MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 47 of 47
  1. #26
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Ik geloof niet in Kravmaga voor hier in West Europa.
    Als je nu in de balkan woonde kan dat wel handig zijn.

    Maar als ik ruzie heb in een discotheek omdat ik tegen iemand zijn schouder heb gebotst wil ik:
    -zijn ogen niet uitsteken
    -zijn testikels niet plat trappen, of zijn strot uit zijn keel trekken.

    En op de mat of in de ring ook niet.

    Veel te brutaal die Krav Maga.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Pff wat een onzin, nee dat boek niet kopen en er al helemaal niet geloven!

  3. #28
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    10
    vCash
    126000

    Default

    KAPAP ken ik niet zo goed, maar ik denk dat het boek van Arie van den Akker niet echt bijdraagt tot grotere en diepere martial arts kennis. En zijn ninja achtergrond ben ik ook niet zo kapot van.

    Wel zou ik graag concreet de verschillen willen weten tussen KAPAP en KRAV MAGA is het beide niet gewoon hetzelfde? Wat zijn concreet de technische verschillen?

    Of lijkt het op elkaar, maar heeft het een andere naam wegens commercieele redenen? Ik weet er zelf niets van maar niemand kan concreet de verschillen uitleggen lijkt het..

  4. #29
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    jullie onderschatten de kracht van de ninja
    tjek dit:

    "If you have to stop and think, it's too late"

  5. #30
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    "If you have to stop and think, it's too late"

  6. #31
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    fotootje van de dojo van A vd A
    "If you have to stop and think, it's too late"

  7. #32
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    pas alleen op wanneer je naar het strand gaat
    "If you have to stop and think, it's too late"

  8. #33
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    mateloos populair overigens
    "If you have to stop and think, it's too late"

  9. #34
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    ook ninja-zijn is genetisch overigens,
    net als geloof
    "If you have to stop and think, it's too late"

  10. #35
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    268
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by goro View Post
    Ik geloof niet in Kravmaga voor hier in West Europa.
    Als je nu in de balkan woonde kan dat wel handig zijn.

    Maar als ik ruzie heb in een discotheek omdat ik tegen iemand zijn schouder heb gebotst wil ik:
    -zijn ogen niet uitsteken
    -zijn testikels niet plat trappen, of zijn strot uit zijn keel trekken.

    En op de mat of in de ring ook niet.

    Veel te brutaal die Krav Maga.
    Dat valt wel mee, dat ligt aan hoe je het zelf wilt toepassen. Er zijn ook genoeg manieren om alleen simpel te ontwijken en het ligt aan de situatie hoe jij counter attackt vervolgens. Te brutaal is het zeker niet, mits je het gewoon goed gebruikt.

    @ Remy Kovac. Bekijk anders de serie op Fightstar.tv http://www.fightstartv.com/?search-c...&submit=Search
    en vervolgens wat Krav Maga filmpjes. Dan zie je meteen de verschillen, dan zie je dat dit KAPAP een stuk minder handig is.

  11. #36
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by goro View Post
    Ik geloof niet in Kravmaga voor hier in West Europa.
    Als je nu in de balkan woonde kan dat wel handig zijn.

    Maar als ik ruzie heb in een discotheek omdat ik tegen iemand zijn schouder heb gebotst wil ik:
    -zijn ogen niet uitsteken
    -zijn testikels niet plat trappen, of zijn strot uit zijn keel trekken.


    Je kan ook gewoon 'sorry' zeggen en weer doorlopen. Hoef je helemaal geen ruzie voor te krijgen of je 'vechtsport skills' te gaan gebruiken.... Bij wijze van spreken.
    Krijgen we die krantenkoppen weer, weet je...

  12. #37
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    1.154
    vCash
    126000

    Default

    In dit topic gaan we wederom in de richting van het " Titus "Ninjutsu. Jammer, want er zijn in Nederland een (klein)aantal Ninjutsu beoefenaars die serieus bezig zijn met deze krijgskunst. Deze groep houd zich ook niet bezig met verstoppetje spelen en zichzelf filmen om vervolgens op youtube bekeken te worden. Ninjutsu heeft niets te maken met KM.

    Ik ken beide heren (de schrijver van het boek en de KM instructeur niet), op basis van de filmpjes die staan op

    http://www.fightstartv.com/?search-c...&submit=Search
    vind ik trouwens niet dat de KM instructeur een hoog "Titus" gehalte heeft. Sterker nog, op basis wat ik zie in de filmpjes op fightstartv geloof ik best dat hij KM skills heeft. Maar of het effectiever, nieuw of anders is dan JJ betwijfel ik ook.

    A real fighter is not measured by how many times he falls, but how many times he stands up.

  13. #38
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    [IMG][/IMG]
    OOOOOOOOW

  14. #39
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Je kan ook gewoon 'sorry' zeggen en weer doorlopen. Hoef je helemaal geen ruzie voor te krijgen of je 'vechtsport skills' te gaan gebruiken.... Bij wijze van spreken.
    Krijgen we die krantenkoppen weer, weet je...
    Nee jom bloedneus modderfokker!

  15. #40
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    1.300
    vCash
    126000

    Default

    Fred Witkamp gaf een jaar of tien geleden bij ons op de NHL in leeuwarden les in krav maga, destijds noemde hij dat ook km wat leidde tot verhitte discussies op oa vechtsporten.nl, mensen van ikmf vonden dat hij geen echte krav maga deed enz. Puntje bij het paaltje, Fred heb ik ervaren als een super kundige instructeur met veel praktijkervaring in het leger en aan de deur. Ik vond dat hij dat altijd prima kon overbrengen, in zijn lessen kon je de stress in nagebootste situaties echt voelen en kwam je dichtbij jezelf en je primaire reactie, lekker realistisch trainen, veel van geleerd. Arie heb ik toen nooit gezien ofzo, weet wel dat hij toen al ninjutsu deed en dat was op hetzelfde forum ook voer voor de bujinkan club hier in nl, heb me echt vermaakt toen, evenaart niet de pendekar story, die daar ook voorbij kwam, maar kwam wel in de buurt. Dat staat los van zijn kwaliteiten want die kan ik niet beoordelen.

  16. #41
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    hengelo
    Posts
    90
    vCash
    125000

    Default

    NiNjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Bling BLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN G BLIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENG BLIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGN ARIE IS EEN BLACK NINJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAA NINJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA https://www.youtube.com/watch?v=sqs4Bv_-oJU tjsusus wat een topfilm is dit ook he een brok kwaliteit

  17. #42
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    hengelo
    Posts
    90
    vCash
    125000

    Default

    alleen ridder dondervos overtreft deze film

  18. #43
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    lekkere bump weer...
    Be a Warrior, not a Worrier

  19. #44
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    lekkere bump weer...
    Jij bent degene die wat kan doen aan die mafkees

  20. #45
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    hengelo
    Posts
    90
    vCash
    125000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Jij bent degene die wat kan doen aan die mafkees
    Kemal is ULTIMAT NINJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAA dus,
    en pas op voor arie want hij heeft geheime mind control wapens, en filosofische aspecten, de kans bestaat dat nog voor hij je neersabelt hij je helemaal platlult met die filosofische aspecten, ze zijn echt onverslaanbaar als ze het "no mind" principe helemaal kunnen toepassen. Het is zeg maar de asperger versie van mindfulness zeg maar mindlessness, die is er dus gewoon niet maar overspoelt de omgeving met miscommunicaties en zaait verwarring, zelfs als je ze verslaat door een pijl met weerhaakjes en zware psychiatrische medicijnen door het hoofdje schiet zoals alleen een ninja dat kan, zullen ze gewoon een vreugdedansje doen alsof ze net een vitamine B complex pilletje hebben geslikt. In de ogen van de ninja is iedere nederlaag namelijk een triomf, kan je daar van winnen dan? BLIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENG ik ben er weer weg van NINJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik buig voor Ultimate ninjAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    https://www.youtube.com/watch?v=ZDn8Nfc8v3w
    Last edited by Hidde; 04-06-2016 at 11:30.

  21. #46
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  22. #47
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    hengelo
    Posts
    90
    vCash
    125000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post

    lookie lookie dat is dus de NO MIND gezichtsuitdrukking, maar dat mag dan ook wel bij een Ultimate Ninja, USH

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •