MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 76 to 100 of 163
  1. #76
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jabdealer View Post

    Ik kan GG aanraden eens wat beter juridisch advies te gaan inwinnen. En huur een PR-bureau in.
    Dan moet er eerst weer eens wat geld binnenkomen...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jabdealer View Post
    ......

    Ik kan GG aanraden eens wat beter juridisch advies te gaan inwinnen. En huur een PR-bureau in.
    Zowiezo lijkt het me dat GG wat meer tijd kan besteden aan een professioneler imago.. Vindt het allemaal vrij onprofessioneel overkomen: vuile was die toch vrij constant buiten wordt gehangen.. Bas Boon die forumwarrior komt spelen hier.. Zonde, want ze hebben heel wat goede vechters en trainers op stal

  3. #78
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jabdealer View Post
    Ik lees al een tijd mee op dit forum, maar hiervoor moet ik me gewoon even registreren.

    Het komt er dus op neer dat KI/GG op de dag van het gevecht een persbericht hebben uitgestuurd met daarin het voornemen om beslag te leggen op de purse van AO. Nu blijkt dit achteraf gewoon een afleidingsmanoeuvre te zijn geweest omdat men niet eens heeft voldaan aan de technisch juridische eisen van zo'n beslag.

    Het was al een rare move om hiervan een persbericht naar buiten te brengen, want daarmee hebben ze alleen maar fans tegen zich in het harnas gejaagd.

    Ik geloof absoluut dat men daar denkt dat ze in hun recht staan, maar ze zijn bezig zichzelf gigantische imagoschade toe te brengen. Ik hoop dat dit een voorbarige conclusie is en dat ze bij GG een heel goede verklaring hebben voor deze opzichtige aanval.

    Ik kan GG aanraden eens wat beter juridisch advies te gaan inwinnen. En huur een PR-bureau in.
    Imago schade?
    GG heeft gewoon gelijk gekregen van de rechter en heeft dat nog steeds, dat je een bond van 200.000 dollar niet even in 15 minuten geregeld krijgt net voor sluitingstijd van een rechtbank in de USA en net voor het nieuwejaar is helemaal niet erg. Zoals ik lees en hoor moet er ook nog PPV geld en ander geld komen er is dus niks aan de hand. GG heeft gewoon gelijk gekregen van die rechter en heeft nu dus tijd genoeg om met die bond te komen.
    Dus voor alle lachers, haters of beterweters, niks aan de hand.
    Persbericht en uitspraak van rechter moet juist een goede waarschuwing zijn voor Alistair om de zaak gewoon normaal op te lossen zonder tussenkomst van een rechter. Alistair snapt nu wel dat door niet te reageren hij er niet mee wegkomt.

    Leuk weer hier dat aanraden en juridisch advies, komende van jouw "Jabdealer" zul je het wel vaak zelf nodig hebben gehad. Al deze forum bezoekers hebben natuurlijk weer dagenlijks te maken met het rechtssysteem in de USA en we zullen dus nu weer overspoeld worden met juridische forum experts.
    Misschien dat die ene eigenaar van Mixfight ( Roy jij ben geloof ik advocaat) iedereen even kan uitleggen wat er is gebeurt en hoe GG ervoor staat!
    Last edited by davinci; 03-01-2012 at 09:38.

  4. #79
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Eigenlijk gaat het alleen maar om geld op dit moment, hoe de pot verdeeld word en wie welk stuk van de taart krijgt interesseert me niet zoveel maar het ergste vind en vond ik het voor de trainers. Een Martijn de Jong bv die zou toch heel wat meer erkenning mogen krijgen, nu zag ik 'm op een galatje waar 75 man zat een leerling te coachen aan de ring terwijl hij imo op dat moment in Amerika zou moeten zitten. Vond het ook een groot gemis bij de opkomst van allistair en zijn debut in de ufc. Kijk...met een management kan je zakelijk gezien best willen breken maar een trainer die je zo lang heeft bijgestaan en een groot aandeel in je ontwikkeling heeft gehad en waar je na zo een lange samenwerking ook op persoonlijk vlak wel een klik mee moet hebben, moet je eigenlijk gewoon meenemen en ook een miljoentje ofzo meegeven. Kan makkelijk want we hebben het over een deal van rond de 16 miljoen euro of dollar daar wil ik van af wezen. Iig een hoop geld.

  5. #80
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    @Davinci: dit is een beslag naar Amerikaans recht, ik weet niet in hoeverre dat overeenkomt met een Nederlands beslag. In Nederland is het niet zo heel erg moeilijk. Sterker nog, een conservatoir (derden)beslag kan binnen een a twee dagen geregeld zijn.

  6. #81
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Inderdaad zodra er sprake is van een (opeisbare) vordering.

    Dit zegt vervolgens NIETS over een eventuele schuldvraag dit wordt veelal in een later stadium bepaald.

    @davinci, GG loopt hier jammer genoeg wel degelijk imagoschade op.
    Goldenglorynutloverhater

  7. #82
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    19
    vCash
    126000

    Default

    Nou ik ben wel een vechtfan en volg het allemaal op een afstandje en golden glory komt in deze situatie toch echt heel slecht over.
    Vorig jaar was het nog golden glory dit golden glory dat beste gym etc etc dit jaar is het toch helemaal niks meer.
    Dan snap ik de frustratie dat je cash cow weg wil maar deze afhandeling komt zo zuur en amateuristisch over.
    Hoe kan je belangrijkste vechter nou ontevreden zijn bij de grootste deal uit zn leven dat is er gewoon iets dramatisch fout gegaan uit management oogpunt.
    En het is dan heel zuur dat iemand als martijn de jong en een legende als cor hemmers hier ook last van hebben.

    Maar om dan allemaal gezeik uit het verleden naarboven te halen dan ben je gewoon een klein kind.
    En als vechter denk je toch wel 2 keer na om je aan te sluiten bij golden glory want je hoeft maar iets fout te doen en het staat meteen op internet als je weg wilt.

    Heel jammer deze situatie.

  8. #83
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default

    lol @ sherdog fora... "Golden Glory is trying to Don King him in the ass"
    Realiteit is een illusie die zich voordoet bij een tekort aan alcohol.

  9. #84
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Sowieso is het eerste wat GG meot doen, die clown van een BB ontslaan en een professional daar naarzetten met verstand van zaken. Iemand met een bedrijfskundige opleiding en genoeg ervaring met contracten en sportmanagement. Die BB kan beter straatkranten gaan verkopen, hij heeft ongeveer dezelfde woordenschat.

  10. #85
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Bied jij jezelf soms aan?

  11. #86
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    333
    vCash
    125909

    Default

    Quote Originally Posted by davinci View Post
    Imago schade?
    GG heeft gewoon gelijk gekregen van de rechter en heeft dat nog steeds, dat je een bond van 200.000 dollar niet even in 15 minuten geregeld krijgt net voor sluitingstijd van een rechtbank in de USA en net voor het nieuwejaar is helemaal niet erg. Zoals ik lees en hoor moet er ook nog PPV geld en ander geld komen er is dus niks aan de hand. GG heeft gewoon gelijk gekregen van die rechter en heeft nu dus tijd genoeg om met die bond te komen.
    Dus voor alle lachers, haters of beterweters, niks aan de hand.
    Persbericht en uitspraak van rechter moet juist een goede waarschuwing zijn voor Alistair om de zaak gewoon normaal op te lossen zonder tussenkomst van een rechter. Alistair snapt nu wel dat door niet te reageren hij er niet mee wegkomt.

    Leuk weer hier dat aanraden en juridisch advies, komende van jouw "Jabdealer" zul je het wel vaak zelf nodig hebben gehad. Al deze forum bezoekers hebben natuurlijk weer dagenlijks te maken met het rechtssysteem in de USA en we zullen dus nu weer overspoeld worden met juridische forum experts.
    Misschien dat die ene eigenaar van Mixfight ( Roy jij ben geloof ik advocaat) iedereen even kan uitleggen wat er is gebeurt en hoe GG ervoor staat!
    Met vriendelijke groet,
    Bas Boon

  12. #87
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    lol

  13. #88
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    het is nu gewoon een zakelijk conflict. GG heeft AO lang genoeg de tijd gegeven om tot een oplossing te komen. Maar geen reactie dan via de advocaten klaar.
    In de grote mensen wereld kun je gewoon naar de rechter stappen met een contract in je hand. Het is nu aan de advocaten.

  14. #89
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sterrenkijker View Post
    Met vriendelijke groet,
    Bas Boon
    Jij schrijft het ik dacht het.

  15. #90
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by davinci View Post
    Imago schade?
    GG heeft gewoon gelijk gekregen van de rechter en heeft dat nog steeds, dat je een bond van 200.000 dollar niet even in 15 minuten geregeld krijgt net voor sluitingstijd van een rechtbank in de USA en net voor het nieuwejaar is helemaal niet erg. Zoals ik lees en hoor moet er ook nog PPV geld en ander geld komen er is dus niks aan de hand. GG heeft gewoon gelijk gekregen van die rechter en heeft nu dus tijd genoeg om met die bond te komen.
    Dus voor alle lachers, haters of beterweters, niks aan de hand.
    Persbericht en uitspraak van rechter moet juist een goede waarschuwing zijn voor Alistair om de zaak gewoon normaal op te lossen zonder tussenkomst van een rechter. Alistair snapt nu wel dat door niet te reageren hij er niet mee wegkomt.

    Leuk weer hier dat aanraden en juridisch advies, komende van jouw "Jabdealer" zul je het wel vaak zelf nodig hebben gehad. Al deze forum bezoekers hebben natuurlijk weer dagenlijks te maken met het rechtssysteem in de USA en we zullen dus nu weer overspoeld worden met juridische forum experts.
    Misschien dat die ene eigenaar van Mixfight ( Roy jij ben geloof ik advocaat) iedereen even kan uitleggen wat er is gebeurt en hoe GG ervoor staat!

  16. #91
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    19
    vCash
    126000

    Default

    het is helemaal niet een gewoon zakelijk conflict
    het is een conflict waar alles bij getrokken is persoonlijke dingen uit het verleden pure ellende.
    deze afhandeling door GG heeft voor mij persoonlijk en ik denk voor heel veel andere vechtsportliefhebbers het vertrouwen in GG tot 0 gebracht.

    wat de uitkomst ook is van de rechtzaak al krijgen jullie op alle punten gelijk GG is altijd de verliezende partij.
    En hoe dit in de afwikkeling zo slecht is gegaan moet GG toch echt bij zichzelf zoeken.

    Jullie hadden over paar maanden trainer kunnen zijn van de wereldkampioen zwaargewichten van de UFC en wat is het nu?

  17. #92
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Bied jij jezelf soms aan?
    Ik heb een bestuurskundige achtergrond

  18. #93
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Ik heb een bestuurskundige achtergrond
    Close enough.

  19. #94
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Denk dat die advocaat van AO sterk staat en als het gehele contract wordt ontbonden ipv die tekenbonus.dan kan GG weleens met erge lege handen komen te staan, verder bestond GG uit meer dan alleen AO, dat ze zich dus maar op de toekomst richten of zit GG op zwart zaad en is AO de laatste strohalm?
    Weet je wat ik me nou afvraag? Waar jij jouw mening op baseert? Je schrijft dat je denkt dat de advocaat van Alistair sterk staat. Niemand van ons kent het hele dossier. Als advocaat kan ik je zeggen dat het dan wel heel erg lastig wordt om een goede mening te vormen Ik heb zelf wat contracten gezien, heb van beide partijen hun kant van het verhaal gehoord (lange gesprekken kan ik je vertellen ) en zelfs ik heb er moeite mee om een goed onderbouwde mening te vormen. Als ik een stelling inneem dan is dat met heel veel slagen om de arm!

    Verder moet je niet alles geloven wat er op websites en in de krant staat. Doet me denken aan een zitting bij de Afdeling Bestuursrechtspraak van de Raad van State een hele tijd geleden; de wederpartij deed een beroep op een stukje in de krant. De staatsraad was er snel mee klaar: 'de krant is vispapier!', en zo is het maar net hahaha

  20. #95
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Golden Glory reps still going after Overeem, look to get pay-per-view bonuses
    by MMAjunkie.com Staff on Jan 03, 2012 at 10:05 am ET
    Although Alistair Overeem was paid in full following this past weekend's UFC 141 event, reps for his former management team aren't throwing in the towel.

    A Nevada court recently ruled that Knock Out Investments, a fighter management group associated with Overeem's former Golden Glory team, was due $241,285.49 due to breach of contract.

    However, as MMAjunkie.com (UFC blog for UFC news, UFC rumors, fighter interviews and event previews/recaps | MMAjunkie.com
    ) reported on Monday, a $200,000 surety bond wasn't posted, and Overeem earned his full "show" ($264,285.71) and "win" ($121,428.57) money following a first-round TKO victory over Brock Lesnar in the Dec. 30 event's headliner.

    Nevada State Athletic Commission executive director Keith Kizer told MMAjunkie.com that he did not withhold any portion of the heavyweight's purse, as the Nevada judge order. A UFC official confirmed that the $200,000 bond required to execute the order was not deposited prior to the event.

    "This was a short-term possibility that KOI and Golden Glory were prepared for," stated Roderick J. Lindblom, who's representing the fighter's former management team, in a release issued Monday evening. "Seeking the initial writ was merely the first step in a long-term litigation strategy that KOI and Golden Glory will prosecute in Nevada. The writ of attachment remedy remains fully available to my clients and will be sought as to Mr. Overeem’s future pay-per-view payout, which we expect will be more lucrative than his initial fight purse."

    Overeem earns a portion of all pay-per-view revenue, including $2 per PPV purchase "for all revenues received by UFC-Zuffa for telecast of the Lesnar fight in the U.S., Canada or over the Internet in excess of $500,000," according to an Overeem contract made public by the legal proceedings.

    "Rest assured, now that we have had the opportunity to troubleshoot complex international hurdles – and without a long holiday weekend to contend with – future writs of attachment will be utilized to ensure that Mr. Overeem makes good on the commissions owed to my clients and his Golden Glory training team, who helped him achieve the success he now enjoys," Lindblom stated.

    The day before the court order, which came on Jan. 7, Golden Glory filed suit alleging Overeem did not pay a 30 percent commission owed to the team for a Strikeforce fight against Fabricio Werdum in June. In his suit, Overeem, who made his UFC debut at UFC 141, claimed the team owed him $151,000 in back pay and asked a judge to determine whether his management contract, which ran five years, is enforceable.

    At the post-UFC 141 press conference, Overeem said he had no knowledge of the recent court order and declined further comment.

    Golden Glory reps still going after Overeem, look to get pay-per-view bonuses | MMAjunkie.com

  21. #96
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Sowieso is het eerste wat GG meot doen, die clown van een BB ontslaan en een professional daar naarzetten met verstand van zaken. Iemand met een bedrijfskundige opleiding en genoeg ervaring met contracten en sportmanagement. Die BB kan beter straatkranten gaan verkopen, hij heeft ongeveer dezelfde woordenschat.
    Hoewel ik denk dat je wat te eenvoudig over Bas z'n prestaties heen stapt ben ik wel met je eens dat het GG-team versterken met wat mensen uit het "reguliere" zakenleven geen kwaad kan. Ik denk dat er absoluut een bepaalde structuur ontbreekt zo af en toe.
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  22. #97
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Weet je wat ik me nou afvraag? Waar jij jouw mening op baseert? Je schrijft dat je denkt dat de advocaat van Alistair sterk staat. Niemand van ons kent het hele dossier. Als advocaat kan ik je zeggen dat het dan wel heel erg lastig wordt om een goede mening te vormen Ik heb zelf wat contracten gezien, heb van beide partijen hun kant van het verhaal gehoord (lange gesprekken kan ik je vertellen ) en zelfs ik heb er moeite mee om een goed onderbouwde mening te vormen. Als ik een stelling inneem dan is dat met heel veel slagen om de arm!

    Verder moet je niet alles geloven wat er op websites en in de krant staat. Doet me denken aan een zitting bij de Afdeling Bestuursrechtspraak van de Raad van State een hele tijd geleden; de wederpartij deed een beroep op een stukje in de krant. De staatsraad was er snel mee klaar: 'de krant is vispapier!', en zo is het maar net hahaha
    En dan moet je ook nog eens proberen objectief te zijn. Erg lastige lijkt mij.

    Hoop dat zij op een harmonieuze manier onderhandelingsgesprekken kunnen voeren met elkaar.

    Denken in termen van win-win en elkaar oprecht proberen te begrijpen lijken mij essentiële eigenschappen in deze kwestie.

    Wat zijn de knelpunten, wat zijn de belangen, hoe komt men daar samen goed uit!?

    Moddergooien, aantijgingen maken geeft letterlijk geen enkele zin. Win-verlies is uiteindelijk verlies-verlies! Ik ben het dan ook eens dat men moet waken voor imago schade!

    Collina

  23. #98
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Ik vind deze hele toestand maar infaam en abject om de terminologie van Bram M. te gebruiken

  24. #99
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mickey View Post
    Hoewel ik denk dat je wat te eenvoudig over Bas z'n prestaties heen stapt ben ik wel met je eens dat het GG-team versterken met wat mensen uit het "reguliere" zakenleven geen kwaad kan. Ik denk dat er absoluut een bepaalde structuur ontbreekt zo af en toe.
    Weet je wat het is Mickey?
    In de tijd dat we het niet over mma maar "kooivechten" hadden, met het bijbehorende imago en publiek, toen was BB met Nikko sports de grootste.
    Ik heb in die tijd ook wel een wat banden daar gekocht. Nu is nikko echter niks meer, het bestaat nog, maar nieuwe titels etc zijn er niet.

    Alles is geprofessionaliseerd, kijk hoe de UFc het aanpakt, maar ook bijvoorbeeld it's showtime wat toch een NL organisatie is.

    Dat zo iemand als BB nog de scepter kan zwaaien over GG zegt eigenlijk al genoeg, ze hebben hele goede trainers en een aantal vechters, waardoor zijn onkunde nog enigszins wordt gemaskeerd, de man is echt over zijn top en kan niet meer op het hoogste niveau van sportmanagement.

    GG moet gewoon een goed management aanstellen, dan was die shit met Overeem niet gebeurd.

  25. #100
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    In de tijd dat we het niet over mma maar "kooivechten" hadden, met het bijbehorende imago en publiek, toen was BB met Nikko sports de grootste.
    Ik heb in die tijd ook wel een wat banden daar gekocht. Nu is nikko echter niks meer, het bestaat nog, maar nieuwe titels etc zijn er niet.

    Alles is geprofessionaliseerd, kijk hoe de UFc het aanpakt, maar ook bijvoorbeeld it's showtime wat toch een NL organisatie is.

    Dat zo iemand als BB nog de scepter kan zwaaien over GG zegt eigenlijk al genoeg, ze hebben hele goede trainers en een aantal vechters, waardoor zijn onkunde nog enigszins wordt gemaskeerd, de man is echt over zijn top en kan niet meer op het hoogste niveau van sportmanagement.

    GG moet gewoon een goed management aanstellen, dan was die shit met Overeem niet gebeurd.
    Dit dus!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •