MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 8 FirstFirst ... 2345678 LastLast
Results 126 to 150 of 183
  1. #126
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Tja, leuk al dat technische commentaar en je zult ongetwijfeld gelijk hebben... Persoonlijk vind ik dat het er goed uit ziet. Maar goed, ik ben natuurlijk geen Steven Spielberg. Denk ook niet dat het wordt gemaakt voor een publiek dat alleen maar bestaat uit Steven Spielbergs

    Klopt, denk ook niet dat het om de kwaliteit van de film gaat , maar meer om de inhoud .....
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Maar feedback is altijd welkom.....

  3. #128
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Ervani View Post
    Je mag hopen dat ze wel pro's inzetten voor deze producties want schoenmaker blijf bij je leest. Ik kom er genoeg tegen die denken ook wel een filmpje te kunnen maken. Maar zoals ik eerder schreef wij kunnen niet oordelen voordat wij iets hebben gezien. Bij een van de pilots/teasers viel mij in iedergeval op dat ik er geen woord van kon verstaan. Maar dat zullen ze vast en zeker oppakken.

    Over de samenstelling van een crew? twee man is voldoende, camera & geluid waarbij men flink aan multitasking doet. Maar een goede serie maken stopt niet bij het maken van opnames. De programma's worden werkelijk gemaakt in de montage. Hoe bouw je een verhaal op? wat laat je ziet etc etc. Veel zo niet alles zal dus staan of vallen met de montage, hierbij ga ik er wel van uit dat tijdens de opnames alles goed belicht is, scherp is, het geluid goed is, dat de juiste vragen zijn gesteld, dat er voldoende materiaal is opgenomen om quotes en interviews mee op te leuken, dat de journalistiek toch ook neutraal is, dat de witbalans goed heeft gestaan, dat de camera-voering goed is, dat de compositie klopt, dat men tijdens het interviewen luistert en inhaakt op antwoorden en niet alleen een lijstje vragen afwerkt maar een gesprek aangaan, dat men zowel inhoudelijk als creatief de juiste beslissingen neemt etc. etc. Als dat alles klopt dan kan men in de montage lekker aan de slag waarbij je weer de keuzes krijgt: lengte items, opbouw items, cliffhangers, teasers, vormgeving, audiomix, kleurcorrectie, ritme, snelheid, inhoud, muziek keuze, ondertiteling, parallel montage etc etc.

    Als vuistregel hanteert men 1 dag opnames is 2 dagen montage.

    Gelukkig is het een leuk vak, ik vermaak mij prima. Ik vraag mij nog wel af of alle content gratis beschikbaar zal worden gesteld of dat er betaald moet worden om te kijken.

    En tot slot aan de footage te zien heeft men in iedergeval een deel van de opnames met een DLSR camera gemaakt, een die geen full frame sensor heeft maar een crop factor. Ik zet mijn geld in op de Canon 500D of 50D. Panasonic GH2 kan ook maar minder waarschijnlijk.

    Maar waar lullen wij over: GG TV kom maar op met de eerste aflevering! Ben benieuwd en de lat lijkt hoog te liggen :-) Go for it!
    My wrong dat het nu op een filmforum lijkt. Sorry. Zeer off-topic.

    Maar ben een techneut dus wil altijd graag weten hoe dingen werken. En waar nou precies de prijs/kwaliteit verhouding zit. En dat is me nu geheel en al duidelijk.

  4. #129
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    423
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    zit ik nou op het fimenvideo.nl forum? ik denk dat fans van de sport het heel leuk vinden om eens in de GG keuken te kunnen kijken. Of dat nou met een Canon of een polaroid camera gefilmd is tja dat is leuk voor de videonerds die een heleopleiding knippen en plakken achter de rug hebben.
    Het is een extraatje voor de fans niet voor de haters want die vinden het toch niks al is het in 3D gefilmd.
    Beter een nerd die zijn vak serieus neemt dan een blaaskaak die denkt dat hij/zij het wel even kan. Jij moet niet iedereen die niet direct slingers ophangt en balonnen opblaast bij een GG topic uitmaken voor een hater. Ik ben geen hater alleen een videonerd die inderdaad een opleiding heeft gevolgd zoals jij dat noemt.

  5. #130
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Jij moet mij niet zeggen wat ik moet doen! waar noem ik jou een hater. leren lezen joh.

    Het gaat erom wat de fans er van vinden en die willen dit graag zien en of de grapics op een Mac of I-pad gemaakt zijnzal de gemiddelde kijker een worst wezen. Waarom noem je de mensen van GGTV blaaskaak.

    Zit je iets dwars? wat voor werk doe je misschien niks wat met je opleiding te maken heeft?

  6. #131
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Het gaat erom wat de fans er van vinden en die willen dit graag zien en of de grapics op een Mac of I-pad gemaakt zijnzal de gemiddelde kijker een worst wezen. Waarom noem je de mensen van GGTV blaaskaak.




    mee eens.......

  7. #132
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    vind het allang mooi om achter de schermen te kijken bij GG als het maar geen zart/wit beeld is voor de rest vind ik het prima.

  8. #133
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    Ik begin door al die GG nuthuggers echt een hekel aan mixfight te krijgen. Het is erg leuk dat GG nu ook met een docu komt, maar als er ook maar iets negatiefs gezegd wordt dan begint het hele GG circus opnieuw.

    Ook steeds de reacties dat de kwaliteit niks uitmaakt, maar alleen de inhoud. Wat een onzin is dat toch weer. GG wil graag professioneel overkomen, zorg er dan voor dat alles er professioneel uit ziet. Ik hoop dat GGTV inhoudelijk sterk wordt, maar dat de presentatie ook goed in elkaar steekt. Met opmerking: "hoe het er uit ziet zal men een worst zijn" kunnen de fans weinig mee. Het zal zeer veel mensen wel uitmaken hoe het er uit ziet. Neem alle kritiek in dit topic dan eens een keer aan en ga niet direct in de verdediging damm.

  9. #134
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by bladetrinity View Post
    Ik begin door al die GG nuthuggers echt een hekel aan mixfight te krijgen. Het is erg leuk dat GG nu ook met een docu komt, maar als er ook maar iets negatiefs gezegd wordt dan begint het hele GG circus opnieuw.

    Ook steeds de reacties dat de kwaliteit niks uitmaakt, maar alleen de inhoud. Wat een onzin is dat toch weer. GG wil graag professioneel overkomen, zorg er dan voor dat alles er professioneel uit ziet. Ik hoop dat GGTV inhoudelijk sterk wordt, maar dat de presentatie ook goed in elkaar steekt. Met opmerking: "hoe het er uit ziet zal men een worst zijn" kunnen de fans weinig mee. Het zal zeer veel mensen wel uitmaken hoe het er uit ziet. Neem alle kritiek in dit topic dan eens een keer aan en ga niet direct in de verdediging damm.
    Helemaal mee eens. Begint vrij ergerlijk te worden. en hoe harder wij reageren hoe erger ze worden en hoe meer nuthuggers er bij komen.

    De lat qua video ligt erg hoog door afav en gross dus ik vind het wel knap dat ze het aandurven. Maar slim is anders. Sommige dingen moet je gewoon aan de professionals overlaten. Op zich wel retro natuurlijk als de kwaliteit overeenkomt met de NIKKO banden.

  10. #135
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Helemaal mee eens. Begint vrij ergerlijk te worden. en hoe harder wij reageren hoe erger ze worden en hoe meer nuthuggers er bij komen.
    Waarom blijven jullie dan reageren?...

  11. #136
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Waarom blijven jullie dan reageren?...
    pure ergernis. zou het niet moeten doen, weet het. Maar dan zie ik 10 nuthugger posts met "fantastisch, super geweldig" en dan denk ik; eigenlijk is het heel slecht en dan ga ik weer....

  12. #137
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    pure ergernis. zou het niet moeten doen, weet het. Maar dan zie ik 10 nuthugger posts met "fantastisch, super geweldig" en dan denk ik; eigenlijk is het heel slecht en dan ga ik weer....
    x2

  13. #138
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by de Zweed View Post
    Binnenkort online op http://www.youtube.com/user/GoldenGloryTV

    The Countdown starts now.
    A new interactive Level with Golden Glory, documentary films about Golden Glory, fighters, the trainers and tournaments will start in january 2012.
    You can be a part of it....!
    Interactive with your questions in a chat, LIVE at GoldenGloryTV...!

    op ajax tv, barca tv en feyenoord tv zie je vaak beelden langskomen van ouwe toppers die voor de club hebben gespeeld. ik vraag me af of er bv aandacht wordt besteedt aan de k1 finale van 2009 waar overeem kampioen werd en waar hij zijn strikeforce titel haalde.

  14. #139
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Denk dat GGtv meer over heden/toekomst gaat en niet om het verleden , aangezien de filmploeg juist nu door Nederland heen en weer gaat.... om films/interviews te shooten. Dus denk het niet.....

  15. #140
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    pure ergernis. zou het niet moeten doen, weet het. Maar dan zie ik 10 nuthugger posts met "fantastisch, super geweldig" en dan denk ik; eigenlijk is het heel slecht en dan ga ik weer....
    snap niet wat je hiermee bedoeld, ben zelf gewoon trots op het totale GG team met wat ze allemaal bereikt hebben in de afgelopen jaren...... en ja , jij blijft reageren door pure ergernis en ik door puur enthousiasme

  16. #141
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    op ajax tv, barca tv en feyenoord tv zie je vaak beelden langskomen van ouwe toppers die voor de club hebben gespeeld. ik vraag me af of er bv aandacht wordt besteedt aan de k1 finale van 2009 waar overeem kampioen werd en waar hij zijn strikeforce titel haalde.
    euh nee

  17. #142
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    242
    vCash
    126000

    Default

    Pfff het is inderdaad om een beetje moe van te worden..

    Kritiek krijgen terwijl de site nog niet eens online is, de fans afkraken omdat ze trots zijn dat er eindelijk een blik in de keuken van GG online komt, etc etc... (zucht)
    Laat deze thread aub voor de fans en filmtechs en ga als hater alsjeblieft je tijd ergens anders aan besteden... Wij zijn erg benieuwd en hebben er zin, dus iedereen die hetzelfde denkt/voelt is van harte welkom!
    De rest tja.. ga je gal spuwen op een antiGG thread ofzo..

  18. #143
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    it will never beat Eldar gross
    Eldar is de man, niemand komt bij hem in de buurt

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  19. #144
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by de Zweed View Post
    Pfff het is inderdaad om een beetje moe van te worden..

    Kritiek krijgen terwijl de site nog niet eens online is, de fans afkraken omdat ze trots zijn dat er eindelijk een blik in de keuken van GG online komt, etc etc... (zucht)
    Laat deze thread aub voor de fans en filmtechs en ga als hater alsjeblieft je tijd ergens anders aan besteden... Wij zijn erg benieuwd en hebben er zin, dus iedereen die hetzelfde denkt/voelt is van harte welkom!
    De rest tja.. ga je gal spuwen op een antiGG thread ofzo..
    Als er ook maar 1 kritische noot geplaatst wordt in het anti gg. De meeste mensen hebben er zin aan, maar hopen dat het er professioneel uit gaat zien. Mensen haten hier GG niet om, maar kunnen niet tegen dat blind volgen van GG. Iedereen moet alles van GG geweldig vinden anders ben je een hater, pffff.

  20. #145
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    242
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bladetrinity View Post
    Als er ook maar 1 kritische noot geplaatst wordt in het anti gg. De meeste mensen hebben er zin aan, maar hopen dat het er professioneel uit gaat zien. Mensen haten hier GG niet om, maar kunnen niet tegen dat blind volgen van GG. Iedereen moet alles van GG geweldig vinden anders ben je een hater, pffff.
    Off-Topic:
    Dat heb ik niet gezegd en zoals ik eerder in deze thread heb vermeld.. alle terechte kritiek is welkom! samen met de feedback probeert GGTV zich dan ook te verbeteren. Mijn vraag is alleen om het ook on-topic te houden en niet elkaar te liggen afbeulen. Daar hebben we de pit voor.. (of de ring)

    On-Topic:
    Het is bijna zover! Geniet ervan, deel je mening en laten we vooral het initiatief toejuichen en verbeteren ahv jullie feedback.

  21. #146
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Nou. De countdown is klaar. Ik had eigenlijk nu wel wat verwacht.

  22. #147
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Nou. De countdown is klaar. Ik had eigenlijk nu wel wat verwacht.
    Geduld is een schone zaak......

  23. #148
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S-ven View Post
    Geduld is een schone zaak......
    Als er al een countdown is verwacht men in de regel aan het einde ervan wel...iets. Niet nog meer geduld.

  24. #149
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Als er al een countdown is verwacht men in de regel aan het einde ervan wel...iets. Niet nog meer geduld.
    Kan toch weleens wat verkeerd gaan bij iets nieuws? Nobody is perfect.......lees ff een boek of zo bv hoe om te gaan met geduld hahahaha

  25. #150
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    242
    vCash
    126000

    Default

    Guys,...

    Er zijn wat kleine opstart probleempjes... ze vragen om een paar uur geduld.
    Ik zou zeggen, check nog effe voor het slapen gaan en anders morgenochtend.
    Hun excuses voor het ongemak


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •