MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default Laptop kopen (hulp nodig)

    Jongens,

    Moet een laptop aanschaffen voor de huis, niet voor mij maar voor pa ma broertje en zusje.. ik heb gelijk gekeken op compustunt en kwam deze tegen:

    CompuSTUNT, goedkope computers voor iedereen! Acer TravelMate 7750Z-B942G25MISS 17'' LED 4GB 250GB - Laptops laptops

    Ik heb me computer ook bij hun gehaald en het is me wel bevallen, alleen weet ik niet of het waard is om 400 euries neer te leggen voor deze laptop.. zou ik voor circa 400 euro een stuk betere kunnen krijgen of is dit wel het maximale wat ik voor 4 barkies kan verwachten?.. let me know..

    of heeft iemand een link van een betere laptop ?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

  3. #3
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Weet je wat ik haat als ik een vraag topic aanmaak? die reacties waar je niks aan hebt.

  4. #4
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    haha nou.. toen ik me computer ging kopen heb ik een soortgelijke vraag hier neergezet.. een forumbroeder heeft toen compustunt aangekaart en toen heb ik die site goed doorgenomen, uiteindelijk ben ik er geweest in utrecht en heb ik daar me computer gekocht.. je hebt idd vaak niets aan bepaalde reacties, maar soms wel..

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Weet je wat ik haat als ik een vraag topic aanmaak? die reacties waar je niks aan hebt.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    ik zou ook altijd even hier kijken http://tweakers.net/pricewatch/cat/496/laptops.html
    kan je zelf wat criteria invoeren en weet je sowieso waar die laptop op het moment t goedkoopst is.
    vaak hebben ze ook nog een review dus dan weet je ook of t echt iets is.

  6. #6
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Nou voor 400 euro is datgene wat daar in zit prima hoor! Je moet alleen wel beseffen dat je geen game/video edit/grafish werk laptop hebt ofzoiets dergelijks. Maar ik denk wel dat je dat beseft ;D Voor 400 euro niet echt heel veel beter krijgen, of je moet echt heel goed zoeken

    Succes

  7. #7
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Laptop reliability survey: ASUS and Toshiba win, HP fails -- Engadget

    Neem dit eens door voordat je ervoor kiest om een acer of hp te kopen... Kijk naar deze laptop: k53sc
    Volgens tweakers.net de best buy van afgelopen maand in het lagere kostenprijs segment. Notebook Best Buy Guide: oktober 2011 | Basisnotebooks - specificaties en prijzen | Core | Tweakers.net Reviews

  8. #8
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    http://www.alternate.nl/html/categor...&Prijs=200-400

    binnen wat voor termijn wil je het hebben?

  9. #9
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Yoo Vinand thanks man, dat is een veel betere dan de rest!! ik denk dat ik die ga halen man..

  10. #10
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    uuh 2 weken ongeveer

    Quote Originally Posted by Soulbringer320 View Post
    http://www.alternate.nl/html/categor...&Prijs=200-400

    binnen wat voor termijn wil je het hebben?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •