MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 3 of 3

Thread: Fysiotherapie!

  1. #1
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    78
    vCash
    126000

    Default Fysiotherapie!

    Hey,

    Weet iemand hier of je bij de fysio 2 klachten tijdens één behandeling kan laten behandelen? Of is het 1 klacht per behandeling? Want, ik heb vanaf 2012 dat ik maar 9x naar de fysio mag inplaats van 12x! Ik ben nu ook samen met mijn moeder naar opzoek voor een ander verzekering waarbij je onbeperkt naar de fysio mag... Kent er iemand hier één? Ik zoek al dagen en kan geen goeie vinden! Moet niet al te duur zijn!


    Ook heb ik nu 6 maanden last van mijn knokkel van mijn middelvinger... mijn knokkel steekt er dik uit vergeleken met mijn andere knokkels. Ik train met een sponsje tussen mijn bandage maar elke stoot die ik geef met rechts doet gewoon pijn! Ik heb al is 2 maanden rust gehad maar het heeft niet geholpen... Soms als ik douche met warm water en als mijn knokkels eronder houd zie je de knokkel waarvan ik last heb helemaal donker blauw worden. Ik heb al een foto laten maken bij de ziekenhuis maar ze zeiden dat er niks aan de hand was -.-
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Er zijn aanvullende verzekeringen die de fysio compleet vergoeden....maar kost wel wat natuurlijk!
    Ik had destijds last van mijn schouder....alle fysio behandelingen die vergoed werden had ik gehad..toen ben ik naar een osteopaat gegaan zit,in ieder geval destijds,gewoon in het bassispakket die weet/kan alles wat een fysio ook kan...

    Bovendien....en nu zal ik wel wat mensen voor het hoofd stoten....als je met een probleem bij de fysio komt en je kunt er zelf bij...elleboog/knie bijvoorbeeld...als je dan 2 behandelingen gehad hebt,weet je het toch wel....doe je toch gewoon zelf...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  3. #3
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    ik zit bij FBTO met een therapieen module en die vergoeden het geloof ik
    je houdt natuurlijk wel je eigen risico..
    "If you have to stop and think, it's too late"

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •