MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 39
  1. #1
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default Coach: Cain needs couple of wins, then title shot

    Tatame.com caught up with Javier Mendez, founder of AKA, and coach to former UFC heavyweight champion Cain Velasquez, to discuss what's next.
    “Cain knows he blew it, that he stopped before (Junior Dos Santos), but he’s confident that he’ll have the chance to fight for the championship again. Possibly in two or three fights from now. He first has to prove he deserves that chance, so he’ll have to defeat his two next opponents, or at least one in a convincing way so that Zuffa says “ok, you deserve another shot”. When Zuffa offer us that fight, we’ll work on it."
    “When we started training, the first thing I told him was not to trade punches with Junior. I told him not to stand before him because the guy is a great boxer, the best in the business. Once you do that, you’re screwed. I did my job. The fight presented itself, Cain stood in front of him for a seconds and Junior landed a powerful right hand. Junior came prepared, Cain was prepared, but the win went to the one who first imposed his game, and that was Junior."
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Terecht....sommige krijgen veel te snel een titleshot.
    Vind dat Overeem deze ook niet verdiend als hij van Brock wint.

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Het zou wel leuk zijn als de UFC ook een soort van HW toernooi vorm gaat opzetten..

    Dan hebben we knalpartijen!
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Soulbringer320 View Post
    Terecht....sommige krijgen veel te snel een titleshot.
    Vind dat Overeem deze ook niet verdiend als hij van Brock wint.
    Ik vond ook niet dat lesnar het verdiende na Herring (En daarvoor verloren te hebben)... Maar je vergeet dat het bij de ufc niet om talent of "verdienen" gaat. Het gaat maar om 1 ding: commerciële waarde en marketing.

  5. #5
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Soulbringer320 View Post
    Terecht....sommige krijgen veel te snel een titleshot.
    Vind dat Overeem deze ook niet verdiend als hij van Brock wint.
    Wie verdiend hem dan wel volgens jou?

  6. #6
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Het zou wel leuk zijn als de UFC ook een soort van HW toernooi vorm gaat opzetten..

    Dan hebben we knalpartijen!
    Gebeurt toch niet. Dan zouden ze ook eliminatie toernooien moeten houden. En het is nu al moeilijk genoeg om hun vechters zelfs maar 2x per jaar aan het werk te krijgen. Laat staan in toernooi modus.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    de HW divisie is gewoon niet zo diep, iedereen zit bijna 2 goede wins af van een titelshot. Als Nog van Mir gewonnen had had hij er ook weer gestaan.

  8. #8
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Wie verdiend hem dan wel volgens jou?
    Mir of Brock (als dei wint van Overeem)
    Stel dat Overeem wint, vind ik dat die eerst tegen Cain of tegen Mir moet en daarna pas door mag voor een title als die wint.

  9. #9
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Soulbringer320 View Post
    Mir of Brock (als dei wint van Overeem)
    Stel dat Overeem wint, vind ik dat die eerst tegen Cain of tegen Mir moet en daarna pas door mag voor een title als die wint.
    Jezus. Jij hebt geduld zeg. Overeem vs UFC champ in december 2014.

  10. #10
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Jezus. Jij hebt geduld zeg. Overeem vs UFC champ in december 2014.
    JDS zit toch nog met een blessure, dus wachten moeten we sowieso.

  11. #11
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Soulbringer320 View Post
    JDS zit toch nog met een blessure, dus wachten moeten we sowieso.
    Ja. Maar als Overeem eerst nog tegen iemand anders moet om een titleshot te krijgen gaat JDS ook eerst weer tegen iemand anders en ligt er dan weer eerst 10 maanden of zo eruit. Dan wordt het al snel 2 jaar of meer in plaats van 12 tot 18 maanden.

  12. #12
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ja. Maar als Overeem eerst nog tegen iemand anders moet om een titleshot te krijgen gaat JDS ook eerst weer tegen iemand anders en ligt er dan weer eerst 10 maanden of zo eruit. Dan wordt het al snel 2 jaar of meer in plaats van 12 tot 18 maanden.
    Daar zit wat in.
    Maar is het eerlijk dat Overeem (als die wint) gelijk na zijn 1e winst in de UFC gelijk een titleshot krijgt?

  13. #13
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Soulbringer320 View Post
    Daar zit wat in.
    Maar is het eerlijk dat Overeem (als die wint) gelijk na zijn 1e winst in de UFC gelijk een titleshot krijgt?
    Maakt het wat uit? Er zijn sowieso maar een stuk of 5 max, minus Overeem, die men in de UFC als contenders kan zien. En Overeem is toch de meest gedecoreerde van hen.

  14. #14
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Maakt het wat uit? Er zijn sowieso maar een stuk of 5 max, minus Overeem, die men in de UFC als contenders kan zien. En Overeem is toch de meest gedecoreerde van hen.
    True

  15. #15
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    647
    vCash
    30000

    Default

    Overeem had sowieso gelijk tegen de winnaar van Cain vs Junior gemogen, maar hij koos ervoor om "active" te blijven en tegen Brock te knokken. Als hij van Brock wint heeft hij moet hij die title-shot krijgen want die was hem al beloofd.

  16. #16
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Poortugaal, Albrandswaard, Nederland
    Posts
    83
    vCash
    126000

    Default

    Ik snap al die heisa niet. Diaz kreeg toch ook direct een title shot? En Hendo wordt nu ook al heel veel genoemd als title contender. En Melendez wordt veel geassocieerd met Edgar. Ik vind het niet meer dan logisch dat de Strikeforce champs het meteen, of na 1 opwarm pot, mogen opnemen tegen de UFC champs.
    "Stay hungry, stay foolish" -Steve Jobs

  17. #17
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nibbit88 View Post
    Ik snap al die heisa niet. Diaz kreeg toch ook direct een title shot? En Hendo wordt nu ook al heel veel genoemd als title contender. En Melendez wordt veel geassocieerd met Edgar. Ik vind het niet meer dan logisch dat de Strikeforce champs het meteen, of na 1 opwarm pot, mogen opnemen tegen de UFC champs.
    Eens. En daarbij het is niet alsof die mensen zich niet al een tijd elders in de MMA bewezen hebben, met misschien Brock als uitzondering.

    Het is commercie en het gaat om de gevechten die mensen willen zien. Daarnaast zie ik op dit moment geen dominante persoon in de HW division die a la GSP en Silva de belt een tijd lang voor zichzelf kan houden dus er zullen genoeg title shots zijn.

    Het is ook een rare division waar ik het gevoel heb dat er misschien nog een weight class bij/tussen/onder/boven moet. Als je een Brock, Velasques en Overeem afzet tegen een Crocop (voorheen) Pat Barry en Big Country denk ik dat het verschil in grootte en kracht gewoon echt te groot is om met, eventuele, skill te overbruggen. Zelfs Mir, die best groot is, vond ik als een lappenpop gemanhandled worden in allebei z'n potten tegen Lesnar waar hij bij de eerste dan nog een beentje te pakken kreeg. In de tweede werd hij vrij ceremonieloos in elkaar gebatst waarbij ik me echt de hele tijd op de grond heb zitten afvragen waar hij die zwarte band in JiuJitsu nou gelaten had.

    Stefan Struve vult hopelijk nog flink uit de komende jaren zodat hij kan aanhaken bij de grote jongens. Zou het top vinden als hij nog een keer de titel pakt, is volgens mij een gozer met zijn hart en hoofd op de goede plaats en een mooi visitekaartje voor de Nederlandse vechtsport in het buitenland.

  18. #18
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Cain V wil ik nu zien tegen Carwin
    Dos Santos tegen winaar Brock Overeem
    Big country tegen Mir
    Big nog tegen PAT Barry

  19. #19
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou Cain vs Mir willen zien. Dat lijkt me een leuke match-up. Dan de winnaar van Cain vs Mir tegen de winnaar van Werdum vs Nelson voor de nr.1 titel contender.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  20. #20
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Ik zou graag Brock tegen Barnett zien (er vanuitgaande dat hij naar de ufc komt en brock verliest)
    Mir nog tegen Werdum
    Kharitonov tegen Cain
    Overeem tegen Bigfoot (die is ons al beloofd)
    Cormier tegen Big country
    Overeem tegen Junior dos Santos (er vanuitgaande dat Overeem wint van brock en bigfoot).

  21. #21
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Hunt/Kongo winner tegen Carwin
    Cain tegen Mir
    Overeem tegen JDS als hij wint
    Fedor met een 1 fight deal tegen Lesnar
    Barnett/Cormier winner tegen Werdum/Nelson winner

  22. #22
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Kharitonov tegen Cain.
    Cain laat niks over van Kharitonov....

  23. #23
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Weet ik niet, Kharitonov heeft denk ik de hardste kin van alle MMA vechters, kijk maar vanaf ongeveer 7.30. Een normaal mens is een diepe slaap na die knietjes, hij is er gewoon volledig bij.

    http://www.youtube.com/watch?v=wnH2PR_vDCc

    Ik vind Kharitonov een van de meest onderschatte vechters die er rondloopt, zeggen dat Cain niets overlaat van Kharitonov lijkt mij overdreven.

  24. #24
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Overeem-Lesnar>>>>>>>>winnaar om titel tegen Dos Santos
    Werdum-Nelson>>>>>>>>> winnaar tegen winaar onderstaand gevecht
    Mir-Velasquez>>>>>>>>>>>>winaar tegen winnaar bovenstaand gevecht

    Mochten gasten als Silva en Barnett komen, dan wordt het natuurlijk anders, maar je weet het nooit bij de gekke ufc.

  25. #25
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Weet ik niet, Kharitonov heeft denk ik de hardste kin van alle MMA vechters, kijk maar vanaf ongeveer 7.30. Een normaal mens is een diepe slaap na die knietjes, hij is er gewoon volledig bij.

    http://www.youtube.com/watch?v=wnH2PR_vDCc

    Ik vind Kharitonov een van de meest onderschatte vechters die er rondloopt, zeggen dat Cain niets overlaat van Kharitonov lijkt mij overdreven.
    Misschien wel, maar ik geef Cain wel het meeste kans om te winnen als ik kijk naar de totaliteit van Cain's kunnen.
    Ik zag die wedstrijd van Khari tegen Barnett, ja.....hoe "simpel" die dan verliest.
    Msschien komt het ook wel dat ik Khari niet zo veel heb zien vechten....

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •