MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 7 FirstFirst ... 234567 LastLast
Results 126 to 150 of 163
  1. #126
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Zijn ze nu betaald of niet?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    81
    vCash
    126000

    Default

    Niet dus..
    Osu!


  3. #128
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    haha professionele organisatie!

  4. #129
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    ja en dan naar een ander land uitwijken
    heeeeel erg professioneel
    "If you have to stop and think, it's too late"

  5. #130
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Overmacht volgens mij> K-1 failliet, Full Tilt failliet; kan je GG niet verwijten en nee dan kunnen ze hun mensen niet betalen.

  6. #131
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Het is altijd de schuld van anderen, nooit van GG zelf, zo kennen we ze weer!
    hoe oud ben jij eigenlijk? Zit je soms stiekem op de pc van je vader?

  7. #132
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ik weet dat GG voor van alles verantwoordelijk wordt gehouden maar hier hadden we toch echt niks mee te maken



    Full Tilt Poker: het verhaal


    Na het uitbreken van Black Friday verscheen Full Tilt Poker voornamelijk op negatieve wijze in het nieuws. Miscommunicatie en het onvermogen om mensen op correcte wijze uit te betalen zorgde voor heel wat onrust. Toen gisteren bekend gemaakt werd dat ze ook hun licentie kwijtgeraakt waren, barstte de bom volledig. Het hele verhaal lees je hier.






    De Alderney Gambling Control Commission (AGCC) maakte gisteren bekend dat het de licentie van Full Tilt Poker introk. Het was de laatste stap uit de negatieve spiraal waarin het bedrijf verzeild was geraakt. Mede door een gebrek aan goede communicatie en door slecht beleid, was het bedrijf sinds Black Friday nauwelijks nog op positieve wijze in het nieuws verschenen.

    Wat is er gebeurd?

    Op vrijdag 15 april (Black Friday) viel de FBI binnen bij een aantal grote pokerwebsites. Ondermeer PokerStars en Full Tilt Poker moesten met lede ogen toezien hoe er beslag gelegd werd op hun rekeningen en hoe spelers uit de Verenigde Staten voortaan geweerd zouden worden van hun pokerplatform. Elf personen, waaronder de oprichters van de sites, werden aangeklaagd voor fraude en illegale gok- en witwaspraktijken.

    Toch begint het hele Full Tilt Poker verhaal al in september 2010. In hun strijd om nieuwe leden binnen te halen had het management besloten om 'electronic funds transfers' (verzamelnaam voor allerlei online betalingsmethoden) toe te staan voor hun klanten uit de Verenigde Staten. Opmerkelijk detail: bij concurrent PokerStars was deze betaalmethode voor Amerikanen niet beschikbaar en dus hadden ze een duidelijk voordeel ten opzichte van de concurrentie.

    Voorbeeld van "e-checks"
    Waar ging het mis?

    Goed voor Full Tilt Poker, zou je dan denken. Maar niets was minder waar. Spelers uit de Verenigde Staten konden immers een storting maken bij Full Tilt Poker, via e-checks, en het geld vervolgens op hun account ontvangen.

    Normaal gezien, zoals het bij spelers uit Europa werkt, wordt het geld dan enkele dagen nadien van de bankrekening gehaald. Zonder hierover in technische details te treden, bleek het echter onmogelijk te zijn om dit voor spelers uit de Verenigde Staten uit te voeren. Full Tilt Poker had immers geen betaalprocessor die de nodige rechten had dit te doen.

    Het komt er dus op neer dat FTP fondsen gaf aan spelers uit de Verenigde Staten, maar ze diezelfde spelers daarvoor niet (meteen) konden laten betalen. Het geld kon immers niet van hun bankrekening gehaald worden. Ze speelden dus in feite met geld, waar ze nooit voor betaald hadden. Dit was meteen ook de reden waarom de optie niet beschikbaar was bij andere rooms, zoals PokerStars.

    Hoewel men aanvankelijk dacht dat Full Tilt Poker de situatie gewoon verkeerd ingeschat had, bleek nadien dat dit niet zo was. Ze hadden bewust het geld aan spelers 'geleend', om zo het traffic op de site te verhogen. Ze waren er zich volledig van bewust dat ze enerzijds fondsen gaven aan spelers en ze dat bedrag anderzijds niet meteen konden opvragen. Het idee was dat ze op deze manier vele spelers zouden aantrekken, die bij concurrent PokerStars niet terecht konden en dat ze het 'geleende geld' later wel terug zouden kunnen opvragen.

    Leningen terugvragen

    Toen ze in begin maart 2011 een bedrag van vermoedelijk $60 miljoen 'geleend' hadden aan hun spelers, werd het tijd om de terugbetalingen aan te vragen. Het bestuur had immers een manier gevonden om de betalingen te verwerken en ging meteen over tot de uitvoering ervan. Het management stuurde een e-mail naar al haar leden die via e-checks betaald hadden, met als boodschap dat de 'achterstallige betalingen' binnen '3 werkdagen' uitgevoerd zouden worden en of men zo vriendelijk zou willen zijn 'het vereiste bedrag op de bankrekening te hebben staan'.

    Vele mensen waren er zich toen nog niet van bewust dat er zoiets was als een achterstallige betaling. Ze schrokken dan ook en sommige dachten dat het om een fraudulezue e-mail ging. Door de verwarring veranderden vele van hen hun rekeningnummer of haalden ze de rekening leeg, waardoor FTP de betaling niet kon uitvoeren. Men schat dat 30% van de achterstallige betalingen op die manier niet uitgevoerd werden.

    Black Friday

    Full Tilt Poker stelde inmiddels alles in het werk om het geld waar ze recht op hadden toch te recupereren. Of het hen effectief gelukt zou zijn, weten we niet. Feit is dat op het exacte moment van gebeuren, Black Friday losbrak. De FBI was binnengevallen en voortaan mocht Full Tilt Poker "geen deposits uit de Verenigde Staten meer aanvaarden". Ook financiële transacties - zoals dus het opvragen van de achterstallige betalingen - waren vanaf dat moment strikt verboden.

    Omdat $60 miljoen aan achterstallige betalingen (hoewel een deel van het geld dus reeds gerecupereerd werd) zelfs voor een bedrijf als FTP veel geld is, ondervond men moeilijkheden om na Black Friday de Amerikaanse markt op een correcte manier uitbetaald te krijgen.

    Geen licentie meer

    Onlangs verscheen dan toch het goede nieuws dat men een nieuwe investeerder had gevonden: Jack Binion. Echter, en dat is tot op heden louter speculatie, zou men in een eerder stadium de Europese bankrekening hebben aangesproken om de Amerikaanse spelers uit te betalen. Dit is wettelijk echter niet toegelaten, omdat die rekeningen volledig gescheiden moeten blijven.

    Deze laatste stap heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat FTP zijn licentie kwijtraakte en het momenteel niet meer mogelijk is om plaats te nemen aan de real-money tafels of om een withdrawal te maken.

  8. #133
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Ah. GG heeft dus stiekem de FBI gebeld zodat ze konden claimen dat het aan de raid tegen FTP lag en ze Sihar en Saki niet hoefden te betalen.

  9. #134
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default


  10. #135
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Pijnlijk om te lezen dat GG op hun eigen evenement hun eigen vechters niet betaald.

    Zet die "1 miljoen dollar mega-deal" wel weer in perspectief.
    Zeker van Alistair gehoord dan zal het wel waar zijn, Alistair weet in iedergeval waar hij het goeie vlees moet halen, dat heeft hij bewezen.....

    Je zou ook kunnen zeggen, top van GG om zelf grote bedragen voor te schieten en een nieuwe investeerder te vinden die nu alles heeft betaald terwijl FEG in puin ligt.
    Top van GG dat ze overleg hebben gehad met United Glory en weer besloten hebben om zoveel mogelijk voor te schieten en nu met die grote investeerder zal het wel niet lang meer duren voordat die zaak ook is opgelost. Top van United Glory om zulke evenmenten met zulke hoofdprijzen te organiseren.
    Moet je kijken wat dat GG management allemaal wel niet doet, lost gigantische problemen op door zelf grote sommen geld voor te schieten ( terwijl GG zelf geen percentage heeft gehad) en uiteindelijk ruimen ze de puinhoop op die door andere gemaakt zijn.

    Dat zet het GG management weer in perspectief met andere....

    Je kan ook in de pers schreeuwen dat die jappeners zus en zo zijn en we gaan dit en dat, maar uiteindelijk zijn je vechters daarmee niet betaald. Of je kan zoals een aantal zolder nerds blindelings aannemen wat Overeem zegt en dit negatief benaderen, maar die vechters en trainers die het geld hebben gehad van het GG management die zijn niet bezig met Smike, Brominos of Overeem.

    Ze vroegen Overeem natuurlijk wat hij er van vond dat alle GG vechters en trainers betaald waren, ipv te antwoorden dat is geweldig voor GG, komt er een stuk negativiteit en haalt Alistair Glory bij het FEG verhaal.
    Overeem weet dat hij nu een enorm bedrag misloopt en als hij had geluisterd was hij er nu gewoon bij geweest. Daarom weer die snauw naar GG, ik denk niet dat Saki en Siyar het waarderren dat Alistair spreekt namens hem. We zullen nu snel de waarheid gaan horen.

    Quote: Schrijven heeft ook wetten van perspectief, licht en schaduw, net als schilderen of muziek

  11. #136
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    381
    vCash
    126000

    Default

    davinci,

    Het volgende vraag ik mij af. Ik begreep uit eerdere posts dat de GG vechters die nu bij de nieuwe organisatie gaan vechten hun achterstallige geld dat zij van FEG kregen hebben gehad als een sigbonus. Allistair heeft een exclusief contract bij de UFC dus zou niet voor de nieuwe organisatie kunnen vechten. Zoals ik het dan lees zou GG hem dan ook zijn achterstallige geld van FEG niet kunnen geven. Zelf dacht ik uit eerdere posts te hebben gelezen dat GG de signbonus van de UFC wilde gebruiken om Alistair en enkele andere GG vechters hun misgelopen FEG geld te kunnen geven. Ik heb de indruk dat dit de reden is dat Allistair het vertrouwen op heeft gezegd in GG.

    Wat betreft het wegvallen van de hoofdsponsor Fulltilt poker, wat overgins een nachtmerrie geweest moet zijn voor de hele organisatie, had ik het iedee dat dit al bekend was ruim voor de finale. Waarom is de finale toen toch doorgegaan?

    Wat heel vervelend blijft is dat FEG aan heel veel vechters en managers geld verschuldig is en dit nooit zal betalen. Het is daarom heel bijzonder dat de GG vechters toch nog het bedrag krijgen dat zij zijn misgelopen.

    En om je even voor te zijn, Ik zie mijzelf niet als een zoldernerd, heb overgins wel een zolder. Jij of wie dan ook is mij zeker geen verklaring schuldig. En niemand van GG zal wakker liggen als ik iets denk of roep wat niet zou kloppen. Ik zou zelf geen deals kunnen sluiten die GG heeft gesloten. etc. etc.

  12. #137
    Join Date
    May 2011
    Location
    Osaka
    Posts
    353
    vCash
    126000

    Default

    Quote:Where there is shouting, there is no true knowledge.
    Leonardo da Vinci

    http://www.brainyquote.com/quotes/au..._da_vinci.html

  13. #138
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    altijd hetzelfde liedje, als je de discussie niet kan winnen ga je op de man spelen!
    ik heb de discussie gewonnen scroll even naar boven en lees het nog een keer

  14. #139
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    altijd hetzelfde liedje, als je de discussie niet kan winnen ga je op de man spelen!
    ik heb de discussie gewonnen scroll even naar boven en lees het nog een keer

  15. #140
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by DK View Post
    davinci,

    Het volgende vraag ik mij af. Ik begreep uit eerdere posts dat de GG vechters die nu bij de nieuwe organisatie gaan vechten hun achterstallige geld dat zij van FEG kregen hebben gehad als een sigbonus. Allistair heeft een exclusief contract bij de UFC dus zou niet voor de nieuwe organisatie kunnen vechten. Zoals ik het dan lees zou GG hem dan ook zijn achterstallige geld van FEG niet kunnen geven. Zelf dacht ik uit eerdere posts te hebben gelezen dat GG de signbonus van de UFC wilde gebruiken om Alistair en enkele andere GG vechters hun misgelopen FEG geld te kunnen geven. Ik heb de indruk dat dit de reden is dat Allistair het vertrouwen op heeft gezegd in GG.

    Wat betreft het wegvallen van de hoofdsponsor Fulltilt poker, wat overgins een nachtmerrie geweest moet zijn voor de hele organisatie, had ik het iedee dat dit al bekend was ruim voor de finale. Waarom is de finale toen toch doorgegaan?

    Wat heel vervelend blijft is dat FEG aan heel veel vechters en managers geld verschuldig is en dit nooit zal betalen. Het is daarom heel bijzonder dat de GG vechters toch nog het bedrag krijgen dat zij zijn misgelopen.

    En om je even voor te zijn, Ik zie mijzelf niet als een zoldernerd, heb overgins wel een zolder. Jij of wie dan ook is mij zeker geen verklaring schuldig. En niemand van GG zal wakker liggen als ik iets denk of roep wat niet zou kloppen. Ik zou zelf geen deals kunnen sluiten die GG heeft gesloten. etc. etc.
    Heldere vragen. Antwoord???

  16. #141
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by DK View Post
    davinci,

    Het volgende vraag ik mij af. Ik begreep uit eerdere posts dat de GG vechters die nu bij de nieuwe organisatie gaan vechten hun achterstallige geld dat zij van FEG kregen hebben gehad als een sigbonus. Allistair heeft een exclusief contract bij de UFC dus zou niet voor de nieuwe organisatie kunnen vechten. Zoals ik het dan lees zou GG hem dan ook zijn achterstallige geld van FEG niet kunnen geven. Zelf dacht ik uit eerdere posts te hebben gelezen dat GG de signbonus van de UFC wilde gebruiken om Alistair en enkele andere GG vechters hun misgelopen FEG geld te kunnen geven. Ik heb de indruk dat dit de reden is dat Allistair het vertrouwen op heeft gezegd in GG.

    Wat betreft het wegvallen van de hoofdsponsor Fulltilt poker, wat overgins een nachtmerrie geweest moet zijn voor de hele organisatie, had ik het iedee dat dit al bekend was ruim voor de finale. Waarom is de finale toen toch doorgegaan?

    Wat heel vervelend blijft is dat FEG aan heel veel vechters en managers geld verschuldig is en dit nooit zal betalen. Het is daarom heel bijzonder dat de GG vechters toch nog het bedrag krijgen dat zij zijn misgelopen.

    En om je even voor te zijn, Ik zie mijzelf niet als een zoldernerd, heb overgins wel een zolder. Jij of wie dan ook is mij zeker geen verklaring schuldig. En niemand van GG zal wakker liggen als ik iets denk of roep wat niet zou kloppen. Ik zou zelf geen deals kunnen sluiten die GG heeft gesloten. etc. etc.
    De reden die jij noemt waarom Alistair is weggelopen is hebzucht.
    Ik weet van een goede betrouwbare bron dat het juist andersom is (en voorzover ik weet is er nooit een sign bonus geweest voor de UFC), we zullen de waarheid snel gaan uitvinden en zoals ik al eerder schreef, die is niet pretting voor Alistair. Alistair verteld aan zijn omstanders alleen de "waarheid" die hem uitkomt, maar vergeet dat een rechter kijkt naar de papieren en niet AO verhalen. Alistair weet zelf heel goed wat het plan was en ziet nu de uitkomst daarvan ( GG vechters betaald) en nu is hij pissed.

    De finale van de Glory World Series is doorgegaan omdat de verantwoordelijke persoon bij Full Tilt claimde dat het geld toch nog zou komen ( maar wel later) van een rekening die niet geconfisceerd zou zijn. Ook dachten ze dat de beslaglegging weer ingetrokken zou worden, dan moet je dus een keuze maken een week voor het evenement.

    Ja, het management van GG is heel bijzonder in 2003 schoten ze ook al het geld voor aan hun vechters, dit vanwege dat de organisator van Bombaye Ney years Eve ervandoor ging met de poen zonder de vechters te betalen. Ook toen kregen Alistair, Semmy en Stefan Leko allemaal hun geld van het GG management. Dit soort acties zal ongetwijfeld als zeer "slecht en harmfull en mickey mouse" worden gezien bij een rechter.
    Ik hoorde zelfs dat het GG mamagement andere vechters die niet betaald zijn door FEG een soortgelijke aanbieding heeft gedaan, dat zou het wel heel erg top zijn.

  17. #142
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    AO: This is not a personal affair, however it is true that what Golden Glory did is damaging and very unprofessional. I tried to resolve this situation through ongoing negotiations, but when they put my fight contract on the Internet and attempted to freeze my fight purse right before a very important fight, the negotiations came to a halt. It is time to go to court, and I will seek justice at all costs

    Hahahahahahaha

    Alistair about settling the case, Alistair overeem vergeet dat het amerikaanse rechtssysteem niet werkt op de verhalen van Overeem. Als je meerdere malen via je advocaat verzoekt om de boel te regelen in de vorm van een schikking, maar je krijgt geen antwoord en je hebt al niet betaald gekregen van zijn vorige partij ( Werdrum) heeft GG er netjes aan gedaan om tot het laatst te wachten. Logisch gaf de rechter GG gelijk omdat nergens Overeem kon aantonen dat hij een de zaak wilde schikken. GG wachte al op het percentage van het gevecht tegen Werdrum en zou dan maar weer moeten wachten tot na Lesnar ( volgens Overeem) hahahaha ja inside Alistair Overeem wereld werkt dat zo, maar niet bij het amerikaanse rechtsysteem.
    Overeem zal leren dat het juist veelverstandiger is om de zaak te schikken anders eet dat zo "geweldige amerikaanse rechtsysteem" al zijn zuur verdiende geld weg.
    Niet een keer is er een settlement geweest vanuit Overeem zijn kant.
    Overeem vergeet ook dat er allemaal idioten om hem heen lopen die zeggen wat hij wel of niet moet doen en dat is een lachwekkende toestand. Tuurlijk zeggen zijn advocaten en adviseurs we staan sterk blablabla de langer het duurt de meer centjes voor de heren advocaten en rechters en dat is echt zoals het amerikaanse systeem werkt. Maar goed Overeem woont nog niet zo lang in de USA en moet dat nu blijkbaar" the hard way" uitvinden.

    Of er komt een schikking of het wordt een langslepende zaak, nou dan gaat het erom wie heeft de langste adem en is fanatieke sponsor van het amerikaanse rechtsysteem.
    Alistair zijn woorden: I will seek justice at all cost, zeer "verstandig".

  18. #143
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Weet je bas, ik vind Saki een leuke vechter maar ik betrapte me erop dat ik graag wilde dat hij verloor alleen omdat ik een verschrikkelijke hekel aan dat nuthugger gedoe van jou en je tokkensnuiver posse heb. En dat is jammer want dat gun ik Cor en Martijn niet. Die werken er hard voor.

    Ik zou zeggen, Love & peace en ga jezelf met nuttige dingen bezig houden.

  19. #144
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    Bas Boon, waarom post je gewoon niet onder je eigen naam? Just asking..

  20. #145
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Weet je bas, ik vind Saki een leuke vechter maar ik betrapte me erop dat ik graag wilde dat hij verloor alleen omdat ik een verschrikkelijke hekel aan dat nuthugger gedoe van jou en je tokkensnuiver posse heb. En dat is jammer want dat gun ik Cor en Martijn niet. Die werken er hard voor.

    Ik zou zeggen, Love & peace en ga jezelf met nuttige dingen bezig houden.
    Je mag je mening hebben, davinci blijkbaar niet, je neemt davinci blijkbaar nogal persoonlijk, gewoon ademhalen komt vanzelf goed.
    Wat is een tokkensnuiver posse?
    Dus jij wilt dat iemand verliest niet omdat je die vechter niet mag maar iemand die zijn management doet, wat maakt dat jou?
    Dus Cor en Martijn werken alleen hard? Ik denk dat Cor en Martijn zeer blij zijn met het GG management. Cor en Martijn waren minder blij met de benadering van Alistair Overeem maar goed dat konden we van Cor zelf al horen.

    Quote:

    Onverdraagzaamheid is geweld tegen de geest en haat is geweld tegen het hart.

  21. #146
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by davinci View Post
    AO: This is not a personal affair, however it is true that what Golden Glory did is damaging and very unprofessional. I tried to resolve this situation through ongoing negotiations, but when they put my fight contract on the Internet and attempted to freeze my fight purse right before a very important fight, the negotiations came to a halt. It is time to go to court, and I will seek justice at all costs

    Hahahahahahaha

    Alistair about settling the case, Alistair overeem vergeet dat het amerikaanse rechtssysteem niet werkt op de verhalen van Overeem. Als je meerdere malen via je advocaat verzoekt om de boel te regelen in de vorm van een schikking, maar je krijgt geen antwoord en je hebt al niet betaald gekregen van zijn vorige partij ( Werdrum) heeft GG er netjes aan gedaan om tot het laatst te wachten. Logisch gaf de rechter GG gelijk omdat nergens Overeem kon aantonen dat hij een de zaak wilde schikken. GG wachte al op het percentage van het gevecht tegen Werdrum en zou dan maar weer moeten wachten tot na Lesnar ( volgens Overeem) hahahaha ja inside Alistair Overeem wereld werkt dat zo, maar niet bij het amerikaanse rechtsysteem.
    Overeem zal leren dat het juist veelverstandiger is om de zaak te schikken anders eet dat zo "geweldige amerikaanse rechtsysteem" al zijn zuur verdiende geld weg.
    Niet een keer is er een settlement geweest vanuit Overeem zijn kant.
    Overeem vergeet ook dat er allemaal idioten om hem heen lopen die zeggen wat hij wel of niet moet doen en dat is een lachwekkende toestand. Tuurlijk zeggen zijn advocaten en adviseurs we staan sterk blablabla de langer het duurt de meer centjes voor de heren advocaten en rechters en dat is echt zoals het amerikaanse systeem werkt. Maar goed Overeem woont nog niet zo lang in de USA en moet dat nu blijkbaar" the hard way" uitvinden.

    Of er komt een schikking of het wordt een langslepende zaak, nou dan gaat het erom wie heeft de langste adem en is fanatieke sponsor van het amerikaanse rechtsysteem.
    Alistair zijn woorden: I will seek justice at all cost, zeer "verstandig".
    Dat is zeker een zorg voor Alistair, ook al zou die de rechtszaak winnen dan kan die na aftrek van de advocaatskosten er zelfs verlies op lijden. In Amerika betaald de verliezende partij namelijk niet de advocaatskosten van de tegenpartij. Dus hoe langer het duurt des de nadeliger het wordt voor Overeem. Of hij moet heel goed verzekerd zijn.

  22. #147
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Als het normaal is dat het GG altijd de vechters betaald, dan lijkt het op een dienstverband. Dus of GG nu wel of geen geld krijgt, betalen moeten ze, je kan niet alleen maar je hand ophouden als er betaald wordt en als er niet betaald wordt de vermoorde onschuld spelen!
    Je zou inderdaad bijna gaan denken dat het normaal is, maar dat is dus niet zo.
    Volgens mij heeft GG net als alle anderen gewoon een management contract en hebben de vechters een rechtsreeks contract met de organisatie. Dus als de organisatie niet betaald om wat voor reden dan ook, krijgt de vechter geen geld en het managment geen percentage.
    Ik denk niet dat er in het management contract staat dat als er rampen zijn of bedrijven die niet meer kunnen betalen of hoofdsponsoren die failliet gaan of technische problemen zijn bij you tube het managment daarvoor verantwoordelijk zou zijn, lijkt me sterk.
    Je hand ophouden? Weet je wel wat advocaten kosten, het maken van contracten, personeel, trademarks, website, reizen, huisvesting de lijst is eindeloos............

  23. #148
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Dan zou de constructie moeten zijn dat de vechter ook direct het geld van de promotor krijgt en daarna alle fee's en kosten betaald,maar bij GG is dat niet zo, we weten allemaal waarom de vechter krijgt het geld en betaald de trainers of managers te weinig of niet.
    Waar heb jij je het over? Ik denk juist dat heel veel vechters en trainers heel blij zijn met de constructie die wordt aangeboden. Het blijft een vrije keus ook bij GG.
    Je zag ook dat Danna White uit zijn nek lulde toen Marloes Coenen en Olaf Einemo gewoon lieten zien dat ze ook rechtsreeks betaald werden.
    Dat er inderdaad vechters zijn die het geld rechtsteeks krijgen ovegemaakt en ineens een geld gebrek hebben en vergeten waren dat ze een percentage hadden afgesroken voor hun trainers en management is triest.
    En als Overeem zijn geld van Werdrum niet rechtstreeks had gehad waarom staat er dan te lezen dat hij zijn management over dat gevecht niet heeft betaald?

  24. #149
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    381
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt voor de antwoorden. Alleen is de volgende quote geen antwoord op mijn vraag hoe Allistair zijn achterstallige FEG geld zou krijgen als hij nu nog bij GG zou hebben gezeten. Hij heeft een exclusief UFC contract en wat ik begrijp is dat de GG vechters hun achterstallige geld krijgen als zij bij de nieuwe organisatie tekenen.

    Quote Originally Posted by davinci View Post
    De reden die jij noemt waarom Alistair is weggelopen is hebzucht.
    Ik weet van een goede betrouwbare bron dat het juist andersom is (en voorzover ik weet is er nooit een sign bonus geweest voor de UFC), we zullen de waarheid snel gaan uitvinden en zoals ik al eerder schreef, die is niet pretting voor Alistair. Alistair verteld aan zijn omstanders alleen de "waarheid" die hem uitkomt, maar vergeet dat een rechter kijkt naar de papieren en niet AO verhalen. Alistair weet zelf heel goed wat het plan was en ziet nu de uitkomst daarvan ( GG vechters betaald) en nu is hij pissed.

  25. #150
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by DK View Post
    Bedankt voor de antwoorden. Alleen is de volgende quote geen antwoord op mijn vraag hoe Allistair zijn achterstallige FEG geld zou krijgen als hij nu nog bij GG zou hebben gezeten. Hij heeft een exclusief UFC contract en wat ik begrijp is dat de GG vechters hun achterstallige geld krijgen als zij bij de nieuwe organisatie tekenen.
    Daar gaat het nu juist over, GG had daar juist een oplossing voor en een plan gemaakt. Alistair was eerst akkoord maar toen ging hij dingen veranderen. Nu weet Alistair (doordat GG betaald is) dat als hij had geluisterd ook zijn openstaande bedrag van FEG had gebeurd . GG had namenlijk een uniek plan en natuurlijk is hierover gesproken met Alistair voordat het UFC contract door GG werd gemaakt. GG kan denk ik nog niet ingaan op dit verhaal vanwege de rechtzaak, maar ik denk dat het niet meer zo lang zal duren en dan weten we haarfijn hoe het zit. Iedereen zal dan een hele andere kijk hebben op Mr Overgreed.

    Dat is ook de reden waarom Overgreed Glory World Series erbij haalde, de journalist die de vraag vroeg deed dit natuurlijk omdat hij wilde weten of Overgreed ook betaald was door GG voor zijn gevechten in Japan. Overgreed is pissed, die ziet honderduizendendollars minder en weer een rechtzaak, maar gelukkig heeft hij wel hele slimme mensen om zich heen. Kijken hoe die al zijn aanklachten en rechtzaken gaan oplossen. Het zijn er al drie in het begin van 2012, smullen daar die Amerikanen.

    http://www.hark.com/clips/nzrqhyjyzw...-have-listened

    Maybe I should have listened to those 60 doctors, three ex-wives, two paramedics and nine dead relatives who were motioning me toward the light. All of whom told me not to do this roast.
    Last edited by davinci; 31-01-2012 at 15:50.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •