MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 42
  1. #1
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    182
    vCash
    126000

    Default BJ Penn praat slecht over Nick Diaz op Twitter.

    BJ moet gewoon zn bek houden met zn slechte conditie.

    http://www.google.be/url?sa=t&rct=j&...oThLubseTMYfng
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    344
    vCash
    64395

    Default

    . http://yfrog.com/oc35195437j - @nickdiaz209 Look how much bigger you are in this pic..I thought you were gonna scrap from the beginning homie? What was that coward fence holding strategy to tire out the smaller man? Street fighter my ass! I made you fight like glass jaw @jonfitchdotnet poser!
    I'll be ready for that weak bs next time we fight!
    Link: http://www.twitlonger.com/show/f5lbfd

    Na afloop zei Penn dat hij niet wilt dat zijn kinderen hem in puin geslagen zien. Als die rematch er van komt zal hij er echt niet mooier op worden. Stichting Slachtoffer Hulp zal klaar moeten staan.

  3. #3
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by McClane View Post
    Link: http://www.twitlonger.com/show/f5lbfd

    Na afloop zei Penn dat hij niet wilt dat zijn kinderen hem in puin geslagen zien. Als die rematch er van komt zal hij er echt niet mooier op worden. Stichting Slachtoffer Hulp zal klaar moeten staan.
    Beetje raar om een fight aan te nemen, vrij professioneel in elkaar gebatst te worden, met pensioen gaan omdat je zelf ook ziet dat je een has been bent op het top niveau en dan maanden later opeens stoer te gaan doen.

    Vind hem nu meer zo'n jongetje dat eerst naar het einde van de straat rent en dan daar weer gaat staan schelden.

    Maar ik wil 'm best nog wel een keer klappen zien krijgen.

  4. #4
    Join Date
    May 2011
    Posts
    111
    vCash
    126000

    Default

    Nee Nick Diaz is lekker nomaal.
    Sowieso schrijf je zo.

  5. #5
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    182
    vCash
    126000

    Default

    Heb Penn nooit gemogen.

  6. #6
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    182
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    gehackt twitter account!
    Nee http://bjpenn.com/news/2012/01/05/uf...-he-11046.html

  7. #7
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Wat een onzin uitspraak. Diaz domineerde hard...

  8. #8
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Nou penn heeft toen echt rake tikken gehad hoor, daar is dit nu een gevolg van..
    Be a Warrior, not a Worrier

  9. #9
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Nou penn heeft toen echt rake tikken gehad hoor, daar is dit nu een gevolg van..
    hahaha reps!
    Train for perfection but aim for more

  10. #10
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Fellatio is altijd een slechte verliezer geweest....

    Anders laat je je moeder weer een keer protest aantekenen net zoals na die trashing die je kreeg van GSP...

    gewoon lekker stoppen!
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  11. #11
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Het antwoord van Cesar Gracie liet niet lang op zich wachten...


  12. #12
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Zoals mijn shirt zegt: Don't be scared homie!

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  13. #13
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Komt een beetje georchestreerd over op me. Maar een BJ Penn-Diaz 2 is een win-win voor elke fan
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  14. #14
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Komt een beetje georchestreerd over op me. Maar een BJ Penn-Diaz 2 is een win-win voor elke fan
    ???

    Als er op het moment iets NIET relevant is dan is het Diaz - Penn 2 wel....
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  15. #15
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Ik vind goede gevechten altijd relevant
    Als BJ-Penn eerst een partijtje wint tegen een goede WW,wat hij makkelijk kan, en als Diaz zou verliezen van condit is het zo weer een goede matchup. Rankings hebben weinig betekenis in MMA, daar is zelfs de UFC het mee eens.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  16. #16
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Ik vind goede gevechten altijd relevant
    Als BJ-Penn eerst een partijtje wint tegen een goede WW,wat hij makkelijk kan, en als Diaz zou verliezen van condit is het zo weer een goede matchup. Rankings hebben weinig betekenis in MMA, daar is zelfs de UFC het mee eens.
    Het is geen goed gevecht want het word wederom een thrashing vanaf minuut 1...

    Kan het zinnetje van rankings en UFC verder niet goed plaatsen maar dat zal wel aan mij liggen.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  17. #17
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Het is geen goed gevecht want het word wederom een thrashing vanaf minuut 1...

    Kan het zinnetje van rankings en UFC verder niet goed plaatsen maar dat zal wel aan mij liggen.
    x2 Penn heeft niks te zoeken tegenover Diaz!

  18. #18
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    heel triest niet verwacht
    van mij mag hij dan nog 1x terugkomen om weer geklapt te worden
    beetje jammer

  19. #19
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Het is geen goed gevecht want het word wederom een thrashing vanaf minuut 1...

    Kan het zinnetje van rankings en UFC verder niet goed plaatsen maar dat zal wel aan mij liggen.
    Ligt aan jou duidelijk, het is algemeen bekend dat er vaak genoeg de verkeerde jongens een titleshot in de schoot geworpen krijgen. De eerste ronde was trouwens geen trashing, en ik zie BJ het Diaz echt wel moeilijker maken met het juiste gameplan.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  20. #20
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Ligt aan jou duidelijk, het is algemeen bekend dat er vaak genoeg de verkeerde jongens een titleshot in de schoot geworpen krijgen. De eerste ronde was trouwens geen trashing, en ik zie BJ het Diaz echt wel moeilijker maken met het juiste gameplan.
    Dat is algemeen bekend ja, maar hoe jij dat in deze discussie wil passen is mij een raadsel...

    Jij ziet het hem moeilijker maken, ik zie hem wederom in elkaar geslagen worden. BJ zelf denk ik ook aangezien hij na dat potje toch wel behoorlijk klaar was met mma
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  21. #21
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    eerst janken en dan stoer op internet

  22. #22
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    ???

    Als er op het moment iets NIET relevant is dan is het Diaz - Penn 2 wel....
    Ik zou daar echt wel een rematch van willen zien een van de vetste potten van het afgelopen jaar voor mij. Het was in ieder geval zeer vermakelijk relevant of niet...

  23. #23
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    BJ is niet het type dat weloverwogen dat soort beslissingen neemt. Nogal een wispelturige gast. Ik zou BJ toch het graag nog een keer willen proberen, als hij iedergeval het niveau van de 1e ronde omhoog kan houden, kan het best nog verrassend worden. Iets meer actie op de grond zou voor de fans ook mooi zijn.


    Hoe ik het in deze discussie wel plaatsen zal ik ook nog even verduidelijken; je had het over relevantie, en relevantie in de UFC draait vooral om je fanbase & laatste gevecht, niet om rankings. Dus als BJ een contender(of 2) de grond in stampt kan de UFC zo weer besluiten hem tegen Diaz te zetten.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  24. #24
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Hoe ik het in deze discussie wel plaatsen zal ik ook nog even verduidelijken; je had het over relevantie, en relevantie in de UFC draait vooral om je fanbase & laatste gevecht, niet om rankings. Dus als BJ een contender(of 2) de grond in stampt kan de UFC zo weer besluiten hem tegen Diaz te zetten.
    Je geeft zelf al aan dat er nog verschillende gevechten tussen zullen zitten, de relevantie is dus ver te zoeken aangezien een UFC vechter 2 a 3 keer per jaar vecht. Aangezien hij al heeft aangegeven dat ie stopt, of er een lange tijd tussenuit gaat kan dus totaal niet duiden of een rematch in de nabije toekomst.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  25. #25
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Dat is jouw conclusie, voor mij is een gevecht voldoende, wellicht denk ik meer lange termijn dan jij
    Ik betwijfel dat hij stopt, wie bekend is met BJ's persoonlijkheid weet ook wel dat hij vaak 'down' is.
    Qua talent geloof ik nog in BJ, en dat maakt het relevant voor mij. En ik wil toch echt graag een vervolg op dat grondgevecht zien.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •