MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 34 of 34
  1. #26
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Gokhan View Post
    Haha thanks Roy!! Vond echt tof dat jij en Remco er waren.. Wou mezelf wel ff bewijzen haha

    Ik hoop half januari NK te worden dan wil ik zeker weer vaker grondtrainingen volgen bij jou en Martijn en als het lekker loopt mijn debuut maken!
    Is volgens mij ook wel gelukt!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  2. #27
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    Mooie overwinning van een technisch zeer goede bokser die al jaren (met hier en daar een onderbreking) goed bezig is. Aardige gozer ook. Heeft bij de ABCC ook ee leuke sparringspartner aan zijn oude carpoolmaatje Peter Mullenberg.


    P.S. Gokhan, ik zou toch maar niet kiezen voor de bijnaam "the sandman" ;-)

  3. #28
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Almelo
    Posts
    237
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dalton View Post
    Mooie overwinning van een technisch zeer goede bokser die al jaren (met hier en daar een onderbreking) goed bezig is. Aardige gozer ook. Heeft bij de ABCC ook ee leuke sparringspartner aan zijn oude carpoolmaatje Peter Mullenberg.


    P.S. Gokhan, ik zou toch maar niet kiezen voor de bijnaam "the sandman" ;-)
    dankjewel Ronald! Keulen en Aken zijn niet op een dag gebouwd zoals van Bemmel altijd zegt.. ik weet waar ik vandaan kom daarom ben ik dankbaar dat het goed loopt en blijf ik mezelf en ben ik gedreven om door te gaan..

    Betreft bijnaam hahaha ik vond em wel grappig!! maar zoals we weten is dat taboe in het Olympisch boksen.. nee ff serieus ik vond het echt naar om hem zo op de grond te zien.. Ik heb hem via fb opgezocht en gevraagd hoe het nu met hem is.. heb helaas nog geen reactie gehad

  4. #29
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    gefeliciteerd Gokhan,

    Mogen er nog vele overwinningen komen!
    Home mtk-gym.nl


  5. #30
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Tilburg
    Posts
    221
    vCash
    126000

    Default

    Wow, zeer mooi geplaatst!
    Kravmagaschool 013
    si vis pacem para bellum

  6. #31
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Wow!! Echt een hele vette KO!!

    Wat een reflexen, wow!!! In het MMA zou ik je graag willen zien of gewoon boksend in Amerika!!

    Denk dat je daar echt hoge ogen gooit (en flink kan cashen!! )

    En ook nog een mooi karakter! Hoop dat wij nog veel veel van jou gaan zien!!
    Last edited by Lionheart; 15-12-2011 at 02:24.
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oldenzaal
    Posts
    1.839
    vCash
    126000

    Default

    Mooie overwinning Gokhan....en zoals Roy het al aangaf....op de grond doe je het ook niet onverdienstelijk!!

    Succes kerel...

    osu

    Chris

  8. #33
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Gokhan View Post
    dankjewel Ronald! Keulen en Aken zijn niet op een dag gebouwd zoals van Bemmel altijd zegt.. ik weet waar ik vandaan kom daarom ben ik dankbaar dat het goed loopt en blijf ik mezelf en ben ik gedreven om door te gaan..

    Betreft bijnaam hahaha ik vond em wel grappig!! maar zoals we weten is dat taboe in het Olympisch boksen.. nee ff serieus ik vond het echt naar om hem zo op de grond te zien.. Ik heb hem via fb opgezocht en gevraagd hoe het nu met hem is.. heb helaas nog geen reactie gehad

    Alle ervaring geeft je alleen maar meer "senioriteit" en dat is wel het belangrijkste wat een vechter hebben kan.

    Ik hoop dat je je boksbenadering van vechten (positiespel, tegenstander ontregelen, niet meteen overal vol op ingaan maar de beste kans uitzoeken) kunt meenemen naar het MMA, denk dat dat een zeer goede basis is.

  9. #34
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Nice! Die zat er goed op.
    x2 nice !!!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •