MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Wie wint?

Voters
178. You may not vote on this poll
  • Badr op KO

    91 51,12%
  • Badr op Punten

    7 3,93%
  • Saki op KO

    51 28,65%
  • Saki op punten

    29 16,29%
Page 6 of 7 FirstFirst ... 234567 LastLast
Results 126 to 150 of 164
  1. #126
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Weten jullie of er op die avond een live stream zal zijn?
    Bij de laatste its showtime Gala in Lyon was dat wel het geval namelijk. Hoop nu ook.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by RedaHari View Post
    huh, doe eens ff normaal gast. wat is er verkeerd aan het woord Mate?? zeg t mij als ik jou ermee beledig maar ik zie hier geen foute woord in ofzo. En reageer aub inhoudelijker, we zitten niet in een kinder forum of heb ik het verkeerd?


    dude, neem een chill-pill. Lees comment 109/110 effe.


    OT:
    Saki op punten trouwens.

  3. #128
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Stream is er niet als het in NL is bij It's Showtime. Beetje jammer.

  4. #129
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    65
    vCash
    126000

    Default

    Inderdaad heel erg jammer dat er geen live stream wordt aangeboden door Its Showtime, aangezien ik zeker weet dat er vele tienduizenden mensen (met de juiste promotie) in NL dit evenement thuis via een stream zouden willen zien, omdat ze door omstandigheden (afstand, geld, etc.) 28 Januari niet in Leeuwarden kunnen zijn. Simon als je dit leest bedenk dan wel dat je inkomsten misloopt.. ff snel een rekensommetje (minimaal) 20.000 x 10euro = 200.000!!

    Trouwens Friesland is geen Nederland, Friesland heeft een eigen taal en eigen vlag etc. , dus eigenlijk zou er wel gewoon een live stream moeten komen voor mensen in NL <(-_-)>


    On topic: Badr wint via KO in 1e ronde

  5. #130
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedaHari View Post
    hij heeft idd grotere tegenstanders gehad alleen moet hij nu tegen de allergrootste en dat is een stap teveel denk ik.

    De allergrootste bedoel je zeker Saki......toch? Denk ook dat dit een stap teveel is voor Badr.

  6. #131
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    is er echt geen mogelijkheid om dit live te kijken?

    Ik wil het graag in de gym met mijn boys kijken...
    Home mtk-gym.nl


  7. #132
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Helmond
    Posts
    35
    vCash
    105750

    Default

    als het goed is is er wel bij it'showtime website weer een stream.
    ik heb hem al betaald dus hoop ik dat ik gewoon kan kijken.

  8. #133
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    N-H
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk ook Saki op punten.

  9. #134
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ReZp View Post
    Ik denk ook Saki op punten.
    Moet lukken toch, en anders op KO......

  10. #135
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    Saki uiteraard, op KO of punten vind ik beiden prima.

  11. #136
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    13
    vCash
    126000

    Default

    De kans dat badr, saki k.o slaat is er zeker. maar ik denk dat saki wint op k.o. saki is gretig en traint dood voor deze partij, terwijl badr meer met de gewichten aan het gooien is en naar een paar explosieve combinaties waarschijnlijk al gauw buiten adem is, plus badr heeft een gevoelig kinnetje. het word hoe dan ook een pot waarvan 1 van de 2 op k.o gaat winnen, winnen op punten zit er niet in deze partij. als saki op k.o wint wordt het die korte linker hoek van hem.

  12. #137
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    99
    vCash
    126000

    Default

    In de laatste 8 jaar is Badr 5x KO gegaan waarvan 1x Illegal(tegen Kareav 1e x) Graham,Leko in hun prime versloegen een jonge Badr en wereldkampioenen Sem Schilt en Alistair Overeem versloegen Hari op (T)KO. Ondertussen heeft Badr veel meer zwaardere partijen gevochten in vergelijking met Saki(wie beweert van niet, kan meteen naar een gesticht). Saki is de afgelopen 8 jaar ook 5x (T)KO gegaan, namelijk Hari,Pettas,Bregy,Bonjasky en Overeem. Het is eigenlijk dus gelijkwaardig alleen als je kijkt naar de tegenstand van Hari en de feit dat als Hari een down te verwerken krijgt nog steeds levensgevaarlijk kan zijn, zie Kareav2 en Zimmerman, snap ik niet dat mensen steeds blijven beweren dat Hari o zo gevoelige kin heeft, als je dat beweert dan heeft Saki ook een gevoelige kin en eigenlijk dan iedereen!! En elke hedendaagse vechter heeft eigenlijk een gevoelige kin als je kijkt naar het niveau tegenwoordig. Hij hoeft er maar een keer goed op te zitten en het is zo weer afgelopen, dat heb je altijd met zwaargewichten in elke tak van vechtsport!!

  13. #138
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Ben het met je eens Hari heeft helemaal niet zo'n zwakke kin DAAR verbaas ik mijzelve ook vaak over ik bedoel: terugkomen na een volle opdoffer van zimmerman en dan op ko winnen dan heb je beslist geen zwakke kin!!!
    Dat zwakke kinnetje verhaal is idd een heel eigen leven gaan leiden vreemd maar waar
    Dan is de pen blijkbaar toch scherper dan het zwaard??!!???

  14. #139
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    verdomme wat een fail zeg dat er geen stream is, ik ging er eigenlijk al vanuit dat dit te streamen is....

    @Simon Rutz: jij verdient graag een centje, wees nou slim, zorg voor een betaalde stream, je zult er geen spijt van krijgen!

    Ik kan het bijna niet geloven dit!

  15. #140
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Idd een zware FAIL. Maar denk dat er dan op de illegale manier via het buitenland naar streams moeten zoeken, terwijl ik hier echt graag voor had betaald.

  16. #141
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Helmond
    Posts
    35
    vCash
    105750

    Default

    waarom heb ik die stream wel kunnen bestellen dan???
    hier is de bevestigings mail die ik heb gehad.

    Thank you for your payment! You can now watch the Pay Per View Live Event It's Showtime Nederland, Leeuwarden - WTC Expo.

    On the day of the event there is also a big "watch" button on the homepage.
    You can also log in at www.showtimefights.com to watch the livestream. Please, go to http://www.showtimefights.com/index.php?p=watch and fill-out your payment code. After entering your payment code you can watch the show with amazing fights!!

  17. #142
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Zonde man! Ik had deze stream graag aangeschaft. Een kaartje vind ik echt te duur, hoeveel ik ook van de sport hou. Misgelopen geld aan de kant van It's Showtime op deze manier, denk dat er veel met mij zijn die een kaartje te duur vinden, maar graag voor de stream optie hadden gekozen.

  18. #143
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by helmonder007 View Post
    waarom heb ik die stream wel kunnen bestellen dan???
    hier is de bevestigings mail die ik heb gehad.

    Thank you for your payment! You can now watch the Pay Per View Live Event It's Showtime Nederland, Leeuwarden - WTC Expo.

    On the day of the event there is also a big "watch" button on the homepage.
    You can also log in at www.showtimefights.com to watch the livestream. Please, go to http://www.showtimefights.com/index.php?p=watch and fill-out your payment code. After entering your payment code you can watch the show with amazing fights!!
    Ja maar nu staat er dat het buiten de region valt ofzo. Kijk eens of je nu nog verder kan komen bij itsshowtime site, mischien heb jij geluk.

    Iemand van showtime die kan bevestigen dat er geen stream voor Nederland is??
    Last edited by respect; 19-01-2012 at 19:13.

  19. #144
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Helmond
    Posts
    35
    vCash
    105750

    Default

    ja ik kan er gewoon op als ik inlog zie ik e'n scherm met de text..please wait until the broadcast starts!

  20. #145
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by helmonder007 View Post
    ja ik kan er gewoon op als ik inlog zie ik e'n scherm met de text..please wait until the broadcast starts!
    Damn ik denk dat jij geluk gaat hebben. Ik dacht ik wacht nog even met het kopen van die stream, want eerst kon je het wel bestellen gewoon, nu kom je niet meer op de koop functie krijg je die regio gedoe.

  21. #146
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Helmond
    Posts
    35
    vCash
    105750

    Default

    ja das minder ja..ik had niet al te veel geduld dus had ik al de 14e die stream betaald.

  22. #147
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    65
    vCash
    126000

    Default

    Hoe heet die roemeense site ook weer, die heeft bijna altijd wel een gratis stream van een it's showtime evenement. Of misschien dat het wordt uitgezonden op een Turkse zender via de schotel ivm Saki?

    Nog precies een week en dan is het eindelijk zover..
    Kan niet wachten... dit wordt een hele zware week, de laatste dagen zijn het zwaarst, vooral de nacht van vrijdag op zaterdag dat wordt sowieso een slapeloze nacht. WAR Badr-atoombom vs Saki-bermbom WAR

  23. #148
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  24. #149
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Thnx,

  25. #150
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •