MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 8 FirstFirst 1234567 ... LastLast
Results 51 to 75 of 183
  1. #51
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Ik kan geen fauten meer vinden dus: goed gedaan! Ziet er veelbelovend uit.
    eens, nuances nog.

    als engelstaligen een datum schrijven schrijven ze de maand eerst.
    De heren spreken behoorlijk steenkolenengels dus zet de muziek wat zachter dan kun je ze verstaan (of beter; zet de muziek een tikje harder en ondertitel het dan valt de uitspraak niet zo op)

    persoonlijk vind ik piratenmuziek alleen leuk als jack sparrow meedoet maar dat is persoonlijk natuurlijk.

    Keep up the good work !!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Dat engels is wel lachen, of ja nederengels eigenlijk

  3. #53
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    242
    vCash
    126000

    Default

    Nog 7 dagen en 21 uur

  4. #54
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by de Zweed View Post
    Nog 7 dagen en 21 uur

    Nice....

  5. #55
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ye p morgen is de filmploeg weer in het land

  6. #56
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ye p morgen is de filmploeg weer in het land
    Wie is er morgen aan de beurt?

  7. #57
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by S-ven View Post
    Wie is er morgen aan de beurt?
    een zeer speciale aflevering van gehaktdag in Breda waar heel veel GG leden aanwezig zullen en en natuurlijk ook wat mysterie guests

  8. #58
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    een zeer speciale aflevering van gehaktdag in Breda waar heel veel GG leden aanwezig zullen en en natuurlijk ook wat mysterie guests
    En dan mij niet uitnodigen ....

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  9. #59
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    En dan mij niet uitnodigen ....
    jij hebt geen uitnodiging nodig maat jij bent altijd welkom. Ik zag adedane nog die heeft ook mooie foto's gemaakt

  10. #60
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    jij hebt geen uitnodiging nodig maat jij bent altijd welkom. Ik zag adeNane nog die heeft ook mooie foto's gemaakt
    Was inderdaad een drukke bedoeling vandaag, met veel bekende vechters/trainers! GoldenGloryTV heeft gefilmd en ik zal binnenkort wat foto's hier posten.

    En voor de mensen die nog geen kaartje hebben voor 28 januari: Je weet niet wat je mist! Saki is er klaar voor (oogde vandaag zeer scherp en fit), Hari is er klaar voor (dat hebben we afgelopen zaterdag allemaal kunnen zien), It's Showtime is er klaar voor en het publiek is er klaar voor. Enige minpunt is dat het pas over 10 dagen is!!!!!!!!!!!

  11. #61
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    Enige minpunt is dat het pas over 10 dagen is!!!!!!!!!!!
    En dat niet iedereen het live zal kunnen zien.

  12. #62
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    En dat niet iedereen het live zal kunnen zien.
    Wil daar wel even op reageren. Nou kan ik niet bij iedereen in zijn/haar portemonnee kijken en ik weet dat 125 Euro veel geld is. Maar..........kijk eens wat je er allemaal voor terugkrijgt! Saki, Spong, Manhoef, Hari, Ghita, Gerges, Zimmerman, Direkci, Roosmalen en nog veel meer. Er staat voor iedere liefhebber wel iemand op de matchmaking die je graag in actie wilt zien. De top van het kickboksen vecht allemaal op 1 evenement.

    En laten we wel wezen, als je naar Ajax gaat kijken betaal je net zo veel (of soms wel meer) en sta je na 90 minuten buiten. Ga eens met het vrouwtje naar een musical, moet je eens zien wat zo'n grapje kost. Of naar een feest (Extrema, Dance Valley etc etc) of concert. Dan ben je veel meer kwijt!

    Nogmaals, het is voor sommige veel geld maar het weegt echt niet op tegen wat je ervoor terugkrijgt!!

  13. #63
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    Wil daar wel even op reageren. Nou kan ik niet bij iedereen in zijn/haar portemonnee kijken en ik weet dat 125 Euro veel geld is. Maar..........kijk eens wat je er allemaal voor terugkrijgt! Saki, Spong, Manhoef, Hari, Ghita, Gerges, Zimmerman, Direkci, Roosmalen en nog veel meer. Er staat voor iedere liefhebber wel iemand op de matchmaking die je graag in actie wilt zien. De top van het kickboksen vecht allemaal op 1 evenement.
    Dat is op zich wel waar. Maar ik bedoelde eigenlijk dat als je in NL of Be woont aanwezig zijn de enigste manier is om het live te kunnen zien. 125 is teveel voor mij maar ik zou best wat dough over hebben voor een stream. Maar zoals altijd wanneer het in NL plaatsvindt zal die er niet zijn voor inwoners van de Benelux.
    En laten we wel wezen, als je naar Ajax gaat kijken betaal je net zo veel (of soms wel meer) en sta je na 90 minuten buiten.
    Ik zou nog eerder geld doneren aan de PvdD dan dat ik het uitgeef aan voetbal.

  14. #64
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    Wil daar wel even op reageren. Nou kan ik niet bij iedereen in zijn/haar portemonnee kijken en ik weet dat 125 Euro veel geld is. Maar..........kijk eens wat je er allemaal voor terugkrijgt! Saki, Spong, Manhoef, Hari, Ghita, Gerges, Zimmerman, Direkci, Roosmalen en nog veel meer. Er staat voor iedere liefhebber wel iemand op de matchmaking die je graag in actie wilt zien. De top van het kickboksen vecht allemaal op 1 evenement.

    En laten we wel wezen, als je naar Ajax gaat kijken betaal je net zo veel (of soms wel meer) en sta je na 90 minuten buiten. Ga eens met het vrouwtje naar een musical, moet je eens zien wat zo'n grapje kost. Of naar een feest (Extrema, Dance Valley etc etc) of concert. Dan ben je veel meer kwijt!

    Nogmaals, het is voor sommige veel geld maar het weegt echt niet op tegen wat je ervoor terugkrijgt!!

    x2

    leuk te je zien man

  15. #65
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Wil daar wel even op reageren. Nou kan ik niet bij iedereen in zijn/haar portemonnee kijken en ik weet dat 125 Euro veel geld is. Maar..........kijk eens wat je er allemaal voor terugkrijgt! Saki, Spong, Manhoef, Hari, Ghita, Gerges, Zimmerman, Direkci, Roosmalen en nog veel meer. Er staat voor iedere liefhebber wel iemand op de matchmaking die je graag in actie wilt zien. De top van het kickboksen vecht allemaal op 1 evenement.

    Bij Fightclub Amsterdam 2010 christmas editie was een kaartje 45 Euro met betere hoofdpartijen op Saki - Badr na dan.

    En laten we wel wezen, als je naar Ajax gaat kijken betaal je net zo veel (of soms wel meer) en sta je na 90 minuten buiten. Ga eens met het vrouwtje naar een musical, moet je eens zien wat zo'n grapje kost. Of naar een feest (Extrema, Dance Valley etc etc) of concert. Dan ben je veel meer kwijt!
    Ik weet niet waar jij je kaarten koopt maar dan wordt je wel erg afgezet.

  16. #66
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Ben je serieus of aan het trollen?!

    De matchmaking van de Christmas Edition.

    Azziz Kallach vs Malik Groenberg
    Rocky van de Bunt vs Malik Groenberg
    Geronimo de Groot vs Jason Wilnis
    Aleksandrs Truskins vs Bogdan Cristea
    Freddy Kemayo vs Anderson Silva
    Kenneth van Eesvelde vs Warren Stevelmans
    Murthel Groenhart vs Khalid Bourdif
    Francisco Munoz vs Rico Verhoeven
    Mohamed Khamal vs Mosab Amrani
    Artem Levin vs Lhoucine Ouzgni

    Ga jij nou zeggen dat deze ook maar een beetje lijkt op die van 28 januari? Ik wil voor jou ook wel de card van 28 januari posten, zodat je kan vergelijken.....

  17. #67
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik zit even te kijken maar er zijn nog volop kaarten beschikbaar.
    Vind ik op zich wel vreemd voor zo'n kleine zaal.

    Op zich zou het wel verstandig zijn om te gaan want ik verwacht dat dit de laatste keer is dat er een kickboxwedstrijd in nederland georganiseerd kan worden.

  18. #68
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Op zich zou het wel verstandig zijn om te gaan want ik verwacht dat dit de laatste keer is dat er een kickboxwedstrijd in nederland georganiseerd kan worden.
    ???

  19. #69
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Murthell Groenthart - Bourdiff super partij
    Khamal - Amrani was de beste partij van het jaar
    Levin - Ouzgni was ook een leuke patij voor de mensen met verstand van kickboksen
    van Eesvelde - Stevelmans leuke partij

    Badr - Saki had ik al genoemd
    Gerges - Ghita is een goede partij
    Spong - Manhoef leuke partij maar je weet de uitslag wel Spong wint
    Ougzni - Lidon leuke partij denk wel dat Ougzni wint

    Dat voor 120 Euro no fucking way. hoogstens 75 Euro waard, alleen om het feit dat zwaargewichten duur zijn.

  20. #70
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    haha van Golden Glory topic naar It's Showtime...
    Be a Warrior, not a Worrier

  21. #71
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik zit even te kijken maar er zijn nog volop kaarten beschikbaar.
    Vind ik op zich wel vreemd voor zo'n kleine zaal.

    Op zich zou het wel verstandig zijn om te gaan want ik verwacht dat dit de laatste keer is dat er een kickboxwedstrijd in nederland georganiseerd kan worden.

    Bedoel je qua toestemming van de gemeente........? er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden of bedoelde je wat anders?

  22. #72
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ik vind 125 euro veel geld maar zeker niet te veel voor dit gala

  23. #73
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ik vind 125 euro veel geld maar zeker niet te veel voor dit gala

    Krijgt ook heeeel veeeeel kwaliteit voor die 125eetjes deze avond ,en het is ook niet elke week.......dat het zo'n feest wordt.

  24. #74
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    nee inderdaad er wordt veel te veel geboycot in nederland dus dit is zeker de moeite waard. Leeuwarden here we come!!!

  25. #75
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik zit even te kijken maar er zijn nog volop kaarten beschikbaar.
    Vind ik op zich wel vreemd voor zo'n kleine zaal.

    Op zich zou het wel verstandig zijn om te gaan want ik verwacht dat dit de laatste keer is dat er een kickboxwedstrijd in nederland georganiseerd kan worden.


    zo vreemd is dat niet dat er volop kaarten zijn als je een paar koters heb heb je voor dat geld toch een weekje eten.ik kan het wel betalen maar begrijp ook wel dat heel veel het niet kunnen in deze tijd
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •