MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 36 of 36
  1. #26
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Ik vraag me af hoe een advocaat het in zijn hoofd kan krijgen om zo'n onzin mee te nemen in een verweer? Wie is er dan zwakbegaafd?

    Doet me een beetje denken aan die advocaat in het Wilders proces, dat was ook een zwakbegaafde zot.

    Advocaat was een gerespecteerd beroep, maar nu heb ik echt mijn bedenkingen erover hoor. Lijkt wel of iedere jojo advocaat kan worden. Straks gaan al die malloten ook nog geneeskunde doen, is het hek helemaal van de dam.
    Een advocaat doet waarvoor hij betaald krijgt, maar hij denkt niet meer na over zijn eigen ethiek...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  2. #27
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Ik vraag me af hoe een advocaat het in zijn hoofd kan krijgen om zo'n onzin mee te nemen in een verweer? Wie is er dan zwakbegaafd?

    Doet me een beetje denken aan die advocaat in het Wilders proces, dat was ook een zwakbegaafde zot.

    Advocaat was een gerespecteerd beroep, maar nu heb ik echt mijn bedenkingen erover hoor. Lijkt wel of iedere jojo advocaat kan worden. Straks gaan al die malloten ook nog geneeskunde doen, is het hek helemaal van de dam.
    jij bent zelf ook lekker simpel, je leest even een half nieuws bericht en gaat vervolgens lopen blèren over advocaten. Als een jong kind bijna stikt kan dat behoorlijke hersenafwijkingen veroorzaken, dat zou het een en ander kunnen verklaren.

  3. #28
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Tsja maar is ie naar aanleiding van dat incident opgenomen en is toen hersenschade vastgesteld? Of is het familieplakboek erbij gehaald en was het van 'goh weet je nog toen'?

    Het is pure speculatie om te zeggen dat het zo'n mongool is omdat er een x aantal jaren geleden iets gebeurd is.

  4. #29
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Als je stikt ben je dood!
    hij stikte bijna en is alleen hersendood
    Wat me brengt op het verhaal van een 75 jarige kerel die beweerde bijna elke dag sex te hebben...
    Elke dag....bijna...

  5. #30
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Tsja maar is ie naar aanleiding van dat incident opgenomen en is toen hersenschade vastgesteld? Of is het familieplakboek erbij gehaald en was het van 'goh weet je nog toen'?

    Het is pure speculatie om te zeggen dat het zo'n mongool is omdat er een x aantal jaren geleden iets gebeurd is.
    Maar het kan dus gebruikt worden als verdediging en daar gaat het om voor de advocaat

  6. #31
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Tsja maar is ie naar aanleiding van dat incident opgenomen en is toen hersenschade vastgesteld? Of is het familieplakboek erbij gehaald en was het van 'goh weet je nog toen'?

    Het is pure speculatie om te zeggen dat het zo'n mongool is omdat er een x aantal jaren geleden iets gebeurd is.
    dat doe je zelf nu ook, speculeren.

  7. #32
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    @Smike, het lijkt me dat aansprakelijkheid wel van belang is. Als je een gecertificeerde mongool bent dan zal dat wel anders werken inderdaad. Ik weet niet hoe het precies werkt of waar de grens ligt, maar ik denk het principe op zich zinnig is.

    @Ijsbier, ik stel vragen over hoe de diagnose van hersenschade tot stand gekomen is. Zeggen die advocaat en z'n moeder dat of heeft hij een medisch relevante geschiedenis? Ik geef noch zelf antwoord op die vragen noch doe ik aannames, dus naar mijn weten speculeer ik niet.

  8. #33
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    oh sorry, ik vond je een beetje laconiek overkomen.

  9. #34
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    en met laconiek bedoel ik lacherig

  10. #35
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    @facade wat ik ook bedoelde te zeggen is, dat advocaten er alles aan doen om er een phychische stoornis uit te halen, die zijn moeilijk te controleren en er is altijd wel een psychiater te vinden die zoiets wil stellen.
    Bovendien wekt het medelijden en lijkt het alsof je slachtoffer bent ipv dader!

    Wesley is gewoon een teringmongool die een jaar moet zitten en heropgevoed moet worden.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •