MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 41 of 41
  1. #26
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Zou er zeker heengaan. Maar klinkt te mooi om waar te zijn. Lijkt mij een indianenverhaal, maar wie weet.....
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    392
    vCash
    84750

    Default

    Zet je toch Hoost tegen Aerts..lijkt me logisch ..

    Precies zo dan:
    chechen:
    ik zie liever dan:

    peter aerts vs ernesto hoost
    tyrone spong vs gokhan saki
    gerges vs ghita ( aleen als ghita in januari wint want dan is het 1-1 en het is dan leuk om te weten wie de 3de wint )


    X2

  3. #28
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Geen idee hoe Hoost doorgetraind heeft sinds zijn laatste wedstrijd. Maar op dit moment is Peter Aerts topfit. Ik zou hoost nog wel een kans willen geven tegen Bob Sapp. Maar die kans is vrij gering en de kans is vrij groot dat Bob Sapp bij het kleinste tikje jankend op de grond ligt. Dat is geen eerbetoon voor een vechter als Hoost.

  4. #29
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    dat je Sapp noemt als tegenstander is eigenlijk al een belediging aan vechters iha
    "If you have to stop and think, it's too late"

  5. #30
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    dat je Sapp noemt als tegenstander is eigenlijk al een belediging aan vechters iha
    Klopt, maar in het boek de Kickbokser leek het erop dat Hoost toch erg gebrand was op een nieuwe kans om tegen Bob Sapp te kunnen vechten voor eer herstel. Dat gun ik hem wel op zich. Al weet iedereen dat Bob Sapp meer thuishoort in het worstellen bij al die andere aanstellers.

  6. #31
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Klopt, maar in het boek de Kickbokser leek het erop dat Hoost toch erg gebrand was op een nieuwe kans om tegen Bob Sapp te kunnen vechten voor eer herstel. Dat gun ik hem wel op zich. Al weet iedereen dat Bob Sapp meer thuishoort in het worstellen bij al die andere aanstellers.
    Idd. Het was/is toch iets wat aan hem vreet dat hij nooit de kans heeft gehad dat recht te zetten. Ook al is dat tegenwoordig toch anders denk ik. Sapp laat zich toch zo snel mogelijk vallen en voor Ernesto is aan zo een 'overwinning' ook geen eer meer te behalen.
    Last edited by blackadder; 22-12-2011 at 23:30.

  7. #32
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    33
    vCash
    126000

    Default

    Hoop eigenlijk niet dat Hoost gaat vechten. Ik train met Hoost zijn gezicht op me T-shirt. Zijn Boek ligt op me nachtkastje. Zou echt niet willen zien hoe een God sterfelijk word. Of ze moeten gewoon een tegenstander van dezelfde leeftijd en ervaring pakken.

  8. #33
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    647
    vCash
    30000

    Default

    Aerts moet niet tegen Spong vechten, die vreet hem op.
    Iedereen heeft het ook over Saki, maar die zou 28 januari toch ook zijn laatste partij vechten?
    Hoost tegen Aerts lijkt me de enige optie. Tegen Le Banner of Sefo is niks, dat wordt een ouwe lullenpot. Hoost vs Aerts is een ouwe lullenpot op niveau. Ik denk eigenlijk wel dat Hoost weinig kans heeft. Al een paar jaar geen wedstrijd gedraaid, terwijl Aerts er in zijn laatste partij (hoewel dat sowieso een eitje was) er fysiek beter uitzag dan de laatste jaren.

  9. #34
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Nene Aerts pakt Spong wel.

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by citrusfruit View Post
    Aerts moet niet tegen Spong vechten, die vreet hem op.
    Iedereen heeft het ook over Saki, maar die zou 28 januari toch ook zijn laatste partij vechten?
    Badr vecht zijn afscheidspartij niet Saki

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  11. #36
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.003
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jay-elijah View Post
    Hoop eigenlijk niet dat Hoost gaat vechten. Ik train met Hoost zijn gezicht op me T-shirt. Zijn Boek ligt op me nachtkastje. Zou echt niet willen zien hoe een God sterfelijk word. Of ze moeten gewoon een tegenstander van dezelfde leeftijd en ervaring pakken.
    Ernesto does not know anything from a comeback. I asked him, so maybe this is a biiiig hoax...
    Workshops, Camps & Education: www.K-1StarsLive.com - Fightsports Management: www.StarCreator.eu

  12. #37
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by FMACH View Post
    Ernesto does not know anything from a comeback. I asked him, so maybe this is a biiiig hoax...
    Dat dacht ik al...

    Kortsluiting heeft last van kortsluiting in de bovenkamer

  13. #38
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    647
    vCash
    30000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Badr vecht zijn afscheidspartij niet Saki
    Klopt, maar Saki zou toch ook wat anders gaan doen als kickboksen?

  14. #39
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FMACH View Post
    Ernesto does not know anything from a comeback. I asked him, so maybe this is a biiiig hoax...
    gozer als je nederlands kan lezen, dan kan je ook nederlands lullen op dit nederlandse forum
    kan nooit slechter zijn dan je engels
    "If you have to stop and think, it's too late"

  15. #40
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.003
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    gozer als je nederlands kan lezen, dan kan je ook nederlands lullen op dit nederlandse forum
    kan nooit slechter zijn dan je engels
    yeah - but when i write it you can not read and understand it, i am sure....
    Workshops, Camps & Education: www.K-1StarsLive.com - Fightsports Management: www.StarCreator.eu

  16. #41
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    je had al 791 posts kunnen oefenen
    "If you have to stop and think, it's too late"

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •