MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 48 of 48
  1. #26
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Er is ook nog een dode gevonden in zijn huis. Ziek!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  2. #27
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Nee, dat is discriminatie. Discriminatie is onderscheid maken. Racisme is onderscheid maken op basis van ras.

    Daarnaast word je niet afgerekend/gediscrimineerd op je leeftijd maar op je intelligentie.
    Zat even fout. Maar wordt hier wel degelijk op mijn leeftijd gepakt, maar laten we dat even vergeten in dit topic.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  3. #28
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Zat even fout. Maar wordt hier wel degelijk op mijn leeftijd gepakt, maar laten we dat even vergeten in dit topic.
    Wilde je neg reps geven...maar heb je helaas reps gegeven.
    Ik vind jou (mijn mening) een enorme lul!

  4. #29
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Zat even fout. Maar wordt hier wel degelijk op mijn leeftijd gepakt, maar laten we dat even vergeten in dit topic.
    Denk dat we dat idd maar moeten vergeten in een topic als deze!
    ====

    'Lijk gevonden in huis aanslagpleger Luik'

    Tijdens een huiszoeking in de woning van Nordine Amrani, de dader van de aanslag dinsdag in het centrum van Luik, is het lichaam ontdekt van een vrouw. Dat schrijven enkele Belgische kranten woensdag.


    Het slachtoffer is een 45-jarige vrouw uit het Waalse Vottem. Ze was schoonmaakster bij de buurvrouw van Amrani. Hij zou haar volgens Waalse kranten dinsdagochtend hebben binnengelokt onder het voorwendsel dat hij werk had voor haar. Daarna zou hij haar hebben aangevallen en gedood.

    De Vlaamse krant Het Nieuwsblad daarentegen schrijft dat de vrouw al de poetsvrouw van Amrani zou zijn geweest en dat haar lichaam werd aangetroffen in een garage waar de man vroeger zijn wapens opsloeg.

    Amrani zou overigens volgens Franstalige kranten de avond voor de feiten een geldsom hebben overgeschreven op de rekening van zijn vriendin met de melding: „Je t'aime mon amour. Bonne chance!” (Ik hou van je schat. Veel geluk!)

    Bron
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #30
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    Wilde je neg reps geven...maar heb je helaas reps gegeven.
    Ik vind jou (mijn mening) een enorme lul!
    Dat is mogelijk
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  6. #31
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by -=AL CAPONE=- View Post
    Omdat het dan nog dichter bij komt... (niet dat het nu een ver van bed show is)

    Heel erg wat hier is gebeurt hoop niet dat er nog meer van dit soort gekken rondlopen...

    ps. arme pansier :P
    ps2. @cholitzu volgens mij bedoelt KMR het juist goed en is hij blij dat het een alleen opererende gek is...

    Inderdaad!

  7. #32
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Maar goed dat noch RTL 4 noch de zenders uit het Zuiden hebben gemeld dat deze figuur een Bin Laden petje droeg. Drugsdealers schieten wel vaker massa's willekeurige mensen overhoop.

    Enkele dagen geleden in L.A. ook, waar een man Allahu Akbar schreeuwde voor hij mensen willekeurig doodschiet, godzijdank is de media daar ook stil over, anders krijgen mensen last van het virus islamofobie. Dat soort mensen denken dat als je iets zegt over de Islam, je dan doodsbedreigingen krijgt, in elkaar geslagen word of zelfs word vermoord. Onzin natuurlijk, hier volgt een lijst met mensen die geen repercussies hebben gezien vanwege kritische woorden over Islam:

    1:..

    Dat was de lijst. Laatst is er trouwens nog succesvol een Fatwa uitgevoerd op een journalist omdat hij schreef over de Mohammed cartoons (RIP!). Gelukkig hoor je hier de media ook niet over. Islamofobie moeten met ze alle bestrijden toch!
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  8. #33
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Asura,

    elke x als ik sympathie voor je krijg, verlies ik dat in 1 x door dit soort jammerlijke posts....
    Home mtk-gym.nl


  9. #34
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Asura,

    elke x als ik sympathie voor je krijg, verlies ik dat in 1 x door dit soort jammerlijke posts....
    Wat ik me wel eens afvraag... Waarom zijn dit soort posts jammer?
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  10. #35
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Omdat dit topic gaat over het incident zelf. Het is ongepast zo kort erna al een politieke discussie uit te lokken terwijl er eigenlijk nog heel weinig bekend is. Er is geen concrete aanwijzing die duidt op religieuze motieven van de dader, en nee een petje is niet voldoende. Toch wordt het incident door Asura gebruikt om een politiek standpunt te onderbouwen. Dat is ongepast en voorbarig. Het gaat in de eerste plaats om de mensen in Luik.

  11. #36
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Omdat dit topic gaat over het incident zelf. Het is ongepast zo kort erna al een politieke discussie uit te lokken terwijl er eigenlijk nog heel weinig bekend is. Er is geen concrete aanwijzing die duidt op religieuze motieven van de dader, en nee een petje is niet voldoende. Toch wordt het incident door Asura gebruikt om een politiek standpunt te onderbouwen. Dat is ongepast en voorbarig. Het gaat in de eerste plaats om de mensen in Luik.
    Dat is duidelijk.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  12. #37

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Omdat dit topic gaat over het incident zelf. Het is ongepast zo kort erna al een politieke discussie uit te lokken terwijl er eigenlijk nog heel weinig bekend is. Er is geen concrete aanwijzing die duidt op religieuze motieven van de dader, en nee een petje is niet voldoende. Toch wordt het incident door Asura gebruikt om een politiek standpunt te onderbouwen. Dat is ongepast en voorbarig. Het gaat in de eerste plaats om de mensen in Luik.
    X2 alleen had ik schofterig en respectloos gebruikt ipv ongepast.

    Ontopic;

    Een 75-jarige vrouw die dinsdag zwaargewond was geraakt door de aanslag in Luik is in de nacht van woensdag op donderdag overleden.

    Dat hebben de Vlaamse zender VRT en het persbureau Belga gemeld.
    De vrouw was al klinisch dood, maar is nu officieel dood verklaard. Het aantal doden komt daardoor op zes, inclusief de dader, de 33-jarige Luikenaar Nordine Amrani, en een dode vrouw van in de 40. Zij is in de loods van de dader gevonden.


    Amrani schoot dinsdag wild om zich heen schoot in hartje Luik. Na het aanrichtten van het bloedbad pleegde de man zelfmoord. Hij is in het verleden veroordeeld wegens onder meer wapen- en drugsbezit en heling.

    Belgische regering neemt maatregelen na Luik

    Laatste update: 14 december 2011 13:51 info

    LUIK - Na de bloedige aanslag in Luik heeft de Belgische regering eerste maatregelen aangekondigd. De illegale wapenhandel zal beter worden gecontroleerd.


    Dat maakte minister van Justitie Annemie Turtelboom woensdag bekend. Brussel wil onder meer stappen ondernemen tegen de stijgende invoer van oorlogstuig uit Oost-Europa. De regering denkt ook na over hogere straffen.
    Daarnaast zullen politie en justitie voorwaardelijk vrijgelaten veelplegers beter in de gaten houden. De dader van het bloedbad, de 33-jarige Nordine Amrani, gold als een dergelijke zware jongen met een strafblad wegens wapen- en drugsbezit en zedendelicten.


    Maar ook op de handel en wandel van onvoorwaardelijk vrijgekomen veelplegers moet strikter worden toegezien. Strengere voorwaarden voor voorwaardelijke vrijlating waren al opgenomen in het regeerakkoord en zullen nu versneld worden ingevoerd, aldus minister van Binnenlandse Zaken Joëlle Milquet.
    De regering overweegt verder een dag van nationale rouw. ''Maar in gedachten zijn we sowieso al in een soort van nationale rouw'', benadrukte Milquet.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  13. #38
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Nu heb ik niet alles gelezen wat er aan artikelen verschenen is van deze mafkees en ik mag wel zeggen dat ik behoorlijk kritisch ben tegen alle religies maar moslims in het bijzonder maar waar staat dat deze idioot Moslim is? Mijn buren zijn Egyptenaren....prima mensen,kan me geen betere buren wensen...iedereen zal denken dat het moslims zijn wanneer ze op straat lopen maar het zijn Christenen...(voor de duidelijkheid hiermee wil ik niet zeggen dat Moslims geen prima buren zouden kunnen zijn) Volgens mij,maar nogmaals ik kan het mis hebben,wordt er aan de hand van zijn uiterlijk maar vanuit gegaan dat hij Moslim is.....als er dan al zonodig onderscheidt gemaakt moet worden constateer dan dat het geewn Sjefke van den Broecke was.....(niet dat dat het minder erg maakt)
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  14. #39
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Die regio waar Luik in valt is behoorlijk ontspoort (eigenlijk heel wallonie op Brussel na).

    Geen werk, veel armoe, veel ongeschoolde mensen, en geen regering die het spulletje daar eens op de rails kan zetten.

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Nu heb ik niet alles gelezen wat er aan artikelen verschenen is van deze mafkees en ik mag wel zeggen dat ik behoorlijk kritisch ben tegen alle religies maar moslims in het bijzonder maar waar staat dat deze idioot Moslim is? Mijn buren zijn Egyptenaren....prima mensen,kan me geen betere buren wensen...iedereen zal denken dat het moslims zijn wanneer ze op straat lopen maar het zijn Christenen...(voor de duidelijkheid hiermee wil ik niet zeggen dat Moslims geen prima buren zouden kunnen zijn) Volgens mij,maar nogmaals ik kan het mis hebben,wordt er aan de hand van zijn uiterlijk maar vanuit gegaan dat hij Moslim is.....als er dan al zonodig onderscheidt gemaakt moet worden constateer dan dat het geewn Sjefke van den Broecke was.....(niet dat dat het minder erg maakt)
    Dan zijn jouw buren toch Kopten of sla ik de plank nu finaal mis?

  16. #41
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Denk het wel ja.... (dat ze Kopten zijn,niet dat jij de plank finaal mis slaat...)

    Ik ben niet zo van geloof en religie gesprekken daarover met mensen in mijn omgeving kap ik ook beleefd af.....gelovigen roepen bijna allemaal om het hardst dat hun geloof het gelijk aan hun zijde heeft en dat dat maar geaccepteerd moet worden...maar accepteren dat ik niet geloof is nogal moeilijk voor velen van dit soort mensen....hoe zei Hans Teeuwen het ook alweer..." Gelovigen menen een monopoly op de waarheid te hebben oid"

    Maar goed daar gaat het topic niet over...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  17. #42
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Het is erg jammer wat er gebeurd is in Luik. Maar jah wat verwacht je als je iemand alleen (!) maar gaat ''boeten'' voor wapenbezit (AK47!!!).

    Off topic:

    Asura STFU
    Pansier STFU
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  18. #43
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Serieus, ik trek de reacties van Pansier echt allang niet meer.

    Ik ben dan nog wel jongerenwerker en hij een jongere maar serieus, hou soms gewoon alstjeblieft je mond.
    Home mtk-gym.nl


  19. #44
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    **Laat deze topic nou niet veranderen in een wel/niet islam/moslim topic**

    Thanks.

  20. #45
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Geen geld voor begrafenis peuter

    De ouders van de tijdens het drama in Luik overleden peuter Gabriel Leblond hebben geen geld om hun zoontje te begraven.

    Dat schrijft de Belgische krant De Morgen. Het stel, dat ook nog drie dochters heeft, is kapot van verdriet. Voor Romuald en Olivia uit Rocourt was Gabriel de zo gewenste zoon. De pas 17 maanden oude Gabriel werd geraakt door een kogel en overleed later in het ziekenhuis.

    Om de ouders bij te staan wordt donderdag op de kerstmarkt, waar Nordine Amrani afgelopen dinsdag dood en verderf zaaide, een geldinzameling gehouden. Ook enkele media betuigen hun financiële steun. Zo hebben de ouders naar verluidt een afspraak met een Franstalige krant, die een percentage van haar dagopbrengst aan de ouders schenkt. In ruil daarvoor mogen de ouders niet met andere kranten praten.

    Bron
    Be a Warrior, not a Worrier

  21. #46
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Die regio waar Luik in valt is behoorlijk ontspoort (eigenlijk heel wallonie op Brussel na).

    Geen werk, veel armoe, veel ongeschoolde mensen, en geen regering die het spulletje daar eens op de rails kan zetten.
    Klopt inderdaad, zijn delen waar je een machinegeweer kan huren per kwartier.
    Wil niet zeggen dat dit in Nederland nergens zo is maar toch.
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  22. #47
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Dat hele wallonie is een achterlijk gebied.

    Ik ben ervoor vlaanderen bij Nederland te trekken en Wallonie bij Frankrijk.

  23. #48
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Dan hebben we het hier over Luik....
    Da's een paradijs vergeleken met Charleroi...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •