MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 10 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 26 to 50 of 240
  1. #26
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    158
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    super tnx!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    And the plot thickens even more...

  3. #28
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    20
    vCash
    126000

    Default Frank Mir Wouldn't Mind Replacing Alistair Overeem Against Brock Lesnar

    TORONTO -- Frank Mir would have us believe that he was never really out of it after getting rocked by Antonio Rodrigo Nogueira in the first round of their heavyweight tilt at UFC 140. Instead, he was merely "wobbled," he said. He'd also have us believe that was bound to get out of danger whether Nogueira had stopped hitting him and gone for a choke or not, even if UFC president Dana White was among those who simply wasn't buying either claim.

    It almost makes you wonder how seriously to take Mir's other major statement on the night, this one regarding rumors that Alistair Overeem might have to withdraw from his UFC 141 fight with Brock Lesnar on December 30.

    "If the rumors that you're hearing are true, I wouldn't mind having to step in for Overeem and taking on Brock," said Mir. "I'm pretty healthy and three weeks isn't bad turnaround."

    And why not? He may have come within one or two punches of being knocked completely out by Nogueira in a back-and-forth one-rounder, but Mir talked like a man who had hardly suffered any damage at all before getting the submission win in a wild affair.

    As he explained: "I only fought a three-minute fight, so I'm feeling pretty good. My wife might not be happy about Christmas but, eh, she can deal with it."

    As for Nogueira, his holiday season is looking especially grim. White, who denied the Overeem withdrawal rumors, revealed after the press conference that he was planning to fly Nogueira back to Las Vegas with him on Sunday morning so he could have surgery on his injured right arm as soon as possible. He also said that he knew Nogueira was headed for trouble when Mir locked up the kimura, and nothing about the Brazilian's history or posture suggested that he was ready to tap.

    "Nogueira's a jiu-jitsu black belt, probably the best submissions heavyweight of all time, you know when you get caught in that thing to tap," White said. "You know to tap out to that. It's what happens if you don't."

    Mir said he knew what the likely outcome would be when he secured the kimura, and the only thing left to do was to go ahead and finish it.

    "I had a strong inclination that he was not going to tap, so I took a deep breath and you guys saw what happened," he said.

    The injury drew pained groans from the crowd at the Air Canada Centre when it was replayed several times on the big screen. It's the latest in a serious of injuries that have piled up on Nogueira of late, and though he hasn't taken the knockouts that some of his contemporaries have, he might still have to sit down for a serious talk with the boss, White said.

    "You've got to look at a guy's entire career, not just how it's ending. Big Nog's been in wars, man. I was at the Pride fight when he fought Mirko 'Cro Cop' [Filipovic], and 'Cro Cop' was just blasting him with kicks to the body and shots to the head, and then he ends up pulling off that submission win in the second round. He's had a career where he's been through wars.

    "Big Nog is a nice guy and a guy who I respect, and I know they get pissed off at me when I say this stuff, but again, it doesn't matter. Unfortunately -- or fortunately -- I'm the one that makes these decisions. I'm going to have to sit down and talk to him. I don't want to see him get hurt, or anyone else."

  4. #29
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    20
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    geen test is een fail test, net zoals in wielrennen, je bent er niet, dus gaan ze ervan uit dat je positief bent.
    nee bij 3x is dat het geval of een test missen vlak na een match(die ben je wel verplicht te komen of anders volgt er een schorsing)

  5. #30
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Offtopic: danawhitefan, ik voel dat jij en blackadder goede maatjes gaan worden hier op het forum

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    als het net zo gaat als bij Barnett dan ziet het er slecht uit. Schorsing van minimaal een jaar.

  7. #32
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    477
    vCash
    125932

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    bij barnett werden verboden stoffen gevonden, Alistair was er gewoon niet, dus denk ik dat de strafmaat een stuk lager is.
    Ik weet niet wat er erger is.

    Als iemand niet komt opdagen, zonder goede reden, moet je er in principe vanuit gaan dat diegene positief is, of diegene in ieder geval als zodanig bestraffen. Anders werkt het systeem niet.

  8. #33
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    bij barnett werden verboden stoffen gevonden, Alistair was er gewoon niet, dus denk ik dat de strafmaat een stuk lager is.
    Dat is niet wat Gross beweerd, Alistair zou zijn test resultaten moeten inleveren maar heeft dat niet gedaan en die zaak wordt morgen behandeld door NSAC.

  9. #34
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rougemonkey View Post
    Ik weet niet wat er erger is.

    Als iemand niet komt opdagen, zonder goede reden, moet je er in principe vanuit gaan dat diegene positief is, of diegene in ieder geval als zodanig bestraffen. Anders werkt het systeem niet.
    Ik denk zelfs dat hij hiervoor gecut kan worden, mocht hij geen goede reden hebben waarom hij niet is verschenen. Hier gaat zoveel geld in omloop, neem nou alleen het promoten van zo`n gevecht. Daarnaast is dit het gevecht waar men op zit te wachten, met nog maar drie weken te gaan. Dit zou een gigantische domper kunnen zijn, waardoor Overeem eventueel gecut kan worden. Als dit hem daadwerkelijk aangerekend kan worden.

  10. #35
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    20
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rougemonkey View Post
    Ik weet niet wat er erger is.

    Als iemand niet komt opdagen, zonder goede reden, moet je er in principe vanuit gaan dat diegene positief is, of diegene in ieder geval als zodanig bestraffen. Anders werkt het systeem niet.
    ik heb geen idee om welke dopingtest het gaat, maar kan het misschien iets te maken hebben met het feit dat die vanwege familie omstandigheden hier zijn dopingtest in USA heeft gemist? ik hoop het namelijk maar kan me niet voorstellen dat de NSAC een onderzoek gaat doen op een gemiste dopingtest van Overeem terwijl hij in nederland z'n moeder die erg ziek is kwam helpen

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by stoet View Post
    Ik denk zelfs dat hij hiervoor gecut kan worden, mocht hij geen goede reden hebben waarom hij niet is verschenen. Hier gaat zoveel geld in omloop, neem nou alleen het promoten van zo`n gevecht. Daarnaast is dit het gevecht waar men op zit te wachten, met nog maar drie weken te gaan. Dit zou een gigantische domper kunnen zijn, waardoor Overeem eventueel gecut kan worden. Als dit hem daadwerkelijk aangerekend kan worden.
    Stel dat hij wordt geschorst dan cutten ze hem dan zijn van dat supercontract af en mag hij over een jaar voor een schijntje van dat bedrag weer terugkomen.

    Die Gross is zeker geen familie van Eldar?

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by DanaWhiteFan View Post
    ik heb geen idee om welke dopingtest het gaat, maar kan het misschien iets te maken hebben met het feit dat die vanwege familie omstandigheden hier zijn dopingtest in USA heeft gemist? ik hoop het namelijk maar kan me niet voorstellen dat de NSAC een onderzoek gaat doen op een gemiste dopingtest van Overeem terwijl hij in nederland z'n moeder die erg ziek is kwam helpen
    Bij de UFC hebben ze meer dan 300 vechters onder contract staan. Ik denk dat hun alles al hebben meegemaakt. Maar ik hoop dat er niks aan de hand is en dat hij gewoon vecht tegen Brock

  13. #38
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Bij de UFC hebben ze meer dan 300 vechters onder contract staan. Ik denk dat hun alles al hebben meegemaakt. Maar ik hoop dat er niks aan de hand is en dat hij gewoon vecht tegen Brock

    Hoop t ook....

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Moet hij morgen daar persoonlijk aanwezig zijn

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    nee, het is een telefonische vergadering van de commision
    dan is er niks aande hand toch?

  16. #41
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Had hij maar een goede management die dat voor hem regelde...

  17. #42
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    deze kan wel bij het Overeem draadje
    juist ja,
    Be a Warrior, not a Worrier

  18. #43
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    20
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by goro View Post
    Had hij maar een goede management die dat voor hem regelde...
    die heeft die inderdaad nooit gehad, alleen maar die hem hebben misbruikt, maar dat heb je met alle grote vechters kijk bv. fedor

  19. #44
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    http://sports.yahoo.com/mma/news?slu...ufc_blog120911

    van 9 december, lijkt me eerlijk gezegd dat het gewoon door gaat en dat het een gerucht blijft. Ik denk ook niet dat Overeem zou liegen over kanker bij zijn eigen moeder.


    Edit: http://slumz.boxden.com/f16/alistar-...unked-1667044/ gelukkig maar
    Last edited by R.H.; 11-12-2011 at 18:47.

  20. #45
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    Overeem zie ik echt absoluut NIET winnen!
    Brock Lesnar via tko
    u serious?
    Home mtk-gym.nl


  21. #46
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    Overeem zie ik echt absoluut NIET winnen!
    Brock Lesnar via tko

  22. #47
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by DanaWhiteFan View Post
    die heeft die inderdaad nooit gehad, alleen maar die hem hebben misbruikt, maar dat heb je met alle grote vechters kijk bv. fedor
    pannekoek hij heeft een supercontract bij de UFC dit heeft zijn vorig management geregeld.

  23. #48

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    pannekoek hij heeft een supercontract bij de UFC dit heeft zijn vorig management geregeld.
    2x !!!
    en fedor is zelf dik tevreden alleen de beterweters denk er anders over !!

  24. #49
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    20
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    pannekoek hij heeft een supercontract bij de UFC dit heeft zijn vorig management geregeld.
    heeft zijn management de k-1 titel voor hem gehaald? heeft zijn management de strikeforce titel gehaald? of die van dream. dit contract heeft die gewoon verdiend naar aanleiding van zijn successen, dana kon gewoon niet langer om hem heen en dat GG toen zijn management was op dat moment was bijzaak. die management van hem heeft hem trouwens alleen maar in de weg gestaan, ik denk namelijk dat met elk ander management Alistair nu al UFC champ zou zijn en een veel betere record!

  25. #50
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by DanaWhiteFan View Post
    heeft zijn management de k-1 titel voor hem gehaald? heeft zijn management de strikeforce titel gehaald? of die van dream. dit contract heeft die gewoon verdiend naar aanleiding van zijn successen, dana kon gewoon niet langer om hem heen en dat GG toen zijn management was op dat moment was bijzaak. die management van hem heeft hem trouwens alleen maar in de weg gestaan, ik denk namelijk dat met elk ander management Alistair nu al UFC champ zou zijn en een veel betere record!
    wie heeft hem bij de K1 neer gezet? en bij DREAM? de strikeforce Grandprix was een idee van GG. je praat echt onzin.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •