MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 10 FirstFirst ... 2345678910 LastLast
Results 126 to 150 of 240
  1. #126
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Junito View Post
    denken jullie serieus dat je tegenwoordig zonder hulpmiddelen nog de top kan bereiken? En dan heb ik het vooral over MMA
    Niet over bergbeklimmen?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  2. #127
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    18
    vCash
    126000

    Default

    Ja ik kon het niet laten! Nee, ik ben hier om jullie nog veel meer te vertellen.

  3. #128
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    18
    vCash
    126000

    Default

    Toch hoop ik wel dat Overeem wint van Lesnar, maar het is natuurlijk zo dat hij niet helemaal schoon is geweest op belangrijke momenten. Ik herinner me nog wel dat hij jaren niet naar Amerika wilde/kon.

  4. #129
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by davinci View Post
    Alistair Overeem imago is gezakt tot een nieuw dieptepunt in de USA, wat zo goed was opgebouwd ( door "mickey mouse and moron" management) dat is jammer.
    Hey Bas, jij bent zegmaar de Maurice de Hond van Amerika toch?

  5. #130
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by Junito View Post
    Het is toch duidelijk dat Overeem dingen heeft gebruikt en misschien daarom het probeerd uit te stellen? Na een tijdje is het uit zijn systeem, denken jullie serieus dat je tegenwoordig zonder hulpmiddelen nog de top kan bereiken? En dan heb ik het vooral over MMA
    Denk je dat hij lult over zijn zieke moeder? Dat zou wel heel laag zijn.

  6. #131
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Junito View Post
    Toch hoop ik wel dat Overeem wint van Lesnar, maar het is natuurlijk zo dat hij niet helemaal schoon is geweest op belangrijke momenten. Ik herinner me nog wel dat hij jaren niet naar Amerika wilde/kon.
    Dat weet je niet, is nooit positief getest. Ik ben het met je eens dat de meeste MMA-ers wel hier en daar zullen(moeten!) snoepen, maar Overeem is niet anders dan de andere 99% van de MMA-ers die gewoon altijd clean getest zijn.

  7. #132
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    pff dit moet alistair's slechtste voorbereiding ooit zijn geweest...
    na jaren bij gg weg en ergens anders moeten trainen (dat zorgt al voor de nodige stress en problemen)
    vervolgens dat hele gedoe met GG wat hem mentaal kan afleiden van zijn voorbereidingen...
    en dan zijn moeder die ziek wordt waardoor hij ook nog eens tijdens zijn voorbereiding terug naar nederland moet...
    en nu het gezeik en speculaties mbt zijn license en drug testing

    ik denk dus dat hij zowel fysiek als mentaal ver van 100% is voor dit gevecht wat ik persoonlijk wel jammer vind

  8. #133
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    18
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Denk je dat hij lult over zijn zieke moeder? Dat zou wel heel laag zijn.
    Nee! absoluut niet, maar soms kunnen dingen tegelijkertijd vallen en kan uit een nadeel een voordeel worden behaald. Ik ben echt niet anti-Overeem, maar het lijkt me over duidelijk, net als dat Badr Hari de afgelopen 3 jaar is gegroeid. Om het maar niet eens over Lesnar te hebben. Vind het raar dat mensen altijd Fedor verdachten, maar het nu uitsluiten omdat de "tests" zo goed zijn en zelfs door mensen van de tour de france worden gehouden (las ik hier laatst). Alsof dopingexperts niet met nieuwe middelen komen, kijk de Spaanse sportploegen die jarenlang oneerlijk goude plakken hebben gewonnen op verschillende toernooien in verschillende disciplines. Dat hoort toch niet zo te zijn? En het rare is, dat we er voorlopig in iedergeval achteraan blijven lopen.

  9. #134
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    50
    vCash
    126000

    Default

    Een vervelende samenloop van omstandigheden, zullen we maar zeggen.
    Heb er vertrouwen in dat het goed komt.
    Maakt hem alleen maar scherper. (denk ik)

  10. #135
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    18
    vCash
    126000

    Default

    Jamopa, pas op, zometeen wordt je ook beschuldigd van dat je een account hebt aangemaakt om Overeem zwart te maken, en voordat je het weet wordt je uitgemaakt voor Bas Boon.

  11. #136
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Essentieel zijn de data:

    15 november: Overeem koopt vliegticket om terug te kunnen vliegen naar Nederland
    17 november: Overeem wordt opgeroepen voor een out of competition test
    17 november Overeem zit al in het vliegtuig naar Nederland

    Out of competition tests zijn onverwacht dus dit had hij niet van tevoren kunnen weten. Je kan wel een conclusie trekken dat de groep rondom Overeem slecht georganiseerd is. Dit is wel logisch na zijn split off met GG.

    Desalniettemin een zeer rommelige voorbereiding voor Overeem. De kansen van Lesnar stijgen hier door.

  12. #137
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Junito View Post
    Jamopa, pas op, zometeen wordt je ook beschuldigd van dat je een account hebt aangemaakt om Overeem zwart te maken, en voordat je het weet wordt je uitgemaakt voor Bas Boon.
    pfff, wordt nu elke topic verkracht door onzinnige posts?
    In die drie zinnen van Jamopa zie jij dus dat Overeem zwart gemaakt wordt?
    Account is ook al in 2010 aangemaakt, niet 2011 zoals zovelen sinds Overeem weg is bij GG.

    Kickbox.nl is al bijna dood volgens mij, fighttalk ook niet echt heel boeiend meer volgens mij, door al die nutteloze Overeem topics (die nuttig beginnen) wordt het hier ook steeds minder.

    Kunnen al die GG nutthuggers niet op de toch al uitstervende sites een accountje aanmaken en daar lekker 10 keer het zelfde stukje vertellen?
    Ik denk elke keer nieuws te lezen, maar na de eerste pagina kan ik beter stoppen als het over Overeem of Hari gaat.

  13. #138
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    18
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb een hekel aan GG en vind Overeem ook niet echt wat. Dus beschuldig mij niet van GG nutthugging

  14. #139
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Eerste 2 of 3 regels gingen over jouw reactie, de rest is meer algemeen wat me irriteert in de Overeem topics, met onze boskabouter of wat het vroeger ook was en Davinci code.
    En maar zeiken dat Overeem een keer zei Mickey Mouse Management haha gek he?

    edit, zal ik er ook meteen bijzetten dat Overeem zijn trainer vergelijkte met een schoonmaakster, anders krijgen we die ook weer straks.

  15. #140
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    In ieder geval is Overeem af van dat tuig-management.

  16. #141
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by raveboy View Post
    Eerste 2 of 3 regels gingen over jouw reactie, de rest is meer algemeen wat me irriteert in de Overeem topics, met onze boskabouter of wat het vroeger ook was en Davinci code.
    En maar zeiken dat Overeem een keer zei Mickey Mouse Management haha gek he?

    edit, zal ik er ook meteen bijzetten dat Overeem zijn trainer vergelijkte met een schoonmaakster, anders krijgen we die ook weer straks.
    Het "tuig sorry zeikerds" van GG, maakte een wereld contract voor Alistair en dan wordt je in heel de pers in de USA (niet op klein forum als mixfight) twee weken na het tekenen van deze wereld deal uitgemaakt als Micky Mouse Management, Morons en Harmfull ( niet echt een class act van Alistair). Ik vindt dat GG zich nog heel netjes heeft gehouden in de pers. Officieel in de states is er alleen via de advocaat van dit "tuig sorry zeikerds" een antwoord gekomen in de pers, zoals je dat verwacht van dit soort "tuig sorry zeikerds".
    Recentelijk vertelde Martijn de Jong in een interview dat sommige vechters die meer geld gaan verdienen steeds moeilijk kunnen delen, wie zou hij daarmee bedoelen?
    Maar goed Cor Hemmers en Martijn horen ook bij dat " tuig sorry zeikerds " en ik zal hem er nog een keer bijhalen schoonmaakster (das geen tuig hoor een heel enkeling misschien).

    Quote:
    Een aforisme is een halve waarheid die vooral bedoeld is om die persoon te irriteren die de andere helft gelooft.


    Nergens ben ik een zinnetje tegengekomen dat getuigt van de warmte, van de vertedering, van een zich verplaatsen in, zich aanpassen aan de verlangens of de tobberijen van de ander, de met toegeeflijkheid aanvaarde hebbelijkheden die in een lang huwelijk zo kunnen binden en irriteren soms.

    De waarheid zal je bevrijden, maar eerst kan ze je mateloos irriteren.

    Quote: wat en stelletje zeikerds hier, serious! LIJKT WELL EN FUCKING JUSTIN BIEBER FAN PAGE!!!!! ...
    Last edited by davinci; 13-12-2011 at 12:09.

  17. #142
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default


  18. #143
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by davinci View Post
    Het "tuig sorry zeikerds" van GG, maakte een wereld contract voor Alistair en dan wordt je in heel de pers in de USA (niet op klein forum als mixfight) twee weken na het tekenen van deze wereld deal uitgemaakt als Micky Mouse Management, Morons en Harmfull ( niet echt een class act van Alistair). Ik vindt dat GG zich nog heel netjes heeft gehouden in de pers. Officieel in de states is er alleen via de advocaat van dit "tuig sorry zeikerds" een antwoord gekomen in de pers, zoals je dat verwacht van dit soort "tuig sorry zeikerds".
    Recentelijk vertelde Martijn de Jong in een interview dat sommige vechters die meer geld gaan verdienen steeds moeilijk kunnen delen, wie zou hij daarmee bedoelen?
    Maar goed Cor Hemmers en Martijn horen ook bij dat " tuig sorry zeikerds " en ik zal hem er nog een keer bijhalen schoonmaakster (das geen tuig hoor een heel enkeling misschien).

    Quote:
    Een aforisme is een halve waarheid die vooral bedoeld is om die persoon te irriteren die de andere helft gelooft.


    Nergens ben ik een zinnetje tegengekomen dat getuigt van de warmte, van de vertedering, van een zich verplaatsen in, zich aanpassen aan de verlangens of de tobberijen van de ander, de met toegeeflijkheid aanvaarde hebbelijkheden die in een lang huwelijk zo kunnen binden en irriteren soms.

    De waarheid zal je bevrijden, maar eerst kan ze je mateloos irriteren.

    Quote: wat en stelletje zeikerds hier, serious! LIJKT WELL EN FUCKING JUSTIN BIEBER FAN PAGE!!!!! ...

    Vind je nou zelf ook niet dat je je op dit forum een beetje als een moron gedraagd dan? In real life zal je misschien best een aardige kerel zijn maar op dit forum gedraag je je echt als een klein kind.

  19. #144
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by davinci View Post
    Het "tuig sorry zeikerds" van GG, maakte een wereld contract voor Alistair en dan wordt je in heel de pers in de USA (niet op klein forum als mixfight) twee weken na het tekenen van deze wereld deal uitgemaakt als Micky Mouse Management, Morons en Harmfull ( niet echt een class act van Alistair). Ik vindt dat GG zich nog heel netjes heeft gehouden in de pers. Officieel in de states is er alleen via de advocaat van dit "tuig sorry zeikerds" een antwoord gekomen in de pers, zoals je dat verwacht van dit soort "tuig sorry zeikerds".
    Recentelijk vertelde Martijn de Jong in een interview dat sommige vechters die meer geld gaan verdienen steeds moeilijk kunnen delen, wie zou hij daarmee bedoelen?
    Maar goed Cor Hemmers en Martijn horen ook bij dat " tuig sorry zeikerds " en ik zal hem er nog een keer bijhalen schoonmaakster (das geen tuig hoor een heel enkeling misschien).

    Quote:
    Een aforisme is een halve waarheid die vooral bedoeld is om die persoon te irriteren die de andere helft gelooft.


    Nergens ben ik een zinnetje tegengekomen dat getuigt van de warmte, van de vertedering, van een zich verplaatsen in, zich aanpassen aan de verlangens of de tobberijen van de ander, de met toegeeflijkheid aanvaarde hebbelijkheden die in een lang huwelijk zo kunnen binden en irriteren soms.

    De waarheid zal je bevrijden, maar eerst kan ze je mateloos irriteren.

    Quote: wat en stelletje zeikerds hier, serious! LIJKT WELL EN FUCKING JUSTIN BIEBER FAN PAGE!!!!! ...
    Dit bedoelde ik dus.
    Heb je nu iets nieuws verteld, of val je weer in de herhaling? ik denk het laatste.
    Ik heb alles gelezen wat je hebt geschreven in de Overeem topics, en ik kan niet zeggen dat je elke keer nieuws brengt.
    Feitjes die al een tijd bekend zijn, omdat jijzelf die bekend hebt gemaakt, onder welke naam dan ook.
    Overeem heeft in het begin wat gezegd, schoonmaakster, morons, harmfull etc, dat is het, verder ben jij al weer een tijd verder aan het praten.
    Maak er dan een "Sticky" topic van of zet het op een T-shirt dan hebben we al die dingen die Overeem heeft gezegd voor als we het vergeten.

    Als je nu net zoveel energie zou stoppen in weer nieuwe gala's op dvd uitbrengen via Nikko Sports als in het reageren op deze topics met volgens mij ondertussen gewoon copy-paste stukjes, dan zou het een stuk beter zijn.( voor mij in ieder geval, als het jou niks opleverd zal je het niet doen, als gewoon fan van de sport, want dat ben je allang al niet meer volgens mij. )

  20. #145
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Moeilijk gedoe allemaal weer..Als je 6 dagen na de geplande test clean bent dan was je dat de 6 dagen ervoor ook. Een schamele 6 dagen zal je niet redden hoor als je middelen gebruikt.

  21. #146
    Join Date
    May 2011
    Posts
    111
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rene37 View Post
    Moeilijk gedoe allemaal weer..Als je 6 dagen na de geplande test clean bent dan was je dat de 6 dagen ervoor ook. Een schamele 6 dagen zal je niet redden hoor als je middelen gebruikt.
    Helemaal waar!

  22. #147
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Khanom Thom View Post
    Here we go again... er zijn genoeg topics die hier over gaan. Graag ontopic blijven 'vecht hij wel of wordt hij gecut/geschorst'
    X2!
    Be a Warrior, not a Worrier

  23. #148
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    50
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Junito View Post
    Jamopa, pas op, zometeen wordt je ook beschuldigd van dat je een account hebt aangemaakt om Overeem zwart te maken, en voordat je het weet wordt je uitgemaakt voor Bas Boon.
    Zeker niet. Ik ben een Alistair Overeem Fan!!!!
    En mijn account bestaat al jaren.....:-)

  24. #149
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Denk je dat hij lult over zijn zieke moeder? Dat zou wel heel laag zijn.
    Dat is min of meer wat Josh Gross suggereerde.

  25. #150
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •