke uitkomst zal zijn

vCash

hahahaha dat gifje, prachtig!

vCash

Hehe, mooi gifje en denk dat het nog wel een voorspellende waarde heeft

vCash

vCash

Moge de boosdoener verliezen... Jon Jones is zowieso meer technisch en onvoorspelbaarder... Rashad Evans is wat massiever dus ik denk dat hij op gebied van kracht de meerdere zal zijn. Jon Jones is conditioneel heel erg sterk (cardio) en Rashad Evans is dat ook, dus dat zal wel gelijk opgaan als je het mij vraagt. Jon Jones heeft korte metten gemaakt met grote vechters en het zal me niks verbazen als hij dit ook met Evans zal doen. Jon Jones was wel sterker in het debat dat ze onderling hebben gevoerd maar ik weet niet of dat ook in het gevecht zal zijn. Jon Jones is definitief samen met Anderson Silva de beste vechter in MMA op dit moment, deze twee zijn all round gewoon goed en zijn in alle onderdelen van MMA goed. Als ik zou wedden zou ik me knaken op Jon Jones zetten.
    BJJ, Judo, Muay Thai & Teakwondo

vCash

Rashad Evans Unbothered by UFC Sponsoring Jon Jones at UFC 145

Last week, a few eyebrows were raised when it was revealed that the UFC will be sponsoring its light-heavyweight champion Jon Jones for his upcoming title bout against Rashad Evans. As Jones explained during a recent conference call, the agreement came about when past primary sponsor Form Athletics shut down, and Jones sought out one main sponsor instead of entering the cage as a human billboard.He'll essentially be showcasing new UFC merchandise, and so, some might theorize, the promotion will have a rooting interest in his success in the match.

The flip side of that theory, of course, is that if they have a rooting interest in one fighter, the second man in the cage seems unwanted. At best, it seems unfair. At worst, it seems biased.
    If you were Evans, that might not sit too well with you. After all, the veteran has been around longer than Jones. He's also been a company ambassador and never had any outside-of-the-cage problems that reflected badly on the UFC. In short, he's done everything right, yet the advertising dollars are headed the young champion's way.

Evans (17-1-1) doesn't perceive the situation any different than most who have heard about it, but neither is it something that he'll let affect him.

"I guess it is what it is," he said on Monday's edition of The MMA Hour. "It seems they got their guy that they’re going to get behind, I guess. I can’t really say too much about that. I just got to go in there and do what I need to do. I can't really worry about that. I can't really worry about who they favor or who they may like. It doesn’t change anything."

Jones has come to be considered a massive favorite in the fight, nearly 6-to-1 in some places, even though Evans has only one career loss on his fight ledger.

It seems that the public isn't the only one betting on him. When asked if he believes the UFC is favoring Jones on fight night, Evans couldn't deny the possibility.

"If they’re sponsoring him, it may seem that way," he said. "But you know, honestly, it doesn't matter if they favor him or not. They have guys they want to get behind, so if they want to get behind him, that's on them. It doesn’t bother me though."

The fight will bring the long-awaited conclusion to their long-simmering feud. On Monday's show, Evans also seemed to indicate that his anger for Jones has waned since the two have "talked it out" through their public war of words and a few private meetings during appearances.

The same doesn't hold true for his former coach Greg Jackson, who he accused of protecting his own interests ahead of longtime camp members.

But Evans is ready to put all the bickering aside. He's tired of talking about it, and has been for a long time. It's finally about time to fight, and for him, that's what matters the most.

"When it comes down to it, I started to fight because I love to fight and I was good at it," he said. "I still want it to remain the same. Even though I don't like Jon, and all the whole back story, and the whole Greg situation, at the end of the day, this is what I really love to do, and I'm going to keep that mindset throughout this whole week and throughout this fight."

vCash

Pff wel een hele vieze actie om hem te sponseren...
    veel duidelijker kunnen ze niet laten blijken voor wie te zijn... Arme rashad