MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 60
  1. #1
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default Bob Sapp vecht in Nederland

    Voor de echte fans :
    Bob Sapp vecht op 26 februari in Den Bosch !
    Als die binnen 30 seconden gaat liggen dan heeft ie met het Nederlandse fluit en gooipubliek een heerlijke avond...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    72
    vCash
    126000

    Default

    ooee ik woon in denbosch vecht ie in de brabant hallen want ik ga zeker kijken :P!?

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    tegen wie vecht hij daar uberhaupt..?
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    72
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    tegen wie vecht hij daar uberhaupt..?
    maakt niet zo heel veel uit hij tog wel in elkaar geslagen :P

  5. #5
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    In de Maaspoort is het, Sapp staat op de mm tegen Volkan Duzkun.
    Verder vechten oa Faldir Chahbari, Robin van Roosmalen, Clyde van Dams, Maiki Karathanasis, Brian Douwes...

  6. #6
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    Voor de echte fans :
    Bob Sapp vecht op 26 februari in Den Bosch !
    Als die binnen 30 seconden gaat liggen dan heeft ie met het Nederlandse fluit en gooipubliek een heerlijke avond...
    Voor de echte fans? Nee de echte fans zouden naar dit gala gaan voor de rest van de line-up. Er staan daar meer dan genoeg geode namen. Bob Sapp is gewoon een dikke Amerikaanse pannekoek die zijn geld komt halen, thats it! Het is geen vechter, maar een zakenman in een strak broekje.

  7. #7
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Voor de echte fans? Nee de echte fans zouden naar dit gala gaan voor de rest van de line-up. Er staan daar meer dan genoeg geode namen. Bob Sapp is gewoon een dikke Amerikaanse pannekoek die zijn geld komt halen, thats it! Het is geen vechter, maar een zakenman in een strak broekje.
    idd ja!

    Als er gegaan word dan voor Faldir Chahbari, Robin van Roosmalen, Clyde van Dams, Maiki Karathanasis, Brian Douwes...
    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #8
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Voor de echte fans?
    Sarcasme...

    Ik ga idd ook voor de goede line-up!

  9. #9
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Bob vecht al een jaar of 6 niet meer.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  10. #10
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    In de Maaspoort is het, Sapp staat op de mm tegen Volkan Duzkun.
    Verder vechten oa Faldir Chahbari, Robin van Roosmalen, Clyde van Dams, Maiki Karathanasis, Brian Douwes...
    Eigenlijk zouden Robin of Faldir tegen BS moeten gaan. Duurt de partij in ieder geval langer dan 30 seconden.

  11. #11
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Bob vecht al een jaar of 6 niet meer.
    Euh...denk dat je bedoelt hij dat al 6 jaar niets meer gewonnen heeft. Vorig jaar heeft hij onder andere nog een partij gedraaid tijdens de Superkombat (was te zien op Eurosport) tegen Alexander Lungu. Verder heeft hij in augustus een partij in Duitsland gedraaid, waar hij zelf nog een aardige prefight voorspelling in zijn keuken over deed

  12. #12
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

  13. #13
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    327
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Euh...denk dat je bedoelt hij dat al 6 jaar niets meer gewonnen heeft. Vorig jaar heeft hij onder andere nog een partij gedraaid tijdens de Superkombat (was te zien op Eurosport) tegen Alexander Lungu. Verder heeft hij in augustus een partij in Duitsland gedraaid, waar hij zelf nog een aardige prefight voorspelling in zijn keuken over deed
    Maar hij 'vecht' niet meer.

    Hij haalt alleen geld op

  14. #14
    Join Date
    May 2010
    Location
    Full Mount
    Posts
    89
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Eigenlijk zouden Robin of Faldir tegen BS moeten gaan. Duurt de partij in ieder geval langer dan 30 seconden.
    Zelfs dat denk ik niet.. Sapp is echt een huilebalk eerste klas.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mastenbroek View Post
    Maar hij 'vecht' niet meer.

    Hij haalt alleen geld op
    Dit bedoel ik dus...
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  16. #16
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default

    Die gast heeft blijkbaar weer wat centen nodig aangezien hij op 11 februari tegen Rolles Gracie vecht (One FC)....
    Realiteit is een illusie die zich voordoet bij een tekort aan alcohol.

  17. #17
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Het is niet zo raar voor Bob om meerdere keren per maand te vechten. Wat een warrior.

  18. #18
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Enschede
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    hahaha.. sorry hoor

  19. #19
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mastenbroek View Post
    Maar hij 'vecht' niet meer.

    Hij haalt alleen geld op
    Dit zet mij aan het denken:

    Bob Sapp heeft buitengewoon ontzettend veel geld verdient, in de sport maar bovenal in sponsoring en commercial/reklame inkomsten.

    Koningin Beatrix zei in haar kerst toespraak: "De aarde heeft genoeg aan ieders behoefte, maar niet aan ieders begeerte"!

    Zou Bob Sapp dan toch in geld problemen zitten, en niet wetende met zoveel geld om te gaan?

    Hij figureert als boksbal, zijn partijen zijn binnen een poep en scheet afgelopen, men ziet hem overall gezien graag verliezen, dit gezegd hebbende kan me niet voorstellen dat men meer dan 10k voor hem betalen excl. hotel en vliegticket.

    Daar gaat nog eens management kosten van af, schatting 7k over voor Bob Sapp. Deze prijzen zijn wel eens anders geweest.

    Als men toch meer geld betalen voor Bob Sapp, zou ik zeggen: Zonde! Investeer dat in echte vechters die het ook echt verdienen. Er is zoveel meer talent!

    @ Bob Sapp: "Je bent pas rijk als je beseft dat je genoeg hebt".

    Collina

  20. #20
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Wie is de promoter van dit gala? Als die hier ook een account heeft zou het toch eens interessant zijn om te weten wat hem bezielt om zijn geld zo uit het raam te gooien. Met Chabari en van Roosmalen op de kaart kan het ja niet zijn dat ie gewoon een grote naam erop wou hebben.

  21. #21
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Essen (Duitsland)
    Posts
    768
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Wie is de promoter van dit gala? Als die hier ook een account heeft zou het toch eens interessant zijn om te weten wat hem bezielt om zijn geld zo uit het raam te gooien. Met Chabari en van Roosmalen op de kaart kan het ja niet zijn dat ie gewoon een grote naam erop wou hebben.
    x2


  22. #22
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Geloof er niks van.
    Sapp komt alleen een potje janken maar is verder niet te betalen voor de gemiddelde promoter.
    Of hij is flink omlaag gegaan met de kosten.
    Maar dan nog..

    Als het waar is, snapt de betreffende promoter iig z'n vak níet, want met zo'n kneus op de line-up neemt niemand je serieus.
    Fighting is poetry in motion

  23. #23
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    327
    vCash
    126000

    Default

    ik denk wel dat het veel mensen naar het gala lokt.

    de echte vechtsport liefhebbers gaan voor roosmalen, Chahbari etc.

    Maar degene die het niet echt volgen (maar af en toen de highlights van K1 etc mee krijgen) die kunnen bob sapp nog steeds zien als een spectaculaire vechter, zoals in de highlights.

    Twee doelgroepen bedienen dus.

  24. #24
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Dit zet mij aan het denken:

    Bob Sapp heeft buitengewoon ontzettend veel geld verdient, in de sport maar bovenal in sponsoring en commercial/reklame inkomsten.

    Koningin Beatrix zei in haar kerst toespraak: "De aarde heeft genoeg aan ieders behoefte, maar niet aan ieders begeerte"!

    Zou Bob Sapp dan toch in geld problemen zitten, en niet wetende met zoveel geld om te gaan?

    Hij figureert als boksbal, zijn partijen zijn binnen een poep en scheet afgelopen, men ziet hem overall gezien graag verliezen, dit gezegd hebbende kan me niet voorstellen dat men meer dan 10k voor hem betalen excl. hotel en vliegticket.

    Daar gaat nog eens management kosten van af, schatting 7k over voor Bob Sapp. Deze prijzen zijn wel eens anders geweest.

    Als men toch meer geld betalen voor Bob Sapp, zou ik zeggen: Zonde! Investeer dat in echte vechters die het ook echt verdienen. Er is zoveel meer talent!

    @ Bob Sapp: "Je bent pas rijk als je beseft dat je genoeg hebt".

    Collina
    Overigens weet ik uiteraard niet of er meer dan 10k is betaald, ik vind elke euro al teveel voor iemand zonder talent. Dat is natte vinger werk, maar hij zal vast niet onder de 5k vechten. Zo ja? Tja, dan mag hij toch eens luisteren naar onze Koningin

    Collina

  25. #25
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bosco Baracus View Post
    x2
    Zocht jij niet ook nog iemand voor een dames partij?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •