MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 60 of 60
  1. #51
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    FOK Bob Sapp!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  2. #52
    Join Date
    May 2011
    Posts
    362
    vCash
    126000

    Default

    @ Bastardo: dat ook, want persoonlijk zie ik liever een superster van wereldformaat vechten, die avond.

  3. #53
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Atila View Post
    De promotor hoeft het niet voor het geld te doen, in dit geval. Hij zei zelf dat hij het voor het publiek doet, Sapp zal misschien enkele kaarten extra verkopen, maar de matchmaking is sterk genoeg om de Maaspoort vol te krijgen. Oh ja, Fidan zal zijn comeback maken, aldaar
    de vraag is of je dat soort publiek wilt trekken... bovendien vraagt Sapp een flinke gage, dat zal die promotor er uit moeten halen, puur financieel belang dus.

  4. #54
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Dat geld had wel naar een leukere partij kunnen gaan dd
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  5. #55
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Als je als eurosport kijker door de stad loopt in Den Bosch en je ziet Bob Sapp op een poster dan herinner je je hem als die stierennek van een paar jaar terug. Niemand, buiten de echte liefhebbers om, weet dat het nu knakworst eerste klas is. Maar het verkoopt dus wel als je hem groots op je poster doet om zo een nog breder publiek te trekken en misschien die laatste 100 kaarten nog te kunnen verkopen. Ondanks dat ik hem ook zakkenvuller vind nu lijkt het me best grappig om hem een keer live te zien. Als de rest van de mm nou drama was was het een ander verhaal, maar nu heb je er hele goede toppartijen omheen staan dus dan is het leuk dat ie erbij is vind ik. Over dat het de promotor geld kost e.d om Sapp te laten vechten maakt me geen snars uit, mij kost het waarschijnlijk maar een eurootje of 25 voor een hele goede mm...

  6. #56
    Join Date
    May 2011
    Posts
    362
    vCash
    126000

    Default

    Zo groot staat ie niet op de poster, moet ik zeggen En inderdaad, de meeste zouden hem ondanks alles, toch graag een keer live willen zien. Alleen 2 weken voor het gevecht in Den Bosch staat ie dus ook in Jakarta. Dat gaat dus wel een probleem worden, me dunkt.

  7. #57
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Atila View Post
    Alleen 2 weken voor het gevecht in Den Bosch staat ie dus ook in Jakarta. Dat gaat dus wel een probleem worden, me dunkt.
    Wel nee.

  8. #58
    Join Date
    May 2011
    Posts
    362
    vCash
    126000

    Default

    Niet als ie meteen in de eerste ronde gaat liggen, in Jakarta. Dan zal het idd geen probleem zijn

  9. #59
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    5
    vCash
    126000

    Default

    correctie Sino is medepromotor met fightclub den bosch beekwilder van roosmalen en de broers van Ghalid Lazaar had het verkeerd begrepen ik ken ze zelf persoonlijk niet dus mijn fout

  10. #60
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Atila View Post
    Niet als ie meteen in de eerste ronde gaat liggen, in Jakarta. Dan zal het idd geen probleem zijn
    En dat zal ie ook wel doen. Kan ie 2x achter elkaar scoren.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •