MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 10 FirstFirst 12345678 ... LastLast
Results 76 to 100 of 240
  1. #76
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    Als je al naar de matchup kijkt zie je dat het een striker vs wrestler matchup is. Overeem is een geweldige striker, K1-level striker. Lesnar is een super goede worstelaar. Overeem heeft nog nooit tegenover zo een goede worstelaar gestaan en Lesnar heeft nog nooit tegenover zo een goede striker gestaan. Maar ik zie Overeem absoluut niet Lesnar's takedowns stoppen. Ik denk dat Lesnar hem naar de grond sleept, GnP & hij zal waarschijnlijk in de eerste ronde misschien begin van de tweede ronde een tko scoren denk ik. We weten allemaal dat Overeem goede BJJ heeft en vooral een mooie guillitione choke maar met Lesnar gewicht, kracht,explosiviteit en worstel achtergrond zie ik Overeem echt niet gebruik maken van z'n BJJ skills. Ik denk ook niet dat ie (ala Velasquez) op kan staan na een takedown van Lesnar...
    Lesnar zijn takedowns zijn niet verkeerd maar wel overschat, Randy, Heath Herring en zelfs Frank Mir stopten regelmatig zijn takedowns, alleen namen ze er genoeg gebruik van om hem in de stand-up te pakken, dit kan Overeem zeker wel. En zoals je duidelijk tegen Cain zag, is lesnar te gespannen/opgewonden voor zijn gevechten, hij dumpte zijn adrenaline in 2 minuten met domme knieën etc.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Niet te veel aandacht aan schenken. deze kennert was er heilig van overtuigd dat Rogers van Overeem zou winnen
    LOOOOOOOOL nee die kunnen we inderdaad niet serieus nemen nee.

  3. #78
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    Als je al naar de matchup kijkt zie je dat het een striker vs wrestler matchup is. Overeem is een geweldige striker, K1-level striker. Lesnar is een super goede worstelaar. Overeem heeft nog nooit tegenover zo een goede worstelaar gestaan en Lesnar heeft nog nooit tegenover zo een goede striker gestaan. Maar ik zie Overeem absoluut niet Lesnar's takedowns stoppen. Ik denk dat Lesnar hem naar de grond sleept, GnP & hij zal waarschijnlijk in de eerste ronde misschien begin van de tweede ronde een tko scoren denk ik. We weten allemaal dat Overeem goede BJJ heeft en vooral een mooie guillitione choke maar met Lesnar gewicht, kracht,explosiviteit en worstel achtergrond zie ik Overeem echt niet gebruik maken van z'n BJJ skills. Ik denk ook niet dat ie (ala Velasquez) op kan staan na een takedown van Lesnar...

    Misschien moeten we striker_nl om zijn mening vragen ;-)

  4. #79
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Als Overeem de 1e ronde weet te overleven heeft die een grote kans om de partij te winnen. Lesnar gaat bijna altijd als een dolle stier voor de take down en GnP play in de 1e ronde. De stamina van Lesnar is niet al te best, vanaf ronde 2 verwacht ik dat Overeem Lesnar hard neerhoekt.

    - Ik verwacht een verdedigende Overeem in ronde 1 die de take downs van Lesnar zal proberen te counteren
    - In ronde 2 gaat Overeem los op een vermoeide Lesnar waarna de Overeem de klus met een harde k.o. klaart

  5. #80
    Join Date
    May 2011
    Posts
    111
    vCash
    126000

    Default

    Nou laten we eerst maar eens wachten op wat betere bronnen. Tot nu toe is het alleen maar speculatie.

  6. #81
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Niet te veel aandacht aan schenken. deze kennert was er heilig van overtuigd dat Rogers van Overeem zou winnen en Rampage van Rashad.
    hahaha Toen maakte ik beslissingen met m'n hart, nu met me hoofd.

    Quote Originally Posted by R.H. View Post
    Lesnar zijn takedowns zijn niet verkeerd maar wel overschat, Randy, Heath Herring en zelfs Frank Mir stopten regelmatig zijn takedowns, alleen namen ze er genoeg gebruik van om hem in de stand-up te pakken, dit kan Overeem zeker wel. En zoals je duidelijk tegen Cain zag, is lesnar te gespannen/opgewonden voor zijn gevechten, hij dumpte zijn adrenaline in 2 minuten met domme knieën etc.
    Couture is een geweldige worstelaar dus dat kan je absoluut niet vergelijken. Mir & Herring trainen met een hoop goede worstelaars in de USA en hebben vaak ook tegenover worstelaars gestaan.

    Quote Originally Posted by smike View Post
    LOOOOOOOOL nee die kunnen we inderdaad niet serieus nemen nee.

    we shall see :P
    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Misschien moeten we striker_nl om zijn mening vragen ;-)
    Het gaat er niet om dat ik zelf worstel of niet maar ik denk gewoon echt dat Overeem zijn takedowns niet kan stoppen. Only time will tell. ik ben absoluut geenLesnar fan maar ik zie Overeem gewoon echt niet winnen. (ik ben trouwens ook geen Overeem fan maarja :P)
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  7. #82

    Default

    UFC 141: Brock Lesnar Vs. Frank Mir 3 Would Be Even Bigger Than Lesnar Vs. Overeem


    Frank Mir vs. Brock Lesnar 3 at UFC 141 would be an even bigger fight than the scheduled Lesnar vs. Alistair Overeem bout.

    Dec 12, 2011 - Rumors were swirling all weekend that former K-1 and Strikeforce heavyweight champion Alistair Overeem would be pulled from his UFC 141 headlining bout against Brock Lesnar. Sports Illustrated reporter Josh Gross tweeted that the Nevada State Athletic Commission is meeting Monday and that Overeem is on their agenda. Yahoo's Kevin Iole also tweeted that Overeem may be out of the fight.
    Overeem, a Dutch fighter notorious for the enormous amount of muscle he's packed on his body in recent years, recently left Nevada where he'd been training for UFC 141 to return to Holland. Overeem's mother is ill apparently and needs him by her side.
    UFC president Dana White has vociferously denied that anything funny is going on with the UFC 141 fight card, but he hasn't been able to snuff the rumors. The actions of the NSAC are outside White's control regardless so it would be entirely sensible for the UFC to have back up plans in case Overeem, a fighter making his UFC debut, has to be pulled off the card.
    Mir told MMA Fighting he "wouldn't mind" filling in for Overeem.
    Frank Mir is not only the best possible replacement for Overeem, after his arm-snapping performance against MMA legend Antonio Rodrigo Nogueira, he's an even better opponent for Brock Lesnar than Overeem (in pure business terms). Here's three reasons why:

    1. Frank Mir vs Brock Lesnar 3 would be a much bigger draw than Lesnar vs. Overeem
      Even with only a couple weeks to hype the bout. The first two meetings of Mir and Lesnar, at UFC 81 and UFC 100, were two of the UFC's biggest grossing pay-per-views ever. UFC 100 set a record with a reported 1.6 million buys that still hasn't been matched. UFC welterweight champion Georges St. Pierre defended his title at that event. Dan Henderson also fought Michael Bisping. But without question, the biggest draw and much of the promotion of the event was the Lesnar-Mir rivalry.
    2. After UFC 140, Frank Mir is red hot.
      Mir just put on one of the best performances of his career, coming back to beat the legendary "Big Nog" after being hurt and dropped with punches. Mir has been a notorious front-runner in his career, known for winning with quick submissions or folding under pressure when he gets hurt. Against Nogueira, Mir actually came back from a sustained hurting to win the fight. The footage of him snapping Nogueira's humerus bone makes for an easy sell of Mir vs Lesnar 3.
    3. UFC fans don't know Alistair Overeem like they know Frank Mir
      Overeem is a pretty easy sell, don't get me wrong. One look at his horse meat built physique and most casual fans are intrigued and eager to see him in the cage, but that's not the same as knowing a fighter the way UFC fans know Frank Mir. Mir has been a multiple-time heavyweight champion. He's coached The Ultimate Fighter. Most importantly he's feuded bitterly and extensively with Brock Lesnar. When Mir and Lesnar get in the Octagon with each other, there's no denying the toxic chemistry between these two opposites.
    As much as hardcore fans like myself want to see Alistair Overeeem get his chance in the Octagon, I have little doubt that casual fans will embrace Lesnar - Mir 3 with enthusiasm.

    bron
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  8. #83
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    laten we hopen van niet!!

  9. #84
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Volgens Ariel gaat het gevecht gewoon door en is het slechts een gerucht

  10. #85
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Jammer dat we van de kant van Alistair zelf niks horen.

  11. #86
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Jammer dat we van de kant van Alistair zelf niks horen.
    Niets aan de hand

  12. #87
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Hij heeft toch net een interview gegeven waarin ie zegt dat er niets aan de hand is en hij gewoon vecht? Ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren; dit soort geruchten blijkt vaak toch wel iets van waarheid te bevatten...

  13. #88
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

  14. #89
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Niets aan de hand
    ik hoop het.
    zou het echt kut vinden als het niet doorgaat.
    dit is voor mij toch wel de partij van het jaar en zou de december maand echt goed maken nu ik al geen K1 heb gehad in december.

  15. #90
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Live stream van de NSAC hearing, voor als je je heel erg verveeld.
    Alistar Overeem NSAC Meeting on USTREAM: .

  16. #91
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Die tests behoren tot de standaard procedures. Lesnar heeft de test een aantal dagen geleden gehad (he passed) Overeem zou de test nog moeten doen om zijn licentie te krijgen. De vraag is nu of de NSAC de "out-of-competition testing procedures" in het buitenland gaat veranderen, Overeem is nog niet ter sprake gekomen.

  17. #92
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    De UFC-advocaat zit er ook. Ik neem aan dat Overeem de test nog niet gedaan heeft en er uitstel komt oid

  18. #93
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Lol, nu probeert een 44 jarige vrouw een license te krijgen.
    Hardcore.

  19. #94
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Overeem was eerst gebeld over een anabolentest hierna test in Nederland gedaan. Niet de juiste test... Daarna test in Duitsland onderzocht. Geen verdachte waarden.
    Last edited by rollermanskunk; 13-12-2011 at 01:51.

  20. #95
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Ali kan het schudden

  21. #96
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Het is mogelijk dat hij een "conditional" license krijgt.
    Dus bepaalde voorwaardes, zoals meerdere tests na het gevecht.

    Ze gaan zo in "deliberation".
    Stream is bijna dood, dan wordt het twitteren.

  22. #97
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Wie de hel zit daar met een viberator te spelen?

  23. #98
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Lol, dit is spannender dan Overeem vs. Werdum
    Last edited by co0per; 13-12-2011 at 02:32.

  24. #99
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    A fighter from Afghanistan. Zouden ze het over Syar hebben?

  25. #100
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Poortugaal, Albrandswaard, Nederland
    Posts
    83
    vCash
    126000

    Default

    Nu maar hopen dat zijn test binnen 72 uur negatief is.
    "Stay hungry, stay foolish" -Steve Jobs

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •