MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Wie wint?

Voters
178. You may not vote on this poll
  • Badr op KO

    91 51,12%
  • Badr op Punten

    7 3,93%
  • Saki op KO

    51 28,65%
  • Saki op punten

    29 16,29%
Page 4 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 76 to 100 of 164
  1. #76
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sjaakie'tje View Post
    , Saki kan Hari KO slaan met zijn porseinen kin.
    Ik vind het altijd grappig hoe op kickboksfora bepaalde stellingen worden geponeerd en hoe iedereen als makke schapen er achter aan loopt. Schijnbaar is het voor een hoop mensen heel moeilijk omzelf na te denken en dingen te baseren op feiten!

    Jaren lang wordt er gesteld dat Badr Hari een glazen kin zou hebben? Nou vraag ik jullie, waar is dat op gebaseerd? Is dat gebaseerd op de KO's die hij opliep tegen Peter Graham, Overeem en Sem Schilt?

    Nou dan heb ik nieuws voor jullie: ieder andere kickbokser was op die stoot/trap KO gegaan. Of je nou een goede of een slechte kin heb, iedereen was daar KO op gegaan.

    Ik durf hier het tegenovergestelde te stellen: Badr heeft juist een sterke kin!! Kunnen jullie nog herinneren dat hij 8 tellen kreeg tegen Errol Zimmerman? Ik durf te stellen dat 9 van de 10 kickboksers zich niet meer hadden kunnen herstellen van die klap. Maar Badr herstelde zich en won ook nog op KO.

    Dit is een feit, maar schijnbaar baseren de meeste zich niet op feiten.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Een zeer interessant match, perfecte match afsluiting voor Badr, want; Saki is in een korte periode heel erg gegroeid, is technisch 1 van de beste vechters die er rondloopt.

    Wanneer Badr ervoor kiest om er een technische en een kalme match van te maken, zeg ik dat hij wellicht op K.O wint, geen 1 vechter is zo sluw en oplettend als Badr.

    Nogmaals; Wanneer hij loert op de k.o en goed met z'n energie omgaat, zoals tegen: Samedov, Bonjasky1, Bouzidi, Allistair2.
    Ze zijn weliswaar niet allemaal k.o gegaan, maar je ziet dat Badr een wedstrijd prima kan controleren en kan domineren als hij voor deze stijl kiest.

    Maar; Maakt hij er een "café gevecht" van en gaat hij staan zwaaien, zie ik Saki hier duidelijk van profiteren.
    Saki kan enorm goed counteren en heeft mooie hoge trappen in huis, hij combineer goed( Badr overigens ook )
    Het wordt in ieder geval een gevecht van een hoog niveau.

    Moge de beste winnen..

  3. #78
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    ik ben een Diehard Badr Hari fan. Dan is het logisch dat ik automatisch gok op Badr
    Maar laat ik nu een objectieve beoordeling geven.
    Saki is een beest! Prachtige vechter om te zien nu maar hij zal in de partij tegen Badr lengte tekort komen! dat zal hem parten gaan spelen. Bovendien vind ik dat Badr meer kracht heeft en agressiever is.
    Voor de rest is het Badr's laatste partij die hij in stijl gaat afsluiten, heel simpel omdat hij dan anders geen Badr Hari is.
    Maaar dat neemt niet weg dat Saki geen kans heeft om te winnen... Als Saki 100% geconcentreerd aan de partij begint kan hij het Badr heel moeilijk maken en er zelfs met de winst vandoor gaan. Al met al belooft het een waar spektakel te gaan worden. maar het belangrijkst is dat het een sportieve wedstrijd word met als afsluiting de Afscheid van Mister Badr Hari.

  4. #79
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Een zeer interessant match, perfecte match afsluiting voor Badr, want; Saki is in een korte periode heel erg gegroeid, is technisch 1 van de beste vechters die er rondloopt.

    Wanneer Badr ervoor kiest om er een technische en een kalme match van te maken, zeg ik dat hij wellicht op K.O wint, geen 1 vechter is zo sluw en oplettend als Badr.

    Nogmaals; Wanneer hij loert op de k.o en goed met z'n energie omgaat, zoals tegen: Samedov, Bonjasky1, Bouzidi, Allistair2.
    Ze zijn weliswaar niet allemaal k.o gegaan, maar je ziet dat Badr een wedstrijd prima kan controleren en kan domineren als hij voor deze stijl kiest.

    Maar; Maakt hij er een "café gevecht" van en gaat hij staan zwaaien, zie ik Saki hier duidelijk van profiteren.
    Saki kan enorm goed counteren en heeft mooie hoge trappen in huis, hij combineer goed( Badr overigens ook )
    Het wordt in ieder geval een gevecht van een hoog niveau.

    Moge de beste winnen..
    Goed gesproken Bro!

  5. #80
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Ik vind het altijd grappig hoe op kickboksfora bepaalde stellingen worden geponeerd en hoe iedereen als makke schapen er achter aan loopt. Schijnbaar is het voor een hoop mensen heel moeilijk omzelf na te denken en dingen te baseren op feiten!

    Jaren lang wordt er gesteld dat Badr Hari een glazen kin zou hebben? Nou vraag ik jullie, waar is dat op gebaseerd? Is dat gebaseerd op de KO's die hij opliep tegen Peter Graham, Overeem en Sem Schilt?

    Nou dan heb ik nieuws voor jullie: ieder andere kickbokser was op die stoot/trap KO gegaan. Of je nou een goede of een slechte kin heb, iedereen was daar KO op gegaan.

    Ik durf hier het tegenovergestelde te stellen: Badr heeft juist een sterke kin!! Kunnen jullie nog herinneren dat hij 8 tellen kreeg tegen Errol Zimmerman? Ik durf te stellen dat 9 van de 10 kickboksers zich niet meer hadden kunnen herstellen van die klap. Maar Badr herstelde zich en won ook nog op KO.

    Dit is een feit, maar schijnbaar baseren de meeste zich niet op feiten.
    Ach tijdverspilling man. je weet toch dat vele onwetend zijn. Das gewoon pure haat jegens Badr. Iedereen weet dat Badr gewoon de Beste is. oftewel de ongekroonde Kampioen.

  6. #81
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    310
    vCash
    126000

    Default

    ik hoop op saki ( als ik moet kiezen ) maar ben ook badr fan.

    zolang ze er maar een fokking dikke partij van maken. dan ben ik dik tevreden.

  7. #82
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedaHari View Post
    Goed gesproken Bro!
    Thanks bro

  8. #83
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedaHari View Post
    ik ben een Diehard Badr Hari fan. Dan is het logisch dat ik automatisch gok op Badr
    Maar laat ik nu een objectieve beoordeling geven.
    Saki is een beest! Prachtige vechter om te zien nu maar hij zal in de partij tegen Badr lengte tekort komen! dat zal hem parten gaan spelen. Bovendien vind ik dat Badr meer kracht heeft en agressiever is.
    Voor de rest is het Badr's laatste partij die hij in stijl gaat afsluiten, heel simpel omdat hij dan anders geen Badr Hari is.
    Maaar dat neemt niet weg dat Saki geen kans heeft om te winnen... Als Saki 100% geconcentreerd aan de partij begint kan hij het Badr heel moeilijk maken en er zelfs met de winst vandoor gaan. Al met al belooft het een waar spektakel te gaan worden. maar het belangrijkst is dat het een sportieve wedstrijd word met als afsluiting de Afscheid van Mister Badr Hari.
    Badr moet het niet 1,2,3 willen afmaken, alhoewel hij vele in de eerste ronde de vloer heeft gewezen, ik denk dat Badr gebruik gaat maken van zijn snoeiharde lowkicks ( Zoals tegen Samedov ) Daar zit zoveel kracht achter, gezien Saki dus kleiner is en deze moeilijk zal gaan incasseren, kan Badr hier een groot voordeel uit halen.

    De welbekende linkerjab zal ook van pas komen wanneer Saki te dichtbij komt, zo houdt hij de behendige Saki enigszins op afstand.

    Als Badr dus met een gesloten dekking vecht en niet te haastig is, zie ik hem deze partij zeker wel winnen.
    Maar ik schrijf Saki zeker niet af.

  9. #84
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    allemaal onzin wat ik lees, Badr dit, Badr dat...Badr heeft het nooit echt waar kunnen maken, 0,0 GP's gewonnen terwijl hij het grootste talent was.....Saki gaat hem slopen, is mentaal veel sterker die jongen....al dat op-gehemel vind ik nergens op slaan....de man heeft de afgelopen anderhalf tot 2 jaar niks gepresteerd...door issues gestopt etc...stilstand is achteruitgang, Saki gaat vlammen.

    En nee ik haat niet, ik ben gewoon reeel....in het verleden behaalde resultaten, bieden geen garantie voor de toekomst...toen Hari de een na de ander k.o. sloeg, had ik deze pot niet willen zien....eerlijk is eerlijk.....maar nu is het toch een ander verhaal, als je dat niet ziet, heb je kleppen voor je ogen

  10. #85
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    wie o wie valt me als eerst aan? kom maar op met die emmer met stront....Irish wellicht?

  11. #86
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    wie o wie valt me als eerst aan? kom maar op met die emmer met stront....Irish wellicht?
    Ik...maar pas na 28-01. Tot die tijd is het een zinloze discussie.

  12. #87
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    wie o wie valt me als eerst aan? kom maar op met die emmer met stront....Irish wellicht?
    Ik ga je niet aanvallen, dit is jou mening en die mag je wat mij betreft gewoon uiten.

    Het is geen nonsen wanneer ik zeg dat Badr op K.O kan winnen en zijn welbekende wapens op Saki kan afvuren.
    Badr heeft vaak genoeg gebruik gemaakt van zijn wapens, natuurlijk; Het is niet altijd gelukt en de man heeft ook keiharde klappen ontvangen en heeft een aantal keer sterretjes gezien.

    Dat Badr 0,0 gp's heeft gewonnen wil niet zeggen dat hij Saki niet aankan, sterker nog; Hij heeft een duidelijk voordeel ten opzichte van Saki, laten we eerlijk zijn; Badr is groter en sterker dan Saki, natuurlijk is Saki erg goed en hij heeft ook een grote pakken aan skills. Ik zei ook: Ik acht Saki zeker niet kansloos.

    Bovendien heeft Badr vaak aangegeven geen toernooi vechter te zijn, pas nog een interview aan FunX geloof ik waarin hij zegt dat hij moeite heeft om zich 100% te laden voor een volgende gevecht, concentratieproblemen heeft etc.

    Want al die vechters van wie hij verloren heeft heeft hij of in de rematch gepakt of hij heeft er eerder van gewonnen of hij kan ze sowieso aan.

    Nogmaals; Saki is een complete vechter en is één van de betere, maar Badr heeft veel meer voordelen dan een Saki.
    Saki zie ik winnen, wanneer Badr te snel en te graag een K.O wil forceren, dan is het een beest dat volledig openstaat.

    Saki kan als geen ander hiervan profiteren.

  13. #88
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    wie o wie valt me als eerst aan? kom maar op met die emmer met stront....Irish wellicht?
    Ik ga je niet aanvallen, dit is jou mening en die mag je wat mij betreft gewoon uiten.

    Het is geen nonsens wanneer ik zeg dat Badr op K.O kan winnen en zijn welbekende wapens op Saki kan afvuren.
    Badr heeft vaak genoeg gebruik gemaakt van zijn wapens, natuurlijk; Het is niet altijd gelukt en de man heeft ook keiharde klappen ontvangen en heeft een aantal keer sterretjes gezien.

    Dat Badr 0,0 gp's heeft gewonnen wil niet zeggen dat hij Saki niet aankan, sterker nog; Hij heeft een duidelijk voordeel ten opzichte van Saki, laten we eerlijk zijn; Badr is groter en sterker dan Saki, natuurlijk is Saki erg goed en hij heeft ook een grote pakket aan skills. Ik zei ook: Ik acht Saki zeker niet kansloos.

    Bovendien heeft Badr vaak aangegeven geen toernooi vechter te zijn, pas nog een interview aan FunX geloof ik waarin hij zegt dat hij moeite heeft om zich 100% te laden voor een volgende gevecht, concentratieproblemen heeft etc.

    Want al die vechters van wie hij verloren heeft heeft hij of in de rematch gepakt of hij heeft er eerder van gewonnen of hij kan ze sowieso aan.

    Nogmaals; Saki is een complete vechter en is één van de betere, maar Badr heeft veel meer voordelen dan een Saki.
    Saki zie ik winnen, wanneer Badr te snel en te graag een K.O wil forceren, dan is het een beest dat volledig openstaat.

    Saki kan als geen ander hiervan profiteren.

  14. #89
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    wie o wie valt me als eerst aan? kom maar op met die emmer met stront....Irish wellicht?

    Zullen we de 29e verder praten, dan zien we wel wie er door het stof moet .

  15. #90
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Ik vind het altijd grappig hoe op kickboksfora bepaalde stellingen worden geponeerd en hoe iedereen als makke schapen er achter aan loopt. Schijnbaar is het voor een hoop mensen heel moeilijk omzelf na te denken en dingen te baseren op feiten!

    Jaren lang wordt er gesteld dat Badr Hari een glazen kin zou hebben? Nou vraag ik jullie, waar is dat op gebaseerd? Is dat gebaseerd op de KO's die hij opliep tegen Peter Graham, Overeem en Sem Schilt?

    Nou dan heb ik nieuws voor jullie: ieder andere kickbokser was op die stoot/trap KO gegaan. Of je nou een goede of een slechte kin heb, iedereen was daar KO op gegaan.

    Ik durf hier het tegenovergestelde te stellen: Badr heeft juist een sterke kin!! Kunnen jullie nog herinneren dat hij 8 tellen kreeg tegen Errol Zimmerman? Ik durf te stellen dat 9 van de 10 kickboksers zich niet meer hadden kunnen herstellen van die klap. Maar Badr herstelde zich en won ook nog op KO.

    Dit is een feit, maar schijnbaar baseren de meeste zich niet op feiten.
    Die is gebaseerd op het feit dat Hari een erg slanke bouw heeft én dat ie 11 knockdowns te verwerken kreeg in zijn 11 laatste partijen. Van feiten gesproken. Choi, Bonjasky, Ostojic, Overeem, Schilt, Karaev, Zimmerman hebben hem allemaal op zijn kin naar het canvas geknikkerd. Bovendien kan hij ook niet zoveel hebben op zijn lichaam ( benen enz ).

  16. #91

    Default

    Quote Originally Posted by hakkelaar View Post
    Tot die tijd is het een zinloze discussie.
    x2
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  17. #92
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sjaakie'tje View Post
    Die is gebaseerd op het feit dat Hari een erg slanke bouw heeft én dat ie 11 knockdowns te verwerken kreeg in zijn 11 laatste partijen. Van feiten gesproken. .
    En waar haal je deze wijsheid vandaan?? Hij heeft helemaal geen 11 knockdowns te verwerken gekregen in zijn laatste 11 partijen! Hoe kom je daarbij?

  18. #93
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    En waar haal je deze wijsheid vandaan?? Hij heeft helemaal geen 11 knockdowns te verwerken gekregen in zijn laatste 11 partijen! Hoe kom je daarbij?
    Denk dat de 3 KD's tegen schilt voor 10 tellen...



    Quote Originally Posted by Illest View Post

    En nee ik haat niet, ik ben gewoon reeel....in het verleden behaalde resultaten, bieden geen garantie voor de toekomst...toen Hari de een na de ander k.o. sloeg, had ik deze pot niet willen zien....eerlijk is eerlijk.....maar nu is het toch een ander verhaal, als je dat niet ziet, heb je kleppen voor je ogen

    Eerlijk van je. Ik snap je punt...

    Klinkt aardig gay en nuthuggerig, ik weet het, maar hij zou Badr niet zijn als hij dit niet in stijl af zou sluiten.
    Mocht hij van saki verliezen, dan denk ik dat dit niet zijn laatste kickboxpartij is. Dus eigenlijk ben ik een beetje voor Saki. Klinkt dit logisch?

  19. #94
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    46
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sjaakie'tje View Post
    Die is gebaseerd op het feit dat Hari een erg slanke bouw heeft én dat ie 11 knockdowns te verwerken kreeg in zijn 11 laatste partijen. Van feiten gesproken. Choi, Bonjasky, Ostojic, Overeem, Schilt, Karaev, Zimmerman hebben hem allemaal op zijn kin naar het canvas geknikkerd. Bovendien kan hij ook niet zoveel hebben op zijn lichaam ( benen enz ).
    Niet zoveel hebben op zijn benen?? Heb je gezien hoeveel lowkicks hij te voorduren heeft gehad tegen Bonjaky I??? Dat hij nog bleef staan was een wonder!

  20. #95
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sjaakie'tje View Post
    Die is gebaseerd op het feit dat Hari een erg slanke bouw heeft én dat ie 11 knockdowns te verwerken kreeg in zijn 11 laatste partijen. Van feiten gesproken. Choi, Bonjasky, Ostojic, Overeem, Schilt, Karaev, Zimmerman hebben hem allemaal op zijn kin naar het canvas geknikkerd. Bovendien kan hij ook niet zoveel hebben op zijn lichaam ( benen enz ).
    Om ff jouw "feiten" te corrigeren, dit zijn de laatste 11 gevechten van Badr . 4 knockdowns in 2 van zijn laatste 11 gevechten. Waarvan 2 in het eerste gevecht tegen Overeem (gevecht zonder training en een toernooi achter de rug). En 3 downs in de finale tegen Schilt, waarvan 2 op de kin/hoofd (1 lever/lichaam).
    2011-05-14 Win Gregory Tony It's Showtime 2011 Lyon Lyon, France TKO (Ref Stop/3 Knockdowns) 1 2:43
    2010-05-29 Loss Hesdy Gerges It's Showtime 2010 Amsterdam Amsterdam, Netherlands DQ (Kicked downed opponent) 2 0:48
    Lost his It's Showtime World Heavyweight title.
    2010-04-03 Win Alexey Ignashov K-1 World Grand Prix 2010 in Yokohama Yokohama, Japan Decision (Unanimous) 3 3:00
    2010-02-13 Win Mourad Bouzidi It's Showtime 2010 Prague Prague, Czech Republic KO (Right uppercut) 2 2:55
    Defends his It's Showtime World Heavyweight title.
    2009-12-05 Loss Semmy Schilt K-1 World Grand Prix 2009 Final Yokohama, Japan KO (Left middle kick) 1 1:48
    Fight was for K-1 World Grand Prix 2009 title.
    2009-12-05 Win Alistair Overeem K-1 World Grand Prix 2009 Final Yokohama, Japan TKO (Referee Stoppage) 1 2:14
    2009-12-05 Win Ruslan Karaev K-1 World Grand Prix 2009 Final Yokohama, Japan KO (Right hook) 1 0:38
    2009-09-26 Win Zabit Samedov K-1 World Grand Prix 2009 Final 16 Seoul, South Korea KO (Right body shot) 1 2:15
    2009-05-16 Win Semmy Schilt It's Showtime 2009 Amsterdam Amsterdam, Netherlands KO (Right cross) 1 0:45
    Wins It's Showtime World Heavyweight title.
    2009-02-08 Win Frederic Sinistra Fights at the Border presents: It's Showtime 2009 Antwerp, Belgium KO (Right Cross) 1 2:06
    2008-12-31 Loss Alistair Overeem Dynamite!! 2008 Saitama, Japan KO (Left hook) 1 2:02

  21. #96
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Tizzzzz te bidden naar wie dan ook, dat al die kennelijke emoties die deze partij schijnbaar oproept,zich niet manifesteren in de zaal.
    Zeg nou zelf we kunnen in ons metier niet nog een massale knokpartij verwerken, dat is echt teveel koren op de molen voor de anti vechtsport lobby die er wel degelijk is in NL !!!!!

    Keep the peace please en moge de beste clean winnen !!

  22. #97
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Waneer gaat die pot nou eindelijk door?

  23. #98
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Durfal View Post
    Tizzzzz te bidden naar wie dan ook, dat al die kennelijke emoties die deze partij schijnbaar oproept,zich niet manifesteren in de zaal.
    Zeg nou zelf we kunnen in ons metier niet nog een massale knokpartij verwerken, dat is echt teveel koren op de molen voor de anti vechtsport lobby die er wel degelijk is in NL !!!!!

    Keep the peace please en moge de beste clean winnen !!
    Ik kan je verzekeren dat de (eventuele) relschoppers geen kaas hebben gegeten van de sport.
    Ze hebben geen account of Mf of Kb.nl
    Ze snappen niet waar een lowkick voor dient en weten niet aan welke kant je een leverstoot moet geven.

    Het zijn geen vechtsport liefhebbers maar relschoppers.

    Ik denk eigenlijk dat die kans vrij groot is dat het uit de hand loopt...

  24. #99
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marokkaan View Post
    Ik kan je verzekeren dat de (eventuele) relschoppers geen kaas hebben gegeten van de sport.
    Ze hebben geen account of Mf of Kb.nl
    Ze snappen niet waar een lowkick voor dient en weten niet aan welke kant je een leverstoot moet geven.

    Het zijn geen vechtsport liefhebbers maar relschoppers.

    Ik denk eigenlijk dat die kans vrij groot is dat het uit de hand loopt...
    Ben het helemaal met je eens nogmaals : Het is te hopen dat het bij een nette discussie en een mooie sportieve partij kickboxen blijft.
    Daar is immers iedereen bij gebaat !!

    Respect,

    Osu

  25. #100
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    heb er zin in
    hoe dan ook een knaller
    beveiliging in vip is volledig ingesteld op de 2 kampen

    begreep dat drago niet zal vechten
    hoop dat er verder zoveel mogelijk door gaat

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •