MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 39 of 39
  1. #26
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by raveboy View Post
    Dat de vechters hier alleen bekend zijn bij de fans is omdat alleen fans weten waar je het kan kijken.
    Die flut tv zenders die nooit meer wat uitzenden helpt dan ook niet.
    Misschien dat ze daar wat aan hadden kunnen doen in de hoogtij dagen van de K1. Dan was er misschien wel meer mainstream acceptatie van de sport geweest. Een gemiste kans als je het mij vraagt.
    Hoe cool zou het zijn als de straat oranje is als er een K1 finale is, ipv dat flut voetbal?
    Absoluut.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=blackadder;1109837]Misschien dat ze daar wat aan hadden kunnen doen in de hoogtij dagen van de K1. Dan was er misschien wel meer mainstream acceptatie van de sport geweest. Een gemiste kans als je het mij vraagt.
    QUOTE]

    Wie moet hier eigenlijk voor zorgen? heeft de K1 het nooit geprobeerd of de tv zenders nooit?
    Ik weet niet hoe dat werkt in die wereld, iemand heeft veel geld misgelopen denk ik.
    De zenders die kickboksen uitzonden, Veronica en eurosport en rtl en sbs 6 hadden altijd de raarste tijden, wie verzint dat in godsnaam?
    Denk dat door het internet het nu al te laat is om nog te proberen wat uit te zenden, ik heb alles al gezien voordat het een keer komt op tv.
    En dan zie ik alles, niet alleen de Nederlanders en ik zie alle opkomsten.
    Waarom hebben wij ook geen HDnet achtige zender?

  3. #28
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    [QUOTE=raveboy;1109847]
    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Misschien dat ze daar wat aan hadden kunnen doen in de hoogtij dagen van de K1. Dan was er misschien wel meer mainstream acceptatie van de sport geweest. Een gemiste kans als je het mij vraagt.
    QUOTE]

    Wie moet hier eigenlijk voor zorgen? heeft de K1 het nooit geprobeerd of de tv zenders nooit?
    Ik weet niet hoe dat werkt in die wereld, iemand heeft veel geld misgelopen denk ik.
    De zenders die kickboksen uitzonden, Veronica en eurosport en rtl en sbs 6 hadden altijd de raarste tijden, wie verzint dat in godsnaam?
    Denk dat door het internet het nu al te laat is om nog te proberen wat uit te zenden, ik heb alles al gezien voordat het een keer komt op tv.
    En dan zie ik alles, niet alleen de Nederlanders en ik zie alle opkomsten.
    Waarom hebben wij ook geen HDnet achtige zender?
    Dat heeft ales te maken met kijkcijfers en dus reclame inkomsten. Een wedstrijdje in de eerste divisie levert meer reclamegeld op en dus krijgen die betere tijden.
    Er zijn niet zoveel bedrijven die reclame willen maken rond vechtsport. Dat is in de USA en het verre oosten anders. Daar is het veel meer mainstream.

  4. #29
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by raveboy View Post
    Wie moet hier eigenlijk voor zorgen? heeft de K1 het nooit geprobeerd of de tv zenders nooit?
    Ik weet het niet. Bas Boon heeft geloof ik indertijd voor de uitzendingen op SBS gezorgd. Het had wel van de kant van de K1 moeten komen. Als hun hun product hadden willen exporteren.
    Denk dat door het internet het nu al te laat is om nog te proberen wat uit te zenden,
    Da's nog zoiets. Waarom hebben ze geen PPV? Dan hadden ze nu waarschijnlijk niet zulke financiele problemen gehad.

  5. #30
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post

    Dat heeft ales te maken met kijkcijfers en dus reclame inkomsten. Een wedstrijdje in de eerste divisie levert meer reclamegeld op en dus krijgen die betere tijden.
    Er zijn niet zoveel bedrijven die reclame willen maken rond vechtsport. Dat is in de USA en het verre oosten anders. Daar is het veel meer mainstream.
    In Amerika is het voornamelijk mainstream omdat het geld oplevert. Maar ja. K1 had ja nog altijd kunnen proberen over te schakelen naar PPV.

  6. #31
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=Bromios;1109849]
    Quote Originally Posted by raveboy View Post

    Dat heeft ales te maken met kijkcijfers en dus reclame inkomsten. Een wedstrijdje in de eerste divisie levert meer reclamegeld op en dus krijgen die betere tijden.
    Er zijn niet zoveel bedrijven die reclame willen maken rond vechtsport. Dat is in de USA en het verre oosten anders. Daar is het veel meer mainstream.
    dus dat gaat nooit veranderen. hier wordt het mainstream als het vaker op tv komt, maar dat gebeurd niet omdat het niet mainstream is.
    We moeten dus een rijke promotor hebben die alles uit eigen zak betaald, en hopen dat het geld op gaat leveren totdat er andere bedrijven bij komen.
    De gala's worden ook gesponsored, zit daar dan echt niks bij wat ook op tv kan en wil?

  7. #32
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=raveboy;1109853]
    Quote Originally Posted by Bromios View Post

    dus dat gaat nooit veranderen. hier wordt het mainstream als het vaker op tv komt, maar dat gebeurd niet omdat het niet mainstream is.
    We moeten dus een rijke promotor hebben die alles uit eigen zak betaald, en hopen dat het geld op gaat leveren totdat er andere bedrijven bij komen.
    De gala's worden ook gesponsored, zit daar dan echt niks bij wat ook op tv kan en wil?
    It's Showtime, Enfusion. Rot tijden maar toch.

  8. #33
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=blackadder;1109856]
    Quote Originally Posted by raveboy View Post
    It's Showtime, Enfusion. Rot tijden maar toch.
    Ja, het eerste seizoen heb ik een stuk kunnen volgen op die rare tijden idd, maar volgens mij kwam het opeens niet meer.
    Het was natuurlijk ook een soort spel show geworden met al die opdrachten, het vechten zelf is ook het enige wat ik zelf terug heb gekeken toen ik het hele siezoen op dvd had.

    De andere gewichtsklasse geen idee of dat nog op tv gaat komen?
    gala's van de Arena op rtl 7 volgens mij, met Edwin van Os en die andere knakker erbij dat ging nog wel.

  9. #34
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    ik wil gewoon een tournament als in Bloodsport
    nodig knokkers van over de hele wereld uit en via een afvalsysteem
    blijft uiteindelijk alleen Jean Claude van Damme over
    "If you have to stop and think, it's too late"

  10. #35
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    ik wil gewoon een tournament als in Bloodsport
    nodig knokkers van over de hele wereld uit en via een afvalsysteem
    blijft uiteindelijk alleen Jean Claude van Damme over
    Dat komt alleen omdat Chuck Norris niet meedeed. Niet omdat hij niet uitgenodigd was, alleen omdat de uitdaging niet groot genoeg was

  11. #36
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Dat komt alleen omdat Chuck Norris niet meedeed. Niet omdat hij niet uitgenodigd was, alleen omdat de uitdaging niet groot genoeg was
    Chuck werd op dat moment door Jack Bauer ondervraagt.

  12. #37
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Alleen omdat Chuck het toestond natuurlijk.

  13. #38
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Alleen omdat Chuck het toestond natuurlijk.
    The Boogie Man checks his closet for Chuck Norris before going to sleep. But Chuck Norris checks his for Jack Bauer.

  14. #39
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Als er maar 1 per land mag deelnemen, dan gaat het qua vorm lijken op een wereldkampioenschap ipv een toernooi. Dan zou je K1 als losstaande sport naast Kickboksen en Thaiboksen moeten beschouwen. Je kunt altijd een paspoort in en ander land aanvragen, denk dat Belgie en Luxemburg je wel willen hebben als je goed genoeg bent..........

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •