MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 41 of 41
  1. #26
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    lol!!!
    dat jij nou alvast een excuus achter de hand zou houden, voor als je zou verliezen, geeft aan hoe zwak je karakter is

    toon nooit je zwakheden aan je tegenstander
    zeker nog nooit een potje poker gespeeld?
    zou ik ook zeker niet mee gaan beginnen als ik jou was
    En als je nog slimmer bent dan ga je je tegenstander grondig analyseren, tenzij je een echte Yankee bent en jouw wereld niet verder bestaat dan Noord-Amerkia en alles wat daar buiten gebeurt is minder goed. Nou...nu zal Brock tijd zat hebben om misschien eens 1x te gaan Googlen waar Nederland zich bevindt :-)
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Waarom zou je dan zeggen dat je topfit bent als je dat niet bent? Natuurlijk ga je niet zeggen dat je last van je bovenbeen hebt omdat anders je tegenstander daar gebruikt van gaat maken. Maar Brock zei nadrukkelijk dat hij zich in lange tijden niet zo goed heeft gevoeld.

    Wie zegt dat ik mijn zwakheden vertoon? Ik zeg alleen dat hij niet moet zeggen dat hij topfit is als dat niet zo is. Je hoeft niet te zeggen waar je last van hebt. Anyway beetje nutteloze discussie dit

    En hoezo heb ik een zwak karakter als ik zou zeggen wat mijn zwakheden zijn?

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    lol!!!
    dat jij nou alvast een excuus achter de hand zou houden, voor als je zou verliezen, geeft aan hoe zwak je karakter is

    toon nooit je zwakheden aan je tegenstander
    zeker nog nooit een potje poker gespeeld?
    zou ik ook zeker niet mee gaan beginnen als ik jou was

  3. #28
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Zeggen dat je zwak bent is tegen alles waar Brock voor staat... De man heeft zijn hele leven in cameo's niets anders gedaan dan verkondigen dat hij de "man" is. Hij gaat echt niet voor TV zitten en zeggen dat hij niet fit is of zich vooraf indekken. Hij is een echt alfa man, die gaat nooit niet publiekelijk zwakte tonen.
    Hij wil zich vertonen als een alfa mannetje maar dat vind ik hem niet. Het feit dat hij bang is om klappen te krijgen zegt al genoeg. Als ik aan een echte alfa man denk dan zie ik een die hard als... uhm... CHUCK NORRIS!

  4. #29
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Respect voor Brock. Ziek, niet ziek, 100%fit, niet 100%fit, hij staat er wel en heeft er alles aan gedaan om het gevecht op een respectvolle manier te hypen samen met Overeem.

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Hij wil zich vertonen als een alfa mannetje maar dat vind ik hem niet. Het feit dat hij bang is om klappen te krijgen zegt al genoeg. Als ik aan een echte alfa man denk dan zie ik een die hard als... uhm... CHUCK NORRIS!
    Brock Lesnar is prototype Alfaman... Als hij bang was om klappen te krijgen zou hij niet de octagon in stappen, dat hij het vervelend vind om klappen te krijgen is een ander verhaal. Niemand ter wereld krijgt graag een flinke tik van een getrainde vechter.... ook Chuck Norris niet.
    ...

    Joe Rogan zei het een keer heel treffend.... Als je vroeger al een man als Brock zag, dan stapte hij van het vikingschip en dan rende je voor je leven.


  6. #31
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Chuck Norris doesnt get hit
    You cant hit a god, you can only hit someone in the name of god
    "If you have to stop and think, it's too late"

  7. #32
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Neem Siyar, hij schuilt niet blind achter zijn dekking of geeft geen schrik reactie als hij een klap krijgt. Brock doet dat wel. Ik heb als nog wel respect voor die man.

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Neem Siyar, hij schuilt niet blind achter zijn dekking of geeft geen schrik reactie als hij een klap krijgt. Brock doet dat wel. Ik heb als nog wel respect voor die man.
    Dat is iets wat je krijgt door te trainen, als je daar veel op traint dan gaat de schrik weg.
    Alistair heeft daar ook veel op getraind bv, die draaide vroeger ook zijn rug naar de tegenstander. -> de meest voorkomende reactie
    Siyar heeft dus ook getraind daarop.

    Denk wel dat het zo zal zijn dat de ene vechter het sneller onder de knie heeft dan de ander, want je moet wel over de angst heen om klappen te incasseren. Standvastigheid gaat gepaard met incasseren. Je kan immers beter nemen en daarna met beleid uitdelen dan alleen maar nemen en ongecontroleerd harken.


  9. #34
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Dat is iets wat je krijgt door te trainen, als je daar veel op traint dan gaat de schrik weg.
    Alistair heeft daar ook veel op getraind bv, die draaide vroeger ook zijn rug naar de tegenstander. -> de meest voorkomende reactie
    Siyar heeft dus ook getraind daarop.

    Denk wel dat het zo zal zijn dat de ene vechter het sneller onder de knie heeft dan de ander, want je moet wel over de angst heen om klappen te incasseren. Standvastigheid gaat gepaard met incasseren. Je kan immers beter nemen en daarna met beleid uitdelen dan alleen maar nemen en ongecontroleerd harken.
    Sowieso is dat bij iedere vechter anders. Het is een beetje dat vechtershart wat je krijgt. Ik baal van mijzelf als ik snel mijn ogen even dicht doe als er bijvoorbeeld een hoge trap contact gaat maken. Daardoor ben ik altijd weer net wat later met het zien van de volgende actie. Lastig om te trainen by the way en denk dat ervaring een grote rol speelt ja. Brock heeft niet veel ervaring.

  10. #35
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Brock had moeten winnen omdat hij functionele boerderij kracht heeft en Overeem alleen fitness school kracht.

  11. #36
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    210
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Brock had moeten winnen omdat hij functionele boerderij kracht heeft en Overeem alleen fitness school kracht.

    1e nominatie voor de domste opmerking van 2012 ?

  12. #37
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Dat komt uit een thread op sherdog een dag voor de partij. Erg amusant.

  13. #38
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Dat komt uit een thread op sherdog een dag voor de partij. Erg amusant.
    ja jezus man, er staat op sherdog ook een thread waarin iemand denkt dat de gebroeders nogueira voortkomen uit nazi-expirimenten door Auschzwitsch art Josef mengele , lol

    http://www.sherdog.net/forums/f2/cou...iment-1953863/

  14. #39
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Sherdog is dan ook voor mongolen.

  15. #40
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Sherdog is dan ook voor mongolen.
    Meld je snel aan.

  16. #41
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Brock had moeten winnen omdat hij functionele boerderij kracht heeft en Overeem alleen fitness school kracht.
    Strong man training
    =

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •