MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 18 of 18
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default UFC TV Rio ook alweer 7 dollar?!?

    Damn, hoe kan dat? Vorige jaar warend ie streams peper duur en nu gewoon precies wat ze moeten zijn. Ik ga ook die stream in ieder geval weer meepikken. Echt cool, na de wedstrijd kun je hoogtepunten in de verschillende camera posities bekijken. Vanuit de rode hoek of blauwe hoek zonder commentaar dus je hoort de hoek aanwijzingen... super tof.

    Ik ben een happy camper op deze manier.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight



  2. #2
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Damn, hoe kan dat? Vorige jaar warend ie streams peper duur en nu gewoon precies wat ze moeten zijn. Ik ga ook die stream in ieder geval weer meepikken. Echt cool, na de wedstrijd kun je hoogtepunten in de verschillende camera posities bekijken. Vanuit de rode hoek of blauwe hoek zonder commentaar dus je hoort de hoek aanwijzingen... super tof.

    Ik ben een happy camper op deze manier.
    X2 had het niet beter kunnen verwoorden. Goede stream en de gevechten terugkijken met het geluid uit de verschillende hoeken voegt veel toe.

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Nice!! Iedereen weer optijd de Paypal aanvragen cq activeren
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Z.O.D.
    Posts
    1.857
    vCash
    126150

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Nice!! Iedereen weer optijd de Paypal aanvragen cq activeren

    ik ga het ook proberen
    Wees jezelf want er zijn al zoveel anderen

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Zie je wel dat de UFC nu rekening houdt met Nederlandse kijkers! Echt Hollandse prijzen hahaha

  6. #6
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Cool! Dat is inderdaad weer een zeer nette prijs, en de kwaliteit van de stream is zeer goed(al had ik wel een paar keer zo'n 10 sec onderbreking wat zeer zeker niet aan m'n internet connectie lag, maar gelukkig niet op belangrijke momenten). Motiveert me meer om er om 4 uur snachts uit te komen.

  7. #7
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    En daarvan moeten ze dan nog 2 dollar aan ali geven ? Of heb ik het dan verkeerd begrepen ?

  8. #8
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    En daarvan moeten ze dan nog 2 dollar aan ali geven ? Of heb ik het dan verkeerd begrepen ?
    Ik denk dat dat gaat over de Amerikaanse televisie PPV's van $49,95.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    En daarvan moeten ze dan nog 2 dollar aan ali geven ? Of heb ik het dan verkeerd begrepen ?
    Ali krijgt een percentage van de ppv, voor een ppv van 49 dollar is dat 2 dollar maar van een ppv van 7 euro is dat dus uiteraard ook minder.


  10. #10
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Damn, hoe kan dat? Vorige jaar warend ie streams peper duur en nu gewoon precies wat ze moeten zijn. Ik ga ook die stream in ieder geval weer meepikken. Echt cool, na de wedstrijd kun je hoogtepunten in de verschillende camera posities bekijken. Vanuit de rode hoek of blauwe hoek zonder commentaar dus je hoort de hoek aanwijzingen... super tof.

    Ik ben een happy camper op deze manier.
    De ufc stream was echt de beste stream die ik ooit heb gehad. Alleen jammer dat hij het pas deed bij het Alistair gevecht.

    Wat velen misschien niet opvalt is dat het beeld ook supersoepel was, misschien wel 60 frames per seconde. Daardoor lijkt het alsof je er echt bij bent. Ik had het evenement later nog in HD 720p gedownload en de kwaliteit was minder dan die van de stream! Echt top en een aanrader voor de liefhebbers.
    =

  11. #11
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    supertof!
    had helemaal geen problemen gehad met Overeem vs Lesnar
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  12. #12
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Lees net dat Siyar niet vecht.
    Max. 400 x 125

  13. #13
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    De volgende is toch gratis, omdat er veel geen beeld hadden tot Overeem's partij?
    En Siyar is al een tijd van bekend dat hij niet vecht inderdaad.

  14. #14
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by raveboy View Post
    De volgende is toch gratis, omdat er veel geen beeld hadden tot Overeem's partij?
    En Siyar is al een tijd van bekend dat hij niet vecht inderdaad.
    Alleen voor de mensen die daadwerkelijk de stream hadden gekocht en geen toegang hadden tot de site.


  15. #15
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Het is een hele slimme move om hem zo goedkoop te maken voor landen als Nederland.
    Zo verdienen ze er tenminste nog wat aan.

  16. #16
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by XanaduNL View Post
    Het is een hele slimme move om hem zo goedkoop te maken voor landen als Nederland.
    Zo verdienen ze er tenminste nog wat aan.
    Het is zeker leuk voor ons, maar hoeveel Nederlanders zullen daadwerkelijk de stream gekocht hebben?
    Laat het eens 2000 zijn, dan nog verdienen ze helemaal niet veel aan ons...


  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fyodor View Post
    Het is zeker leuk voor ons, maar hoeveel Nederlanders zullen daadwerkelijk de stream gekocht hebben?
    Laat het eens 2000 zijn, dan nog verdienen ze helemaal niet veel aan ons...
    Het heeft ook een ander doel, als je iets heel goedkoop aanbied kun je ook zien wat je potentiële/maximale markt is.
    West Europa/NL ligt tijd-technisch gezien op een verschrikkelijke plek, casual fans kun je dus per definitie vergeten.


  18. #18
    Join Date
    May 2010
    Posts
    133
    vCash
    126000

    Default

    Die stream was inderdaad van superkwaliteit. Zelf niet gelukt om door te halen en hem relaxed in de ochtend gekeken. Leek id zelfs iets beter dan zo'n 720P-download. En dat bedrag is dermate acceptabel, dat ik zelfs die PPV ook kado had gedaan aan twee anderen met wie ik een paar jaar terug ergens 2e kerstdag gevierd heb waar ook Alistair aanwezig was. Een paar dagen voor Hari 1 was dat. Sindsdien fan overigens. Tijdens dat gevecht echt kippenvel en hartkloppingen gehad. Mijn paypal-mandje alvast weer aangevuld. Want Rio wordt ook aangeboden voor $ 6,99. Zal dus wel normale internetstream-prijs zijn buiten de VS.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •