MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 38 of 38
  1. #26
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    8
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jones View Post
    X2 over zijn skills valt weinig te zeuren dus dan maar zeuren over iets wat Greg gezegd heeft pff Laat Jones toch lekker hij is gewoon de Baas!!! Ik kan begrijpen met alle adrenaline dat wanneer je net gewonnen hebt blij bent voor jezelf en niet 1,2,3 meteen denkt aan je tegenstander. Naar mijn mening maakt dat je niet onsportief of minder als vechter.
    Jij loop zeker ook als een heilige boon met Jezus te leuren.
    Jones zal alleen herinnerd, gewaardeerd en gerespecteerd worden voor zijn prestaties binnen de kooi, niet erbuiten of als mens.
    Last edited by m4r71jn; 13-12-2011 at 09:50.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    Maar goed, ik bedoel: ga dan gewoon boven Machida zijn levenloze lichaam staan en zeg "You just got choked the fuck out!" daarna als een Diaz bloed spugend cirkels in de ring lopen en schreeuwen "Where is that motherfucker Sugar" en daarna nog even ruzie maken met dat team van Machida daar win je fans mee, waarom? Dan ben je tenminste "real"...

    LOL moest ik wel ff om lachen en stelt eea wel weer in een wat ander perspectief, we zijn inderdaad nogal op de onsportieve kantjes van Jones gefocused omdat de meeste zijn persoonlijkheid niet pruimen (ik ben daar ook 1 van) maar er zijn veel ergere figuren in de sport zoals het voorbeeld hierboven weergeeft, je hebt ook gewoon een paar bad guys nodig anders denk ik dat maakt het allemaal net wat smeuiger.
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  3. #28
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    by Jones
    X2 over zijn skills valt weinig te zeuren dus dan maar zeuren over iets wat Greg gezegd heeft pff Laat Jones toch lekker hij is gewoon de Baas!!! Ik kan begrijpen met alle adrenaline dat wanneer je net gewonnen hebt blij bent voor jezelf en niet 1,2,3 meteen denkt aan je tegenstander. Naar mijn mening maakt dat je niet onsportief of minder als vechter.

    Quote Originally Posted by m4r71jn View Post
    Klopt Jones zal alleen herinnerd, gewaardeerd en gerespecteerd worden voor zijn prestaties binnen de kooi, niet als mens.
    Beide, zeer domme uitspraken, misschien moeten jullie een andere interesse zoeken.
    In de vechtsport staat respect op nr 1. Vechtsport maakt een mens sober.

  4. #29
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    8
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by goro View Post
    by Jones
    X2 over zijn skills valt weinig te zeuren dus dan maar zeuren over iets wat Greg gezegd heeft pff Laat Jones toch lekker hij is gewoon de Baas!!! Ik kan begrijpen met alle adrenaline dat wanneer je net gewonnen hebt blij bent voor jezelf en niet 1,2,3 meteen denkt aan je tegenstander. Naar mijn mening maakt dat je niet onsportief of minder als vechter.



    Beide, zeer domme uitspraken, misschien moeten jullie een andere interesse zoeken.
    In de vechtsport staat respect op nr 1. Vechtsport maakt een mens sober.
    Jouw eigen uitspraken zijn nogal dom, als je goed zou lezen zou je concluderen dat ik helemaal niets over onsportief zeg, ik heb het wel over een fake imago dat gepresenteerd word en dat je klasse hebt of je hebt het niet.

    Jones is inderdaad baas op LHW waarom denk je dat die nog niet op HW zit dan...?

    Elk rationeel persoon met een IQ van boven de nul kan zien dat hij daar niet thuis hoort, je bent ook echt elite en baas als je bij elke match een substantieel voordeel in bereik en kracht hebt en nog nooit van je leven voor ook maar een ronde op je rug hebt gelegen terwijl je in je gezicht word gemept, dan kan je zien wie nog stand houd onder druk en wie niet...

    Kortom deze gast is nog nooit getest, waarom niet, omdat zijn natuurlijke gewicht divisie HW is.
    Iemand op techniek verslaan of omdat je veel meer voordeel in bereik of kracht hebt zijn verschillende zaken.

    Op Heavy Weight ga je pas echt zien wat de stock van Jones werkelijk waard is.

    Silva die Sonnen submit nadat hij vijf ronden op zijn rug lag en in zijn face gepound werd dat noem ik priceless.

  5. #30
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    8
    vCash
    126000

    Default

    Drie gewicht klassen, twee titels in twee gewicht klassen, olympisch worstelaar, kleine light heavy weight en kleine heavy weight, 41 jaar en nog steeds actief dan ben je baas.
    En wat heeft sober zijn en respect op nummer 1 met mekaar te maken dan?

  6. #31
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    8
    vCash
    126000

    Default

    Begrijp me niet verkeerd, Jon Jones is een bruut begaafde mixed martial artist dat zal niemand betwisten, maar dat staat los van instelling, bovendien komt hoogmoed voor de val.

    Ik zal niet de eerste zijn die een fles Crystal open trekt wanneer deze op zijn kont valt.

  7. #32
    Join Date
    May 2009
    Location
    Tilburg
    Posts
    373
    vCash
    126000

    Default

    x2

  8. #33
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    8
    vCash
    126000

    Default

    Als een persoon outclassed, outpunched, outmuscled, outsized en outreached word en dan als winnaar uit de strijd komen dat is volgens mij de definitie van "baas" zijn.

    Dat is ook precies de reden waarom fans van mensen als Fedor en andere legendes uit de sport houden, en de meesten waarschijnlijk ook voor de recente tegenstanders van Jones rooten.

    Jones is op het moment gewoon "winning" als je van een zekerheid houd logisch dat je dan op Jones inzet, ik houd zelf meer van longshots.

  9. #34
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Voor de mensen die Nick Diaz gebruiken om aan te tonen dat Jones wel meevalt. Het is simpel.
    Nick Diaz is hoe hij is. Hij speelt geen heilige, hij is zichzelf. Wij weten hoe emotioneel en gek die gast is.
    Hij is in interviews de zelfde persoon als in de kooi.

    In de andere hoek heb je Jon Jones die sportief, eerlijk, aardig, gelovig en respectvol is. Dit zie je niet teurg op momenten waar dat belangrijk is. Achter de camera in zijn pak is het een acteur, in de kooi werkt die act niet, want dan is er te veel ego en emotie betrokken.

    Dat valt onder: Nep zijn.

    Greg Jackson was altijd TE aardig. Dit irriteerde mij, want ik heb het liever dat je een klootzak bent, dan dat je doet als of je aardige peer bent maar achteraf wel mensen naait. Kijk naar: Rashad-Jones situatie.

    Jones is een monster, maar ik geloof nog makelijk dat hij een explosieve tegenstander nodig heeft (Rashad?) die goed inside kan vechten en hem KO slaat. Wanneer dit gebeurt dan ga ik een grote feest maken.

  10. #35
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Jones heeft skills dat valt niet te ontkennen. Echter heeft hij geen karakter. Je merkt het in een hoop dingen bij hem. Kijk maar naar een prefight presser. Dan zit hij heel de tijd media tegen te spreken en zo. Vervelend mannetje is het eigenlijk. Denk het allemaal al door te hebben en zo. het is inderdaad duidelijk dat rashad niet aan het liegen was over hoe hij was.
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  11. #36
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Zou het trouwens geen goede business zijn als el bastardo bij Jones volgende partij met een stand daar staat en T-shirts en Hoodies verkoopt met "Go get some fans" erop geprint?

  12. #37
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Zou het trouwens geen goede business zijn als el bastardo bij Jones volgende partij met een stand daar staat en T-shirts en Hoodies verkoopt met "Go get some fans" erop geprint?
    hahaha, ik zeg doen!
    Be a Warrior, not a Worrier

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •