MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default Een GOED paar kniebeschermers

    Ik word een beetje triest van kniebeschermers die uiteindelijk afgaan en niet vast blijven zitten. Zo nu ook weer, zit ik bij beide knieen met forse ontstoken wonden waardoor zelfs schoenen aandoen geen pleziertje is.

    Weet iemand waar ik een goed paar kniebeschermers kan vinden die goed op hun plek blijven tijdens de training?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    Ikzelf heb die van rucanor voor volleyballers. Zijn van die stoffen en blijven heel lang goed

  3. #3
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Rilland
    Posts
    1.020
    vCash
    126000

    Default

    Gewoon van die handbal/volleybal dingen, werkt perfect

    Rucanor Bescherming - Kniebeschermer rucanor 14730-04 /27102-04

  4. #4
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Over die ontstoken wonden, ik hoop dat je geen staph hebt. Laat dat even aan je huisarts zien, je krijgt een zalfje en binnen twee weken ben je dr van af.

  5. #5
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Thanks. De wonden helen overigens heel goed, heb er na de training alcohol over gedaan om het meeste te verwijderen (deed wel *** veel pijn), en nu is het eigenlijk veelal een normale wond.

    Ik ga inderdaad volleybal beschermers kopen, bedankt voor de tips!! Vanavond maar ff langs de sportwinkel crossen

  6. #6

    Default

    Zelf heb ik deze: http://groundfighter.eu/nl/fight-gea...protector.html

    Ze bevallen me goed en blijven prima zitten. Heb daarbij ook nog vrij dunne benen, denk dus dat ze perfect zitten bij de gemiddelde persoon Het enige kleine minpuntje vind ik dat ze niet bijster dik zijn. Maar als je daar niet per se naar op zoek bent zijn ze uitstekend!

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    ik heb zelf deze:

    http://www.mcdavidusa.com/store/item...724&ITEM_ID=39

    Ze komen echt niet van hun plaats. Enige nadeel is dat het vrij dik neopreen is en dat het behoorlijk gaat zweten, vooral 's zomers

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  8. #8
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Limburg
    Posts
    1.426
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb ook gewoon een paar standaard kneepads van de decathlon, bewegen nauwelijks tijdens training.
    Enige nadeel is dat na langer gebruik en vaker wassen de padding een beetje ongelijk verdeeld is over de oppervlakte.
    Maarja ze kosten geloof ik maar iets van 10 Euro ofzo dus als dit echt te erg wordt heb je zo nieuwe gekocht.
    Aoki - Hellboy - Gomi - Diaz Bros - GSP - Sonnen - Barnett

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •