MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 7 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 163
  1. #1
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    273
    vCash
    126000

    Exclamation Judge orders UFC 141 purse from Overeem withheld!!

    Nou zo begin je ook lekker aan je partij zeg....pffff nou toch super veel succes hoor ......

    http://www.mixedmartialarts.com/news...urse-withheld/

    “As of this morning, a Nevada District Court issued an Order directing the issuance of a pre-judgment writ of attachment and garnishment on Overeem’s fight purse, which would indicate that KOI/GG’s claims are meritorious,” said Lindblom in his statement.
    “It would have been ideal if a lawsuit could have been avoided; (Knockout Investments) and Golden Glory wish Alistair well in the fight,” continued Lindblom, “and, in fact, have a financial interest in his continued success. Unfortunately, my clients simply had no choice.”

    Laten we hopen dat hij dit even naast zich neer kan leggen en gewoon van Brock gaat winnen....
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    dus ff alles op een rijtje:

    - split met GG en al het gezeik wat dat met zich meebracht
    - na jaren opzoek naar een nieuwe team om te trainen
    - zijn moeder die ziek wordt waardoor hij zijn planning om moet gooien en terug naar NL moest
    - gezeik met athletic commision ivm met testing
    - net voor zo'n groot gevecht te horen krijgen dat je (voorlopig) niet uitbetaald wordt

    wauw.. zijn voorbereiding kon niet beter gaan

  3. #3
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    344
    vCash
    64395

    Default

    Ik hoop dat hij het naast zich neer kan leggen. In wezen knokt hij nu voor de kat z'n kut. Een dergelijke blokkade is er niet binnen een dag af.

    "[..] and Golden Glory wish Alistair well in the fight”. Natuurlijk. In de kleedkamer na de partij Alistair op de hoogte brengen kon natuurlijk niet.
    Last edited by McClane; 31-12-2011 at 00:18.

  4. #4
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    59
    vCash
    126000

    Default

    boeie, daar is the reem wel aan gewend! krijgt nog een klap geld uit Japan!

  5. #5
    Join Date
    May 2006
    Posts
    284
    vCash
    126000

    Default

    het is alles behalve prettig maar Overeem zal niet de enige vechter zijn op dat niveau die prive problemen heeft tijdens zijn voorbereidingen. Maar het blijft toch vervelend.

  6. #6
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Quote Originally Posted by Jones View Post
    het is alles behalve prettig maar Overeem zal niet de enige vechter zijn op dat niveau die prive problemen heeft tijdens zijn voorbereidingen. Maar het blijft toch vervelend.
    X2, na al die ervaring die je hebt leer je er wel mee omgaan.

  7. #7
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Begrijp ik het nu goed? Gaat er nu tot Juli 2012 nog 30% van Overeem zijn salaris naar Bas Boon en zijn vriendjes?

  8. #8
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Begrijp ik het nu goed? Gaat er nu tot Juli 2012 nog 30% van Overeem zijn salaris naar Bas Boon en zijn vriendjes?
    Kunnen ze dat niet verekenen met wat hij nog krijgt van de K-1?
    Hij hoort zijn geld te krijgen van Golden Glory, niet van de K-1 zelf, toch?
    Dus in principe ook niet Allistairs probleem als K-1 Golden Glory niet betaald, zo zou ik het spelen als het dan toch zo moet.

  9. #9
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Als ik Overeem was geweest had ik vanochtend gezegd dat ik wat er ook gebeurt er vandaag niks over wil horen. Daar kan hij nu toch niks aan doen.

    Want als ze het hem alleen zouden vertellen als hij de zaak gewonnen had, vertellen ze 'm alsnog dat hij het niet gewonnen heeft als ze niks zeggen.

    Ik denk dat die knaken vlak voordat je een kooi inloopt waar Brock Lesnar op je wacht voor een avondje iets minder belangrijk zijn. Hoe ervaren je ook bent.

  10. #10
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by McClane View Post
    In wezen knokt hij nu voor de kat z'n kut.
    Nee hoor. PPV. Die signing bonus.

  11. #11
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Nee hoor. PPV. Die signing bonus.
    Plus ze willen hun 30% die in het contract staat dus hij knokt sowieso voor 70% en dat is ook geen kattepis.

  12. #12
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by SpelPlan View Post
    Plus ze willen hun 30% die in het contract staat dus hij knokt sowieso voor 70% en dat is ook geen kattepis.
    Daar moeten nog belastigen en kosten van nieuwe kamp en andere dingen vanaf.

  13. #13
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Daar moeten nog belastigen en kosten van nieuwe kamp en andere dingen vanaf.
    Dat heeft ie zelf gedaan.

  14. #14
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by SpelPlan View Post
    Plus ze willen hun 30% die in het contract staat dus hij knokt sowieso voor 70% en dat is ook geen kattepis.
    Yup. De rechter heeft alleen de uitbetaling tegengehouden. Over de verdeling is er nog niks beslist.

  15. #15
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Daar moeten nog belastigen en kosten van nieuwe kamp en andere dingen vanaf.
    Dat is waar. Ik heb echt geen idee hoe die kosten liggen en of de UFC vluchten enzo ook betaald buiten de purse om. Dus niks zinnigs over te zeggen.

  16. #16
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Het zou GG sieren als ze die 30% laten zitten.

  17. #17
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by SpelPlan View Post
    Dat is waar. Ik heb echt geen idee hoe die kosten liggen en of de UFC vluchten enzo ook betaald buiten de purse om. Dus niks zinnigs over te zeggen.
    x2, ik weet niet hoeveel trainingspartners Overeem heeft laten overkomen, maar naar Nederland is het wat duurder als binnen Amerika.
    En dat is dan alleen de vlucht nog, ze moeten ook ergens slapen, eten en natuurlijk gecompenseerd worden.

  18. #18
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Het zou GG sieren als ze die 30% laten zitten.
    doen ze nooit.

  19. #19
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Het zou GG sieren als ze die 30% laten zitten.
    Het zou Overeem ook sieren als hij zich gewopn aan het contract houdt wat hij heeft ondertekend. Waar zou het heen gaan als men zich niet meer aan wettelijke contracten hoeft te houden omdat het iemand zou sieren?

  20. #20
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Het zou Overeem ook sieren als hij zich gewopn aan het contract houdt wat hij heeft ondertekend. Waar zou het heen gaan als men zich niet meer aan wettelijke contracten hoeft te houden omdat het iemand zou sieren?
    En wat voor een contract:

    $241,285.49 plus $121.000 win bonus
    $333.000 extra per fight for the first three fights
    $2.- per ppv everything above 500.000

    That's like 2 or 2.5 million dollar per fight, this contract is in the top 5 for sure, no wonder Golden Glory is pissed, that is a great contract they negotiated.

  21. #21
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default

    Dat zijn serieuze centen!

  22. #22
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben benieuwd of Alistair ook het gevecht wint met gg in de komende rechtzaak of dat ze toch er met elkaar uitkomen?

  23. #23
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    273
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben in ieder geval al blij dat hij gewonnen heeft tegen Brock. Ze kunnen nu niet meer om hem heen.

  24. #24
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    010
    Posts
    86
    vCash
    126000

    Smile

    Quote Originally Posted by davinci View Post
    Ik ben benieuwd of Alistair ook het gevecht wint met gg in de komende rechtzaak of dat ze toch er met elkaar uitkomen?
    Overeen heeft laten zien dat ie gg helemaal niet nodig heeft om te winnen en ik denk dat iedereen het gezeik over de rechtszaak kotsbeu is. Dat juridische gevecht interesseert me geen reet, het echte gevecht was vanmorgen tegen Brock!

    Maar ik neem aan dat je zelf ook heel blij bent dat Ali gewonnen heeft toch? Hopelijk duurt de rechtszaak nog t/m de match tegen JDS, dan pakt ie die ook...

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ik denk wael dat GG een zaak heeft anders zou dit niet gebeurt zijn

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •