MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 14 of 14
  1. #1
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    32
    vCash
    126000

    Question Jonge BJJ UFC vechter

    Ik zoek al 'n tijdje naar een vechter die ik heel wat UFC's terug gezien heb, maar ik kan het maar niet vinden.
    Hij was op de prelims en ik DENK dat het zijn eerste gevecht was in de UFC. Sick BJJ skills die hij tentoonstelde, waarmee het uiteindelijk ook eindigde..
    Iemand een idee wie dit kan zijn? Het was een heel jonge kerel en was bijzonder onder de indruk van zijn bjj/grappling, waardoor ik me afvraag hoe het daar verder is mee verlopen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Sja...... IK HEB GEEN IDEE MAN!

  3. #3
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    53
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sandervb View Post
    Ik zoek al 'n tijdje naar een vechter die ik heel wat UFC's terug gezien heb, maar ik kan het maar niet vinden.
    Hij was op de prelims en ik DENK dat het zijn eerste gevecht was in de UFC. Sick BJJ skills die hij tentoonstelde, waarmee het uiteindelijk ook eindigde..
    Iemand een idee wie dit kan zijn? Het was een heel jonge kerel en was bijzonder onder de indruk van zijn bjj/grappling, waardoor ik me afvraag hoe het daar verder is mee verlopen.
    je bedoeld vast Charles Oliviera! die braziliaan

  4. #4
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    345
    vCash
    126000

    Default

    Charles Oliviera die gast heeft echt sick moves
    Max 400x125

  5. #5
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    32
    vCash
    126000

    Default

    Hmm, volgens mij was 'm native american, Charles Oliveira dus niet, maar heeft inderdaad ook wel wat moves

  6. #6
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Renan Barao is ook een optie. Hij vecht nog vaak in de prelims maar heeft wel de skills waar je het over hebt..

    Edit: maar das idd geen native american

  7. #7
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Jimmy Hettes misschien die vocht ook op UFC 141 maar hij heeft ook al eerder op een UFC kaart gevochten.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Jimmy Hettes misschien die vocht ook op UFC 141 maar hij heeft ook al eerder op een UFC kaart gevochten.
    Die is paarse band BJJ en Bruin judo, ongelovelijk. Ik zie hier zeker een nieuwe titlecontender in.

  9. #9
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Rory Macdonald?

    Hij gebruikte Nate Diaz als speelbal tijdens hun partij!
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  10. #10
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    32
    vCash
    126000

    Default

    ahaa, gevonden, het was inderdaad jimmy hettes! Thanks to all!
    Renan barao is uiteraard ook fantastisch, die zal vast, na Faber voor de title gaan en winnen

  11. #11
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    32
    vCash
    126000

    Default

    Ik was fout en heb hem toch nog zelf gevonden, het was niet Jimy Hettes, maar TJ Waldburger met dit gevecht:
    http://www.youtube.com/watch?v=gZfT3TmiOI8 , ben benieuwd wanneer die nog 's moet vechten

  12. #12
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    32
    vCash
    126000

    Default

    ook gevonden:

    Waldburger is expected to face Jake Hecht on March 3, 2012 at UFC on FX 2.[8]

  13. #13
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    53
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sandervb View Post
    Ik was fout en heb hem toch nog zelf gevonden, het was niet Jimy Hettes, maar TJ Waldburger met dit gevecht:
    http://www.youtube.com/watch?v=gZfT3TmiOI8 , ben benieuwd wanneer die nog 's moet vechten
    charles olviera is een betere bjj ufc fighter dan deze waldburger hoor! Begrijp me niet verkeerd hij is goed! maar Oliviera is van een heel ander niveau!!!!

  14. #14
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    32
    vCash
    126000

    Default

    ja kan ik geloven hoor, ik weet gewoon dat deze me opviel, van Oliveira heb ik(raar genoeg) nog niets gezien, zal hem is moeten opzoeken !

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •