MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 34
  1. #1
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default Ludieke actie van fans Ajax

    Supporters van Ajax hebben ludiek geprotesteerd tegen de volgens hen zorgwekkende ontwikkelingen in het internationale voetbal.

    De wedstrijd bij RKC Waalwijk was ruim 20 minuten oud, toen zo'n 15 ballen vanaf de parkeerplaats over het dak van het stadion op het speelveld werden geschoten. Tegelijkertijd hielden fans in het bezoekersvak spandoeken omhoog met teksten als „Nu spelen wij de bal”, „Hoge ticketprijzen” en „UEFA maffia.”

    De meegereisde fans van Ajax zetten grote vraagtekens bij de zege van Olympique Lyon woensdag bij Dinamo Zagreb: 1-7.

    Bron
    -----------
    Iemand misschien beelden hier van..?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #2
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    @Kemal
    Hierbij de beelden:


  3. #3
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Ik denk dat ze slapeloze nachten gehad zullen hebben...die Platini en de zijnen...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  4. #4
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    Wel grappig dat de club met het meeste geld van Nederland commentaar heeft op het moderne voetbal.

  5. #5
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bladetrinity View Post
    Wel grappig dat de club met het meeste geld van Nederland commentaar heeft op het moderne voetbal.
    Het is ook de club die het meeste van dat geld weer in de NL competitie laat terugstromen door belachelijk veel te betalen voor spelers van subtoppers, en daarnaast ook de meeste spelers opleid voor een carriere in het voetbal.

  6. #6
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Ze zijn tegen het moderne voetbal, maar zijn supporter van een voetbalbedrijf. jaja, snap jij het nog?

  7. #7
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    jep, ik wel, jij blijkbaar weer niet?
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  8. #8
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    jep, ik wel, jij blijkbaar weer niet?
    ik ben zeker tegen het moderne voetbal.
    maar als je supporter bent van een bedrijf is dat toch een beetje krom of niet?
    even een vraag Dirk, hoevaak zit je in het stadion van 020? of ben je 1 van de vele teletekstsupporters

  9. #9
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    ik ben zeker tegen het moderne voetbal.
    maar als je supporter bent van een bedrijf is dat toch een beetje krom of niet?
    even een vraag Dirk, hoevaak zit je in het stadion van 020? of ben je 1 van de vele teletekstsupporters
    Er zijn ook mensen die al fan waren van de voetbalclub voordat het een echt bedrijf. werd En er zijn ook mensen die fan zijn van de voetbalclub ajax en die het geneuk en de bedrijfsproblemen er omheen helemaal niks intereseert.

    Want als je elke keer in het stadion zit ben je een echte supporter en anders een neppe? Ik probeer 5 keer per jaar een thuiswedstrijd mee te maken en kijk de rest thuis live op tv. Dit heeft volgensmij te maken met waar ik woon en andere verplichtingen in het weekend, maar volgens jou zal het wel komen omdat ik geen echte supporter ben....
    Last edited by dirk5; 14-12-2011 at 15:57.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  10. #10
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    . Dit heeft volgensmij te maken met waar ik woon
    Alleen dit al, support your locals

  11. #11
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Alleen dit al, support your locals
    Volgensmij heeft fan zijn meer te maken met je gevoelens dan met de geografische ligging van je huis...
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  12. #12
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Volgensmij heeft fan zijn meer te maken met je gevoelens dan met de geografische ligging van je huis...

  13. #13
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by boudstyle View Post
    @Kemal
    Hierbij de beelden:

    Thanks!
    Be a Warrior, not a Worrier

  14. #14
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Volgensmij heeft fan zijn meer te maken met je gevoelens dan met de geografische ligging van je huis...
    x2
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  15. #15
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by boudstyle View Post
    Het is ook de club die het meeste van dat geld weer in de NL competitie laat terugstromen door belachelijk veel te betalen voor spelers van subtoppers, en daarnaast ook de meeste spelers opleid voor een carriere in het voetbal.
    Dat betalen voor subtoppers zegt meer over jullie beleid?!

  16. #16
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Alleen dit al, support your locals
    wat een onzin....toen ik 7/8 was en voetbal ging kijken was daar ene Marco van Basten die de ene mooie goal na de ander maakte, ik wilde dus marco van basten worden en idolaat van die gast en dus ook ajax....en dat is gebleven uiteraard....

    feit dat ik in Venlo opgroeide wil toch niet zeggen dat ik daarom ook fan van VVV moet zijn, een club die destijds roemloos in de kelder van de eerste divisie speelde, m'n vader nam me niet mee naar VVV, had daar dus helemaal niets mee, ik keek gewoon op de zondag naar Ajax...
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  17. #17
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Ik als Koerd, ben van geen andere club behalve Ajax, ken niks anders als Ajax.

    Al had ik in Kenia gewoond was ik nog een ajacied

    AJax Amsterdam, support mijn clubje altijd, door dik en dun.
    Home mtk-gym.nl


  18. #18
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bladetrinity View Post
    Dat betalen voor subtoppers zegt meer over jullie beleid?!
    Jep, we delen de welvaart. Zeg maar verkapte ontwikkelingshulp. ;-)

  19. #19
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Post al jaren niet meer in het voetbal gedeelte (of uberhaupt) maar deze laat ik toch niet aan me voor bij gaan.

    Als je commentaar levert over deze aktie snap je er gewoon niks van, maar laat je maar weer eens zien meer bezig te zijn met een ander dan je druk te maken om je eigen cluppie. Wij supporters zijn al sinds dag 1 tegen het bedrijf... maar wat ga je doen? Switchen van club? Never. Op andere manieren maar proberen je statement te maken. En dat gaat dieper dan een keer een balletje opgooien.

    En voordat er weer getwijfeld wordt aan hoe 'supporter' ik ben. Seizoen 27 actief stadion bezoek begonnen dit jaar, Ajax volgend uit, thuis, binnen en buitenland. The famous for not travelling groep zie ik nog niet bij Orebro, IK Start, Timisoara of Bratislava staan bijvoorbeeld. Ik wel. Who cares?

    Over de discussies support your local... kon ik me jaren geleden wel in vinden. Zelf geboren en getogen Amsterdammer, dus geen keus (FC Amsterdam was al niet meer toen ik voor het eerst ging). Ergerde me ook vaak aan 'de plattelands supporter', maar nu de combi's steeds erger worden heb ik meer en meer waardering voor supporters uit de provincie. Die zitten gemiddeld 2x zo lang in bus, trein en auto om hun club 90 minuten te zien voetballen. Eenmaal in Amsterdam ben ik weer thuis, zij moeten dan nog een stuk door tuffen. En wie zie ik op een plein in één of ander obscuur uefa league land? Juist, die zelfde provinciaal. Dus, tsja, support your local? NL is zo klein, ik zou zeggen we're all local.

    Just my 2cts.

  20. #20
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blazin.arr0w:::: View Post


    Over de discussies support your local... kon ik me jaren geleden wel in vinden. Zelf geboren en getogen Amsterdammer, dus geen keus (FC Amsterdam was al niet meer toen ik voor het eerst ging). Ergerde me ook vaak aan 'de plattelands supporter', maar nu de combi's steeds erger worden heb ik meer en meer waardering voor supporters uit de provincie. Die zitten gemiddeld 2x zo lang in bus, trein en auto om hun club 90 minuten te zien voetballen. Eenmaal in Amsterdam ben ik weer thuis, zij moeten dan nog een stuk door tuffen. En wie zie ik op een plein in één of ander obscuur uefa league land? Juist, die zelfde provinciaal. Dus, tsja, support your local? NL is zo klein, ik zou zeggen we're all local.

    Just my 2cts.
    maar je begrijpt mij in ieder geval wat ik bedoel met support your local.
    ik heb gewoon een hekel aan die mooi weer supporters, die t stadion van binnen hooguit 1 keer per jaar zien.
    ik ben in utreg geboren, en fc utreg is er bij mij met de paplepel ingegoten.
    ik kan niet snappen dat als je bijvoorbeeld in eindhoven woont, dat je dat bijvoorbeeld een feijenoord supporter bent.

  21. #21
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Hier past maar één filmpje bij!

    Als je uit Den Bosch komt... ben je voor FC f*cking Den Bosch!
    http://www.youtube.com/watch?v=2TC1iITxsBM


  22. #22
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    maar je begrijpt mij in ieder geval wat ik bedoel met support your local.
    ik heb gewoon een hekel aan die mooi weer supporters, die t stadion van binnen hooguit 1 keer per jaar zien.
    ik ben in utreg geboren, en fc utreg is er bij mij met de paplepel ingegoten.
    ik kan niet snappen dat als je bijvoorbeeld in eindhoven woont, dat je dat bijvoorbeeld een feijenoord supporter bent.
    ik ben lekker een betere Utreg fan dan jij lalalalalaallaalallaaaaaaa
    want ik kom uit utreg en ik ga naar alle thuiswedstrijden lalalalalalalaaaaaalala
    lekker puh!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  23. #23
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by blazin.arr0w:::: View Post
    Post al jaren niet meer in het voetbal gedeelte (of uberhaupt) maar deze laat ik toch niet aan me voor bij gaan.

    Als je commentaar levert over deze aktie snap je er gewoon niks van, maar laat je maar weer eens zien meer bezig te zijn met een ander dan je druk te maken om je eigen cluppie. Wij supporters zijn al sinds dag 1 tegen het bedrijf... maar wat ga je doen? Switchen van club? Never. Op andere manieren maar proberen je statement te maken. En dat gaat dieper dan een keer een balletje opgooien.

    En voordat er weer getwijfeld wordt aan hoe 'supporter' ik ben. Seizoen 27 actief stadion bezoek begonnen dit jaar, Ajax volgend uit, thuis, binnen en buitenland. The famous for not travelling groep zie ik nog niet bij Orebro, IK Start, Timisoara of Bratislava staan bijvoorbeeld. Ik wel. Who cares?

    Over de discussies support your local... kon ik me jaren geleden wel in vinden. Zelf geboren en getogen Amsterdammer, dus geen keus (FC Amsterdam was al niet meer toen ik voor het eerst ging). Ergerde me ook vaak aan 'de plattelands supporter', maar nu de combi's steeds erger worden heb ik meer en meer waardering voor supporters uit de provincie. Die zitten gemiddeld 2x zo lang in bus, trein en auto om hun club 90 minuten te zien voetballen. Eenmaal in Amsterdam ben ik weer thuis, zij moeten dan nog een stuk door tuffen. En wie zie ik op een plein in één of ander obscuur uefa league land? Juist, die zelfde provinciaal. Dus, tsja, support your local? NL is zo klein, ik zou zeggen we're all local.

    Just my 2cts.
    Haha FC Amsterdam ouwe!!!!


    In het olympisch!!!!!
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  24. #24
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    maar je begrijpt mij in ieder geval wat ik bedoel met support your local.
    ik heb gewoon een hekel aan die mooi weer supporters, die t stadion van binnen hooguit 1 keer per jaar zien.
    ik ben in utreg geboren, en fc utreg is er bij mij met de paplepel ingegoten.
    ik kan niet snappen dat als je bijvoorbeeld in eindhoven woont, dat je dat bijvoorbeeld een feijenoord supporter bent.
    Dus als het met de paplepel in is gegoten dan is het wel goed? Ik woon en ben geboren in de buurt van Eindhoven maar broer is voor ajax en vader is voor ajax dus heb het zeker met de paplepel ingegoten gekregen en ben nooit supporter geweest van een andre voetbalclub dan ajax (de enige vroeger op school), zie je nu hoe krom heel die stelling van je is?

    Hoezo ben ik een mooi weer supporter en iemand die uit Amsterdam komt die net zo veel wedstrijden per jaar gaat niet? Ik zou juist zeggen dat ik nog meer supporter ben omdat ik om 3 uur snachts thuis ben nadat ik een europa cup duel heb bezocht. Dat jij het niet snapt omdat je niet in de situatie zit betekend niet dat het heel normaal is voor heel veel andere mensen. Bekrompen denken vind ik dat....
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  25. #25
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fyodor View Post
    Hier past maar één filmpje bij!

    Als je uit Den Bosch komt... ben je voor FC f*cking Den Bosch!
    http://www.youtube.com/watch?v=2TC1iITxsBM
    kijk deze nog maar is dirkje.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •