MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 11 of 11
  1. #1
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default BJJ/Judo trainen in Rotterdam?

    Zit al sinds mijn 15e op boksen (Nu 19) en heb mijn passie voor de sport verloren mede omdat ik het zat ben om elke keer met hoofdpijn naar huis te gaan omdat zo'n agressieve idioot zich niet kan inhouden.

    Nu wil ik Judo of BJJ gaan doen. Heb je eigelijk wel Judo voor volwassenen in Nederland? Lijkt vooral hier op kinderen gericht. Voor BJJ heb ik BJJ Rotterdam gevonden waar er elke dag lessen zijn, iemand ervaring met deze vereniging?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2

    Default

    TEAM AGUA

    BJJ Rotterdam
    Josephstraat 10, 3014 TP

    Tuesday: 19.30 – 21.00 Grappling
    Thursday: 19.30 – 21.00 BJJ
    Saturday: 13.00 – 15.00 BJJ

    Team Agua BJJ & Grappling
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  3. #3
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Zat ook te denken om na mijn blessure BJJ te gaan doen in Rottedam.
    Maar zou graag van mede members uit Rotterdam de ervaringen willen weten.

  4. #4
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    TEAM AGUA

    BJJ Rotterdam
    Josephstraat 10, 3014 TP

    Tuesday: 19.30 – 21.00 Grappling
    Thursday: 19.30 – 21.00 BJJ
    Saturday: 13.00 – 15.00 BJJ

    Team Agua BJJ & Grappling
    Ik wil echt elke dag trainen. Team Agua Den haag lijkt me wel wat maar 2 uur reistijd per dag is me iets te veel

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Je hebt ook nog Rickson Gracie Rotterdam, check hun site maar. En worstelen is maar 1 keer per week buh Dynamo volgens mij.. moet je ff googlen...

  6. #6
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Of je gaat trainen bij Sportinstituut De Korte. Hier kun je trainen vanaf beginners tot aan het allerhoogste niveau met olympisch en wereldkampioenen. Oa Mark Huizinga die ook tegen BJJ'ers ongeslagen is op de grond

  7. #7
    Join Date
    May 2010
    Location
    Full Mount
    Posts
    89
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    Of je gaat trainen bij Sportinstituut De Korte. Hier kun je trainen vanaf beginners tot aan het allerhoogste niveau met olympisch en wereldkampioenen. Oa Mark Huizinga die ook tegen BJJ'ers ongeslagen is op de grond
    uhmmm ongeslagen? zijn er bij Rickson Gracie Rotterdam toch wel een paar die hem gesubt hebben hoor
    Hij is er een paar keer komen trainen om zijn grondwerk te perfectioneren..
    Is trouwens een leuke groep, verschillende niveau dus instappen kan makkelijk, ga gewoon een keer langs..

  8. #8
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1.321
    vCash
    126000

    Default

    Ik train bij Team Agua Rotterdam, leuke, goeie, gezellig groep:

    TEAM AGUA

    BJJ Rotterdam
    Josephstraat 10, 3014 TP

    Tuesday: 19.30 – 21.00 Grappling
    Thursday: 19.30 – 21.00 BJJ
    Saturday: 13.00 – 15.00 BJJ

    Team Agua BJJ & Grappling

  9. #9
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by shonosuke View Post
    Zit al sinds mijn 15e op boksen (Nu 19) en heb mijn passie voor de sport verloren mede omdat ik het zat ben om elke keer met hoofdpijn naar huis te gaan omdat zo'n agressieve idioot zich niet kan inhouden.

    Nu wil ik Judo of BJJ gaan doen. Heb je eigelijk wel Judo voor volwassenen in Nederland? Lijkt vooral hier op kinderen gericht. Voor BJJ heb ik BJJ Rotterdam gevonden waar er elke dag lessen zijn, iemand ervaring met deze vereniging?
    Goede ervaringen met Rickson Gracie in Rotterdam. Check de site BJJ Rotterdam - Rickson Gracie
    Danny kruithof een mano kok geven daar les. Beiden zijn ervaren, hebben kennis van BJJ en zijn daarnaast leuke gasten! "toevallig" dit jaar ook seminars van Rickson Gracie en Kron Gracie gehad. Voor het geval je ook dat soort initiatieven kan waarederen. Iig succes met zoeken!
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  10. #10
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    41
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsblok View Post
    Ik train bij Team Agua Rotterdam, leuke, goeie, gezellig groep:
    TEAM AGUA

    BJJ Rotterdam
    Josephstraat 10, 3014 TP

    Tuesday: 19.30 – 21.00 Grappling
    Thursday: 19.30 – 21.00 BJJ
    Saturday: 13.00 – 15.00 BJJ

    Team Agua BJJ & Grappling
    Hey ijsblok. Ik wil graag een keer komen trainen bij team Agua in Rotterdam. Kan je meer info geven over de lessen? ik heb wat ervaring maar niet zo veel. Hoe groot is jullie groep? hoe is de zaal? veel beginners? gevordenen? jongeren/ouderen? alvast bedankt.

    ik heb een korte periode bij gracie in Rotterdam getraind. Vond het een leuke groep, alleen was de afstand voor mij iets te ver. Ik vond de zaal wat aan de kleine kant. Daarnaast hadden we vaak les na het kickboksen. Dus dan zat je in hun stank en zweet te rollen wat tegenviel.

    Gr
    Last edited by zokizo; 26-01-2012 at 12:52.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by zokizo View Post
    Hey ijsblok. Ik wil graag een keer komen trainen bij team Agua in Rotterdam. Kan je meer info geven over de lessen? ik heb wat ervaring maar niet zo veel. Hoe groot is jullie groep? hoe is de zaal? veel beginners? gevordenen? jongeren/ouderen? alvast bedankt.

    ik heb een korte periode bij gracie in Rotterdam getraind. Vond het een leuke groep, alleen was de afstand voor mij iets te ver. Ik vond de zaal wat aan de kleine kant. Daarnaast hadden we vaak les na het kickboksen. Dus dan zat je in hun stank en zweet te rollen wat tegenviel.

    Gr
    Gewoon langs gaan. Je kan bij elke sportschool proeflessen krijgen, dat zal bij team agua niet anders zijn.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •