MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 98
  1. #51
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Omdat ie 1 keer ko is gegaan in 18 gevechten zeker.... haha wat een onzin.

    Maar Fedor > Jones, nu en over 10 jaar nogsteeds. Ik wil Mousasi wel eens tegen Jones zien, zijn worstelen is misschien minder maar die herky jerky stand up van Jones trekt dat wat mij betreft weer gelijk.
    Hoe kun je bij voorbaat al zeggen dat Jones nooit meer zal bereiken dan Fedor?
    Jones zou Mousasi gelijk naar de grond brengen en hem bombarderen met ellebogen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Max. 400 x 125

  2. #52
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Jones is weer een betere worstelaar dan Fedor. Het is in deze tijd juist lastiger om ongeslagen te blijven omdat het niveau veel hoger is dan toen Fedor domineerde. Los daarvan vind ik dat je Jones niet genoeg credit geeft voor zijn groundgame aangezien hij in zijn korte carriere al 5 submissions op zijn naam heeft. Jones is pas 24 en nog lang niet in zijn prime.

    Op basis waarvan vind je Mousasi beter dan Jones? Mousasi die het alleen maar tegen 2e rangs vechters opneemt en zelfs daarvan niet wint (Jardine). Heb je enig idee wat Jones met Jardine zou doen? Ik wel.
    x2
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  3. #53
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Op basis waarvan vind je Mousasi beter dan Jones? Mousasi die het alleen maar tegen 2e rangs vechters opneemt en zelfs daarvan niet wint (Jardine). Heb je enig idee wat Jones met Jardine zou doen? Ik wel.
    Mooi voorbeeldje van wiki kennis....

    go watch the fight!

    Last edited by dirk5; 13-12-2011 at 13:32.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  4. #54
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Jones is weer een betere worstelaar dan Fedor. Het is in deze tijd juist lastiger om ongeslagen te blijven omdat het niveau veel hoger is dan toen Fedor domineerde. Los daarvan vind ik dat je Jones niet genoeg credit geeft voor zijn groundgame aangezien hij in zijn korte carriere al 5 submissions op zijn naam heeft. Jones is pas 24 en nog lang niet in zijn prime.

    Op basis waarvan vind je Mousasi beter dan Jones? Mousasi die het alleen maar tegen 2e rangs vechters opneemt en zelfs daarvan niet wint (Jardine). Heb je enig idee wat Jones met Jardine zou doen? Ik wel.
    Ik ook, die gaat Jardin zijn biaaatch maken. Zoals Fedor jones zijn biaaatch gaat maken.

  5. #55
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Hoe kun je bij voorbaat al zeggen dat Jones nooit meer zal bereiken dan Fedor?
    Jones zou Mousasi gelijk naar de grond brengen en hem bombarderen met ellebogen.
    Omdat ik net zoals Remco nog veel gaten in zijn stijl zie...
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  6. #56
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Mooi voorbeeldje van wiki kennis....

    go watch the fight!
    Ik heb het gevecht gezien en het gezicht van Jardine en de point deduction. Het gaat erom dat hij Jardine niet weet te finishen. Kijk alleen al naar wie Jones dit jaar heeft gefinisht. Bader, Shogun, Machida en Rampage. Dat is zowat de hele top 5.
    Max. 400 x 125

  7. #57
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Omdat ik net zoals Remco nog veel gaten in zijn stijl zie...
    Dat dachten al zijn vorige tegenstanders ook. Hij is gewoon superlastig te bevechten. Iedereen heeft problemen met zijn reach. Mousasi kan niet vol op de aanval gaan omdat hij dan het risico loopt om naar de grond gebracht te worden. Ik zie Jones van niemand verliezen op LHW en ik ben niet eens een fan van hem.
    Max. 400 x 125

  8. #58
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Omdat ik net zoals Remco nog veel gaten in zijn stijl zie...
    Ja maar Jones is nog maar 24 jaar oud en heeft nog een hoop partijen voor zich. Dus het lijkt mij een beetje moeilijk om nu al te zeggen dat ie nooit de allerbeste zal worden. Toen Fedor 24 jaar was had hij een record van 4-1. Toen dacht ook niemand dat hij de GOAT zal worden. Jones heeft heel veel potential en is een super zware test voor elke vechter.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  9. #59
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Oops, bedoelde natuurlijk Mousasi.
    Echt heel slecht is zijn takedown defense niet, maar het is wel een verbeterpunt. Van de andere kant is Mousasi op zijn rug ook zeker niet slecht. Kickboksend is Mousasi vele malen beter dan welke lhw dan ook. Ik vind het een genot om Mousasi te zien vechten. Het is zo netjes, rustig en verzorgd.

    Als er een opvolger voor Fedor zou moeten komen zou het Mousasi moeten zijn. Die hebben meer van elkaar weg dan Jones en Fedor. Al is het alleen maar het respect dat ze uitstralen en hun all-round kwaliteiten.

  10. #60
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Mousasi moet gewoon non stop aan zijn TDD werken want staand sloopt hij vrijwel iedereen. Ik denk dat ook serieus dat Mousasi Anderson Silva kan verslaan. Hij legt het echter wel af tegen vrijwel iedere worstelaar.

    Ik wil graag Mousasi vs Gustafson zien in Zweden volgend jaar.

  11. #61
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Ik heb het gevecht gezien en het gezicht van Jardine en de point deduction. Het gaat erom dat hij Jardine niet weet te finishen. Kijk alleen al naar wie Jones dit jaar heeft gefinisht. Bader, Shogun, Machida en Rampage. Dat is zowat de hele top 5.
    hehe, Jones wist Rampage ook pas te finishen in ronde 4, dit terwijl Rampage nieteens iets deed. En ik denk dat we er wel van uit kunnen gaan dat ook Gegard Keith in rond 4 gefinished had.

    Nee zo kunnen we nog een jaar doorgaan, laten we hopen dat Gegard zsm naar de UFC komt en dan zullen we het vanzelf gaan zien, mijn cheers en bet staan ieder geval klaar voor Gegard Mousasi!
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  12. #62
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Werd ook in het gevecht van Rampage gezegd, als hij nou wat lowkicks zou geven zou hij het Jones stukken moeilijker maken.

    Het gevecht tegen Jardine was een grap, zelfs met 1 punt in mindering had Mousasi moeten winnen, hij heeft Jardine compleet gesloopt. En ook na de takedown had Jardine totaal niets in te brengen.

    Ik wil het wel eens zien, een tegenstander die een stuk of 10 goeie lowkicks geeft op het been van Jones, ik denk dat hij 3 weken op krukken loopt.

  13. #63
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Jones is een van de meest intelligente, de meest creatieve en atletische vechter in MMA.
    Hiernaast leert hij supersnel en heeft hij een goed kamp en hij is pas 24.

    Ik twijfel er niet aan dat hij Fedor compleet in de schaduw zal zetten in zijn carrière. Aan de andere kant denk ik dat Mousasi zeker van hem kan winnen als dit gevecht ooit plaats vind.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  14. #64
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Den Haag
    Posts
    74
    vCash
    126000

    Default

    Jon Jones en Fedor behoren tot de top 5 MMA vechters aller tijden. Jon Jones heeft ex pride, Ufc kampioenen verslagen.
    Machida doet aan karate sinds zijn 3de, en Shogun heeft de grootste namen uit de MMA wereld weten te verslaan.
    Fedor is op leeftijd en na al zijn gevechten wordt zijn fighting record vergeten, hij is meerdere keren world champion combat sambo geworden en ook heeft hij medailles gewonnen op Judo toernooien. Bigfoot Silva was veel groter dan Fedor en Ferdum won omdat Fedor een fout maakte, vergeet niet dat Fedor geen God is. Jon Jones heeft nu op deze leeftijd al grotere namen weten te verslaan dan dat Fedor deed, en vergeet niet dat de Ufc de zwaarste divisie MMA is, en hij domineert op deze jonge leeftijd al de gehele Lightheavyweight Division. En dit is zeker de divisie waarin de beste vechters en grootste namen bij elkaar komen.En ik geef Asura zeker gelijk dat Musasi een dreiging is voor Jones, maar Jones is meer explosief en die ellebogen en worsteltechniek van hem zijn gewoon dé stuff. 1 ding is zeker, ik vindt dat Musasi en Jacaré thuishoren in de Ufc.
    Last edited by Noahri; 13-12-2011 at 15:22.

  15. #65
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    82
    vCash
    126000

    Default

    Fedor is absoluut de goat op dit moment maar Jones heeft zeker alles in zich om Fedor te overtreffen. Mensen zeggen dat er in zn groundgame nog gaten zitten en dat zn boksen nog veel valt te verbeteren. Dat KLOPT allemaal maar ondanks zn geringe mma ervaring wint hij wel van iedereen op dominate wijze.

    3 ex kampioenen in een tijdsbestek van 8 maanden domineren. Dat heeft niemand ooit gedaan. Ook Fedor niet. Matige groundgame? Ik vind hem nu al een betere mma grappler dan Shogun, Machida etc. en dat gat zal alleen nog maar groter worden. BJJ blackbelt hoeft niks te zeggen in mma. Hij maakte gehakt van Shogun zn deep half guard spel, gooide Machida op de grond alsof het niks is om hem uiteindelijk weg the choken.

    Hij heeft zelf ook gezegd dat ie in iedere discipline nog veel moet leren(wat wil je hij is pas 24) maar dat ie het mixen van de disciplines verder onder de knie heeft dan de meeste vechters.

    Ik mag zn persoonlijkheid ook niet maar zn mma skills zijn out of this world en dat gaat alleen nog maar beter worden.
    Je hoeft niet alle disciplines perfect te beheersen om de goat te zijn(anders zou Fedor het ook niet zijn) maar winnen op dominate wijze en dat jarenlang.

  16. #66
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by Noahri View Post
    Jon Jones heeft nu op deze leeftijd al grotere namen weten te verslaan dan dat Fedor deed.
    Heb jij enig idee hoe goed bv Cro Cop en big Nog waren in hun hoogtij dagen, en dat waren ze toen ze tegen Fedor vochten. Pride was toen de wereldtop, de zwaargewichten van de UFC waren van veel minder niveau dan de UFC. En Fedor regeerde in de heavyweight divisie van Pride. Daarnaast waren Marc Coleman, Kevin Randleman, Andrei Arlovski en Tim Sylvia ex-UFC kampioenen. Die opmerking slaat werkelijkwaar nergens op.

    En kom er niet mee dat ze allemaal al over hun top waren, want Shogun is ruim over zijn top, van Rampage en Machida durf ik dat ook te zeggen. Zoals ik al eerder zei, zo goed is de LHW van de UFC niet hoor.

  17. #67
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Jones is nu gewoon een lastige klant. Hij heeft een gek lange reach die hij goed weet te benuten. Zowel in de stand up als op andere plekken zoals het clinchen en op de grond met ellebogen en submissions. Door dat hij ook een sterke worstelbasis heeft kan je moeilijk vol in de aanval gaan. zijn stand up vind ik echter weer niet geweldig ondanks zijn reach. Hij is niet zo snel, dat zag je al tegen machida. Daar zou Rashad dan ook gebruik van moeten maken. Krijgt hij rashad op de grond dan is het wel afgelopen denk ik zo.

    Mousasi... Heb in een andere thread al gezegd dat ik denk dat hij van OSP gaat verliezen. Ben zeer benieuwd hoe hij dat gaat doen. Hij heeft een goeie stand up maar verder niets in huis om het jones lastig te maken. Op de grond zou hij non stop in submissions vallen van Jones niet omdat Mousasi op de grond zo slecht is maar Jones gebruikt zijn worstelkunsten met lange ledematen en dan wordt het lastig.
    Mousasi in de UFC gaat niet het feestje worden wat veel mensen ervan hopen. Let maar op!
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  18. #68
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    Jones gaat nooit hetzelfde als Fedor (kunnen) presteren.
    Twee redenen...

    Het is een ander tijdsbeeld en Jones is niet echt geniaal en heeft nog veel zwaktes waaronder zijn grond spel waarin hij niet bepaald super dominant is.

    Deze divisie is ook niet eens de sterkste ... samen met de MW de zwakkere divisie
    Wat een rare post, hoe kun je nu zeggen dat Jones nooit zal kunnen presteren als Fedor. Kan hij nooit de GOAT worden? Het is een absoluut toptalent, wint iedere partij zeer overtuigend en doet dit spelletje nog maar net. Wat als hij dit nog 5 jaar ongeslagen vol houdt? Heeft niks met tijdsbeeld te maken en ook niet met zijn huidige kwaliteiten. Hij leert extreem snel en met zijn spel vol gaten(?) is hij ongeslagen tegen 3 ex ufc kampioenen. Deze man wordt enkel beter en beter. Met 24 jaar komt er al niemand in de buurt van zijn niveau, volgens mij kon Fedor dat ook weer niet zeggen. Die heeft de nodige partijen gehad waar hij op beslissing won (8 van de 32 winstpartijen dus ongeveer 1 op 4), Jones maar 2 (van de 15 dus ongeveer 1 op 7). En dat in een tijd waarin MMA veel volwassener is dan in de PRIDE tijd. Ik ben een superfan van Fedor maar Jones gaat nog groter worden.

  19. #69
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Jon Jones, groter dan alle andere LHW's

    Fedor, kleiner dan alle andere HW's....
    Groot verschil...

    Ik hoop dat Hendo deze knaap gaat aanpakken...of Evans, maar ben ook niet zo kapot van Evans...

    Maar wat zeker is Jon Jones is erg sterk als LHW. Persoonlijk vind ik Hendo meer een GOAT dan Jones maar mss als Jones 41 is en nog steeds
    bomen velt is het anders

  20. #70
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by goro View Post
    Ik ook, die gaat Jardin zijn biaaatch maken. Zoals Fedor jones zijn biaaatch gaat maken.
    Ha! Jones > Fedor.
    Ik zeg het niet graag, maar Fedor heeft op dit moment niks intebrengen bij Jones.

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    Kan je lezen Lopez ??

    1. het is een ander tijdsbeeld. Daar begon ik volgens mij mee
    2. Fedor heeft idd ook zwakkere punten.
    3. Wil je op dit moment een goat worden dan moet elk aspect van je spel perfect zijn.
    Jones is verre van perfect met zijn grondspel. derhalve geen goat.
    Ik ben het er mee eens dat als je GOAT wil worden dat je grondspel dan wel bijna perfect moet zijn ja (net als alle andere aspecten van het MMA). Maar, Jones heeft het ook niet zo hard nodig! Hij heeft nog nooit onderop gelegen, nog nooit in gevaar geweest etc. Ik denk dat zelfs Rashad moeite heeft met hem op de grond te krijgen, en als hij hem op de grond krijgt dan denk ik dat hij weer zo op 2 benen staat!

  21. #71
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Den Haag
    Posts
    74
    vCash
    126000

    Default

    Als Jones Hendo, Evans en Wanderlei zal verslaan dan vindt ik hem toch wel aardig in de buurt komen van de nummer 1 hoor.

  22. #72
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Noahri View Post
    Als Jones Hendo, Evans en Wanderlei zal verslaan dan vindt ik hem toch wel aardig in de buurt komen van de nummer 1 hoor.
    Wanderlei..? Ten eerste, Wandy vecht in MW. Ten 2de, Wandy is echt niet meer op get niveau om in de buurt te komen van UFC champion worden. Jones zal Wandy opeten alsof het een warm broodje met kaas is.

  23. #73
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Omdat ie 1 keer ko is gegaan in 18 gevechten zeker.... haha wat een onzin.
    Daar heb je gelijk in, maar hij komt elke partij weer in de problemen

  24. #74
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Jones is weer een betere worstelaar dan Fedor. Het is in deze tijd juist lastiger om ongeslagen te blijven omdat het niveau veel hoger is dan toen Fedor domineerde. Los daarvan vind ik dat je Jones niet genoeg credit geeft voor zijn groundgame aangezien hij in zijn korte carriere al 5 submissions op zijn naam heeft. Jones is pas 24 en nog lang niet in zijn prime.

    Op basis waarvan vind je Mousasi beter dan Jones? Mousasi die het alleen maar tegen 2e rangs vechters opneemt en zelfs daarvan niet wint (Jardine). Heb je enig idee wat Jones met Jardine zou doen? Ik wel.
    x3

    Helemaal mee eens!!
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  25. #75
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Wie er beter is doet in mijn opinie niet zoveel terzake.

    Fedor was de mystieke man uit Rusland die van iedereen kon winnen en waar tegenstanders bang voor waren toen ze de ring in gingen.
    Dat hoorde een beetje bij de onvolwassenheid van de sport. 80 bonden in 40 landen en er was er maar 1 de allerbeste.

    Sowieso moet je in mijn ogen een heavyweight zijn om de GOAT te zijn. En Fedor was gewoon volgens iedereen de undisputed heavyweight of the world. En dat zal Jones nooit worden hoe lang zijn winning streak ook wordt.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •