MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 50 of 50
  1. #26
    Join Date
    May 2005
    Location
    HIER
    Posts
    1.953
    vCash
    126000

    Default

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  3. #28
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    zou van der laan nu voetbalwedstrijden verbieden?
    spelers worden aangevallen.
    supporters gaan op de vuist met politie.....

  4. #29
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    justomeone heeft bij deze een tijdelijk ban te pakken. Nog eens en ik aarzel niet om het permament te maken. Het "Joden" (mis)gebruik is niet toegestaan in dit forum.

  5. #30
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Heel goed!

    Volgens mij is ashi sowieso foetsie, kan het mishebben natuurlijk.
    Misschien tijd voor een andere naam/mod?

  6. #31
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Heel goed!

    Volgens mij is ashi sowieso foetsie, kan het mishebben natuurlijk.
    Misschien tijd voor een andere naam/mod?
    Ashi is gisteravond nog online geweest dus foetsie is hij niet
    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #32
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Nu maar hopen dat ze snel die meldingsplicht bij stadion verboden invoeren.

    Imo had Esteban hem niet hard genoeg kunnen schoppen, ik als Ajax fan had het schaamrood op mijn kaken staan, wat een sukkel.
    Last edited by dirk5; 22-12-2011 at 18:26.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  8. #33
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Mooi, kaart van Esteban is geseponeerd. nu gewoon met 11 tegen 11 vanaf minuut 36 met 1-0 stand verder spelen, lijkt mij de beste oplossing.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  9. #34
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    RODE KAART GESEPONEERD

    De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft de rode kaart van AZ-doelman Alvarado Esteban geseponeerd. Een fan van Ajax stormde woensdagavond het veld op en belaagde de keeper, die zich vervolgens verweerde door in te schoppen op de hooligan. Scheidsrechter Bas Nijhuis gaf Esteban hiervoor rood.

    De aanklager van de KNVB laat weten dat Nijhuis op grond van de regels terecht een rode kaart aan Esteban heeft gegeven. Desondanks vindt de aanklager dat de actie van de keeper begrijpelijk was, gezien de specifieke omstandigheden.
    "Onverwachte aanval"

    “De keeper werd onverwachts aangevallen; hij zag zijn belager niet aankomen", luidt de reactie van de KNVB. "De aanklager is van mening dat een dergelijk ingegeven reactie geen tuchtrechtelijke gevolgen zou moeten hebben. Deze actie zal Esteban dan ook geen schorsing opleveren."
    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #35
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Nu maar hopen dat ze snel die meldingsplicht bij stadion verboden invoeren.

    Imo had Esteban hem niet hard genoeg kunnen schoppen, ik als Ajax fan had het schaamrood op mijn kaken staan, wat een sukkel.
    x2
    eerste wat ik dacht, die Esteban mocht nog wel drie keer doortrappen...

    goed dat de rode kaart geseponeerd is, wat een onzin is dat zeg....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  11. #36
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Belager Esteban biedt excuses aan

    De Ajax-fan die AZ-keeper Esteban belaagde, wil nadrukkelijk zijn excuses aanbieden aan de doelman. Dat zei de advocaat van de 19-jarige man in tv-programma Nieuwsuur.

    De fan noemt zijn actie een "domme daad” en hoopt dat alleen hij verantwoordelijk wordt gesteld voor wat er is gebeurd. Hij snapt de reactie van Esteban volledig.

    De fan is niet van plan aangifte te doen tegen Esteban, die een paar keer op zijn belager intrapte. Dat meldde de advocaat.


    De belager van AZ-doelman Esteban wordt afgevoerd. Hij heeft nu zijn excuses aangeboden.

    Bron
    Be a Warrior, not a Worrier

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Schopper in vizier harde kern Ajax

    Stomdronken is Wesley van W. als hij het veld opstormt. Volgens zijn moeder lijdt hij aan een extreme vorm van opstandigheid. Hij verliet het gymnasium zonder diploma en raakte onlangs zijn baan als banketbakker kwijt. FOTO’S: HANS VAN TILBURG, RENÉ BOUWMAN, REUTERS


    Van onze verslaggevers ALMERE, vrijdag
    De harde kern van Ajax wil wraak nemen op Wesley van W., de Ajax-hooligan die woensdagavond AZ-keeper Esteban Alvarado aanviel.
    Op zijn Facebookprofiel laat Wesley trots een grote tatoeage met de letters ACAB zien. De letters staan voor All Cops Are Bastards, een populaire uitdrukking onder hooligans. Het lijkt alleen meer bravoure dan werkelijkheid, want W. is bij de harde kern van Ajax helemaal niet bekend. De club van deze supporters, AFCA, heeft juist wraak gezworen.
    Op een besloten Facebookpagina schrijft de AFCA: „We gaan deze gast tot op de laatste cent laten boeten voor wat-ie heeft gedaan. 40.000 keer 15 euro is 600 rooitjes en hij zal elke cent gaan terugbetalen. Deze man mag nooit meer naar Ajax en zelfs als hij geen stadionverbod voor het leven krijgt, zorgen wij ervoor dat hij nooit meer het stadion in komt.”
    Wesley van W. kreeg vanwege eerder wangedrag dit jaar al een stadionverbod. Ajax legde deze straf op omdat de supporter na een ruzie met een drankverkoper gewelddadig was tegen stewards. Dat hij toch in de ArenA was, kon omdat W. volgens Ajax de clubkaart van een ander gebruikte. Bij het vak waar hij zat, controleerden stewards alleen steekproefsgewijs identiteitsbewijzen.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    OUDERS HOOLIGAN GEVLUCHT

    door Johan van den Dongen en Olof van Joolen ALMERE, vrijdag
    De ouders van Ajax-hooligan Wesley van W. zijn gisterochtend uit angst voor wraakacties in allerijl ondergedoken omdat de 19-jarige nog bij hen thuis in Almere woont. Van W. blijkt AZ-doelman Esteban woensdagavond te hebben geschopt om een weddenschap om vijftig euro.
    In hun woning graaien de ouders van Wesley spullen bij elkaar om te vertrekken. De gordijnen zijn al dicht. „Door die waanzinnige actie van Wesley hebben wij nu 35.000 mensen achter ons aan”, vertelt zijn moeder Marijke met grote schrikogen. „We moeten zo snel mogelijk weg. Als ze verhaal willen halen, zullen ze eerst zijn ouders opzoeken.”
    Terwijl twee politieagenten in een donkere auto voortdurend langs de woning rijden, wordt vader Simon intussen gebeld door het bureau. De hooligan zit voorlopig nog vast ’omdat hij gevaar loopt’, is hem verteld.
    Echtscheiding
    „Wesley was lam”, zegt Marijke (45), de moeder van Ajaxhooligan Wesley van W. die de ArenA op stelten zette. „Maar drank is nooit een excuus. Wij denken dat Wesley dit heeft gedaan omdat we na een huwelijk van achtentwintig jaar in echtscheiding liggen.”
    Wesley van W. (19) lijdt volgens zijn moeder aan ODD, een gedragsstoornis die zich kenmerkt door opstandigheid. Hij ging zonder diploma van het gymnasium af en was net zijn baan bij de banketbakkerij van de Hema kwijt. Maar de laatste tijd leek het beter met hem te gaan.
    Net als Wesleys vader Simon (55) is Marijke verbijsterd en verslagen. „’Ik ga effe een peukie doen. En die keeper pakken’, had hij gezegd tegen zijn broer. Die dacht dat hij een geintje maakte. Tot hij hem op het veld zag.”

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Esteban: Ik was heel bang

    Esteban …beschermengel… Van onze Telesportredactie ALKMAAR, vrijdag
    AZ heeft gisteren opgelucht gereageerd op het nieuws dat de rode kaart voor doelman Esteban door de aanklager betaald voetbal is geseponeerd.
    Esteban zelf had het al voorzien: „Het was in Gods handen. Ik wist dat ik volgend jaar bij de eerste wedstrijd weer zou spelen." Dat duel is AZ-Ajax voor de competitie, op 22 januari.
    De Costa Ricaanse goalie hoorde aan de geluiden van het publiek en van de fluit van de arbiter, dat er onheil dreigde. „Ik kon hem net op tijd ontwijken. Kennelijk heb ik een beschermengel. Hij had de intentie mij te breken. Had hij mij geraakt, dan was ik zwaargewond geraakt. Ik was heel bang. Dacht dat hij een mes bij zich had. Het was zelfbescherming. Dan denk je echt niet of je een of twee keer trapt. Je hebt echt geen tijd om te controleren of hij gewapend is.”
    De keeper was erg blij met alle steun vanuit de club AZ. „Ik heb de handelwijze van mijn teamgenoten en de directie erg gewaardeerd. Iedereen steunde me en gaf me volledig gelijk.
    De trainer, Gertjan Verbeek, krijgt van mij het rapportcijfer 10.”
    Met zijn aangifte op het politiebureau van een poging tot zware mishandeling hoopt Esteban ook dat het op termijn helpt voor zijn collega’s op het veld.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  15. #40
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Bizar dit... het meest achterlijke is dat er dus schijnbaar een regel is dat een keeper rood kan krijgen voor het trappen van een supporter, ik wist niet eens dat dit juridisch mogelijk was voor een scheidsrechter! Het is tenslotte geen jurist.

  16. #41
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ik vind het heel jammer dat het zo gelopen is. Maar ik vind tegelijkertijd ook dat dit een beetje groter gemaakt wordt dan nodig. Ik vond het daarom ook bespottelijk dat het acht uur journaal ermee opende de dag erna. Van die mensen die zeggen van 'ja ik heb er geen woorden voor' en dat soort teksten, ik heb er weinig mee.

    Ik besef dat die jongen van alles bij zich had kunnen hebben, maar als puntje bij paaltje komt is er heel weinig gebeurd. Deze kneus faalde super hard met z'n 'trap' en Esteban trapte een keer mis en een keer tegen z'n reet. Nou nou, 'ik heb er geen woorden voor'. Die aanslag in Luik daar heb ik geen woorden voor. Dit akkefietje kan ik echter prima plaatsen. We weten allemaal dat er mongolen het veld op kunnen komen, het is immers talrijke keren eerder gebeurd.

    Dan dat gezwets van die harde kern. Als zij denken dat ze de club een dienst bewijzen met een wraakactie of denken op deze manier ook maar een haar beter te zijn dan dit 19 jarige jochie, dan vergissen ze zich ernstig.

    Maar misschien zie ik het wel helemaal verkeerd natuurlijk...?

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Run op Esteban-spullen

    Van onze Telesportredactie
    ALKMAAR - De commotie rondom Esteban en zijn rode kaart legt AZ commercieel geen windeieren. Er is in de fanshop van de club namelijk een stormloop ontstaan op alle artikelen die te maken hebben met de doelman van de Alkmaarders. De shawls, keepershirts en handschoenen vliegen de deur uit.

    Doelman Esteban is in verwarring. De Costaricaan denkt dat de stewards van Ajax ook tot de hooligans behoren en neemt daarom de vechthouding aan.

    De keeper zei in Costa Rica dat hij de seponering van zijn rode kaart als gerechtigheid zag. "Als ik die jongen ooit tegenkom, dan zal ik zijn excuses aanvaarden. Het zou prachtig zijn als hij om vergeving vroeg. Ik ben trouwens geen goed voorbeeld geweest voor de jongeren die mij als held zien. Daar verontschuldig ik me voor. Sommigen zien me als held, maar het was toch een aanval.”

    Primair gedrag
    De Costa Ricaan kreeg vanuit onverwachte hoek steun voor zijn handelen. Richard van Asdonk, docent fysieke en mentale training bij justitie, leert om met emoties om te gaan in situaties van extreem geweld.
    "Bij Esteban was er sprake van primair gedrag vanuit een overlevingsdrang. Er zijn drie types mensen: zij die vechten, zoals Esteban, bevriezers, dus mensen die blijven kijken als er iets ernstigs gebeurt, en vluchters. Mensen die zeggen dat hij het laatste had moeten doen, moeten begrijpen dat het gedrag in alle drie de categorieën feitelijk genetisch bepaald wordt.”

    Run op Esteban-spullen - Voetbal | Het laatste voetbalnieuws leest u op Telesport.nl van De Telegraaf [AZ]

  18. #43
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Stadioverbod van 30 jaar 'Ajax-fan'

    De hooligan die tijdens het bekerduel tussen Ajax en AZ het veld betrad en doelman Esteban, aanviel, krijgt een stadionverbod van dertig jaar opgelegd door de Amsterdamse club. De KNVB beslist over een landelijk stadionverbod voor de 19-jarige Wesley van W. uit Almere. Ajax heeft nog nooit een stadionverbod van deze omvang opgelegd.

    De man, die al in het bezit was van een stadionverbod, kon de Amsterdam ArenA afgelopen woensdag toch betreden, omdat hij een kaartje kon bemachtigen op de clubcard van iemand anders. Ajax heeft diegene getraceerd. Beide mannen worden door Ajax verantwoordelijk gesteld voor de geleden en nog te lijden schade, waaronder een eventuele boete van de KNVB.

    De rechter-commissaris maakte zaterdag bekend dat Van W. nog minimaal 14 dagen in de cel blijft. Hij heeft hem een zogenoemde gedragsaanwijzing op grond van de Voetbalwet opgelegd.

    De KNVB beslist volgende week wat er met het restant van het duel gaat gebeuren. AZ-trainer Gertjan Verbeek haalde zijn spelers na het incident direct van het veld af, waarna de wedstrijd werd gestaakt.

    Bron
    Be a Warrior, not a Worrier

  19. #44
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het heel jammer dat het zo gelopen is. Maar ik vind tegelijkertijd ook dat dit een beetje groter gemaakt wordt dan nodig. Ik vond het daarom ook bespottelijk dat het acht uur journaal ermee opende de dag erna. Van die mensen die zeggen van 'ja ik heb er geen woorden voor' en dat soort teksten, ik heb er weinig mee.

    Ik besef dat die jongen van alles bij zich had kunnen hebben, maar als puntje bij paaltje komt is er heel weinig gebeurd. Deze kneus faalde super hard met z'n 'trap' en Esteban trapte een keer mis en een keer tegen z'n reet. Nou nou, 'ik heb er geen woorden voor'. Die aanslag in Luik daar heb ik geen woorden voor. Dit akkefietje kan ik echter prima plaatsen. We weten allemaal dat er mongolen het veld op kunnen komen, het is immers talrijke keren eerder gebeurd.

    Dan dat gezwets van die harde kern. Als zij denken dat ze de club een dienst bewijzen met een wraakactie of denken op deze manier ook maar een haar beter te zijn dan dit 19 jarige jochie, dan vergissen ze zich ernstig.

    Maar misschien zie ik het wel helemaal verkeerd natuurlijk...?
    Eens. Daarbij vond ik het vrij onzinnig dat Verbeek de wedstrijd zelf stopten. Er is we vaker iemand het veld op gerend en het was niet zo dat de algehele veiligheid in het geding kwam. Ik hoop dat er gewoon elf tegen elf wordt verder gespeeld vanaf de 37e minuut, waarbij de voorsprong van 1-0 gehandhaafd blijft.

  20. #45
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Stallion View Post
    Eens. Daarbij vond ik het vrij onzinnig dat Verbeek de wedstrijd zelf stopten. Er is we vaker iemand het veld op gerend en het was niet zo dat de algehele veiligheid in het geding kwam. Ik hoop dat er gewoon elf tegen elf wordt verder gespeeld vanaf de 37e minuut, waarbij de voorsprong van 1-0 gehandhaafd blijft.
    joh, als Esteban hem niet gezien had was ie een rolstoel ingeschopt. scheids deed het fout; die had de wedstrijd stil moeten leggen en iedereen naar de kleedkamer moeten sturen. had Verbeek niet zelf het enige verstandige moeten doen.

    Rode kaart was misschien wel volgens de regels maar niet in de geest van het gebeurde. Het is een beetje hetzelfde als wanneer mensen vluchten voor een aanstormende groep relschoppers en ze dan een bekeuring geven omdat ze door het rode licht rennen....

  21. #46
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Vreemd dat niemand de voetbalsport verantwoordelijk houdt voor dit soort verstoringen van de openbare orde door criminelen die ondanks een stadionverbod via hun netwerk toch binnen konden komen.

  22. #47
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Vreemd dat niemand de voetbalsport verantwoordelijk houdt voor dit soort verstoringen van de openbare orde door criminelen die ondanks een stadionverbod via hun netwerk toch binnen konden komen.
    Tja, idd een interessantr casus voor juristen.

  23. #48
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    vreemde oplossing overigens! helemaal overspelen....
    11 tegen 11
    zonder publiek
    boete voor ajax
    snap ik allemaal wel, maar om de 1-0 voorsprong te schrappen vind ik zeer vreemd!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  24. #49
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Nouja de club wordt over het algemeen wel verantwoordelijk gehouden voor het gedrag van haar supporters. Dus wat dat betreft kan ik wel begrijpen dat de stand teruggezet wordt naar 0-0, zeker gezien de hoogte van de boete (10.000 euro). Wat ik wel jammer vind is dat het zonder publiek gespeeld wordt. Levert altijd toch minder leuke wedstrijden op.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •