MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 39 of 39
  1. #26
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Ik heb geen conclusie gelegd, enkel dat ik een verband zie.
    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Ik weet niet zeker of het ook zo in dit geval is, maar ik verwacht van wel.
    Dit is een conclusie trekken
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  2. #27
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Laat maar... Krijg hier toch geen antwoord.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  3. #28
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Ik beschrijf gewoon mijn persoonlijke gebeurtenissen.

    Wat het over de islam zegt dat vraag ik me dus ook af. Ik leg gewoon voort automatisch de link. Ik weet natuurlijk ook wel dat dit niet goed is. Ik ben waarschijnlijk gewoon te nieuwsgierig naar de redenen.
    Je weet dat jij zelf die link legt en dat die link fout is. Als jij erkent dat die link dus niet daadwerkelijk aanwezig is, kan ook niet naar een oorzaak gevraagd worden voor die link: immers die bestaat niet. Om dan toch te vragen naar die link zou er op duiden dat je denkwijze goed is, wat volgens jezelf niet zo is. Je vraag is alleen van belang als het zou kloppen dat de Islam de oorzaak is voor het verliezen van vijf vingers door deze vrouw. Het is het een of het ander, niet allebei.

    Het enige logische antwoord op 'wat zegt dit over de Islam?' is daarom: niets.

  4. #29
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Laat maar... Krijg hier toch geen antwoord.
    Het katholieke geloof heeft geloof ik wel minimaal 20 aftakkingen.....
    Zal bij de islam niets anders zijn denk ik.
    Het is dus niet even gezegd van zo steekt de islam in elkaar en dit zijn de regels.
    Mensen interpreteren het vaak op hun eigen manier en daar komen deze verschillende stromingen vandaan.
    Volgens mij heb ik het al eens eerder tegen je gezegd, als het je zo interesseert en je wil weten hoe of wat ga er dan over lezen.
    Maar ga niet iets aflopen zeiken omdat jij denkt dat dit een man met een bepaald geloof is. terwijl dit in het stukje niet over geloof of afkomst gaat en geloof niets met dit krantenstukje te maken heeft.

    Of denk jij dat er een vers in de koran staat waarin staat " als je vrouw studeert hak haar vingers er af, dan ben je een goede moslim " ?
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  5. #30
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    he pantiertje, Hoe kan het dat ze In Bangladesh wel een vrouw als regeringsleider hebben en hier nog niet?

  6. #31
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    he pantiertje, Hoe kan het dat ze In Bangladesh wel een vrouw als regeringsleider hebben en hier nog niet?
    Kan die typen met haar ellebogen??
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  7. #32
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Gerelateerd nieuws: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111219_138

    Man snijdt neus en lippen echtgenote af

    In een afgelegen dorp in het zuiden van Pakistan heeft een 22-jarige man de neus en de lippen van zijn 17-jarige echtgenote afgesneden. Hij verweet haar meer tijd uit te trekken voor haar ouders dan voor hem. Dat is vernomen van een lokale functionaris.

    Dergelijke gevallen van mutilatie komen in het islamitische Pakistan wel vaker voor. De vrouwen krijgen er regelmatig te maken met huiselijk geweld. Een wetsontwerp om het huiselijk geweld harder aan te pakken, sneuvelde twee jaar geleden in de Pakistaanse senaat wegens tegenkanting van de religieuze partijen.

  8. #33
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by lodewijk View Post
    Gerelateerd nieuws: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111219_138

    Man snijdt neus en lippen echtgenote af

    In een afgelegen dorp in het zuiden van Pakistan heeft een 22-jarige man de neus en de lippen van zijn 17-jarige echtgenote afgesneden. Hij verweet haar meer tijd uit te trekken voor haar ouders dan voor hem. Dat is vernomen van een lokale functionaris.

    Dergelijke gevallen van mutilatie komen in het islamitische Pakistan wel vaker voor. De vrouwen krijgen er regelmatig te maken met huiselijk geweld. Een wetsontwerp om het huiselijk geweld harder aan te pakken, sneuvelde twee jaar geleden in de Pakistaanse senaat wegens tegenkanting van de religieuze partijen.
    Geen naam , Geen dorp vernoemd niet eens de naam van de " Lokale" functionaris!!
    Betrouwbaar en informatief!!

    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  9. #34
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Pansier luister vriend als je vragen over de Islam hebt dan open je een nieuwe thread met je vragen en dan ben ik meer dan blij om je vragen proberen te antwoorden. Als ik een vraag over Jodendom heb dan ga ik hem toch ook niet in 1 van Hendy's topic in de dungeon stellen tenzij ik een verband wil leggen.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  10. #35
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Dat mensen nog reageren op Pansier....

    zieke wereld is dit echt waar.
    Home mtk-gym.nl


  11. #36
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Men are in charge of women by [right of] what Allah has given one over the other and what they spend [for maintenance] from their wealth. So righteous women are devoutly obedient, guarding in [the husband's] absence what Allah would have them guard. But those [wives] from whom you fear arrogance - [first] advise them; [then if they persist], forsake them in bed; and [finally], strike them. But if they obey you [once more], seek no means against them. Indeed, Allah is ever Exalted and Grand.
    Surat An-Nisa' - The Holy Qur'an - القرآن الكريم
    4:34


    Dit heeft niks met de islam te maken! Volgens de islam moet je je vrouw goed behandelen. Alleen als ze ongehoorzaam is mag je haar slaan en dan nog NIET in het gezicht en NIET hard!


  12. #37
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    Pakistan voert wetten om vrouwen te beschermen in.
    ISLAMABAD: The Upper House of the Parliament on Monday unanimously passed two landmark pro-women bills aimed at protecting women from the negative customs and traditions and seeking severe punishments for the violators.

    The bills already passed by the National Assembly were moved one by one by Senator Nilofar Bakhtiar. Both the bills seek to amend the Pakistan Penal Code, 1860 and the Code of Criminal Procedures, 1898.

    An Anti-Women Practices bill consisting of five clauses seeks to penalise evils such as the so-called marriage with the holy Quran, forced wedlock and depriving women from inheritance.

    The statement of objects and reasons of the bill said that were several practices and customs in vogue in the country which were not only against human dignity but also volatile human rights. Such customary norms, which are contrary to Islamic injunctions, should be done away forthwith and the persons continuing such practices be dealt with severely by providing penal and financial liabilities.

    The bill recommends punishment for giving female in marriage or otherwise in ‘badla-e-sulh’, wani or swara. It says, “Whoever gives a female in marriage or otherwise compels her to enter into marriage, as ‘badla-e-sulh’, wanni, or swara or any other custom or practice under any name, in consideration of settling a civil dispute or criminal liability, shall be punished with imprisonment of either description for a term which may extend to seven years but shall not be less than three years and shall also be liable to fine of five hundred thousand rupees.”

    Besides the bill proposed prohibition of depriving woman from inheriting property, prohibition of forced marriage and prohibition of marriage with the Holy Quran. The violators will be handed over either imprisonment or a fine of five hundred thousand rupees for each crime.

    The other bill which is aimed at preventing incidents of throwing acid at women recommended that whoever hurt by corrosive substance shall be punished with imprisonment for life or imprisonment of either description which shall not be less than 14 years and a minimum fine of Rs one million.

    http://www.dawn.com/2011/12/12/senat...animously.html

  13. #38
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Dat mensen nog reageren op Pansier....

    zieke wereld is dit echt waar.

    Zieke wereld omdat we nog op Pansier reageren??
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Wat een verschrikkelijke randdebiel, hoop inderdaad dat ze hem opbergen voor de rest van zijn leven of gewoon stenigen !!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •