MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 95
  1. #51
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Misschien ben ik de enige..

    maar ik heb altijd het idee dat wanneer dit soort nieuws er is, Joop met een gele rakker achter zijn pc zit met z'n muis op auto-scroll en met die sluwe blik van hem zit te genieten over hoe hij word opgehemeld..

    Joop stoppen? om zoiets stoms....ga toch weg joh


    Tot volgend jaar Jopie...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    53
    vCash
    126000

    Default

    Héél nadrukkelijk aanwezig. Maar ik vond 't mooi. Het is óók entertainment.

  3. #53
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Marco (scheids) View Post
    Copy van de reactie van Its showtime op kickbox.

    Ik heb hierover contact gehad met Simon Rutz en zijn verhaal is als volgt:

    "Joop kon en kan gewoon scheidsen op 28 januari, maar voor de partij tussen Badr Hari en Gokhan Saki willen we geen Nederlandse scheidsrechter gebruiken, omdat we iedere vorm en schijn van partijdigheid willen voorkomen.
    We hebben gekozen voor een Japanse scheidsrechter van de K-1. Dat wil dus absoluut niet zeggen dat Joop niet goed genoeg is. Integendeel zelfs. We zeggen dus ook niet dat Joop bevooroordeeld zou zijn, maar we willen gewoon geen enkel risico nemen met deze partij."
    Als dit zo is is dat een totaal te begrijpen en een legitieme reden om een andere scheids te nemen dan Joop.

    En dan loopt Joop gewoon als een klein kind te stampvoeten, "papa ik ga krijsen als ik mn zin niet krijg!!!", zo ongeveer
    Deed ik ook, toen ik 4 was ofzo...

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Beiden wonen en trainen in NL. Dus over wat voor een soort partijdigheid heb je het?
    De partijdigheid dat Joop de uitstraling van een "Its Showtime" scheidsrechter heeft, en bovendien nauw betrokken is geweest bij het wedstrijdverloop van beide vechters, omdat hij deze jongens al van kinds af aan scheidst.
    Ook bij It;s Showtime is hij niet weg te denken als scheids.
    Omdat deze partij zo enorm is en daarmee de nodige internationale exposure meebrengt, is de kans dat men Its Showtime beticht van het beïnvloeden van eventuele scheidsrechter beslissingen aanwezig.
    It's Showtime wil dat risico niet lopen, het zou hun merknaam grote schade kunnen toebrengen wanneer dit gebeurt (er zullen miljoenen mensen kijken naar deze wedstrijd) en daarom nemen ze voorzorgsmaatregelen.
    Fighting is poetry in motion

  4. #54
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Als dit zo is is dat een totaal te begrijpen en een legitieme reden om een andere scheids te nemen dan Joop.

    En dan loopt Joop gewoon als een klein kind te stampvoeten, "papa ik ga krijsen als ik mn zin niet krijg!!!", zo ongeveer
    Deed ik ook, toen ik 4 was ofzo...



    De partijdigheid dat Joop de uitstraling van een "Its Showtime" scheidsrechter heeft, en bovendien nauw betrokken is geweest bij het wedstrijdverloop van beide vechters, omdat hij deze jongens al van kinds af aan scheidst.
    Ook bij It;s Showtime is hij niet weg te denken als scheids.
    Omdat deze partij zo enorm is en daarmee de nodige internationale exposure meebrengt, is de kans dat men Its Showtime beticht van het beïnvloeden van eventuele scheidsrechter beslissingen aanwezig.
    It's Showtime wil dat risico niet lopen, het zou hun merknaam grote schade kunnen toebrengen wanneer dit gebeurt (er zullen miljoenen mensen kijken naar deze wedstrijd) en daarom nemen ze voorzorgsmaatregelen.
    Miljoenen kijkers, grote schade. We hebben het niet over de championsleague hoor.
    De enige reden waarom honderduizenden nederlanders dit gaan zien is omdat de zaal wordt afgebroken door de supporters en dit dus de laatste kickboxwedstrijd op nederlandse bodem is. Dus wat maakt het uit welke scheids er staat.

  5. #55
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Miljoenen kijkers, grote schade. We hebben het niet over de championsleague hoor.
    De enige reden waarom honderduizenden nederlanders dit gaan zien is omdat de zaal wordt afgebroken door de supporters en dit dus de laatste kickboxwedstrijd op nederlandse bodem is. Dus wat maakt het uit welke scheids er staat.
    Denk dat je zelf vergist. Alleen vanuit Turkije al genoeg kijkers, ze houden van badr en van saki.

  6. #56
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by respect View Post
    Denk dat je zelf vergist. Alleen vanuit Turkije al genoeg kijkers, ze houden van badr en van saki.
    En de rest van de wereld.

  7. #57
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    En de rest van de wereld.
    Idd en de rest. Ik heb Ubeda nooit partijdig gezien kan fout zitten hoor.

  8. #58
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    80
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    De partijdigheid dat Joop de uitstraling van een "Its Showtime" scheidsrechter heeft, en bovendien nauw betrokken is geweest bij het wedstrijdverloop van beide vechters, omdat hij deze jongens al van kinds af aan scheidst.
    Ook bij It;s Showtime is hij niet weg te denken als scheids.
    Omdat deze partij zo enorm is en daarmee de nodige internationale exposure meebrengt, is de kans dat men Its Showtime beticht van het beïnvloeden van eventuele scheidsrechter beslissingen aanwezig.
    It's Showtime wil dat risico niet lopen, het zou hun merknaam grote schade kunnen toebrengen wanneer dit gebeurt (er zullen miljoenen mensen kijken naar deze wedstrijd) en daarom nemen ze voorzorgsmaatregelen.
    {\complot theorie modus aan}
    Of zou "It's Showtime" die japanse scheidsrechter juist makkelijker kunnen beïnvloeden dan dat ze Joop kunnen beïnvloeden¿?¿?
    Zou wel een goede verklaring zijn waarom Joop zo boos reageert!
    {\complot theorie modus uit}

    Joop was de scheidsrechter van mijn 1e kickboks partij, dat maakte het voor mij nog eens extra gaaf om voor de 1e keer de ring in te stappen! Bedankt voor het scheidsen van die wedstrijd Joop!!
    Last edited by joostje; 21-12-2011 at 10:28.

  9. #59
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    nou gaat Jopie nog een verklaring geven, of moeten we weer op andere fora gaan rondneuzen?
    "If you have to stop and think, it's too late"

  10. #60
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    nou gaat Jopie nog een verklaring geven, of moeten we weer op andere fora gaan rondneuzen?
    Andere fora dus....
    Bron: kickbox.nl


    Joop Ubeda

    Junior lid
    BERICHTEN: 475LID SINDS: Jan 2002 Locatie: nymegenSTATUS: Offline



    quote: Originally posted by I_LOVE_K.O.'S Ik heb hierover contact gehad met Simon Rutz en zijn verhaal is als volgt:

    "Joop kon en kan gewoon scheidsen op 28 januari, maar voor de partij tussen Badr Hari en Gokhan Saki willen we geen Nederlandse scheidsrechter gebruiken, omdat we iedere vorm en schijn van partijdigheid willen voorkomen.
    We hebben gekozen voor een Japanse scheidsrechter van de K-1. Dat wil dus absoluut niet zeggen dat Joop niet goed genoeg is. Integendeel zelfs. We zeggen dus ook niet dat Joop bevooroordeeld zou zijn, maar we willen gewoon geen enkel risico nemen met deze partij."

    ja daar komen we met de draaikonten politiek, ik heb alle sms,jes nog.

    het gaat er bij mij om op wat voor een manier het mij wers duidelijk gemaakt.
    letterlijk de jap is te duur voor een party dus doet hij er zes.

    nou van mij mag hij ze allemaal doen.

    dit is voorlopig het laatste wat ik er over zeg, geen mob aan geen internet tot na de feestdagen.


    prettige feest dagen allemaal.


    joopubeda

  11. #61
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Kinderachtig.............meer kan ik er niet van maken.
    Is Joop een beetje jaloers ?
    krijg die Japanse scheids te veel aandacht en Joop niet?
    Ik bedoel Showtime is toch niet verplicht om Joop de partijen te geven alleen omdat hij dat altijd kreeg.
    Ik neem aan dat Joop gewoon ingehuurd wordt en een gage krijgt.
    Dus niet zo zeuren als iemand anders een keer wordt gekozen.
    maar dit is hoe ik het zie,
    een beetje een Ego probleempje met een kinderachtige reactie
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  12. #62
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    "If you have to stop and think, it's too late"

  13. #63
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Misschien reageert hij wel zo omdat er afspraken niet na gekomen zijn?

    ja daar komen we met de draaikonten politiek, ik heb alle sms,jes nog.
    Beetje vreemd om dit soort zaken via de sms te bespreken?

  14. #64
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Joop gaat al jaren mee met its showtime gala's en kent jongens als Badr Hari heel goed denk ik. Dus is het logisch dat hij zo'n partij niet mag doen om elke vorm van partijdigheid en ophef achteraf tegen te gaan, mocht het discutabel zijn. Snap zijn ophef ook niet zo want als die er normaal over nadenkt moet ie het ook wel snappen. Verder hoort ie gewoon bij de beste scheidsrechters ter wereld en straalt ie een enorme dominantie uit in de ring want soms wel nodig is.

    Onlangs ook het nieuws dat Bjorn Kuipers (voetbalscheidsrechter) Nederland gaat vertegenwoordigen op een groot toernooi, dus in elke tak van sport worden niet altijd de beste scheidsrechters geplaatst/gestuurd.

  15. #65
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    Beetje vreemd om dit soort zaken via de sms te bespreken?
    of het laat zien hoe close its showtime en Joop zijn, dus dan is de reden voor een andere scheidsrechter meer dan terecht aangezien badr uitkomt voor its showtime.

  16. #66
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    ben blij dat ik niet de enige was die af en toe partijdigheid zag bij de wedstrijden die Joop heeft geref't... maar wel logisch van It's Showtime en je geeft er een extra international tintje aan als het idd een japanse scheids is, juist omdat Showtime altijd de tegenhanger van K1 is geweest.
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  17. #67
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    nou gaat Jopie nog een verklaring geven, of moeten we weer op andere fora gaan rondneuzen?
    Weet dat Joop problemen heeft om een account aan te maken, hij probeert het al enige tijd maar helaas nog niet gelukt.

  18. #68
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Echt die reactie van Joop is van het niveau van een kind van 5.

  19. #69
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    ben blij dat ik niet de enige was die af en toe partijdigheid zag bij de wedstrijden die Joop heeft geref't... maar wel logisch van It's Showtime en je geeft er een extra international tintje aan als het idd een japanse scheids is, juist omdat Showtime altijd de tegenhanger van K1 is geweest.
    Maar wel frappant dat hij dan al jaren ervoor enorm veel partijen, ook Showtime titelgevechten, als scheidsrechter in de ring stond

  20. #70
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Weet dat Joop problemen heeft om een account aan te maken, hij probeert het al enige tijd maar helaas nog niet gelukt.

    Heeft tie een IP ban? Is hij Amstelman/Louis??
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  21. #71
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Maar wel frappant dat hij dan al jaren ervoor enorm veel partijen, ook Showtime titelgevechten, als scheidsrechter in de ring stond
    ik denk dat dat onder de noemer "vriendjes politiek" valt.. ik wil niet zeggen dat hij een slechte scheids was hoor, maar wel dat het overduidelijk was / is dat hij favorieten heeft en dat mag een scheids niet laten blijken tijdens een partij imo..
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  22. #72
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    .... ik wil niet zeggen dat hij een slechte scheids was hoor, maar wel dat het overduidelijk was / is dat hij favorieten heeft en dat mag een scheids niet laten blijken tijdens een partij imo..
    2x
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  23. #73
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    wie was zijn favoriet dan bijv? heb dat nooit opgemerkt.
    Home mtk-gym.nl


  24. #74
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Heeft tie een IP ban? Is hij Amstelman/Louis??
    Nope, maar sprak Joop regelmatig op gala's. Hij leest zeker mee, maar het lukte hem simpelweg destijds niet.

  25. #75
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    wie was zijn favoriet dan bijv? heb dat nooit opgemerkt.
    ik wil niet de Micha uithangen maar laten we het erop houden dat het overduidelijk in flink wat wedstrijden van bijvoorbeeld Sem Braan te zien was waar hij de ref was.. maar er zullen vast meer voorbeelden zijn... maar nogmaals, absoluut geen slechte scheids alleen een beetje te aanwezig in de ring..
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •