MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 7 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 26 to 50 of 163
  1. #26
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Ookal krijgt GG zijn gelijk,ze zullen hier nooit als winnaar uitkomen volgens mij. Echt jammer dat het allemaal zo moet.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Ookal krijgt GG zijn gelijk,ze zullen hier nooit als winnaar uitkomen volgens mij. Echt jammer dat het allemaal zo moet.
    x2

    Ik ben helemaal klaar met GG in ieder geval.

  3. #28
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Zonder de centen van Overeem is GG done schat ik zo in.

  4. #29
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    @Micha GG zal vast een zaak hebben maar de timing is allerminst netjes.

    Als de aanspraak van GG inderdaad terrecht is hebben ze uiteindelijk baat bij winst van Overeem want dan krijgen ze meer geld, alsdus begrijp ik de timing allerminst.

    De beslaglegging had wellicht ook na de wedstrijd plaats kunnen vinden, maar goed wellicht sla ik de plank volledig mis.
    Goldenglorynutloverhater

  5. #30
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    hele neppe timing
    hoop dat Alistair er echt niks van mee had gekregen voor z'n partij
    als hij t wel wist dan is het nog knapper dat hij op deze manier heeft gewonnen

    ben nooit een fan of een hater geweest maar ben nu een beetje klaar met golden glory en deze hele soap
    hoop dat Alistair mooie dingen gaat doen in de ufc

  6. #31
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by weks View Post
    hele neppe timing
    hoop dat Alistair er echt niks van mee had gekregen voor z'n partij
    als hij t wel wist dan is het nog knapper dat hij op deze manier heeft gewonnen

    ben nooit een fan of een hater geweest maar ben nu een beetje klaar met golden glory en deze hele soap
    hoop dat Alistair mooie dingen gaat doen in de ufc
    Ik denk dat alistair tegen bas boon stond vannacht en niet tegen brock lesnar

    Nee, ik sanp er ook niks van. ik begreep in een ander topic al dat gg niet meer achter de centen van K1 aangaat terwijl zij daar zelf ook 30% van krijgen. Voor deze partij geldt hetzelfde. 30% extra van 121000 win bonus is snel verdient. Wat voor hekel je ook aan iemand hebt. Als hij in anderhalve minuut 40 mille voor je kan pakken ga je hem toch niet treiteren voor de wedstrijd ?

    GG is andermaal bezig te bewijzen wat een ontiegelijk stelletje kleuters het ook zijn. Onbegrijpelijk dat ze zo'n toonaangevend agentschap zijn geweest al die jaren. in het land van blinden....

  7. #32
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    273
    vCash
    126000

    Default

    De timing is inderdaad beroerd ...ook al heb je gelijk. Andere sporters zien en horen dit ook en zullen zich dan minder snel bij GG aansluiten. Maar goed mogelijk dat het perse nog dit jaar moest aangemeld worden ..... dus het is een beetje koffie dik kijken omdat we hier niet alles weten.
    Maar juist daarom gaan mensen af op hun gevoel en dan is de timing simpelweg beroerd.

  8. #33
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by weks View Post
    hele neppe timing
    hoop dat Alistair er echt niks van mee had gekregen voor z'n partij
    als hij t wel wist dan is het nog knapper dat hij op deze manier heeft gewonnen

    ben nooit een fan of een hater geweest maar ben nu een beetje klaar met golden glory en deze hele soap
    hoop dat Alistair mooie dingen gaat doen in de ufc
    Ik dacht ook eerst waarom op de dag van het gevecht?
    Maar het blijkt dat er door GG al vanaf 7 november is aangestuurd op een oplossing zonder tussenkomst van de rechter.
    De advocaat van Alistair Overeem heeft nooit gereageerd, moet je dan net zoals AO in strikeforce had gevochten en zijn management niet betaalde gaan zitten wachten? Vindt dat het nog allemaal netjes gaat!

    Voor ons haters: als wij een miljoenen contract onderhandelen en een percentage hebben afgesproken op papier laten wij haters natuurlijk ook gewoon zonder proces dit aan ons neus voorbij gaan.
    Wij haters staan niet te zweten en hebben verrotte armen van trapkussen vliegen de hele wereld rond, moeten advocaten inhuren en moeten dag en nacht problemen oplossen 12 jaar lang en dan als er eindelijk wat verdiend kan worden krijg je een trap in je rug, wij haters posten gewoon op een forum!

    GG zal het ook wel "verschrikkenlijk" vinden dat een aantal haters helemaal klaar is met GG? wat ze daar dan ook mee mogen bedoelen.

  9. #34
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Waarom willen ze dan schikken als hun zaak zo sterk is?
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  10. #35
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by A-team View Post
    Waarom willen ze dan schikken als hun zaak zo sterk is?
    Blijkbaar wil AO niet schikken vandaar ook de zaak die GG heeft aangespannen, lang genoeg geprobeerd.
    Blijkbaar vondt de rechter dat GG wel een zaak heeft.

  11. #36
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Dan zal het voorstel van GG wellicht niet afdoende zijn geweest om te schikken, en heeft ie vertrouwen in een eventuele rechtsgang.
    Goldenglorynutloverhater

  12. #37
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Typisch weer golden glory vanwege de timing om ali lekker op the fucken voor het gevecht. Ze zijn weer eens walgelijk.

  13. #38
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    kheb alleen openings artikel gelezen....

    Tja GG kan moeilijk op een ander moment het geld blokkeren dan voor de uitbetaling...vanuit hun oogpunt en standpunt logisch....
    dat ie het pas hoorde op de perscongferentie van een journalist(e) is wel wat vreemd... Is een zakelijk geschil tussen hen....boeie....

    Allistair heeft gewonnen....heeft een kans gecreeerd voor zichzelf om toch wel met dwe UFC titel de best gedecoreerde nederlandse vechter te worden...

    Nu ben ik benieuwd of hij met al het gezeik zich goed kan gaan voorbereiden......
    Hoop hewtt wel....en dat het een 3 of 4 ronden slugfest gaat worden....
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  14. #39
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Tja..gelukkig heeft Alistair bewezen dat niet de club, coach of team hem zo ver hebben gebracht, maar puur door zijn talent en mentaliteit.
    Tuurlijk is een goede coach of team belangrijk, maar uiteindelijk gaat het om de vechter/speler zelf, zonder talent en mentalitiet kom je niet zo ver!
    Guardiola en Mourihno zijn goede coaches, maar succes komt niet door hun, dat is Messi, Iniesta, Xai, Ozil, Ronaldo dit zijn de ware artiesten en waar het omdraait! Gelukkig heeft Alistair gewonnen en laten zien, met andere coaches en trainers heb ik ook succes!!!!

  15. #40
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    dat is echt gelogen, die trainers doen dat met verschillende vechters al jaren lang, omdat helemaal toe te schrijven aan 1 vechter is te gek voor woorden!
    Verder heeft GG, altijd goed verdiend aan Alistair, weet je nog? geld naar het management en die betaald iedereen na aftrek van hun percentage.
    Overeem claimed that Zuffa's CEO, Lorenzo Fertitta told him in no uncertain terms that: there is a one million dollar 'signing bonus;' that the one million dollar signing bonus was Overeem's money and that KOI/GG was 'ripping him off' and 'stealing from him.'"

    Hij kan het weten, hij kent alle contracten van alle vechters!
    Dat claimt Overeem, dat zullen we wel horen in de rechtbank of dat zo is, Overeem kan zoveel zeggen en claimen. Alistair kan ook claimen dat St Klaas nog steeds bestaat.
    Als er iets gezegd is volgens Overeem zal dat er wel uitkomen tijdens de rechtzaak.

    Verder heeft GG advocaten ingehuurd en heel hoog spel gespeeld om een miljoenen contract eruit te slepen bij de UFC, een contract wat AO zelf heeft ondertekend. Dan moet je achteraf niet gaan zeiken maar gewoon betalen voor die service anders had je zelf moeten gaan onderhandelen en zelf advocaten moeten inhuren.
    Geloof mij toen AO was ontslagen terwijl hij won van Werdrum piepte hij heel anders.
    Hij had ook voor 5 ton gevochten bij de UFC nadat hij 170.000 had gekregen bij strikeforce en was ontslagen na zijn winst partij tegen Werdrum.

    Dus door zijn management zelfs na aftrek van GG percentage verdient AO gewoon een miljoen meer per partij en dat staat allemaal op papier.
    Dat GG van dat percentage trainers zelf betaalt en advocaten is altijd al zo geweest en als ze dat blijven doen is dat hun goed recht.
    Moet je voorstellen dat de zakenwaarnemer van Ronald de Boer een deal doet voor 25 miljoen om bij Milan te gaan voetballen, de deal wordt rond gemaakt en dan zegt Ronald goed gedaan maar ben toch niet helemaal blij, ik betaal jouw niks en ga het nu zelf doen?
    Zegt Ronald dat ook: ja je hebt vroeger ook deals voor mij gedaan en daar altijd een percentage van gehad en daarom betaal ik je niet meer ( en claimt dan dat hij hoorde van de coach en eigenaar van Milan dat zijn zakenwaarnemer het een en ander heeft gezegd of gedaan wat niet goed was, natuurlijk hebben die mensen bij Milan of Ronald geen eigen agenda en baat bij die transfer...................)? Kijken wat een rechter zegt.

    Happy New Year

    En hopenlijk wordt het gewoon buiten de rechtzaak opgelost , zou mooi begin zijn in 2012!
    Last edited by davinci; 01-01-2012 at 03:47.

  16. #41
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Tja..gelukkig heeft Alistair bewezen dat niet de club, coach of team hem zo ver hebben gebracht, maar puur door zijn talent en mentaliteit.
    Tuurlijk is een goede coach of team belangrijk, maar uiteindelijk gaat het om de vechter/speler zelf, zonder talent en mentalitiet kom je niet zo ver!
    Guardiola en Mourihno zijn goede coaches, maar succes komt niet door hun, dat is Messi, Iniesta, Xai, Ozil, Ronaldo dit zijn de ware artiesten en waar het omdraait! Gelukkig heeft Alistair gewonnen en laten zien, met andere coaches en trainers heb ik ook succes!!!!
    Tuurlijk die laatste twee maanden heeft AO meer geleert als die 12 jaar daarvoor. Cor Hemmers en Martijn zijn amateurs en sparring partners als Saki, Errol, Einemo zijn er voor het oprapen.
    Maar daar gaat het niet eens echt over, dat was mijn sympathie naar mensen die zijn scucces mede mogelijk hebben gemaakt.

    Ik hoorde ook dat het GG management Mir had geweigerd als tegenstander in November en Brock Lesnar wilde en gelijk een PPV afdwongen, daar gaat het om:

    Quote Sherdog:

    Here's what I found regarding Randy Couture's PPV cut :

    If ESPN is accurate with their numbers, Overeem will make more on his PPV cut than Randy made for UFC 68 and 74 combined.

    I could see Brock making that kinda cash, considering the guy is the biggest draw in the UFC. But Overeem, as much as I like the guy, isn't the PPV draw here.

    Imagine if the UFC built a PPV around a Overeem vs Shane Carwin fight. Would it pull in nearly as many buys as his fight with Lesnar? I doubt it.

    If you do the math and take out the $ from $500,000(and assume they meant he didn't get his cut until after the first 500,000 BUYS), Overeem would be set to make $685,000-985,000 (using PPV estimates of 650,000-800,000). That's outrageous money for a fighter who :

    Has never fought in the UFC
    Is NOT a proven PPV draw
    Dana White has gone on record as saying is overrated and hasn't fought anyone

    Since it's ESPN and I think Overeem has HUGE potential, I could believe the UFC paying him this amount. Not paying Overeem on the first 500,000 also sounds logical to me. Brock against Mark Hunt would do 500,000 PPV buys. Fuck, Brock against a Doink the Clown would do that much. Why bonus Overeem on the first 500,000? If history has taught us ANYTHING about the UFC, it's that they run a phenomenal business and know how to spend their money.

    Now look at the numbers when you take ESPN's $500,000 in PPV revenue for fact. $500,000 in PPV revenue is only about 20,000 buys ($25 per buy goes to the UFC / $25 goes to the provider)

    The numbers get pretty crazy ($1,645,000-1,945,000). They just about double his pay. If the PPV goes off the charts and does 1,000,000, which Brocks PPV have done more than once, his pay balloons to $2,345,000. All for his octagon debut?

    Maybe I'm wrong and the fighters are getting paid a lot more. I'll believe it when I see it. If ESPN reported it, the actual documents will show up soon enough. It just doesn't sound right to pay Overeem on ALL of the PPV's after 20,000. Kinda odd number to start at.

    So for Overeem it's $380.000.- plus 1 million extra devided over three fights and endorsement deal and merchandising, plus $2.- per ppv bonus and sposnors, that's is the best UFC contract for a fighters who never fought in the UFC ( must be top5 of all time), he should thank GG on his knees for that contract thats some pice of work!!!

    Hahahahahah en Overeem claimt dat zijn Golden Glory management mickey mouse en morons zijn, Overeem vergat zeker dat Disney in de USA zit!

    http://www.sherdog.net/forums/f2/bre...ublic-1945273/
    Last edited by davinci; 01-01-2012 at 07:00.

  17. #42
    Join Date
    May 2008
    Posts
    451
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by davinci View Post
    Tuurlijk die laatste twee maanden heeft AO meer geleert als die 12 jaar daarvoor. Cor Hemmers en Martijn zijn amateurs en sparring partners als Saki, Errol, Einemo zijn er voor het oprapen.
    Maar daar gaat het niet eens echt over, dat was mijn sympathie naar mensen die zijn scucces mede mogelijk hebben gemaakt.

    Ik hoorde ook dat het GG management Mir had geweigerd als tegenstander in November en Brock Lesnar wilde en gelijk een PPV afdwongen, daar gaat het om:

    Quote Sherdog:

    Here's what I found regarding Randy Couture's PPV cut :

    If ESPN is accurate with their numbers, Overeem will make more on his PPV cut than Randy made for UFC 68 and 74 combined.

    I could see Brock making that kinda cash, considering the guy is the biggest draw in the UFC. But Overeem, as much as I like the guy, isn't the PPV draw here.

    Imagine if the UFC built a PPV around a Overeem vs Shane Carwin fight. Would it pull in nearly as many buys as his fight with Lesnar? I doubt it.

    If you do the math and take out the $ from $500,000(and assume they meant he didn't get his cut until after the first 500,000 BUYS), Overeem would be set to make $685,000-985,000 (using PPV estimates of 650,000-800,000). That's outrageous money for a fighter who :

    Has never fought in the UFC
    Is NOT a proven PPV draw
    Dana White has gone on record as saying is overrated and hasn't fought anyone

    Since it's ESPN and I think Overeem has HUGE potential, I could believe the UFC paying him this amount. Not paying Overeem on the first 500,000 also sounds logical to me. Brock against Mark Hunt would do 500,000 PPV buys. Fuck, Brock against a Doink the Clown would do that much. Why bonus Overeem on the first 500,000? If history has taught us ANYTHING about the UFC, it's that they run a phenomenal business and know how to spend their money.

    Now look at the numbers when you take ESPN's $500,000 in PPV revenue for fact. $500,000 in PPV revenue is only about 20,000 buys ($25 per buy goes to the UFC / $25 goes to the provider)

    The numbers get pretty crazy ($1,645,000-1,945,000). They just about double his pay. If the PPV goes off the charts and does 1,000,000, which Brocks PPV have done more than once, his pay balloons to $2,345,000. All for his octagon debut?

    Maybe I'm wrong and the fighters are getting paid a lot more. I'll believe it when I see it. If ESPN reported it, the actual documents will show up soon enough. It just doesn't sound right to pay Overeem on ALL of the PPV's after 20,000. Kinda odd number to start at.

    So for Overeem it's $380.000.- plus 1 million extra devided over three fights and endorsement deal and merchandising, plus $2.- per ppv bonus and sposnors, that's is the best UFC contract for a fighters who never fought in the UFC ( must be top5 of all time), he should thank GG on his knees for that contract thats some pice of work!!!

    Hahahahahah en Overeem claimt dat zijn Golden Glory management mickey mouse en morons zijn, Overeem vergat zeker dat Disney in de USA zit!

    http://www.sherdog.net/forums/f2/bre...ublic-1945273/
    Davinci ik geef je gelijk dat AO veel heeft geleerd bij GG. Ze hebben hem de mogelijkheid gegeven en hij heeft de kans om een superster te worden met beide handen aangenomen. Kijkend naar de post van Sherdog is het helemaal niet zo raar dat ze AO zoveel betalen, met een andere zaakwaarnemer had hij zeer waarschijnlijk een vergelijkbare deal kunnen laten sluiten.
    Lesnar is een grote naam binnen de VS maar daar blijft het bij. Het afgelopen jaar hebben we ontwikkelingen gezien(ufc127 sidney+UFC134 Brazilie + komend UFC 144 Japan) en genoeg "rumors"gehoord dat de UFC wil uitbreiden buiten haar huidige markten. Wie is dan beter om te hypen dan AO. De beste man is al een held is in de rest van de wereld en tevens beschikt de beste man over een persoonlijkheid is marketing technisch gezien zeer goed te exploiteren is.
    Last edited by Lennie; 01-01-2012 at 09:58. Reason: typo

  18. #43
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lennie View Post
    Davinci ik geef je gelijk dat AO veel heeft geleerd bij GG. Ze hebben hem de mogelijkheid gegeven en hij heeft de kans om een superster te worden met beide handen aangenomen. Kijkend naar de post van Sherdog is het helemaal niet zo raar dat ze AO zoveel betalen, met een andere zaakwaarnemer had hij zeer waarschijnlijk een vergelijkbare deal kunnen laten sluiten.
    Lesnar is een grote naam binnen de VS maar daar blijft het bij. Het afgelopen jaar hebben we ontwikkelingen gezien(ufc127 sidney+UFC134 Brazilie + komend UFC 144 Japan) en genoeg "rumors"gehoord dat de UFC wil uitbreiden buiten haar huidige markten. Wie is dan beter om te hypen dan AO. De beste man is al een held is in de rest van de wereld en tevens beschikt de beste man over een persoonlijkheid is marketing technisch gezien zeer goed te exploiteren is.
    ????? post van sherdog?

    Hoeveel zaakwaarnemers denk je dat het op kunnen nemen tegen Zuffa zoals GG dat heeft gedaan?

    Hoeveel zaakwaarnemers halen hun vechters met advocaten uit "prive" troubles, hoeveel zaakwaarnemers regelen na 5 verlies partijen een tietel gevecht bij strikeforce?
    Hoeveel zaakwaarnemers krijgen het voor elkaar om een Dream tietel gevecht tegen regelen tegen "topcontender" Todd Duffee.
    Niet te vergeten bergen geld voorgeschoten en geholpen met een bedrijf wat failliet ging en en ene en................

    Quote "Has never fought in the UFC
    Is NOT a proven PPV draw
    Dana White has gone on record as saying is overrated and hasn't fought anyone"

    Dat is zeker waarom GG nu platgebeld wordt met grote namen uit het MMA die zelfs wel 50% over hebben om zo een contract te krijgen!
    En het is en blijft GG die het contract heeft gemaakt dus moeten ze er ook voor betaald worden!
    Last edited by davinci; 01-01-2012 at 10:53.

  19. #44
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    zijn jullie nou nog niet klaar met het geouwehoer
    "If you have to stop and think, it's too late"

  20. #45
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Antwerp
    Posts
    812
    vCash
    126000

    Default

    hoe je het ook draait of keert, Ali O is stinkend rijk

  21. #46
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Tja..gelukkig heeft Alistair bewezen dat niet de club, coach of team hem zo ver hebben gebracht, maar puur door zijn talent en mentaliteit.
    Tuurlijk is een goede coach of team belangrijk, maar uiteindelijk gaat het om de vechter/speler zelf, zonder talent en mentalitiet kom je niet zo ver!
    Guardiola en Mourihno zijn goede coaches, maar succes komt niet door hun, dat is Messi, Iniesta, Xai, Ozil, Ronaldo dit zijn de ware artiesten en waar het omdraait! Gelukkig heeft Alistair gewonnen en laten zien, met andere coaches en trainers heb ik ook succes!!!!
    Helemaal mee eens!
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  22. #47
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Ik begrijp nu ook waarom vele vechters GG verlaten!!
    Had GG altijd wel hoog zitten, zij hebben veel betekend voor het nederlandse MMA/kickboxen, maar hun manier van handelen vind ik walgelijk.
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    hij wilt best betalen hoor, alleen niet over alles, de win en teken bonus horen voor de vechter te zijn, dat geldt voor elke ufc fighter, het is gewoon zo dat GG schijnbaar van alles wilt meepikken, dat doen andere managements niet.
    jij blijft grappen maken he

  24. #49
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Ik begrijp nu ook waarom vele vechters GG verlaten!!
    Had GG altijd wel hoog zitten, zij hebben veel betekend voor het nederlandse MMA/kickboxen, maar hun manier van handelen vind ik walgelijk.
    wie buiten alistair is weg dan?

  25. #50
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    wie buiten alistair is weg dan?
    uit me hoofd nu ik net wakker ben, niet wetende of ze miss gestopt zijn :
    a overeem, v overeem, aziz jahjah, bennazzouz, knaap, karatas, R staring, B zimmerman, latoel, E zimmerman parttime

    zullen er vast nog wel meer zijn?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •