MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 36 of 36
  1. #26
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    En aan hem hebben we dus de BIBOB te danken. Een goed voorbeeld van hoe een achtergrond in vechtsporten iemand niet minder bekrompen maakt als het om onze sporten gaat.
    Ik wilde eerst niet reageren, maar zoveel onzin roept om een reactie. Immers zoals jij het brengt zou de wet bibob in het leven zijn geroepen om vechtsport tegen tegaan. Dat lijkt me teveel eer voor de vechtsport. Daarnaast zeg je in feite dat misdaad onlosmakelijk verbonden is met vechtsport, hierdoor en dat is nu net iets wat niet waar is. Je hebt blijkbaar een hekel aan de politiek, maar schrijf geen onzin. 's hoe je het ook went of keert, zijn we afhankelijk van die politici. Stroop vangt meer vliegen als azijn. Dus .......
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BB View Post
    Immers zoals jij het brengt zou de wet bibob in het leven zijn geroepen om vechtsport tegen tegaan.
    Ik dacht dat iedereen wel wist dat dat niet het geval is. Blijkbaar heb ik sommigen overschat.
    Daarnaast zeg je in feite dat misdaad onlosmakelijk verbonden is met vechtsport, hierdoor en dat is nu net iets wat niet waar is.
    *zucht* En ik ben niet degene die dat beweert. Maar het zijn wel populaire kreten voor politici die galas willen verbieden. Voor het geval dat dat jou was ontgaan.
    Je hebt blijkbaar een hekel aan de politiek, maar schrijf geen onzin. 's hoe je het ook went of keert, zijn we afhankelijk van die politici. Stroop vangt meer vliegen als azijn. Dus .......
    De vechtsport stroop zal nooit zoet genoeg zijn om die politieke vliegen mee te kunnen vangen. Zwarte band in karate of niet.

  3. #28
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ik dacht dat iedereen wel wist dat dat niet het geval is. Blijkbaar heb ik sommigen overschat.
    *zucht* En ik ben niet degene die dat beweert. Maar het zijn wel populaire kreten voor politici die galas willen verbieden. Voor het geval dat dat jou was ontgaan.
    De vechtsport stroop zal nooit zoet genoeg zijn om die politieke vliegen mee te kunnen vangen. Zwarte band in karate of niet.
    Dan moet je je beter uitdrukken. Want als je je eerste quote leest en interpreteert slaat het gewoon nergens op. En daar reageerde ik op. Misschien een lesje begrijpend lezen / schrijven volgen? Heb wel een adresje voor je.

  4. #29
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BB View Post
    Dan moet je je beter uitdrukken. Want als je je eerste quote leest en interpreteert slaat het gewoon nergens op. En daar reageerde ik op. Misschien een lesje begrijpend lezen / schrijven volgen? Heb wel een adresje voor je.
    Als er iemand wat heeft aan een lesje begrijpend lezen ben jij het wel.

  5. #30
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Leg dat maar eens uit. :-)

  6. #31
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Pfff...alsof dat wat uitmaakt. Hij zal echt niet meer open staan voor promoters van kickboks en MMA evenementen en de beoefenaars daarvan dan een tweede kamerlid met een achtergrond in full contact synchroon zwemmen. Het zou ongeveer zo gaan als men hem zou benaderen. "Free fight, Kickboks. Allemaal netwerk criminelen. Beesten in kooien. Verbieden." Of in het gunstigste geval interesseert het hem gewoon niet en laat ie het aan iemand anders over. "Ja maar u doet toch ook Karate?" "Karate is iets HEEEEEEL anders. Respect. Respect voor je tegenstander blah...Bushido...*blub*"
    En aan hem hebben we dus de BIBOB te danken. Een goed voorbeeld van hoe een achtergrond in vechtsporten iemand niet minder bekrompen maakt als het om onze sporten gaat.
    Aan hem hebben we de Wet BIBOB helemaal niet te danken,de Wet BIBOB is een rechtstreeks uitvloeisel van de Commissie van Traa (IRT) en is in 2003 ingesteld. Teeven was toen nog helemaal niet aktief als Staatssecretaris maar net begonnen bij Leefbaar Nederland waarvoor hij in de Tweede Kamer kwam.

    En als jij bij ''Respect voor je tegenstander'' bla bla zegt dan begrijp jij sowieso naast dat je niets van politiek weet ook niets van vechtsport.

  7. #32
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Inderdaad blackadder maakt zichzelf onsterfelijk belachelijk.

    Nu vind ik die Koppejan een misselijkmakend figuur, dus het wordt tijd dat hij eens een full contact karatepartij tegen Badr hari doet ofzo, zijn we ook van die fopchristen af.

  8. #33
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Aan hem hebben we de Wet BIBOB helemaal niet te danken,de Wet BIBOB is een rechtstreeks uitvloeisel van de Commissie van Traa (IRT) en is in 2003 ingesteld. Teeven was toen nog helemaal niet aktief als Staatssecretaris maar net begonnen bij Leefbaar Nederland waarvoor hij in de Tweede Kamer kwam.

    En als jij bij ''Respect voor je tegenstander'' bla bla zegt dan begrijp jij sowieso naast dat je niets van politiek weet ook niets van vechtsport.
    Ik kan het niet helpen als jullie traag van begrip zijn.

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ik kan het niet helpen als jullie traag van begrip zijn.
    Als jij uit je nek loopt te kletsen wil dat niet zeggen dat andere daarom traag van begrip zijn, ze zijn slechts verward door zoveel onnozelheid.


  10. #35
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Als jij uit je nek loopt te kletsen wil dat niet zeggen dat andere daarom traag van begrip zijn, ze zijn slechts verward door zoveel onnozelheid.
    X2

  11. #36
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Naj85 View Post
    Gast heb serieus zitten zoeken op die pagina lol
    Je bent niet de enige... Ik heb zelfs de zoek functie gebruikt.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •