MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 98 of 98
  1. #76
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Wie er beter is doet in mijn opinie niet zoveel terzake.

    Fedor was de mystieke man uit Rusland die van iedereen kon winnen en waar tegenstanders bang voor waren toen ze de ring in gingen.
    Dat hoorde een beetje bij de onvolwassenheid van de sport. 80 bonden in 40 landen en er was er maar 1 de allerbeste.

    Sowieso moet je in mijn ogen een heavyweight zijn om de GOAT te zijn. En Fedor was gewoon volgens iedereen de undisputed heavyweight of the world. En dat zal Jones nooit worden hoe lang zijn winning streak ook wordt.
    Wat een onzin! Hoe kom je daar nou weer bij? pffff.....

    Ik denk dat als Jones zo doorgaat als nu dat hij voor iedereen de beste LHW ooit zal worden. Want de nieuwe generatie MMA fans komt er aan en die beginnen natuurlijk met Jones zijn partijen, hetzelfde hoe dat jij en ik zijn begonnen door Fedor of Randy Couture of Cro Cop of Chuck Lidell.

    En als Jones vanaf nu tot weet ik veel wanneer ongeslagen blijft dan kun je het nog zo leuk ontkennen maar dan is hij nogsteeds de beste LHW ooit geworden.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    het zit hem denk ik ook in het stukje dat wij gewoon niet willen erkennen dat Jones dat kan worden.

    Kan hem echt niet meer uitstaan.

    Bij een GOAT kan het niet zo zijn dat de meerderheid wilt dat hij keihard KO geslagen wordt. Bij een echte GOAT zoals Fedor, wou je juist dat hij nooit verslagen werd.

    En zoals iemand anders als zei, het feit dat fedor als kleine man, reuzen versloeg en Jones als reus, kleine mannen verslaat, is ook een belangrijk detail.
    Home mtk-gym.nl


  3. #78
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Gilaiir View Post
    Wat een onzin! Hoe kom je daar nou weer bij? pffff.....

    Ik denk dat als Jones zo doorgaat als nu dat hij voor iedereen de beste LHW ooit zal worden. Want de nieuwe generatie MMA fans komt er aan en die beginnen natuurlijk met Jones zijn partijen, hetzelfde hoe dat jij en ik zijn begonnen door Fedor of Randy Couture of Cro Cop of Chuck Lidell.

    En als Jones vanaf nu tot weet ik veel wanneer ongeslagen blijft dan kun je het nog zo leuk ontkennen maar dan is hij nogsteeds de beste LHW ooit geworden.
    Je kunt 500 x de DTM winnen maar de besten zijn zij die de formule 1 winnen. je kunt 100x de 125cc winnen maar het gaat om de MotoGP.
    Als je de beste lichtgewicht bent wordt je nog altijd eenvoudig omver geblazen door een zwaargewicht en dan ben je dus niet de beste in mijn optiek. Snappie ?

    En dan is Jones dus wel de beste LHW aller tijden maar niet de GOAT (just my opinion)

  4. #79
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Je kunt 500 x de DTM winnen maar de besten zijn zij die de formule 1 winnen. je kunt 100x de 125cc winnen maar het gaat om de MotoGP.
    Als je de beste lichtgewicht bent wordt je nog altijd eenvoudig omver geblazen door een zwaargewicht en dan ben je dus niet de beste in mijn optiek. Snappie ?

    En dan is Jones dus wel de beste LHW aller tijden maar niet de GOAT (just my opinion)
    Wat een onzin. Waarom wordt in boksen Sugar Ray Robinson als beste gezien? Ali noemde zich de beste maar wordt door geen enkele bokskenner als de beste allertijden gezien. Kijk alle lijsten er maar op na.
    Max. 400 x 125

  5. #80
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Wat een onzin. Waarom wordt in boksen Sugar Ray Robinson als beste gezien? Ali noemde zich de beste maar wordt door geen enkele bokskenner als de beste allertijden gezien. Kijk alle lijsten er maar op na.
    Als je nu de straat op loopt en je vraagt 100 mensen dan roepen er 99 ali en diezelfde 99 hebben nog nooit van Robinson gehoord. De laatste weet niet wat boksen is

  6. #81
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Als je nu de straat op loopt en je vraagt 100 mensen dan roepen er 99 ali en diezelfde 99 hebben nog nooit van Robinson gehoord. De laatste weet niet wat boksen is
    Kijk even een paar pagina's terug. We hebben net de discussie gehad dat Badr bekender is dan Sem maar dat Sem meer bereikt heeft dus ik snap je punt niet. Hebben we het nu over de bekendste of de beste vechter?
    Last edited by Wiseguy; 14-12-2011 at 09:41.
    Max. 400 x 125

  7. #82
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    het zit hem denk ik ook in het stukje dat wij gewoon niet willen erkennen dat Jones dat kan worden.

    Kan hem echt niet meer uitstaan.

    Bij een GOAT kan het niet zo zijn dat de meerderheid wilt dat hij keihard KO geslagen wordt. Bij een echte GOAT zoals Fedor, wou je juist dat hij nooit verslagen werd.

    En zoals iemand anders als zei, het feit dat fedor als kleine man, reuzen versloeg en Jones als reus, kleine mannen verslaat, is ook een belangrijk detail.
    Hoe mensen over de GOAT denken is irrelevant voor de discussie of hij het IS ja of nee.

    Muhammad Ali had ook niet bepaald een makkelijke persoonlijkheid en er waren genoeg mensen die hem graag zagen verliezen, toch staatie zeker in het rijtje voor GOAT wat betreft boksen. Hetzelfde kan gezegd worden van Mike Tyson. (ik weet niet genoeg van boksen om aan te geven wie nu statistisch gezien de GOAT is daar, maar met dit voorbeeld illustreer ik wel duidelijk mijn punt).

  8. #83
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Jon Jones heeft wat mij betreft zeker de potentie om de GOAT te worden. Als je bedenkt dat hij nog geen 5 jaar bezig is met MMA en nu al een zeer dominante Champion LHW is, heeft hij zeker potentie het te gaan maken. Maar op dit moment zijn er nog een aantal andere namen (zelfs op dit moment actief) die meer aanspraak maken op de titel "GOAT".

  9. #84
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Jon Jones heeft wat mij betreft zeker de potentie om de GOAT te worden. Als je bedenkt dat hij nog geen 5 jaar bezig is met MMA en nu al een zeer dominante Champion LHW is, heeft hij zeker potentie het te gaan maken. Maar op dit moment zijn er nog een aantal andere namen (zelfs op dit moment actief) die meer aanspraak maken op de titel "GOAT".
    Een aantal namen die meer aanspraak maken op de titel GOAT die nu nog actief zijn...

    Dan kan ik er naast Jones maar eentje opnoemen en dan is Anderson Silva.
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  10. #85
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    Ben ik het hele,aal mee eens, ik heb ook niet veel met de persoonlijkhied van JJ maar zijn kwaliteiten in de ring spreken voor zich, zoals hij inderdaad de werledtop op 205 weet te domineren met zijn ervaring en leeftijd is een unicum, zijn creativiteit zorgt er ook voor dat het een genot is om naar te kijken (tenzij hij zoals de laatste tijd tegenover een vechter staat die je dan persoonlijk weer erg mag, dan is het weer pijnlijk)

    Als je objectief kijkt is JJ de grootste van de UFC ( in de 205 division) in wording en is al een eind opweg.
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  11. #86
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Dominant is hij zeker, maar zal nog wel een paar keer zijn titel moeten verdedigen en daarna bij HW ook moeten huishouden om als GOAT gezien te worden.
    Hij is wel 100% de undisputed LHW.

  12. #87
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Een aantal namen die meer aanspraak maken op de titel GOAT die nu nog actief zijn...

    Dan kan ik er naast Jones maar eentje opnoemen en dan is Anderson Silva.
    Georges st Pierre, geen knock out power maar wel verschrikkelijk all-round en enorm effectief. En de gewichtsklasse is in mijn ogen competitiever dan de middleweight.

  13. #88
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Hoe mensen over de GOAT denken is irrelevant voor de discussie of hij het IS ja of nee.

    .
    Of hij het IS wordt bepaald hoe mensen over hem of haar denken. Het is meer een oeuvreprijs dan een serie wedstrijden zeg maar.

  14. #89
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    het zit hem denk ik ook in het stukje dat wij gewoon niet willen erkennen dat Jones dat kan worden.

    Kan hem echt niet meer uitstaan.

    Bij een GOAT kan het niet zo zijn dat de meerderheid wilt dat hij keihard KO geslagen wordt. Bij een echte GOAT zoals Fedor, wou je juist dat hij nooit verslagen werd.

    En zoals iemand anders als zei, het feit dat fedor als kleine man, reuzen versloeg en Jones als reus, kleine mannen verslaat, is ook een belangrijk detail.
    Waarom kan je jones niet uitstaan?

  15. #90
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Of hij het IS wordt bepaald hoe mensen over hem of haar denken. Het is meer een oeuvreprijs dan een serie wedstrijden zeg maar.
    Nu haal je dus mijn opmerking uit zijn context. Het gaat in het bepalen of iemand de GOAT is, niet over zijn persoonlijkheid. Het gaat er om van wie hij gewonnen heeft, daar kun je wel een mening over hebben.

  16. #91
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Nu haal je dus mijn opmerking uit zijn context. Het gaat in het bepalen of iemand de GOAT is, niet over zijn persoonlijkheid. Het gaat er om van wie hij gewonnen heeft, daar kun je wel een mening over hebben.
    nou snap je mij niet. Iemand wint veel en als heel veel mensen het idee/ de mening hebben dat die persoon de GOAT is dan is hij/zij dat.

  17. #92
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    nou snap je mij niet. Iemand wint veel en als heel veel mensen het idee/ de mening hebben dat die persoon de GOAT is dan is hij/zij dat.
    Daar ben ik het mee eens. Mijn punt is dat dat los staat van iemands persoonlijkheid.

  18. #93
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Den Haag
    Posts
    74
    vCash
    126000

    Default

    Lol, Muhammed Ali niet de GOAT. Zeg wat je wilt maar hij is the PEOPLES CHAMP. Een kampioen als hem komt er niet meer. Floyd Mayweather jr. is overigens wel een goeie als hij Paquaio weet uit te schakelen.
    BJJ, Judo, Muay Thai & Teakwondo

  19. #94
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Den Haag
    Posts
    74
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    het zit hem denk ik ook in het stukje dat wij gewoon niet willen erkennen dat Jones dat kan worden.

    Kan hem echt niet meer uitstaan.

    Bij een GOAT kan het niet zo zijn dat de meerderheid wilt dat hij keihard KO geslagen wordt. Bij een echte GOAT zoals Fedor, wou je juist dat hij nooit verslagen werd.

    En zoals iemand anders als zei, het feit dat fedor als kleine man, reuzen versloeg en Jones als reus, kleine mannen verslaat, is ook een belangrijk detail.
    Machida klein? Rampage klein? Jones is qua lengte langer maar die anderen zijn massief weer in het voordeel.
    De één heeft zijn lengte mee in het Thaiboksen en de andere weer in het worstelen, als je nou als voorbeeld Antonio Bigfoot Silva vs Fedor geeft dan kan ik je punt wel begrijpen...
    BJJ, Judo, Muay Thai & Teakwondo

  20. #95
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Noahri View Post
    Lol, Muhammed Ali niet de GOAT. Zeg wat je wilt maar hij is the PEOPLES CHAMP. Een kampioen als hem komt er niet meer. Floyd Mayweather jr. is overigens wel een goeie als hij Paquaio weet uit te schakelen.
    Sugar Ray Robinson was beter, Ali had meer charme.

  21. #96
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Noahri View Post
    Machida klein? Rampage klein? Jones is qua lengte langer maar die anderen zijn massief weer in het voordeel.
    De één heeft zijn lengte mee in het Thaiboksen en de andere weer in het worstelen, als je nou als voorbeeld Antonio Bigfoot Silva vs Fedor geeft dan kan ik je punt wel begrijpen...
    Ja, alleen heeft Jones niet alleen zen lengte mee in het Muay Thai, maar ook in het worstelen.

    Ben alleen nog benieuwd hoe zijn Jiu Jitsu is vanaf zen rug, maarja.. Ik denk niet dat hij ooit op zen rug komt te liggen.

  22. #97
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    N-H
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    Jon Jones is in ieder geval buiten top klasse, denk dat er iig volgend jaar weinig mensen zullen zijn die het 'm echt lastig zullen maken. Maar wie weet zal zijn heerschap de komende ook zijn valkuil worden. De beste zijn én blijven lijkt me een moeilijke opgave.

  23. #98
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Feit is, als Jones de TOP3 contenders Machida, Rampage, Shogun met een vinger in zijn neus verslaat dan is er voor hem geen tegenstand of uitdaging meer in deze divisie. Hij lach zich rot.
    Vraag blijft, kan hij a la Overeem gewicht en kracht winnen zodat hij de nieuwe Fedor wordt in de zwaarste divisie?
    Natuurlijk is zijn lengte en reach in zijn voordeel, deze man is nog nooit in moeilijkheden of tegen een harde stoot opgelopen, dat is een signaal dat hij tot de allergrooste vechters ooit kan behoren! Hij is gewoon onaantastbaar en ongrijpbaar en ik zie niemand van hem winnen, ook geen Overeem of JDS!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •