MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 29
  1. #1
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default "Jason Jones laat gala vallen…"

    Zojuist ontving Mixfight.nl van de organisatie van het RINGS "The Honored Society" evenement de volgende verklaring;

    JASON JONES LAAT GALA VALLEN….
    Na 16 jaar van evenementen organiseren denk je toch wel alles te hebben meegemaakt.
    Maar niets is minder waar. De afmelding van Jason Jones voor het aankomende RINGS Gala in Amersfoort spant toch wel de kroon.

    Wij hebben het beleid het publiek direct te informeren als er een (belangrijke) vechter wordt afgemeld voor een gala. Immers, het kan zijn dat mensen een kaartje kopen juist voor deze vechter en zich dan op de avond zelf bekocht voelen. Dat willen wij te allen tijde voorkomen.

    Jason Jones heeft het wel erg bont gemaakt door afgelopen zaterdag te melden dat hij niet mag vechten in Amersfoort van zijn management Golden Glory. Nu is het zo dat het RINGS Gala in Amersfoort georganiseerd wordt in samenwerking met FPA en de lijnen naar Golden Glory zeer kort zijn. De afspraken omtrent de wedstrijd van Jason Jones zijn gemaakt met Martijn de Jong. Naar aanleiding van die afspraken is Jason groot op de promotie poster geplaatst.

    Nu blijkt het geval dat Jason Jones een mogelijkheid krijgt om op 10 december aanstaande in Engeland te vechten. Om die reden heeft hij aangegeven dan toch maar af te zien van de wedstrijd op 12 november. Alle gemaakte afspraken ten spijt. Na koortsachtig overleg met Martijn en Ron van GG werd aangegeven dat de gemaakte afspraken gerespecteerd zouden worden. Einde verhaal zou je denken.

    De teleurstelling was dan ook groot dat Jason Jones vanochtend per sms (?) liet weten dat hij toch niet zou vechten. Wij betreuren het dat een belangrijke partij op het gala op deze manier geen doorgang kan vinden en doen er momenteel alles aan om een waardige vervanger voor Deji Kalejaye (Angelo Gym) te regelen. Zodra wij daarover duidelijkheid hebben melden wij dat direct.

    De matchmaking voor het gala in Amersfoort is verder nagenoeg ongewijzigd, maar wij vinden het belangrijk om deze afmelding te melden.
    Het wordt zaterdag sowieso een mooi gala in sporthal De Zielhorst!

    Joop Kasteel
    Jaap Koopman
    Andrew Houtveen
    Milco Lambrecht
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Erg teleurstellend inderdaad! De promotor doet er inderdaad wel alles aan om een geschikte tegenstander voor Deji te vinden. Hopelijk vanavond meer duidelijkheid.

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Dat is inderdaad wel erg kortdag, het is te hopen dat ze op een hele korte termijn een goede tegenstander kunnen vinden.
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    erg jammer

  5. #5
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    WTF??????? gewoon een KUTSTREEK!!!!
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  6. #6
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Zonde...zoals underdog aangeeft : een kutstreek! Misschien Hans Stringer op mma regels? Meen me te herrineren dat Deji op K1 regels won van hem op ko + dat Stringer oorspronkelijk zou vechten in de Octagon in Almelo 2 weken terug. Dus hij zit wel in een gerichte wedstrijdtraining lijkt mij.

  7. #7
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    Zonde...zoals underdog aangeeft : een kutstreek! Misschien Hans Stringer op mma regels? Meen me te herrineren dat Deji op K1 regels won van hem op ko + dat Stringer oorspronkelijk zou vechten in de Octagon in Almelo 2 weken terug. Dus hij zit wel in een gerichte wedstrijdtraining lijkt mij.
    Dat zou en leuke matchup zijn!
    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #8
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Jammer dat ze hier dan mee weg komen. Komt het Nederlandse MMA niet ten goede.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  9. #9
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Extreem vervelend dat hier de organisatie dan machteloos tegen staat... Ik hoop dat er nog iets gevonden kan worden!

  10. #10
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    pffffffff wat een teringzooi hee....baal hier echt van .

  11. #11
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Dus een vechter laat weten niet te vechten? En wat zegt GG hiervan dan....daar waren toch afspraken mee gemaakt.

    Belachelijke actie!

  12. #12
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Almere
    Posts
    155
    vCash
    126000

    Default

    Wat erg zeg .... ppfff heb vaker bij Milco gevochten en alles is altijd tot in de puntjes geregeld vindt dit dan echt erg dat je zo wordt genaaid ...

  13. #13
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default

    Ik weet niet of de 'Ringsregels' wel iets voor Hans zijn. Heb je daar geen rope-escapes, 30 seconde regels en zo?

  14. #14
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Toeval bestaat niet...

  15. #15
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Strange Cutbean View Post
    Ik weet niet of de 'Ringsregels' wel iets voor Hans zijn. Heb je daar geen rope-escapes, 30 seconde regels en zo?
    Nee, er kan gewoon op mma-pro regels gevochten worden. Dus rondes van 5 minuten en geen grondlimiet.

  16. #16
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    Nee, er kan gewoon op mma-pro regels gevochten worden. Dus rondes van 5 minuten en geen grondlimiet.
    Volgens mij vecht Hans in het het buitenland volgende week!!

  17. #17
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    dessel
    Posts
    592
    vCash
    126000

    Default

    hrach van bob schreiber ???
    Kracht en eer!
    WWW.TEAMTOPFIGHTER.COM

  18. #18
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Hracho zit op +/- 200 lbs en Jason is middleweight dacht ik (185lbs?)
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  19. #19
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    als ik het allemaal zo hoor krijgt Deji toch wel een leuke tegenstander....

  20. #20
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    als ik het allemaal zo hoor krijgt Deji toch wel een leuke tegenstander....
    Als het dezelfde naam is die ik heb vernomen word het nog erg interessant

  21. #21
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Als het dezelfde naam is die ik heb vernomen word het nog erg interessant
    Ik heb ook wat vernomen, maar zou het toch wel fijn vinden als je hier wilt vertellen wat jij vernomen hebt...

  22. #22
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    hahahah "Wil de echte invaller NU opstaan"...
    Be a Warrior, not a Worrier

  23. #23
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    pff dat geheimzinnige gedoe hier af en toe... hou dan gewoon je mond en zeg niks. overigens waar hebben we het over... met alle respect een galatje in Amersfoort en dan moet daar nog geheimzinnig over gedaan worden :| het is niet dat we het hebben over iets echt belangrijks

  24. #24
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Als de organisatie eruit is met de vechter, waarvan de naam ondertussen wel is rondgegaan bij menigeen zullen ze hier a.s.a.p. mee naar buiten komen, aangezien het gala over een aantal dagen gepland staat.

  25. #25
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    pff dat geheimzinnige gedoe hier af en toe... hou dan gewoon je mond en zeg niks. overigens waar hebben we het over... met alle respect een galatje in Amersfoort en dan moet daar nog geheimzinnig over gedaan worden :| het is niet dat we het hebben over iets echt belangrijks
    Soms heb je wel eens dat iets nog niet officieel is en nog niet volledig rond, dus dan kan iedereen er wel een hoop over vertellen maar dat schiet nog niet op. Buiten dat vergt ook zo'n "galaatje" in Amersfoort ook enorm veel voorbereiding en moet alles tot in de puntjes geregeld zijn anders gaat je goede naam eraan. Overigens is elke nu grote Nederlandse vechter begonnen bij Rings dus het is voor iedereen van belang dat alles goed geregeld is omdat het misschien een opstap kan zijn. Dus een "galaatje" zou ik het niet noemen.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •