MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 51 to 75 of 151
  1. #51
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kim View Post
    Er zjin nog steeds tegenstanders van de evolutietheorie van Darwin Mickey
    Voor zover ik dat kan overzien is dat altijd omdat het de poten onder de stoel waar ze op zitten weg zaagt. Als jij een Christen bent zul je eerder geneigd zijn een tegenstander te zijn van de evolutietheorie. Met name de Creationisten zullen het niet bepaald eens zijn met Darwin.. Je weet wel: Aarde 6000 jaar oud, Adam & Eva waren echt en dinosauriërsbotten zijn hier geplaatst om ons geloof te testen. Die club.

    Nou weet ik dat je doelt op het feit dat er inhoudelijke bezwaren zijn tegen de evolutietheorie, maar de goegemeente is het er wel redelijk over eens dat evolutie een feit is. Temeer omdat we het in laboratoria hebben kunnen observeren bij o.a. bacterie en virussen.

    The modern Theory of Evolution has been observed and proved many times since the times of Charles Darwin. Meaning it has left the 'hypothesis' realm to become an established theory, that is to say: a fact. Just to cite a few examples of evolution in action: bacteria antibiotic resistance, the peppered moth and the avian influenza. Every other observation, from the fossil record to molecular genetics to wildlife observations, have all fit soundly with evolution predictions.

    What's more, evolution is used by humankind for such things like artificial selection, genetic engineering, vaccine production and computer science (evolutionary and genetic algorithms). If evolution wasn't a fact, these applications of it would have failed.

    Read more: http://wiki.answers.com/Q/Is_evoluti...#ixzz1itFC0Z8R
    Ik hoop dat je er wat mee kunt.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  2. #52
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Op een gegeven moment heeft pietje wel een bepaalde mutatie en jantje niet. Jantje overleeft niet. Maar is er dan een trigger vanuit de omgeving geweest voor de mutatie van Pietje, of was dat omdat het kon? Want daar gaat het mij om. Natuurlijke selectie bepaalt de kans op overleving van die mutatie. Maar vinden die mutaties plaats onder pure willekeur? Uiteindelijk is de mens toch wel vrij ingrijpend gemuteerd, we praten niet over rood, blond of bruin haar en dat in een betrekkelijk korte tijd. Die mutaties zullen toch wel wat met de omgeving te maken hebben zou je zeggen. In mijn ogen geef jij een verklaring voor het wel of niet overleven van een mutatie en ook de verspreiding onder de rest van de mensheid, maar niet voor het ontstaan van nieuwe mutaties.
    Ik ben hier geen expert in. Ik vind het wel een boeiend onderwerp en lees er graag over. Mutaties vinden idd willekeurig plaats. Het zijn feitelijk beschadigingen van DNA (de blauwdrukken) of copieerfoutjes van DNA.
    http://learn.genetics.utah.edu/archi...utationbg.html
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  3. #53
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Het komt er op neer dat ze eigenlijk allemaal oplichters zijn.
    Dit betekend niet dat paranormale activiteiten fictie zijn.

    Ik heb toch wel wat dingen (geen hollywood shit) in privé sferen meegemaakt wat mij overtuigd heeft dat er meer is dan wij "beseffen"

    Nee ik geloof trouwens niet in "GOD", ben niet religieus.
    Geloof wel in energie, liefde en karma en trek m'n eigen plan.
    Geloof het of niet.. Ik sluit a "Bigger-then-you-and-me"-concept zeker niet uit. Zo vind ik bijv Joe Rogan zn DMT theorie erg fascinerend, maar het moet wat mij betreft wel passen in het grote plaatje zoals de wetenschap het universum nu in kaart brengt.
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  4. #54
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Rilland
    Posts
    1.020
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mickey View Post
    Je weet wel: Aarde 6000 jaar oud, Adam & Eva waren echt en dinosauriërsbotten zijn hier geplaatst om ons geloof te testen. Die club.
    Ghehehe I know!

    @ kmr, dude don't judge me

  5. #55
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Rilland
    Posts
    1.020
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Derek krijgt van geesten gedetailleerde informatie door over, ik noem maar wat, wat ze in hun jeugd meegemaakt hebben. De geesten kunnen dus zonder ruis met hem communiceren.
    Derek kan met nagenoeg elke geest contact krijgen.

    Dit alles betekent ook dat Derek contact kan krijgen met geesten van mensen die vermoord zijn en dat die geesten helder tegen hem zouden kunnen zeggen door wie ze vermoord zijn.



    Waarom gebeurt bovenstaande dan niet? Omdat hij niet met geesten kan communiceren en alleen goedgelovige, wat hen niet aangerekend hoeft te worden daar het kan zijn dat hun goedgelovigheid voortkomt uit verdriet, mensen hem geloven.
    En waarom zou hij dat willen? Zou er persoonlijk een beetje gek van worden als elke geest bij me aan kwam kloppen.
    Feit is dat ze bij de politie gebruik maken van paragnosten, waarom doen ze dat dan?

    Heb in mijn omgeving genoeg paranormaals meegemaakt, dus ik trek m'n eigen plan verder wel. Ieder zijn ding.

  6. #56
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    als ze bij de blauwe vast zitten in een zaak, dan schakelen ze soms die mensen in als een "last resort"
    Ken jij zaken waarin er daadwerkelijk iets bereikt is met behulp an paragnosten?

  7. #57
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Ik kan overigens nergens op internet iets vinden over samenwerkingen tussen recherche en paragnosten.

  8. #58
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kim View Post
    En waarom zou hij dat willen? Zou er persoonlijk een beetje gek van worden als elke geest bij me aan kwam kloppen.
    Feit is dat ze bij de politie gebruik maken van paragnosten, waarom doen ze dat dan?

    Heb in mijn omgeving genoeg paranormaals meegemaakt, dus ik trek m'n eigen plan verder wel. Ieder zijn ding.
    Iets paranormaals meemaken is nog niet hetzelfde als wat Derek beweert dat hij kan. Jouw ervaringen belemmeren je in dat opzicht dus niet op sceptisch naar Derek toe te zijn.

    Hij zou geld kunnen verdienen door moorden op te lossen, het moet een koud kunstje voor hem zijn om een moord op te lossen en om bijvoorbeeld 15 000 euro advieskosten in rekening te brengen. Hij kan ook nog eens alle moorden oplossen waarvoor hij bij het oplossen ervan een beloning kan krijgen.

    Dit hele rijtje http://nl.wikipedia.org/wiki/Onopgel...n_in_Nederland oplossen moet voor hem geen probleem zijn.

    Weet je hoeveel gratis exposure je krijgt en dus ook extra bezoekers van je show en wellicht verzoeken om shows te doen in andere landen?
    Natuurlijk kun je ook voldoening krijgen.


    Toch doet hij het niet. Ik zal je vertellen waarom: hij is een oplichter.

  9. #59
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Meestal sturen paragnosten uit eigen beweging "tips" op naar de politie. De politie kijkt er nooit serieus naar omdat het gebleken is dat ze net zo goed een dobbelsteen kunnen gooien.

  10. #60
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Bewijslast speelt geen rol begrijp ik uit je verhaal? Die man zegt gewoon hij heeft het gedaan en klaar is kees?

  11. #61
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Bewijslast speelt geen rol begrijp ik uit je verhaal? Die man zegt gewoon hij heeft het gedaan en klaar is kees?
    Uiteraard speelt bewijslast een rol. De geest zal vast heel veel details kunnen vertellen over de moord, daarnaast kunnen geesten ook aan Derek vertellen over gebeurtenissen die na hun dood plaatsgevonden hebben, zoals een meisje dat een soort schilderij in haar kamer heeft opgehangen na de dood van haar vader. Die geest die zal dan vast ook kunnen vertellen wat de dader met het moordwapen gedaan heeft, om maar iets te noemen.
    Na al deze details gehoord te hebben van Derek kan de recherche iemand aanhouden en verhoren en ok op onderzoek uitgaan.

  12. #62
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Rilland
    Posts
    1.020
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Iets paranormaals meemaken is nog niet hetzelfde als wat Derek beweert dat hij kan. Jouw ervaringen belemmeren je in dat opzicht dus niet op sceptisch naar Derek toe te zijn.
    Dat is een aanname gast

  13. #63
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=Kim;1115739]Heb in mijn omgeving genoeg paranormaals meegemaakt, QUOTE]



    daar hebben ze pilletjes tegen
    "If you have to stop and think, it's too late"

  14. #64
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    In deze moet ik toch echt met Kim mee gaan. Ik ben zelf ook van Indische komaf en heb zelf ook de nodige vreemde dingen meegemaakt/gezien. Ben totaal geen zweverig type maar voor mij hoort het er gewoon bij.

  15. #65
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Wat voor paranormaals hebben jullie dan mee gemaakt? Deel het met ons graag

  16. #66
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Rilland
    Posts
    1.020
    vCash
    126000

    Default

    @ Iwan, thanks.

    @ Focus, suck ass haha

  17. #67
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Wel een bekend voorbeeld uit de bokswereld van Sugar Ray Robinson:

    "Robinson stayed fit with four non-title bouts early in 1947, then put his title on the line for the first time against Jimmy Doyle on June 24. In what sounds like legend but is actually fact, Robinson dreamed the night before the fight that he would kill Doyle with a left hook. Robinson was shaken by the dream and tried to pull out of the fight, but the promoters called in a Catholic priest to reassure him that his worries were unwarranted and that he must go through with the fight. In the eighth round, just as in the dream, Robinson hit Doyle with a devastating left hook. Doyle was carried from the ring on a stretcher and died the next day without ever regaining consciousness. At the coroner's inquest Robinson was asked if he knew Doyle was hurt, and he replied, as quoted by Carpenter, "It's my business to keep fighters in trouble when they're hurt." Leila Smith later said she believed her son was traumatized throughout his life by the incident"

  18. #68
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Wel een bekend voorbeeld uit de bokswereld van Sugar Ray Robinson:

    "Robinson stayed fit with four non-title bouts early in 1947, then put his title on the line for the first time against Jimmy Doyle on June 24. In what sounds like legend but is actually fact, Robinson dreamed the night before the fight that he would kill Doyle with a left hook. Robinson was shaken by the dream and tried to pull out of the fight, but the promoters called in a Catholic priest to reassure him that his worries were unwarranted and that he must go through with the fight. In the eighth round, just as in the dream, Robinson hit Doyle with a devastating left hook. Doyle was carried from the ring on a stretcher and died the next day without ever regaining consciousness. At the coroner's inquest Robinson was asked if he knew Doyle was hurt, and he replied, as quoted by Carpenter, "It's my business to keep fighters in trouble when they're hurt." Leila Smith later said she believed her son was traumatized throughout his life by the incident"
    Niet om te ontkrachten maar:

    Als ergens heel erg mee bezig bent => Ga je er over dromen.

    Dromen blijven wazig in je geheugen en vaak maak je een geheel van de dingen die je nog weet.

    Bijvoorbeeld dat iemand dood zou gaan en een linkse hoek ofzo. Ik denk persoonlijk dat het toeval zou zijn.

  19. #69
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    lol, het maakt mij niet uit. Ik vond het destijds wel opmerkelijk. Ik denk ook dat het toeval kan zijn, maar aan de andere kant blijft het heel erg gek. Zeker gezien het feit dat Sugar Ray Robinson niet de eerste de beste is en als je in totaal 200 keer gevochten hebt, lijkt het me niet dat je elke keer zo zou dromen.

    Het feit dat hij echt geprobeerd heeft eronder uit te komen zegt toch wel dat het een intense ervaring geweest moet zijn.

  20. #70
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    lol, het maakt mij niet uit. Ik vond het destijds wel opmerkelijk. Ik denk ook dat het toeval kan zijn, maar aan de andere kant blijft het heel erg gek. Zeker gezien het feit dat Sugar Ray Robinson niet de eerste de beste is en als je in totaal 200 keer gevochten hebt, lijkt het me niet dat je elke keer zo zou dromen.

    Het feit dat hij echt geprobeerd heeft eronder uit te komen zegt toch wel dat het een intense ervaring geweest moet zijn.
    zeker opmerkelijk

  21. #71
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Iwan View Post
    In deze moet ik toch echt met Kim mee gaan. Ik ben zelf ook van Indische komaf en heb zelf ook de nodige vreemde dingen meegemaakt/gezien. Ben totaal geen zweverig type maar voor mij hoort het er gewoon bij.

    Misschien is het genetisch
    "If you have to stop and think, it's too late"

  22. #72
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Wat voor paranormaals hebben jullie dan mee gemaakt? Deel het met ons graag
    Volgens mij hebben we in de shoto.com tijd (ja, ook ik hoor bij de mixfight fossielen) hier al eens een topic over gehad. Is die nog terug te halen misschien?

  23. #73
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    @ Focus, weet niet of je een grapje maakte maar ik weet het er zelf aan dat in Indonesie de mensen relatief kort geleden nog in de jungle woonden en met stenen naar de maan gooiden. Voor mijn gevoel staan die mensen dus nog heel dicht bij hun primitieve instincten. Daar wijd ik het in ieder geval aan.

  24. #74
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    Misschien is het genetisch
    LOL... genetisch niet, cultureel wel Ik ben zelf ook Indisch en het paranormale maakt inderdaad onderdeel uit van de Indische cultuur. Denk maar aan de serie/het boek "Stille kracht". Indo's zullen er doorgaans dus wat anders instaan dan de gemiddelde Nederlander.

    Overigens, wel heel vergelijkbaar met hoe anderen omgaan met religie. In Nederland hebben we de neiging om religie vaak te zien als een "hoger goed". Dingen als goena goena of winti worden vaak afgedaan als bijgeloof. Volgens mij zit daar echter niet veel verschil in. Christendom, goena goena, Derek Ogilvie... in mijn ogen komt dat allemaal op hetzelfde neer: je kunt er in geloven als je dat wilt. Zodra je het door de wetenschappelijke mangel gaat halen zul je echter zien dat er niet veel gronden zijn waaruit blijkt dat het ook aannemelijk is dat het bestaat. Maar goed... gelukkig hebben we de vrijheid om te geloven wat je wilt
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  25. #75
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Rilland
    Posts
    1.020
    vCash
    126000

    Default

    En zo is het...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •