MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 50
  1. #1
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default SCHANDAAL IN ARENA

    Esteban in rug aangevallen, trapt terug en krijgt rood

    Van onze Telesportredactie AMSTERDAM - AZ is in het bekerduel tegen Ajax na een schandalig incident van het veld gestapt. Het duel is definitief gestaakt. AZ-doelman Esteban kreeg een rode kaart toen hij een 'supporter' die hem in de rug met een karatetrap aanviel tot twee keer toe een trap terug gaf. Esteban zag de indringer op het laatste moment aanstormen en kon zich nog verdedigen.











    Arbiter Bas Nijhuis gaf de doelman van AZ - volgens de reglementen correct - vervolgens een rode kaart. Het incident vond plaats na een kleine veertig minuten, bij een 1-0 voorsprong van Ajax.
    AZ-trainer Gertjan Verbeek twijfelde geen moment en riep zijn ploeg de catacomben in. De spelers van AZ stonden al snel onder de douche. De Ajacieden keerden nog wel terug op het veld om het publiek te 'bedanken'. Jan Vertonghen gebaarde dat het duel niet verder gaat.
    Het betrof een duel in de achtste finale van de KNVB-beker.









    wat een mongool
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Ik zag het net, wat een debiel!! Schijnt een 19-jarig mannetje te zijn. Waarschijnlijk is er drank in het spel en als motief noemde de dader dat hij een hekel aan de keeper had...

    Denk dat we dat voetbal maar moeten gaan verbieden, al die agressie...

  3. #3
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    sjonge jonge wat een toestanden...
    Last edited by Kemal; 21-12-2011 at 23:11.
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    even wat anders, als supporter wordt je ook flink genaaid, waarschijnlijk moet je flink lappen om zon kaartje te kopen en dan is de partij halverwege afgelopen. Neemt natuurlijk niet weg dat het imo de juiste beslissing is van AZ om van het veld af te gaan.
    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Frank de Boer vol onbegrip

    Frank de Boer reageerde woensdagavond vol verbazing op de bizarre ontwikkelingen bij Ajax tegen AZ. "Vol onbegrip. Het is al zo onrustig rond de club en dan doet zo'n mafkees zoiets."

    De Boer: "Ik zag het niet gebeuren. Ik denk dat Esteban zijn Zuid-Amerikaanse temperament heeft gebruikt. Hoe ik zelf gereageerd zou hebben? Ik weet het niet. Zonde."

    Over het vervolg zei De Boer: "De KNVB moet nu een beslissing nemen. Het is een lastig parket. Ik zie nog wel 'moet dat nou' tegen Nijhuis, maar hij zei dat het volgens de boekjes is. Een heel bizar slotstuk van 2011. Ik heb de jongens prettige dagen gewenst en gezegd dat ik ze op 3 januari weer zie. Ik had het liever anders gezien met een mooie overwinning."
    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Echt niet normaal meer. Wat gaat er in zo'n hersenpan om van die pantoffel om zeg... Dan ben je echt een übermongool.

  8. #8
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Echt niet normaal meer. Wat gaat er in zo'n hersenpan om van die pantoffel om zeg... Dan ben je echt een übermongool.
    Inderdaad en wat denkt zo'n gast te bereiken?
    Stel het was hem gelukt Esteban neer te halen........ en dan?
    Wat verwacht zo'n debiel dat er dan gebeurt???
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  9. #9
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Mayhem Miller is al in Nederland.. Bully Beatdown anyone?? Ik wil die gozer wel een rondje tegen een Nederlandse MMA'er zijn. Voor de extra vernedering mag dat dan ook nog Marloes Coenen zijn.

  10. #10
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Dat is te veel eer voor die snotaap. Waarschijnlijk gaat het em toch om de aandacht... Helaas heb je die gekken ertussen zitten.

  11. #11
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Waar is de beveiliging in de ArenA? Hoenkomt deze hersenloze keutel op het veld?! Esteban verdiend geen rode kaart maar een medaille! Opzouten met deze mongolen die het voor duizenden mensen in en buiten het stadion verneuken! Laat deze gast opdraaien voor alle onkosten die dit met zich mee brengt en stel hem als een voorbeeld zodatbdit nooit meer gebeurd! Laat m maar zijn hele leven betalen! Fok em! Mr dat zal niet gebeuren. Hij zal 2 thuiswedstrijden niet mogen kijken en een boete van een paar honderd euri krijgen.
    Triest dat zoeits kan gebeuren. Dit gaat Ajax een plek bij de laatste 4 kosten.
    En meneer Nijhuis... Volgens het boekje! Kots! Alsof hij iets anders had gedaan?! Die gast schrikt zich de tering! Zijn hartslag is 250 op dat moment. Wat verwacht ie nou? Nooit meer laten fluiten. Die man snapt het niet.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Wat een randmongool die gozer en de scheids snapt er ook helemaal niks van als je dan een rode kaart trekt. Hij had zich natuurlijk in elkaar moeten laten schoppen.

    Goeie aktie van Verbeek om van het veld te gaan want dit is het begin van het einde. Volgende keer val je 3 man van een elftal aan en als die zich verweren dan hebben ze alle 3 een rode kaart ........ en de wedstrijd in the pocket !!

    De scheids en de KNVB is de weg kwijt met zulke spelregels !!

  13. #13
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Esteban = held

    schup die jood op ze flikker.

  14. #14
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    647
    vCash
    30000

    Default

    Die keeper moet MMA gaan doen, de enige die juist gehandeld heeft (met Verbeek).

  15. #15
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Nijhuis en KNVB is weinig te verwijten....zij maken de regels niet! Slaande of schoppende beweging = rood! Of dat nu naar een tegenstander,ploeggenoot (gebeurd ook!) of "supporter" is....

    Maar alle begrip voor Esteban en Verbeek! Ieder zinnig mens zou hetzelfde hebben gehandeld
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  16. #16
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Esteban = held

    schup die jood op ze flikker.
    Ga aan je piemel trekken Sukkel!
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  17. #17
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Esteban = held

    schup die jood op ze flikker.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  18. #18
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    een pride footstomp was op z'n plaats geweest, Esteban is nog mild geweest

    kutmongool

  19. #19
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    een pride footstomp was op z'n plaats geweest, Esteban is nog mild geweest

    kutmongool
    Vond ik ook hij raakte hem jammer genoeg bijna niet,
    Deze gast niet een stadion verbod, maar juist verplicht alle vakken af laten gaan nadat
    Ajax voor straf deze wedstrijd reglementair heeft verloren, en straks voor een jaar of 2 niet in de beker mag uitkomen.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  20. #20
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by A-team View Post
    Ga aan je piemel trekken Sukkel!
    Dat laat ik meestal doen

    maar die jood kreeg me toch mooi 2 schoppen voor ze sodemieter.
    heerlijk

    wat een afgang voor die gast he
    probeert iemand te schoppen, maar krijgt er zelf 2

    Esteban = baas

  21. #21
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Nijhuis tegen VI: 'Ik kan begrijpen dat Esteban zich verweert', vervolgde de arbiter. 'Toen zijn aanvaller op de grond lag, had hij weg kunnen lopen maar trapte hij nog een paar keer op hem in. Het incident kwam volledig uit het niets. De stemming op het veld en in het stadion was totaal niet grimmig.'

    Voetbal International - Nijhuis:

    Ik vind dat wel makkelijk hoor. ik zou me ook de tering schrikken en niet willen dat ie weer opstaat dus doe je wat nodig is. Als je wegloopt kun je er donder op zeggen dat ie weer terugkomt...

  22. #22
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    inderdaad, als ie weg was gelopen had ie m waarschijnlijk weer aangevallen
    vind t overigens wel erg zuur voor de mensen die een duur kaartje gekocht hebben

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    Eindelijk ! er was weer K-1 in de Arena !

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    voor de niet al te nozelen, bovenstaande is een grapje terwijl ik me de ernst vd zaak besef.

  25. #25
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Opstelten: 'Het was bij de beesten af'

    DEN HAAG - „Ik wist niet wat ik zag, vreselijk, wat ernstig! Het was bij de beesten af!” Zo reageerde minister Ivo Opstelten (Veiligheid) donderdag op de gebeurtenissen woensdagavond bij Ajax-AZ. Hij geeft AZ-trainer Gertjan Verbeek groot gelijk dat die zijn spelers van het veld haalde. „Ik heb veel respect voor zijn optreden. Meteen ingrijpen, daar krijg ik warme gevoelens bij.”

    Keeper AZ aangevallen

    Er was volgens de bewindsman niet meer te voetballen. Opstelten benadrukte wel dat hij sprak als de voetballiefhebber Ivo, want als minister is hij in dit stadium niet aan zet. Maar 'hufters en malloten' horen niet op het veld, vindt Opstelten, en verantwoordelijke partijen als hijzelf, de burgemeesters, de politie en de clubs moeten de rijen sluiten en de neuzen de zelfde kant opzetten bij de aanpak.
    Be a Warrior, not a Worrier

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •