MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 98
  1. #1
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default Jon Jones de opvolger van Fedor ?

    Wordt Jones de opvolger van de grootste allertijden FEDOR ?
    Ik zie niemand van hem winnen en ik zie Jones in de toekomst ook alle zwaargewichten verslaan, waneer hij a la Overeem aan gewicht zal winnen.
    Hij bezit alles, kracht, lengte, skills en niemand is ooit een gevaar geweest voor hem, hij verslaat iedereen vrij gemakkelijk!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Maar is hij nou zo goed of is de rest gewoon zo slecht?

  3. #3
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Die vraag konden we bij Fedor ook stellen.
    Fighting is poetry in motion

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Denk dat het nog te vroeg is om te zeggen, als ik dan kijk naar Anderson Silva, die overigens wel een andere gewichtsklasse heeft, dan is hij al 6 jaar ongeslagen..
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    hij is voor een LHW gigantisch, als LHW zie ik hem dan ook wel een tijdje kampioen blijven, maar als hij naar HW gaat zal hij wel smeer krijgen denk ik. Kun je je voor stellen wat iemand als Brock met hem zou doen

  6. #6
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.H. View Post
    Kun je je voor stellen wat iemand als Brock met hem zou doen
    Spinning heel kick to the face van Damme style.

  7. #7
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Denk dat het nog te vroeg is om te zeggen, als ik dan kijk naar Anderson Silva, die overigens wel een andere gewichtsklasse heeft, dan is hij al 6 jaar ongeslagen..
    x2

    als hij over een paar jaar nog steeds niet heeft verloren, dan kunnen we dat eventueel zeggen.

  8. #8
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben er van overtuigd dat Rashad Evans Jon Jones kan verslaan, Rashad is super snel en kan heel makkelijk met Jon Jones meebewegen. Daarnaast is Rashad een hele goede worstelaar, deze twee gasten hebben met elkaar getraind en kennen elkaar door en door. Het zou mij zeker niet verbasen als Rashad Jones te grazen neemt.

    Wat mij wel verbaasd is dat deze partij nog steeds niet heeft plaatsgevonden, terwijl Rashad echt wel een titelshot heeft verdient. Na zijn verlies partij tegen Machida heeft hij van Thiago Silva, Rampage Jackson en Tito Ortiz gewonnen. Het feit dat hij geblesseerd was doet niets af aan het feit dat hij een titelshot verdient.

  9. #9
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Het is een beetje vroeg om hem als opvolger van Fedor te zien imo. Hij heeft al op een jonge leeftijd een hoop goede tegenstanders verslagen en gedomineerd (Bonnar,Bader,Rampage,Shogun,Machida etc...) maar er zijn nog een aantal goede tegenstanders die het hem best moeilijk zouden kunnen maken (Evans,Davis,Henderson etc...). Als hij z'n titel nog 3x verdedigd en dat ook op een dominante manier doet dan kunnen we hem denk ik met Fedor & Anderson Silva vergelijken.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  10. #10
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Ik ben een grote fan van Fedor maar Jon Jones heeft nu al lastigere oppositie gehad dan Fedor. Sterker nog als Fedor nu tegen Jones zou moeten zou ik mn geld op Jones zetten.
    Max. 400 x 125

  11. #11
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Hij had al moeite met de punches van Machida, zo iemand wil je niet tegenover een dos Santos of Overeem zetten. Hij moet lekker in deze gewichtsklasse blijven.

    Overigens geef ik Dan Henderson nog wel een kans tegen Jones. Die is gek genoeg om er vol op te duiken. Jones vecht vooral tegen mensen die hij met zijn lengte op afstand kan houden, Hendo gaat daar dwars doorheen, die gaat toch niet zomaar ko en dat weet hij.

    En er is geen opvolger van Fedor, Fedor is en blijft de eerste echte top Mixed Martial Artist, de eerste allrounder die dominant was. Anderson Silva zou misschien zijn opvolger zijn. Jon Jones mag (nog) niet de veters van Fedor of Anderson Silva strikken.

  12. #12
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    jon jones moet zich zelf eerst toch echt even wat meer bewijzen, hij heeft van een twijfelachtige shogun gewonnen, van machida, die ik sowieso erg eenzijdig vind en van rampage, die op afstand bleef, ik denk dat hij aan henderson een erg lastige pil gaat krijgen.
    Last edited by ijsbier; 12-12-2011 at 19:13.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    hij is voor mij nu al een groot vechter en hij heeft eigenlijk nog geen 1 partij verloren. Partij tegen Hamill domineerde hij ook vreselijk alleen jammer van de elleboog was het niet??

    Gast is pas 24 jaar en heeft nu al 3 top contenders verslagen in 1 jaar in een competitie met drugs controle. Allistar heeft toch ook tot zijn 30 LHW gevochten?? En obv jones broer Arthur Jones (140 kilo) kan hij makkelijk HW halen
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  14. #14
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.H. View Post
    hij is voor een LHW gigantisch, als LHW zie ik hem dan ook wel een tijdje kampioen blijven, maar als hij naar HW gaat zal hij wel smeer krijgen denk ik. Kun je je voor stellen wat iemand als Brock met hem zou doen
    flauwekul. brock doet helemaal niets met die kerel. Tussen Jones en Lesnar zit nu al een dik niveau verschil. Dat zal alleen maar groter worden ten gunste van jones. Daarnaast is de HW divisie niet zo getalenteerd als LHW

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by stoet View Post
    Ik ben er van overtuigd dat Rashad Evans Jon Jones kan verslaan, Rashad is super snel en kan heel makkelijk met Jon Jones meebewegen. Daarnaast is Rashad een hele goede worstelaar, deze twee gasten hebben met elkaar getraind en kennen elkaar door en door. Het zou mij zeker niet verbasen als Rashad Jones te grazen neemt.

    Wat mij wel verbaasd is dat deze partij nog steeds niet heeft plaatsgevonden, terwijl Rashad echt wel een titelshot heeft verdient. Na zijn verlies partij tegen Machida heeft hij van Thiago Silva, Rampage Jackson en Tito Ortiz gewonnen. Het feit dat hij geblesseerd was doet niets af aan het feit dat hij een titelshot verdient.
    Als Rashad en Jon Jones tegen elkaar vechten wint Jon Jones 9 van de 10 keer. Rashad heeft niet de skillset om het Jones echt lastig te maken.
    Dan Henderson gaat het ook niet redden, Dan is weliswaar agressief naar voren maar mist gewicht en kan het worstelen niet uitbuiten omdat Jon ook als basis skill worstelen heeft.

    Ik heb dit lang niet meer gezegd maar nu durf ik het wel... Jon Jones blijft net zo lang kampioen als hij LHW blijft.


  16. #16

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Jon Jones blijft net zo lang kampioen als hij LHW blijft.

    Inderdaad..Ook henderson of wie dan ook gaat dit niet redden, dat moet nu toch wel duidelijk zijn.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  17. #17
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Jon jones is kwa vechter ongelooflijk maar hij mist karakter en personality om met fedor vergeleken te kunnen worden.

    Hoe hij machida liet vallen, dat kan gewoon niet.
    Home mtk-gym.nl


  18. #18
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Als Rashad en Jon Jones tegen elkaar vechten wint Jon Jones 9 van de 10 keer. Rashad heeft niet de skillset om het Jones echt lastig te maken.
    Dan Henderson gaat het ook niet redden, Dan is weliswaar agressief naar voren maar mist gewicht en kan het worstelen niet uitbuiten omdat Jon ook als basis skill worstelen heeft.

    Ik heb dit lang niet meer gezegd maar nu durf ik het wel... Jon Jones blijft net zo lang kampioen als hij LHW blijft.
    Ik ben het hier helemaal mee eens. Rashad is te klein en heeft niet de kin om JJ te verslaan.
    Henderson geef ik een kleine kans, maar hij heeft te maken met de reach van JJ.
    Ik geef Sonnen eigenlijk de meeste kans van iedereen, maar hij zit niet op LHW.

    Alleen was Fedor een LHW die van zwaargewichten won en bij JJ is dat andersom.

  19. #19
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    431
    vCash
    126000

    Default

    gewicht maken en tegen dossantos

  20. #20
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Denk dat het nog te vroeg is om te zeggen, als ik dan kijk naar Anderson Silva, die overigens wel een andere gewichtsklasse heeft, dan is hij al 6 jaar ongeslagen..
    x3
    Fedor was 10 jaar onverslagen
    Hij blijft imo voorlopig de GOAT van MMA
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  21. #21
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Hendo heeft altijd een kans om zijn rechter te raken en Rashad zou Jones misschien kunnen lay n prayen. Maar die kansen zijn niet erg groot. Fedor was bijna 10 jaar ongeslagen, Jon Jones pas 3 jaar.

  22. #22
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Dat Jones de GOAT kan worden staat buiten kijf, maar om een tweede Fedor te worden dien je niet alleen langdurig ongeslagen te blijven, maar ook binnen en buiten de octagon/ring een voorbeeld voor de sport te zijn en dat laatste zie ik Jones nou niet echt doen.

  23. #23
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    308
    vCash
    126000

    Default

    Jones: 15 partijen gewonnen (dq niet meegeteld)
    Fedor: 31 partijen gewonnen (nc niet meegeteld) tot die echt verloor...

    Nog 15 te gaan en hij heeft Fedor geėvenaard... (niet kijkend naar de tegenstanders die ze voorgeschoteld krijgen, die zullen bij Jones een stuk sterker zijn omdat het titelcontenders zijn zolang die blijft winnen)

    Maarja aan de andere kant kan je ook Overeem ook de nieuwe Fedor noemen die heeft zo'n beetje alle mogelijke titels behaald..

  24. #24
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Alleen vergelijken met Fedor? Anderson Silva heeft hetzelfde record als Fedor en schopt ook iedereens kont.

  25. #25
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Gilaiir View Post
    Alleen vergelijken met Fedor? Anderson Silva heeft hetzelfde record als Fedor en schopt ook iedereens kont.
    MW is de zwakste divisie.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •