MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 51 to 75 of 163
  1. #51
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    102
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    uit me hoofd nu ik net wakker ben, niet wetende of ze miss gestopt zijn :
    a overeem, v overeem, aziz jahjah, bennazzouz, knaap, karatas, R staring, B zimmerman, latoel, E zimmerman parttime

    zullen er vast nog wel meer zijn?
    Zonder partij te willen kiezen maar van welke vechters die jij noem zal GG wakker liggen dat ze zijn vertrokken?Is het misschien ook niet gewoon een "doorselecteren"van je groep wedstrijdvechters?Is heel gewoon in andere takken van sport dus waarom bij GG ook niet?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  3. #53
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Tja..gelukkig heeft Alistair bewezen dat niet de club, coach of team hem zo ver hebben gebracht, maar puur door zijn talent en mentaliteit.
    Tuurlijk is een goede coach of team belangrijk, maar uiteindelijk gaat het om de vechter/speler zelf, zonder talent en mentalitiet kom je niet zo ver!
    Guardiola en Mourihno zijn goede coaches, maar succes komt niet door hun, dat is Messi, Iniesta, Xai, Ozil, Ronaldo dit zijn de ware artiesten en waar het omdraait! Gelukkig heeft Alistair gewonnen en laten zien, met andere coaches en trainers heb ik ook succes!!!!
    X 2

  4. #54
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.680
    vCash
    125750

    Default

    Quote Originally Posted by davinci View Post
    ????? post van sherdog?

    Hoeveel zaakwaarnemers denk je dat het op kunnen nemen tegen Zuffa zoals GG dat heeft gedaan?

    Hoeveel zaakwaarnemers halen hun vechters met advocaten uit "prive" troubles, hoeveel zaakwaarnemers regelen na 5 verlies partijen een tietel gevecht bij strikeforce?
    Hoeveel zaakwaarnemers krijgen het voor elkaar om een Dream tietel gevecht tegen regelen tegen "topcontender" Todd Duffee.
    Niet te vergeten bergen geld voorgeschoten en geholpen met een bedrijf wat failliet ging en en ene en................

    Quote "Has never fought in the UFC
    Is NOT a proven PPV draw
    Dana White has gone on record as saying is overrated and hasn't fought anyone"

    Dat is zeker waarom GG nu platgebeld wordt met grote namen uit het MMA die zelfs wel 50% over hebben om zo een contract te krijgen!
    En het is en blijft GG die het contract heeft gemaakt dus moeten ze er ook voor betaald worden!
    1) Na 5 verliespartijen? Hij had geen 5 loss streak hoor dus check je info. Bovendien was de HW division van Strikeforce was op dat moment ook zo goed als waardeloos. Ik bedoel Paul Buenetello en een titleshot. Dat geeft t niveau wel redelijk aan lijkt me.

    2) Top contender Duffee?




    3)Zegt Dana White niet over iedereen dat ze waardeloos zijn tot ze in de UFC komen?

    4) Dat zullen wel shitty vechters zijn dan. Elke vechter met de status van Overeem zou daar nooit mee akkoord gaan.

  5. #55
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Alle drogredenen welk GG keer op keer lijkt aan te voeren ten spijt, lees ik hier geen enkel argument welk de uiterst vreemde timing verklaard.

    AO zal een vervangende zekerheid moeten stellen voor de beoogde claim van GG alsdan kan er worden overgegaan tot betaling aan AO door de UFC.

    De handelswijze welk GG hier laat zien (mede gevoed door de geposte vuile was) is allerminst reclame voor het bedrijf an sich en verwerpelijk.

    Vind het nog altijd onbegrijpelijk dat een zelf geproclameerd topmanagementbureau zo acteert.
    Goldenglorynutloverhater

  6. #56
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NESCIO View Post
    Alle drogredenen welk GG keer op keer lijkt aan te voeren ten spijt, lees ik hier geen enkel argument welk de uiterst vreemde timing verklaard.

    AO zal een vervangende zekerheid moeten stellen voor de beoogde claim van GG alsdan kan er worden overgegaan tot betaling aan AO door de UFC.

    De handelswijze welk GG hier laat zien (mede gevoed door de geposte vuile was) is allerminst reclame voor het bedrijf an sich en verwerpelijk.

    Vind het nog altijd onbegrijpelijk dat een zelf geproclameerd topmanagementbureau zo acteert.
    Vreemde timing:

    There has been some consternation about the timing of a lawsuit filed by Knock Out Investment[s]/Golden Glory against Alistair Overeem," the release stated. "We've been in discussions with Mr. Overeem's legal counsel since Nov. 7, and there has been no progress regarding the dispute. The reality is that a fighter is paid within 24 hours of the bout. Given past failure to pay management and training fees, there is serious concern on my client’s part that Mr. Overeem will simply walk away with the money.

  7. #57
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    tja en dat is imo een zakelijk gegronde reden de zaak te starten toch?
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  8. #58
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by davinci View Post
    ????? post van sherdog?

    Hoeveel zaakwaarnemers denk je dat het op kunnen nemen tegen Zuffa zoals GG dat heeft gedaan?

    Hoeveel zaakwaarnemers halen hun vechters met advocaten uit "prive" troubles, hoeveel zaakwaarnemers regelen na 5 verlies partijen een tietel gevecht bij strikeforce?
    Hoeveel zaakwaarnemers krijgen het voor elkaar om een Dream tietel gevecht tegen regelen tegen "topcontender" Todd Duffee.
    Niet te vergeten bergen geld voorgeschoten en geholpen met een bedrijf wat failliet ging en en ene en................

    Quote "Has never fought in the UFC
    Is NOT a proven PPV draw
    Dana White has gone on record as saying is overrated and hasn't fought anyone"

    Dat is zeker waarom GG nu platgebeld wordt met grote namen uit het MMA die zelfs wel 50% over hebben om zo een contract te krijgen!
    En het is en blijft GG die het contract heeft gemaakt dus moeten ze er ook voor betaald worden!

    Bas weer met zijn tietelgevecht.

  9. #59
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    timing is ruk voor AO natuurlijk, maar zakelijk gezien zeer logisch vanuit GG's oogpunt en ook noodzakelijk in het geval dat AO het geld anders binnen 24 uur op z'n rekening zou hebben staan....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  10. #60
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Ik ga ook zaakwaarnemer worden, het schijnt dat je zonder al te veel opleiding zo veel geld kunt verdienen. Al die jaren studeren had ik beter kunnen besteden.

  11. #61
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Ik ga ook zaakwaarnemer worden, het schijnt dat je zonder al te veel opleiding zo veel geld kunt verdienen. Al die jaren studeren had ik beter kunnen besteden.
    Als je het talent er voor hebt dan zou ik dat zeker doen

  12. #62
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Ik ga ook zaakwaarnemer worden, het schijnt dat je zonder al te veel opleiding zo veel geld kunt verdienen. Al die jaren studeren had ik beter kunnen besteden.
    en je post ook al jaren veel te veel onzin hier dus daar kun je dan gewoon mee doorgaan...........

  13. #63
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    maarre... dit lijkt mij aardig in de buurt komen van een loonbeslag. Ik dacht dat dit pas kon wanneer een rechter de eiser in het gelijk heeft gesteld en de loonbetaling (deels) in beslag laat nemen?

  14. #64
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    maarre... dit lijkt mij aardig in de buurt komen van een loonbeslag. Ik dacht dat dit pas kon wanneer een rechter de eiser in het gelijk heeft gesteld en de loonbetaling (deels) in beslag laat nemen?
    De rechter houdt ja alleen de betaling tegen. Er wordt niks gezegd over wie wat of hoeveel krijgt.

  15. #65
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    De rechter houdt ja alleen de betaling tegen. Er wordt niks gezegd over wie wat of hoeveel krijgt.
    toch vaag imo. Temeer vanwege het bedrag... dat zal toch geen 200K zijn?
    hoe zit het trouwens met de vermogensbelasting? hij heeft het verdient in 2011... hij krijgt het alleen later en misschien niet allemaal.
    moet ie dan over 2011 en 12 betalen of alleen 2012? en gaat vermogensbelasting eraf voor of na de kosten van het proces?

  16. #66
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    toch vaag imo. Temeer vanwege het bedrag... dat zal toch geen 200K zijn?
    hoe zit het trouwens met de vermogensbelasting? hij heeft het verdient in 2011... hij krijgt het alleen later en misschien niet allemaal.
    moet ie dan over 2011 en 12 betalen of alleen 2012? en gaat vermogensbelasting eraf voor of na de kosten van het proces?
    Ik denk dat vermogensbelasting niet relevant is totdat hij daadwerkelijk geld op zijn bank en/of ander bezit heeft.

    Inkomstenbelasting weet ik niet hoe dat werkt. Als een aannemer in oktober een klus doet en in januari betaald krijgt, in welk jaar moet hij dan het inkomen opgeven? Maar ik vermoed dat zolang er geen betaling is er ook geen sprake van belasting is, anders zouden ze wel heel zuur zijn als ze al hebben moeten afdragen over de K1 inkomsten die wellicht nooit komen.

  17. #67
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    over winst in oudejaarsloterijen wordt zowel het oude als het nieuwe jaar belast (heb ik me laten vertellen)

  18. #68
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by SpelPlan View Post
    Ik denk dat vermogensbelasting niet relevant is totdat hij daadwerkelijk geld op zijn bank en/of ander bezit heeft.

    Inkomstenbelasting weet ik niet hoe dat werkt. Als een aannemer in oktober een klus doet en in januari betaald krijgt, in welk jaar moet hij dan het inkomen opgeven? Maar ik vermoed dat zolang er geen betaling is er ook geen sprake van belasting is, anders zouden ze wel heel zuur zijn als ze al hebben moeten afdragen over de K1 inkomsten die wellicht nooit komen.
    In nederland geld het factuurstelsel dus op het moment dat je de factuur stuurt moet je de btw afdragen en bij een eenmanszaak de winst berekenen.

    Maar ik heb mij in een ander topic laten vertellen dat zij artiest zijn en daar gelden andere regels voor. iemand ?

  19. #69
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    over winst in oudejaarsloterijen wordt zowel het oude als het nieuwe jaar belast (heb ik me laten vertellen)
    yep! is nog een zaak over geweest, prijs gewonnen in 2010 dus op dat moment is het een schuld van de staatsloterij aan jou en dus in jou bezit,ongeacht of je het op je rekening hebt staan, die mensen moesten toen dus ook over 2010 vermogensbelasting betalen....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  20. #70
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    yep! is nog een zaak over geweest, prijs gewonnen in 2010 dus op dat moment is het een schuld van de staatsloterij aan jou en dus in jou bezit,ongeacht of je het op je rekening hebt staan, die mensen moesten toen dus ook over 2010 vermogensbelasting betalen....
    Heb ik helemaal gemist. Dat zuigt!

    Trekking een paar uur later, probleem opgelost. Dat dan weer wel

  21. #71
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    In nederland geld het factuurstelsel dus op het moment dat je de factuur stuurt moet je de btw afdragen en bij een eenmanszaak de winst berekenen.

    Maar ik heb mij in een ander topic laten vertellen dat zij artiest zijn en daar gelden andere regels voor. iemand ?
    Bij een factuur naar het buitenland hef je geen BTW, en bij niet betaalde facturen hoef je ook geen belasting te betalen als je deze correct afboekt.

  22. #72
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Bond not deposited, Alistair Overeem receives full UFC 141 purse | MMAjunkie.com


    Alistair Overeem (36-11 MMA, 1-0 UFC) was paid in full for UFC 141.

    Nevada State Athletic Commission executive director Keith Kizer today told MMAjunkie.com (UFC blog for UFC news, UFC rumors, fighter interviews and event previews/recaps | MMAjunkie.com) that he did not withhold any portion of the heavyweight's purse, as ordered by a Nevada judge.

    A UFC official confirmed that a $200,000 bond required to execute the order was not deposited prior to the event.

    The commission was to hold around $240,000 of Overeem's pay in escrow per a judgement obtained this past Friday by his former team, Golden Glory, in a Nevada District Court. The same day, Overeem took on and defeated Brock Lesnar in the headliner of UFC 141, which took place at MGM Grand Garden Arena in Las Vegas and aired on pay-per-view.

    At the post-event press conference, Overeem, whose disclosed pay totaled $385,714.28, said he had no knowledge of the court order.

    A representative for the team said the judgement was requested when no progress had been made on a legal dispute that began in November when Overeem sued them in a California court for breach of contract.

    "The reality is that a fighter is paid within 24 hours of the bout," stated Golden Glory lawyer Roderick J. Lindblom in a press release issued this past Friday. "Given past failure to pay management and training fees, there is serious concern on my client's part that Mr. Overeem will simply walk away with the money."

    The order requested a check totaling $241,285.49 be cut from UFC parent company Zuffa to Golden Glory's corporate parent, Knockout Investments. The money included Overeem's show and win purses, performance bonuses and proceeds from the event's pay-per-view broadcast.

    The day before the court order, Golden Glory filed suit alleging heavyweight did not pay a 30 percent commission owed to the team for a fight in June against Fabricio Werdum. In his suit, Overeem claimed the team owed him $151,000 in back pay and asked a judge to determine whether his contract is enforceable.
    Last edited by rollermanskunk; 03-01-2012 at 00:22.

  23. #73
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    GG bytes the dust,lol
    Lol

  24. #74
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    195
    vCash
    168500

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Bond not deposited, Alistair Overeem receives full UFC 141 purse | MMAjunkie.com


    Alistair Overeem (36-11 MMA, 1-0 UFC) was paid in full for UFC 141.
    Ik lees al een tijd mee op dit forum, maar hiervoor moet ik me gewoon even registreren.

    Het komt er dus op neer dat KI/GG op de dag van het gevecht een persbericht hebben uitgestuurd met daarin het voornemen om beslag te leggen op de purse van AO. Nu blijkt dit achteraf gewoon een afleidingsmanoeuvre te zijn geweest omdat men niet eens heeft voldaan aan de technisch juridische eisen van zo'n beslag.

    Het was al een rare move om hiervan een persbericht naar buiten te brengen, want daarmee hebben ze alleen maar fans tegen zich in het harnas gejaagd.

    Ik geloof absoluut dat men daar denkt dat ze in hun recht staan, maar ze zijn bezig zichzelf gigantische imagoschade toe te brengen. Ik hoop dat dit een voorbarige conclusie is en dat ze bij GG een heel goede verklaring hebben voor deze opzichtige aanval.

    Ik kan GG aanraden eens wat beter juridisch advies te gaan inwinnen. En huur een PR-bureau in.

  25. #75
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •